دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۲ بهمن ۲۸, شنبه

گفتاری در باره مقاله اصغر ادیبی در همبستگی ملی در باره فیلم کودک سربازان. اسماعیل وفا یغمائی

 

۲ نظر:

مسعود عالمزاده (شیعه ی سابق و کافر به اسلام) گفت...

۲۸ بهمن ۲۵۸۲ شاهنشاهی ایرانی ۱۸ فوریه ۲۰۲۴ مسعود عالمزاده (شیعه ی سابق و کافر به اسلام) پاريس / ۱

💚 زن
🤍 زندگی
❤️ آزادی

ای وای از دست دودول رجوی که پرده ای شد برای اینکه مشکلات ما همچنان در مرحله ی کودکی بماند و به ایستایی بگذرد.
تصادفی نگفتم دودول. نگفتم آلت تناسلی چون این یکی خایه هم باهاشه. رجوی خایه نداره فقط دودول داره. برای همین دودول مقدس رهبری بود که سازمان رو به نابودی کشاند. سازمانی که از همان ابتدا، از همان زمان محمد حنیف نژاد دچار اشکالات اساسی بود. نخست بی سوادی وحشتناک و کودکانه ی رهبران سازمان. کل جامعه ی ما دچار این نقصان بود، اما کسی که خودش رو در مقام رهبری میگذاره دست کم باید دوزار از مردم سوادش بیشتر باشه. شش سال وقت گذاشتند تا به نتیجه ای برسند که از ابتدا قرار بود برسند. به فکر هیچکدامشان نرسید که چرا تو تبت همه بودایی اند، تو مکزیک کاتولیک و تو ایران شیعه و تو مراکش سنی ؟ این تو چشم میزنه. هیچکدامشان فکر نکرد که اگر حقیقتی پشت این بود و جغرافیا و تهاجمات خارجی این رو تحمیل نکرده بود، چرا این حقیقت جهانشمولی که بنام الله شناخته شده را بوشیمن های استرالیا در نیافتند ؟ مگر نه اینکه دین فطری است ؟ اگر فطری است چرا نیاز به واسطه و پیغمبر هست ؟ ما ناقصیم و پیغمبران کامل ؟ مگر نه اینکه الله همه رو ... فی احسن تقویم ... آفریده ؟ چرا از زیر این تناقضات در رفتند ؟ آیا این نشان از بی عدالتی الله نیست که ۳ر۹۹% کل بشریت رو از حُبّ علی و به تبع آن از بهشت محروم کرده ؟ چرا الله یک صد و بیست و چهار هزار پیغمبر رو مثل کاتیوشا رو این خاورمیانه لعنتی خالی کرده ؟ از سرخپوست های آمریکای شمالی تا سیاهپوست های آفریقای جنوبی وچین و فیلیپین و جزایر فیجی، شرق اسکاتکند یا غرب ژاپن، چرا با اونها کاری نداره ؟ چرا این الله لم یلد و لم یولد بی پدرومادر یقه ی ماها رو چسبیده و ول نمیکنه ؟ تازه با همه ی خاورمیانه هم کار نداره. از جنوب غربی ایران بگیر تا عراق و سوریه و شرق لبنان.
فکر میکنم اگه الله اینجا رو دودستی چسبیده و مثه دوالپا افتاده رو کرده ی این منطقه احتمالا به این دلیله که آدمهای این منطقه از بقیه ی دنیا منحرف تر و خل ترند که نیاز به این همه پیغمبر دارند. چرا الله با آلاسکایی ها کار نداره ؟ اونجا سردش میشه ؟ بیخ خر مارو گرفته که بستنی کیم دست مونه ؟ !

بقول مشهدی ها ... یَرَه، به سر دِه ! ول کن ! یه خورده هم برو بقیه رو به راه ررررررررررررررررررررراسسسسسسسسسسسسست هدایت کن.

به فکر هیچکدام از بنیانگذاران سازمان نرسید که از کسانی که مخالف دیدگاهشون بودند هم سوال کنند. یک بار قرآن رو از سر تا ته نخوندند. بخش منشعب (که بلاهت های خودش را داشت) تو این نکته درست انگشت گذاشتند که ... رهبران سازمان متون رو بطور ... انتخابی ... می خوندند. نتیجه مشخصه. اینها با این فرض (کمی موذیانه) پیش رفتند که ... ملت ما ملت امام حسین است ... و باید همین رو ورداریم و پیش بریم. بیله دیگ بیله چغندر. نتیجه اش رو دیدیم.
اونها نمی دونستند، اشتباه کردند. اگر ما این راه را با آگاهی ای که داریم ادامه بدهیم، نه اشتباه که خیانت کرده ایم.

فرق محمد حنیف نژاد و اون اولی ها با مرده خوری مثه رجوی و بقیه ی الدنگ های رهبری اینه که حنیف نژاد دست کم جوانمردی داشت و پس از دستگیری تا می شد مسئولیت کار ها را به دوش گرفت تا بقیه رو از زیر تیغ بیرون بکشه، رجوی همه رو فدای خودش و دودول نا مبارکش کرد.
ما پیشتر ها که کلی جانماز آب می کشیدیم، فکر میکردیم جامعه ی سرمایه داری کثیفه چون توش استریپ تیز می کنند. اگه رجوی تو جوونی اش چندبار رفته بود کاباره و اینها رو دیده بود از زور حسرت رقص رهایی راه نمی انداخت. اولی انتخاب فردی است. دومی تحمیلی و تبهکارانه است.

