دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۲ آبان ۱۴, سه‌شنبه

پاسخ مجاهدین به مقاله‌ی فریبا هادیخانلو «اشرف نشان» یا «تواب اتاق آزادی اوین» ایرج مصداقی

در مهرماه ۱۳۹۲ مقاله‌ی «فریبا هادیخانلو «اشرف نشان» یا «تواب اتاق آزادی» را که در زیر می‌آید نوشتم. مجاهدین که از پاسخ به محتوای نوشته‌ی من عاجز مانده بودند و قادر به تکذیب آن نبودند به زعم خود در دو نوشته و در یک روز به آن پاسخ دادند. اولی به قلم اسماعیل هاشم‌زاده ثابت که نام مستعار یکی از اعضای «اورسورواز» نشین‌‌‌شان است، در سایت آفتابکاران انتشار یافت و دومی به «قلم» زهره رستگار در سایت همبستگی ملی به چاپ ادامه‌ی مطلب...

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

ایرج عزیز
بنده هر سه مقاله را خوندم و به عمق اسلاف "اورسوراُواز" نشین ها بیشتر اشراف پیدا کردم.
توددرمورد فریبا شروع کننده نبودی ولی خیلی خوب دست این "اشرف نشان " را رو کردی وقتی که او با بی شرافتی تمام دروغ هایی را سر هم کرده بود و بر علیه تو گفته بود.
حالا بگذار ور شکستگان به تقصیر اور سور اُواز باز هم عوعو کنند و مثل مار زخمی به خود بپیچند. باید به این خائنین گفت این همان مجازات اتودینامیکی ست که بعد از سی سال فسادو سو استفاده از اعتماد خلق گریبان خودتان و رهبر خود شیفته تان را گرفته و از آن گریزی ندارید.
این خفت و خواری امروز انتقام توهین تان دیروزتان به مرضیه و شاملو و انتقام خون هزاران نو جوان وجوانی ست که در زیر تیغ جلاد رهایشان کردید.
مرگ بر نظام آخوندی
ننگ بر رجوی فاسد ودستگاه مافیایی اش
ستاره سهیل

شاهد گفت...

جناب مصداقى دل قوى داريد و اين هياهوى " اشرف نشان " ها را جدى نگيريد. باور بفرمائيد بزودى همينها كه بفرموده بر عليه شما و ديگرانى كه از سر درد مينويسيد حمله ميكنند يا از آخور رژيم ملايان سر درمياورند و يا در بهترين حالت به گوشه اى ميخزند.
مجاهدين خودشان بخوبى ميدانند كه بايد روزى پاسخگوى انحرافات و تحليلهاى غلط خود باشند. اقاى مسعود رجوى بهتر از هر كسى ميداند كه تحليلهاى فاجعه بارش، كه باعث هدر رفتن خونهاى بيشمارى گشته است، بهرحال در جائى بايد پاسخ دهد.
شاهد

کورعلی گفت...

وای بر روزگارتان،چقدر دستتان خالیست.یعنی اینقدر از قلم ایرج وحشت دارید ؟بدبختای فلک زده توی همان اشرفتان پر است از تواب بازجو وحتی تیر خلاص زن .یا تو پایگاهاتان در خارج کشور.

بهرام گفت...

ایرج خان با سرهم کردن یک مشت عکس و تصویر و نقب زدن به زنگی خصوصی دیگرون و اطلاعات و ضد اطلاعات بازی در آوردن میخای چی رو ثابت کنی؟ میخا بگی همراه ماموران زندان به گشت زنی نرفتی؟ خودت نوشتی که رفتی. میخای بگی میرفتی با اونها عشق و حال کنی؟ به خدا بهتره دست ور دارین هم تو هم طرف مقابلت. این لجنو اینقدر هم نزنین.

ناشناس گفت...

