دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۲ تیر ۵, چهارشنبه

علی دزیانی: پاسخی کوتاه به یغمایی!

 آقای علی دزیانی جوابی با تامل به واکنش سراسیمه من   نوشته اند که ملاحظه میکنید.بعد از تبریک به حساسیت شامه ایشان درشناخت بوی لجن، فقط عرض میکنم که آنچه خود ایشان به خود نسبت داده اند در یاداشت من وجود ندارد....نمیدانم اینها را از کجا آورده ای برادر من! لینک ضمیمه است دوباره مطالعه بفرما(من باب اطلاع..برهای تازه باغ! اسماعیل وفا یغمائی)من اعتقاد دارم
 علی دزیانی: پاسخی کوتاه به یغمایی!

۲۰ نظر:

پویان گفت...

این دزیانی اگر جای شما و امیر بود از این چرند وپرندها سر هم نمیکرد. دست خانمش را گرفت و جیم شد رفت سوئد و حالا صداش از جای گرم بیرون میاد واین واون را محکوم میکنه.

کور علی گفت...

آقای یغمائی عزیز،بخدا حیف است ودر شان شما نیست که بااین خورد و ریزه ها دهان به دهان شوید.اتفاقا اینها همه هدایت شده از بیت رهبری(مسعود وحواریون) است که خود آنها وارد صحنه نشوند.چون اگر خودشان وارد شوند مجبور به پاسخگوئی هستند وچون دستشان خالی است.میدانند که جلو جلو بازی را باخته اند.من از شما فقط یک درخواست را دوستانه دارم،آن درخواست اینست:
یک لحضه فکر کنید زنده یاد احمد شاملو با بسیجی ها ونوچه های حسن الله کرم هم دهان شده است.یک انسان با شخصیت واهل ادب مثل شما که نباید با چنین لات والواتهائی هم دهن شود.از قدیم گفته اند از 2 چیز پرهیز کنید:
1- زن شلیته
2- دیوار ترک خورده.
در دام بیت رهبری(مسعود وحواریون) نیفتید.بگذارید کله گنده ها وارد شوند.

ناشناس گفت...

آقای اسماعیل وفا حرف آقا ی کورعلی درست است غرض اینها خسته کردن شماست شما هزار کار دارید ولی امثال علی دزیانی نشسته اند بقالی شان را دارند و منتظرند تا چیزی بنویسند اگر یک حرف حسابی وجود داشت اینها مینشستند مثل یک سازمان سیاسی این نوشته شما را نقد و تحلیلش میکردند ولی فقط فحش میدهند اصلا این فحشهای مشابه نشان میدهد همه یکجور است و از یکجا در آمده است جواب دادن شما کمک به امثال علی دزیانی است که همه چرندیاتش را بخوانند لطفا به این مساله توجه کنید
بایرام

ناشناس گفت...

کور علی موافقم باهات. حیف از وقت. من فکر میکنم تا همینجا کافیشون باشه. البته آقای یغمایی مدتی هست که رهاشون کرده و جوابشون را نمیده.

ناشناس گفت...

درود بر شرف علی دزیانی درود بر تمام کسانی که یک ذره شرفشان را در برابر آخوندهای جنایتکار حفظ میکنند مرگ بر اخوندها و دوستان پنهانی آخوندها
ایرانی

esmail گفت...

دوستان عزیزی که با کلمات تند و تیز نظیر حز باللهی و بسیجی و... از آقای دزیانی یاد میکنید ویاداشت میگذارید.این خوب نیست.آقای دزیانی خانواده و خودش از قربانیان بسیج و حزب الله و دیکتاتوری آخوندیست و نیز میتواند انطور که میخواهد انتقاد و اعتراض کند .بنابراین علیرغم تمام اختلاف نظرات جدی و تفاوت نوشتاری در فرهنگ من با این نوع برخورد موافق نیستم. فرهنگ فحاشی و هتاکی و مارک زدن نه تنها دیگر کاربردی ندارد بلکه نشان این است که حرف حسابی وجود ندارد و به همین دلیل در شش خط باید شاهد ده تا دشنام باشیم. می بخشید.این کاریست که طرف مقابل میکند و نباید با همان فرهنگ و شیوه برخورد کرد.غرض نقد است و در فضائی درست نظرلت هم را خواندن و درک کردن و نیز نقد محتوائی.من و شما اگر مارک بسیجی و حزب اللهی را بکار ببریم درست مثل طرف مقابلی میشویم که مارک اطلاعات و انجمن نجات را بر پیشانی دیگران میچسباند و خود را محق مطلق میداند.بنابر این در یاداشت گذاشتن این نکات را مراعات بفرمائید با تشکر اسماعیل وفا یغمائی

ناشناس گفت...

جناب یغمائی علی دزیانیها از حق و حقیقت زمانشان دفاع میکنند حال ممکن است تند یا کند دفاع کنند ولی شنا از چه دفاع میکنید حمله شما مشخص است ولی از چه دفاع میکنید ایا به این جواب داده اید
سیف الله

ناشناس گفت...

آقای یغمائی حیف از شما و هنر و ذوقی که دارد در این کشاکشها بر باد میرود حیف و صد حیف که این کشاکش فقط به نفع ملاست و بس
الف.ح

ناشناس گفت...

aghay dezyani
sazmanhay fro rikteh beh admhay fro rikteh kaili nyaz darand
n.a

پویان گفت...

