دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۲ دی ۱۱, چهارشنبه

*مروری متفاوت و لازم ! اسماعیل هوشیار

درآخرین روزهای سال 2013 میلادی باردیگر حملات موشکی به بدنه اسیرمجاهدین در زندان لیبرتی و درخاک عراق انجام شد . نتیجه این آخرین حمله 3 کشته و 50 زخمی اعلام شد . درپی این حمله مطابق روش جاری ؛ با انواع محکوم کردنها و سکوتها و توجیها و تفسیرها مواجه شدیم . دیدن نتیجه تمامی صحنه برایم کمی جالب همراه با لبخندی تلخ بود . به خصوص که بخش عمده و شاید هم تمامی علماء سیاسی ، ...*مروری متفاوت و لازم ! اسماعیل هوشیار

۷ نظر:

ایوب گفت...

سلام: درود بر هوشیار ؛ لااقل در میان هزاران کلمه ای که بی محابا در طول این چند سال سرهم کرده دو کلمه حرف درست نیز می بینیم. آن لیسه پاسها و کارتهای UN و باقی داستانهای کودکانه وغیرعملی را خودمان عملا تجربه کردیم که سرسوزنی جدیت و کارائی نداشت. دیگر اینکه به جز این شک نکنید که رهبری مجاهدین خط رسمی خروج بدنه را سالها پیش اعلام کرده بود.

ایوب گفت...

سلام: بودند کسانی که در سالیان گذشته می گفتند يك هزارم تلاش مجاهدین براي نگاهداشتن اين بچه‌ها در اشرف، براي تسهيل و خروج امن اينها از عراق و استقرارشان در خارج كافي بوده و هست. آیا با گذشت زمان و وضعیت کنونی باز می توانیم که چنین ادعایی کنیم؟

ناشناس گفت...

doost aziz,bravo, tahlil besyar dorost va jamechenasaneh az masaleh Iran molaha/dolatAmrica va padideh agibo gharibie be esm Rajavie!!!kardid ; movafagh bachid va edameh dahid

صادق گفت...

به گمانم که ایوب فکر می کند که هوشیار می گوید که سالها پیش رهبری مجاهدین خط رسمی خروج بدنه را اعلام کرده بود. هوشیار می گوید که رهبری مجاهدین امید و کور سوی ضعیفی در صحنه سیاسی درانتهای تونل سیاست خط موازی داشتند که اگر نداشتند در آنصورت خروج بدنه را سالها پیش اعلام کرده بود تا حداقل مسئولییت این جنایتها را از دوش خودش بردارد .

صادق گفت...

هوشیار تعبیری شاعرانه به کار می برد که حاکی از نگرانی او نسبت به مجاهدین و نیز عشق او به افراد لیبرتی ست. او می گوید که اینارو می گی؟ اینا اصلا تنهایی مستراح هم نمی تونن برن.

صادق گفت...

هوشیار می گوید که مجاهدین همه چیز را از دست دادند. هیتلر می گوید که حقیقت مهم نیست مهم پیروزیست. از جناح پیروز هم که کسی سئوال نمی کند. میرزا کوچک خان وقتی بود همه خود را منتسب به او می کردند ولی وقتی با یک آلمانی و در واقع تنهای تنها درفراربه کوههای تالش یخ زدند. همه از کسروی گرفته تا بسیاری دیگر همه به او حمله می کردند.

صادق گفت...

البته هوشیار تعابیر زیبای دیگری نیز در سایت خود برای مجاهدین بکار می برد که در سایت او به نام تیف باید بخوانید که اگر نخوانید از کفتان رفته. فعلا همین را داشته باشید که می گوید که آنها جنازه اند و پوسته مار.