پرنده
اقا بهرام اونی که رفته دنبال عشق وحال ایرج مصداقی نیست اشتباه گرفتید اون رهبر گور به گور تون هست که 35 سال دنبال عشق و حال خودش بود و بهترین جوانان ایران زیر خاک فرستاد خودش هم رفت پی عشق وحال خودش در ضمن من اصلااقای ایرج مصداقی را نمی شناسم اما از انجا که خود در درون این سازمان جهنمی بوده ام میدانم همه حرفهای ایرج مصداقی درست است تازه کم هست که زیاد نیست .و چون انسان هستم اجازه نمی دهیم که گرگ های درنده ای همچون رهبرتون ادم ها رو بدره اون وقت که می دریدید دستتون باز بود به اربابتون صدام وصل بودید و گرفتار واسیر شما بودیم الان این خبرها نیست کور خوندید دروغگوها حالمان از شما بهم میخورد البته یک نکته رو در ته حرفات درست گفتید که این لجن رو بهم نزن اره چون رجوی چنان گندی زده که حتی بوی گنداب رهبرتون شما ها رو هم ازار میده .رجوی کارش ضعیف کشی است فکر نکنید که ایرج ها تنها هستند و میتونید با لجن پراکنی و دهن دریدگی خیانت های رهبرتون رو ماست مالی کنید این خبرها نیست اصلا طرف حساب ما شما نوچه ها و سربازان گمنام رهبر عقیدتی نیستید طرف حساب یکی بیشتر نیست رهبرتون هیمن رجوی فکر کرده میتونه با به میدان اوردن سربازان گمنام موج انتقادات رو از سر بگذرونه ولی به تو و امثال تو میگم شب دراز است وقلندر بیدار .ما منتظر ظهور رهبر هستیم برایش ارزوی سلامتی میکنیم و منتظر هستیم چون سوالات زیاد داریم که او باید باید باید پاسخ بدهد همین عزیزم

زندانی زندان کارون سال 1362 گفت...

من این بیانیه را الان در سایت آفتابه داران دیدم واین آدمی که اسمش در این لیست آمده.یک تواب جانی به تمام معنا بود.از جاسوی گرفته تا بازجوئی کردن .لو دادن.وووووووووووووای ننگ بر شما.

بيانيه جمعي از زندانيان سياسي ازبند رسته زندانهاي خميني در مورد ياوه گوييهاي ايرج مصداقي
تاریخ درج خبر -1392:08:02‏

رضا رحمانی ( زندان کارون اهواز‎)‎

بهرام گفت...

جناب پرنده، لطفا وقتی میخای یک مطلبی را بخونی چشماتو درست و حسابی باز کن. از شدت کینه ای که به مجاهدین داری نه درست میبینی و نه درست جواب میدی. اگر کامنت منو با دقت میخواندی و اون علامت سوالهای به اون بزرگی را میدیدی و معنی علامت سوال را هم میدانستی آن وقت نمینوشتی که من گفته ام ایرج با دژخیمان زندان رفته عشق و حال بکند. من از ایرج پرسیده ام وقتی توی زندان بودی دژخیمان زندان تورا وسط خودشان می نشاندند و میبردند برای گشت شناسائی مبارزین و دستگیری اونها. خب ایرج خودش تو کتاب خاطراتش اینها را نوشته. من که از خودم در نیاوردم.بعدش هم این تو هستی که رهبرت گم و گور شده. یعنی معتادی که یک رهبری بالای سرت باشه. حالا از مسعود رجوی بیزار شدی و به اون میگی گور به گور شده .خب بگو. ولی چرا فکر میکنی دیگرون هم مثل تو معتاد رهبرن؟ حرف آخرم با جناب پرنده این هست : کسی که خودش وقتی زندونی بوده میرفته گشت شناسائی واسه لو دادن مبارزین نمیتونه از موضع پاکدامنی از دیگرون طلبکاری کنه. حالا میخاد مسعود رجوی باشه ،میخاد خسرو روزبه باشه یا ایرج مصداقی باشه یا هر کس دیگر.