این ها (رهبری فعلی مجاهدین و نه تنها خود رجوی) به قدری سفیه و ابله اند که حماقت و دروغ رو فتانت و پیچیدگی فرض می کنند. من از بلاهت های اینها استفراغم میگیره و ننگ دارم بگم که اینها هم وطن من اند و برای مردم ما آبرو نگذاشتند.

مسعود عالمزاده (شیعه ی سابق و کافر به اسلام) گفت...

۲۸ بهمن ۲۵۸۲ شاهنشاهی ایرانی ۱۸ فوریه ۲۰۲۴ مسعود عالمزاده (شیعه ی سابق و کافر به اسلام) پاريس / ۲

چون این قضیه برای استاد یغمایی و امیر فرزند ایشان پیش آمده، قصد دخالت شخصی ندارم. اما این دو فرد، سوای رابطه ی شخصی، هم میهن من هم هستند و از این سو من نه تنها حق که وظیفه دارم بیام تو گود. استاد یغمایی حق شون رو گذاشت کف دست شان اما با ادب. من برای این پفیوزها هیچ احترامی قایل نیستم. بباور من، هم میهن شریف من امیر که به هنگام پیروزی در مسابقات بطرز خودجوش پرچم اوکرایین را بالابرد، دارای درک بسیار بالای سیاسی بود. من این عکس را جهت آگاهی دادن چندجا فرستادم و نیز از جهت دادن وجهه و اعتبار به میهن ام ایران. آن آبرویی را که امثال خمینی، خامنه ای، رجوی و دیگرانی از این دست از ما بردند را باید امیر و نسل او جبران کنند.

راستی فکر می کنید چرا این دارودسته ی پست فطرت (مجاهدین) دارند این بازی ها رو سر امیر در میاورند ؟ برای پرونده ی قضایی است ؟ برای تبلیغات سیاسی است ؟ من این بی شرف ها رو می شناسم. این تنها و تنها برای عصبی کردن است و بس.

وقتی که نازیها یهودی ها رو قتل عام کردند و جنگ تمام شد، یهودی ها با افتخار گفتند ... دیدید با همه ی این قتل عام ها نتونستید نسل ما رو ور بندازین ! ما هنوز زنده ایم. اونها هم با بی شرفی گفته بودند ... آره، اما لبخند رو از رو لب تون گرفتیم....

بباور من امیر گرامی دو اشتباه در نوار اخیرش داشت. یکی اینکه شاد نبود و لبخند رو از لبش گفته بودند. این قابل فهمه چون کودکی اش رو ازش دزدیدند. دیگر اینکه با دوم شخص با اینها صحبت میکرد آنهم با لحنی نصیحت گرایانه. من این بی شرفها رو می شناسم. به این می خندند. مجاهدین آدمهای وقیحی نیستند، این ها ... دریده ... اند. سر سوزنی شرف ندارند. اون متلک های استاد یغمایی با لودگی اینها رو دیوونه میکنه.

برای خودمن تا حالا دست کم صد بار دسته اسکناس اینور اونور زده ن زمین. از ده جا پول داده ن انداخته اندم بیرون. از محل کار، مسکن، از محل آموزش. هیچ غلطی هم نتونسته ن بکنند. به ریش اون رجوی نفله شده، اون دارودسته ی کپک زده ش و ... ررررررررررفیق و ررررررررررررفقاش .. هم ترکمون زدم.

آهای دار و دسته ی پست فطرت رجوی پست فطرت ! دیدین هیچ غلطی نتونستین بکنین ! دیدی نتونستی ! کنف شدی !
آهای اون فرهادی که از زور عقده اسم خودت رو گذاشتی ... برادر تیمور ... تا رعب در دلها بندازی، گوزیدم به هیکلت ررررررررررررفیق !

اگه تونستی منو برگردونی تو اون سازمان نکبت، من اسم خودمو میذارم برادر چنگوز! نیگرش دار اومدم. سفت بگیر در نره ! آره ارواح اون ننه ت، میام بگم چه شاه باشه چه رهبر. سگ اون شاه می ارزید به هزار تا پفیوزهایی مثه شما ها !
قاه قاه قاه قاه !
میگی اسماعیل وفا یغمایی مامور وزارت اطلاعاته ؟ ایرج مصداقی هم همچنین ؟ ای خاک بر سر تو و اون نشکیلاتت کنند که رژیم تا چنین سطحی توش بالا اومده. راستی چرا یه توک پا نمیرین تا کلانتری محل یک اظهارنامه ی چهارخطی پرکنین بیان بگیرندشون ؟ اسم شون رو رد کن به رییس سابق اف بی آی و رییس سابق سیا. چیه ؟ زبونتونو موش خورده ؟

نامردتر و پست فطرت تر از رجوی باشی اگه نکنی !

با اینها اینجوری باید حرف زد.

بقول مولانا جلال الدین ممد یــــلخی :

بــــیــــت :

چــــو نــــکــــه بــــا جــــا کــــش ســــر و کــــا ر ت فــــتــــا د

پــــس ز بــــا ن لــــمــــپــــنــــی بــــا یــــد گــــشــــا د