دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۷, پنجشنبه

اسماعیل وفا.و خدای بهائیان ست برای هموطنان ارجمند و تحت ستم بهائی.

شماری از جانباختگان بهائی در کشتارهای آخوندهای حاکم
و خدای بهائیان است
چون زندگانشان را به جور می کشیدو مردگانشان را به ظلم می آزارید
در محفلشان به نماز خواهم ایستاد

۹ نظر:

esmail گفت...

جناب مهدی گلستانی کامنتهایت نخوانده در سطل زبله است برادر زحمت نوشتن نکش

ناشناس گفت...

خداوند همه را بیامرزد و رحمت کند انشالله با سقوط ملاها و ورود مهر تابان آزادی و رهبر مقاومت بهائی و مسلمان و کلیمی و زرتشتی و مسیحی و بیدین و بادین همه در کمال ازادی با هم مملکت را جلو میبرند
سیف االله

بهمن گفت...

جناب سیف الله!
برای من همیشه این سئوال بوده است که چرا مجاهدین و مهر تابان آزادی در مقابل سرکوب وحشیانه هموطنان بهائی ما مهر سکوت بر لب زده اند. چه بسا هم در این رابطه اعتراض کرده اند و من از ان بی خبرم . لطف کنید اگر در این رابطه اطلاعاتی دارید با ذکر تاریخ مشخص و احتمالا منبع سازمانی بیانیه اعتراضی مرا از ابهام درآورید.
بهمن

ناشناس گفت...

اقای یغمائی حیف سطل زباله بیچاره سطل زباله

ناشناس گفت...

آقای بهمن من الان حاضر الذهن نیستم ولی میدانم بارها در گذشته علیه کشتار هموطنان بهائی موضع گرفته اند
سیف الله

رضا ارجمند گفت...

انشاالله که این مقدمه ای شود برای شستن این فرهنگ از هر گونه تبعیض نژادی, فرهنگی, دینی,قومی,جنسی و انشاالله که عشق و احترام ما هم مثل گرمای خورشید و نور ماه و وزش باد و طرنم باران بر همه یکسان بوزد و ببارد و بپاشد. و بدانیم که این تبیعض و نفرت و واهمه نه فقط در روح ما شیعیان عمر سوز بلکه در ارواح کل انسانییت دیرگاهی ست که لانه کرده. در اسماعیل وفا.وخدای بهائیان

بهمن گفت...

جناب سیف الله!
با یک جستجوی سده در سایت رسمی مجاهدین با کلمه "بهائی "، یا "بهائیان" گزارشات و اخبار مربوط به آنها را میتوان از سال ١٣٨٤ مشاهده کرد. اولین خبر در مورد سرکوب بهاییان در تاریخ ٤/١٢/١٣٨٧ درج شده است- در فاصله زمانی ١٣٨٧ تا ١٣٩٢، کنگره امریکا سه بار سرکوب بهاییان را محکوم کرده است. در همین رابطه لازم به ذکر است که آلمان و اتحادیه اروپا نیز در این فاصله رسما سرکوب و آذر بهاییان را محکوم کرده .اند. در همین سایت شما میتوانید کلیه بیانیههای سازمان را از سال ١٣٨٦ مشاهده کنید. حتی یک بیانیه رسمی در محکومیت رژیم برای سرکوب بهاییان وجود ندارد. در سایت همبستگی ملی نیز فقط اخبار مربوط به بهاییان آمده است . از آنجا که در دهه شصت و هفتاد خودم در ارتباط با سازمان فعال بودم هیچ خاطره ای از موضع گیری رسمی سازمان در قبال سرکوب و کشتار بهاییان در ذهن ندارم . میماند نیمه اول دهه هشتاد. البته شاید دوست گرامی اسماعیل وفا بتواند در این باره اطلاعآتی به ما بدهد. از نظر من این قضیه مهم است .
با تشکر از پاسخگویی !
بهمن

jahandid گفت...

وقتى آزادى حاكم نباشد، ضد آزادى از سايهء خودش هم ميترسد!

بر اساس آمار سازمان ملل مذهبى ترين كشور دنيا امريكا است. شايد خيلى ها تعجب بكنند ولى يكى از اركان شكلگيرى اين سرزمين اين بود كه مردمان مهاجر از همه جا در بيشتر موارد به خاطر اينكه از نظر اعقايد مذهبى تحت تعقيب اذيت و ازار بودن، مجبور به مهاجرت به سرزمين نا شناخته شدند. چه چيزى را در انجا بردند؟ اينكه همه براى داشتن اعقايد خود آزادى كامل دارند. از انچه كه با خود بردند هم بخوبى مراقبت كردند و به ان ايمان داشتند. فارغ از بحثهاى سياسى، اين بالاترين دستاورد بشرى را حفظ كردند. از نظر من هم همين يك قلم راز تمام موفقيت هاى اين مردمان ان سرزمين بوده است.
وقتى به تاريخ خودمان نگاه ميكنيم، اين دستاورد را در بيش از ٢٥٠٠ سال پيش اين سرزمين ايران دارا بود ولى الان در كجا قرار داريم؟! فقط به يك دليل و ان اين بوده كه كارى كه ان مردمان در سرزمين هاى نا شناخته كردند را ما نكرديم. الان هم در قرن ٢١ دچار سياه ترين ديكتاتوريهاى تاريخ بشر شده ايم. واقعاً چيمون كم بود؟!!!

ناشناس گفت...

سلام آقای یغمایی
مصاحبه خانم فرزانه تاییدی هنرمند ارزنده را در اینجا می گذارم.
به نظرم خوب است اگر آنرا در دریچه منتشر کنید زیرا شرح رنج های فرزانه تاییدی شرح رنج های همه ما تبعیدیان ایرانی است.
سپاسگزارم.
ناصر کتیرایی

http://cinemaye-azad.com/1394/02/19/2328/