ناشناس گفت...

پرنده
ببین عزیز اقای بهرام ایرج مصداقی به زندگی افراد نقب نزده این اون افراد هستند که بنا به فرموده رهبرشون دارند با لوش و لجن ادم ها رو مثلا خراب میکنند واقای مصداقی کسانی رو خطاب قرار داد و پته کسانی رو ریخته روی اب که داری ادای انقلابی گری در می ارند شما خوب چشمات رو باز کن عزیز برو مطلب اقای مصداقی را بخوان بعد بهتر است این حرفها رو به اون سربازان گمنام رهبر بگی بعدش هم گفتی اطلاعات بازی در می اره دوست عزیز همه داستان ایرج مصداقی از انتقاداتی است که به رهبر این جریان پوسیده داشته و جلز و ولز این جماعت نیز از همین جاست البته این شگرد رجوی است که مسئله را از روی خودش به هواداران نگون بخت برگردونه .من شخصا ده ها مورد از کثافتکاری این افراد میدونم از خیلی چیزهاشون ولی کاری باهوشون ندارم البته این هم اندازه ای داره اگر من هم ببینم دارن زیادی شکر میخورند پته متشون رو میریزم روی اب ولی الان مشکل این افراد نیستند مشکل شخص رجوی است .من گفتم اقای مصداقی را نمی شناسم ولی حرفها و مطالبش را تصدیق میکنم که همه حقیقت است .حالا اینکه ایرج مصداقی کیست به خودش مربوط است ولی خوب وظیفه انسانی ما اجازه نمی دهد که بگذاریم یک مشت مزد بگیر رهبر بیان دهان باز کنند و هر چی دلشون میخواد بکنند این خبرها نیست عزیز من تو هم بجای کینه کشی از اقای مصداقی کمی تعقل کن .یک نکته دیگه گفتی که رهبر من گم و گور شده عزیز من اینجانب سالهاست از این دستگاه جهنمی کنده شده ام این فرد گم و گور شده سالهاست دیگر بخاطر خیانتی که به ما ونسل ما کرد دیگر رهبر من نیست مثل اینکه سواد سیاسی هم زیاد نداری عزیزم در ضمن مگر ایرج مصداقی طلبکاری چی رو کرده میتونی اینو به من بگی اگر همین سوال اخر رو به من جواب بدی کافیه عزیزم ایرج مصداقی هر که بوده وهر که هست کاری با ان ندارم برای من مهم این است تمام حرفهای ایرج مصداقی صد در صد درست است و باید دست رهبران فاسد را رو کرد هر که میخواهد باشد .در ضمن جواب سوال مرا لطفا بده که پرسیدم طلبکاری مصداقی چیست ؟تشکر از شما

بهرام گفت...

جناب پرنده . اجازه بده از این جمله ات شروع کنم که فرموده ای برات این مهمه که مصداقی هرچی گفته صد در صد درسته. آقای رهبر پرست سابق ،کسی که در بحث نظری روی یک مطلب دویست سیصد صفحه ای مهر صدر درصد درست یا بر عکسش مهر صد درصد غلط میزنه یک جای مغزش عیب داره. میگی نه، برو از همون ایرج جان مصداقی بپرس. میگی اونو نمیشناسی برو از همین اسماعیل خان خودمون بپرس که خدا پدرشو بیامرزه میزاره ما اینجا از هم حال گیری کنیم. میگی نه زنگ بزن اون دنیا از انیشتن بپرس چرا هنوز که هنوزه کسی جرات نداره بگه تئوری او صد در صد درسته. اما چنین پیداست که حرف من و حرف شما درباره دو موضوع مختلفه. بنابراین اگر شما دوست داری محض رضای خدا توی سر یکی بزنی بفرما این سر بنده. هرچی دوست داری بزن توسرم. بشرطی که میون زدن فکر نکنی من مسعود رجوی هستم و خون جلوی چشماتو بگیره و سرم را از تنم جدا کنی.یک امای دیگه هم واست دارم. جناب پرنده اگه تو و صد هزار تا مثل تو و بالاتر از تو و پائیت تر از تو هم برن آسمون و بیان پائین بازم من اینو تکرار میکنم که آقای ایرج مصداقی را چرا مامورای گشت شناسائی مبارزین وقتی میرفتند واسه گشت شناسائی همراه خودشون میبردند؟ جناب پرنده سوال از این ساده تر و سر راست تر میشه؟ خود مصداقی نوشته بابت این کارش شرمنده هست. او .کی. حرف بعدی من اینه که کسی که با دژخیمای رژیم رفته تو جوال اول خودش یقه خودشو بگیره بعدش بیاد یقه دیگرون را بچسبه.آهان یک نکته یادم اومد . گفتی من سواد سیاسی ندارم. خب ندارم ، که چی؟ مگه ما داریم بحث سیاسی میکنیم؟

