دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ شهریور ۳۱, شنبه

تو زیبائی ای میهن من

تو زیبائی ای میهن من. اسماعیل وفا
و با ياد مردم
بر عمامه چرك دژخيم مردم نوشتند
به فرمان ملت!
فرو ريز اي بند پوسيده از پاي تقدير ايران
ادامه شعرو زیبائی ای میهن من

۲ نظر:

Unknown گفت...

آیت‌الله منتظری پدر انقلاب اسلامی فرمودند: 
حفظ نظام مقدمه ‌است برای حفظ و انجام دستورات اسلامی. اگر بنا باشد به بهانه حفظ نظام، اقدامات ضد اسلامی انجام شود، نه نظام خواهد ماند نه اسلام
بسیجیها برادران و پدران ما هستند ‌ای برادر بسیجی‌آیا وجدانا شما قبول دارید رفتار شما به مردم مسلمان ما، رفتار اسلامی هست
چطور این جمهوریه عزیز اسلامی ما دو‌ام خواهد آورد وقتی‌رفتار دولت با مردم مسلمان ما کاملا غیر اسلامی هست

ناشناس گفت...

بخش اعظم تلویزیونهای ماهواره ای در راستای اهداف رژیم فعالیت میکنند و خیلی ماهرانه مسائل را از تیزی میاندازند و مسیر آن را منحرف میکنند ... اینها روزی هزاربار به رژیم از عناوین اهریمن و شیطان و نظائر ان بعنوان نقاب  استفاده میکنند اما هدف دیگری برایشان تعریف شده است . شما اگر واقعا تضاد رژیم باشی و نسبتا به مسائل سیاسی و مسائل روز آگاهی داشته باشی خیلی راحت میتونی به ماموریت هدفدار آنان پی ببرید . انان کم نیستند و معمولا علیه هم نیز موضع دارند اما در نهایت بند نافشون به رژیم وصله .

برخی نیز به رژیم وصل نیستند اما بصورت هیجان زده ای در مسیر وزارت اطلاعات اخوندی قرارگرفته اند که در نهایت تحلیل میروند .

امروز یک جریان برانداز بیشتر نداریم و آن مردمی هستند که کف خیابان میآیند و علیرغم صدها خطری که در کمی نشان وجود دارد  شعارمیدهند و مشت گره هستند .

خاکزاد