طرف فحاشی میکند میدارد و مارک میزند و در آخر جواب منطقی هم که دریافت میکند، گارد میگیرد که حرکات شما آقای یغمایی به نفع آخوندهاست. آقایی که خود را حق میدانی و دمکرات و مبارز، شما چه وقت میخواهی بیاموزی که انتقاد واختلاف با خصومت شخصی و غیر شخصی تفاوت دارد و وفایغمایی مثل من وشما دارد آزادانه حرفش رامیزند. گور پدر ملا!!!! این شما هستی که از عمر دوستان زده ای و به عمر ملا افزوده ای در این دهها سال. آیا ایشان اجازه دارد نفس بکشد یا خیر؟ مارک که زدید و فحاشی وبدوبراه که نثارش کردید، دیگر چه میخواهید؟

ناشناس گفت...

ننگ بر هر چه اخوند و آخوند صفت.درود بر رجوی ناجی بزرگ ایران فردا درود بر همه هم حامیان تنها مقاومت سازمانیافته ایران

ناشناس گفت...


دوست ناشناس، تا اینجا دستت را میفشاریم:
ننگ بر هر چه اخوند و آخوند صفت.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
چرا که حرف دل ما را زده ای. ولی اینکه مسعود رجوی ناجی بزرگ ایران فرداست را نمیتوانم به زور هم که شده غورت بدهم. مسعود رجوی چگونه میتواند ایران را نجات بدهد در حالیکه همه چیز در سی سال گذشته خبر از شکست و سقوط در درون و برون میدهد. آرزومندم بقیه بچه های سازمان را به خاک سیاه در عراق ننشاند که فکر کنم آرزویی محال کرده ام و متاسفانه راضی نیست سر به تن بسیاری از آنها بماند و ترجیح میدهد در همانجا گور شوند تا اینکه نجات پیدا کنند.
>>>>>>>>>>>>>>>>
درود بر رجوی ناجی بزرگ ایران فردا
>>>>>>>>>>>>>>>>
درود بر همه هم حامیان تنها مقاومت سازمانیافته ایران
>>>>>>>>>>>>>>>
درود بر همه حامیان مقاومت را قبول داریم چرا که خود در این مسیر سالیان سال عرق ریختیم و لباس رزم بر تن داشته ایم ولی دریغا که رهبر همه ی دسترنج جمعی را حیف ومیل بازیچه ی قدرت طلبی و ..... کرد.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ولی نه """تنها مقاومت سازمانیافته.""" چون خیلی از سازمانها هستند که سازمان یافته اند ولی ضد مردمی اند مثل سازمانهای مختلفی که وابسته به رژیم سرکوبگر جمهوری نکبت اسلامی حاکم بر ایران هستند.

asmanabi3@ gmail .com گفت...

آقای یغمائی ایا شما با برادرتان که با انجمن نجاس همکاری در هندوستان ملاقات مخفی داشته ایت یا نه یا این هم ساخته و پرداخته مجاهدین است شما خودتان خوب می دانید که تمام کسانی که از مجاهدین یا شورا بیرون می رون ( البته نه از نوع روحانی شماره 2 و قسیم)همیشه خیشتن داری می کنند مگر آن که لنگه لکت بی اندازند
آشنا

ناشناس گفت...

زنده باد علی دزیانی مجاهدی که حتی در قطب شمال همچنان از عشق به خلق شعله ور است.درود درود درود

امیدوار گفت...

چقدر ما بدبختیم که مسعود ومریم رجوی قرار است ما را رهبری بکنن. از خامنه ای و رجوی گریزانم و آزادی ام آرزوست.

ناشناس گفت...

عجب مجاهدی که بیست وپنج ساله پیش جیم شده رفته سوئد و تا هفته ی پیش ازش خبری نبود.

ناشناس گفت...

مجاهد بودن یک چیز درونی است ایران و سوئد نداره ولی تو نمی فهمی مرگ بر آخوند صفت و آخوند بیش باد

ناشناس گفت...

آقای ناشناس این اقای دزیانی مجاهد که می فرمایید رفته است قطب شمال چکار کند؟ نکند رفته با پنگوئن ها مبارزه کند؟

ناشناس گفت...

شرافت هم خوب چیزی است آشنا خان. رهبر عقیدتی تو برای خامنه‌ای و رفسنجانی نامه فدایت شوم نوشته حالا آقای روحانی شده روحانی ۲ خجالت بکش؟

ناشناس گفت...

بیخودی دعوا نکنین . مجاهدین خوب میدونن چه بکنند.خط مجاهدین حفظ تشکیلات جلب حمایت خارجی بالا رفتن تضاد مردم با اخوند و حمله نظامی خارجی به ایران است که در اینصورت شانس دارند مردم هم وقتی اوضاع خر تو خر بشه مهم نیست براشون کی میاد و رجوی خواهد آمد و یک حکومتی راه خواهد انداخت این جنگ و دعواها هم بیفایده است اینها نیازی به روشنفکر و شاعر و سیاستمدار ندارند بهترین نیروهای انها همان مردم فقیر گرسنه هستند و خیلی از بسیجیها و پاسداران قشر پائین جلب خواهند شد شما هم خودتان را خسته نکنید چون هیچ فایده ای ندارد کسانی که از مجاهدین حمایت میکنند برخلاف مصداقی و یغمائی و قصیم و بقیه این را خوب فهمیده اند وگرنه کسی در شناخت مسعود و مریم رجوی کم ندارد.
د.الف. بهمن