ناشناس گفت...

پرنده
اقا بهرام بنظرم کمی منطقی تر کامنت گذاشتی وبخشی از حرفهاتون درسته مثلا اینکه صد در صد خوب من منظورم اینه که مختوای تمام حرفها درسته حالا صد در صد نه 95 درصد ولی وقتی صحبت میشه راجع به یک موضوعی خوب من محتوای موضوع مد نظرم هست حالا ممکن این وسط ها خوب توی اشکالاتی که اقای مصداقی به رجوی گرفتن یک چند در صد اشکال باشه که حداقل من متوجه نشدم چون عرض کردم بدلیل اینکه درون این سازمان بوده ام تقریبا تمام موضوعاتی که اقای مصداقی گفتند رو دیدم همش واقعی هستند بعضی هاش رو نمی دونستم که وقتی مطلب رو خوندم متوجه شدم من که امام نیستم من که رهبر عقیدتی نیستم که اشتباه نکنم منظورم اینه که درست میگی مطلق نداریم الان بحث ملا لغتی که نداریم بگیم اینجا به جای الف باید ب را بکار میبرد متوجه منظورمن هستید عزیزم شما به من بگید کجای مطلب اقای مصداقی که به رجوی نوشته اند اشتباه است تا من به شما بگم اگر من اشتباه میکنم تصحیح کنم ما که در جنگ با یکدیگر نیستیم میخواهیم انچه واقعیت هست را به مردم عرضه کنیم وقضاوت را هم به مردم واگذار کنیم من از شما سوال کردم که کجای مطلب اقای مصداقی بوی طلبکاری میدهد عزیزم بگید ما را هم روشن کنید در ضمن من شخصا برای سلامتی رهبر گم شده واقعا دعا میکنم چون دوست دارم عملیات جاری این رهبر را ببینم میخواهم ببینم ایا شهامت پذیرش خطاهایش را دارد یا نه .برای من نه تو مهم هستی ونه اون یکی ها ونه سربازان گمنام اصلا راجب اونا فکر نمی کنم وذهنم رو خسته نمی کنم .ولی فکر میکنم شما خیلی کینه ای هستید به اقای مصداقی این میزان کینه شما را از شنیدن واقعیت ها دور میکند نمی دانم من که دکتر نیستم ولی خواهش میکنم ولطفا در مطلب قبلی هم گفته بودم جواب ندادید که طلبکاری مصداقی از رجوی چیست لطفا جواب دهید و درضمن اگر میتوانید بگوئید کجای انتقادات ایرج مصداقی به رجوی اشتباه است لطف کنید واین را جواب دهید و ما را روشن کنید ممنون میشوم اگر جواب دهید .من برای روشن شدن موضوع یکبار دیگه سوام رو تکرار میکنم طلبکاری مصداقی از رجوی چیست و کجای انتقادات مصداقی به رجوی اشتباه است لطفا وخواهشن جواب دهید ممنون