دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ خرداد ۲۷, یکشنبه

پایان ماه رمضان بر روزه خواران مبارکباد. اسماعیل وفا یغمائی

  مردم عادی و خلق الله ی الله پرست نه تنها الله بلکه اگر بعنوان مقوله ای شخصی و وجدانی ، چوب و سنگ را هم می پرستند چون نیتشان خیر است راه به مقصد برده اند و در پناه خدای تمام هستی اند باید به عواطف و مقدساتشان احترام گذاشت،فقیر هم اگر روزی پایم به ایران برسد بر سر مزار خیلی ها حتما فاتحه معمول را خواهم خواند و برای تماشای رازی که در کاشیکاریهای مساجد دوران کودکی ام در یزد موج می زد خواهم رفت اما جدای از این و در یک مبارزه فرهنگی باید به مقدسات نامقدس تمام آن پدر سوخته های دجال وحقه بازی که می خواهند از اسلام یا هر چیز دیگر ابزار و اسباب قدرت را فراهم کنند و ...............ادامه

۲ نظر:

اننقالی از صفحه یاداشتکها گفت...

همایون بنی آدم گفت...

درود بر اسماعیل پاک و مبارز. بخوان و برقص و بنوش که هر روزی که دجال و دجالگری و دروغگو و دروغگویی افشا شود آنروز عید است. اینها واقعا کارشان از حد گذشته و باورشان شده که اهرم آزادی جهان مهرتابان است. صد رحمت به آریامهر که به نورفشانی بر قوم آریایی رضایت داده بود، علیامخدره، بدون اخذ یک رای مردمی ، خورشید تابان کل جهان شده، بنازم به این دمکراسی.

ابله شیرازی و آن اکمل فراهانی که بدتر از من آنقدر زیر پایشان شل است که حتی جرات نمیکنند با اسم خود مقاله بنویسند اظهار لحیه که سنگ زیر بنای اسلام آزادی است. شماها اینقدر از مارکس و لنین و مائؤ و بتهون و حسن و حسین دزدیده اید و بنام اسلام ناب توحیدی بخورد خلق قهرمان داده یید که دیگر قدرت تشخیص مال خود از مال دیگران را نداریید که باوقاحت آخوندی مدعی کلمه مقدس آزادی هم میشوید.

آری جان کلام اسلام آزادی است. سرجدتان یک نمونه، فقط یک نمونه از قران و محمد و علی و عمر و عثمان و ابوبکر و حسن و حسین و فاطمه و زینب و حاضرین و غایبین معصوم و علمای دین و جانشینان خدا در زمین بیاوریید که یکی از این قدوسین اشاره ای به آزادی کرده باشد. آری خاک ایران را توبره کردن و هر زن و دختر و پسر را به بردگی بردن و از سر مردان برج و بارو ساختن که در زمان عمر و علی و حسن و حسین و رضا اتفاق افتاد عین آزادی است. شما یا ما را خر حساب کرده اید یا کور و کر.

آن یکی آنچنان از یهودی ستیزی و فاشیسم برائت میجوید و اسلام را دین عشق و مدارا میداند که انگار نه انگار امام و مقتدای تاریخیش، سر هفتصد کلیمی را در یک نشصت بریده و خود آقایان آنرا در هزار جا بعنوان قاطعیت انقلابی غر غره فرموده اند.

اگر این مهر تابان و آن شیر جانان اینقدر اهل آزادی و گذشت و احترام به آیین دیگران هستند چرا یکبار از صد سال قتلعام بهاییان یک کلام هم نگفته اند؟ راستی چرا سربریدن پنجاه و سه نفر در عهد عتیق را هر سال با قمه و سینه زنی و مراسم عزا بزرگ میدارییم اما یک کلام از قتلعام دیروز و امروز آزادیخواهانی که بر علیه عمله ارتجاع قیام کردند نمیگوییم؟ مثل کامپیوتر که حاصل این عصر است و در زمان محمد موجود نبود، آزادی اجتماعی هم از مکاشفات عصر جدید و بعد از انقلاب فرانسه میباشد. و سنگ زیربنای اسلام عزیز همان ذوب شده در رهبری و تسلیم کامل و عبودیت محض است.

۲۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش.، ساعت ۴:۱۲ حذف

مسعودعالمزاده/پاريس گفت...

۲۶ خرداد ۱۳۹۷ /۱۷ ژوئن دوهزار و هژده/مسعودعالمزاده/پاريس

پايان ماه رمضان بر تمامى روزه خواران و متظاهرين به روزه خوارى مبارک

و بر مومنين و مقلدين -- مـــيـــمـــون --- باد.