دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ دی ۲۳, چهارشنبه

ادبیات و فرهنگ داعشی اسماعیل وفا یغمائی

داعشیون را میشناسید!. فیلمهایشان هست. عکسها ومقالات،و سرگذشتشان. امروز مطرحترین گروه در رسانه ها ی جهان داعشیها هستند.اینکه پنج درصدند یا بیشتر و اینکه در میان عشایر!! و نیروهای انقلابی!! چه میکنند و اینکه چرا بجز «یکی دو سایت انقلابی! ایرانی!» که سعی میکنند کمرنگشان کنند وبگویند مشکل بر سر داعش نیست! موضوع این نوشته نیست.میخواهم اشاره ای به مختصات داعشیون بکنم.مختصات داعشیها فراوانست اما چند تا از برجسته ترین مختصاتشان اینهاست:ادبیات و فرهنگ داعشی اسماعیل وفا یغمائی

۱۴ نظر:

رمضان گفت...

وای به حال ما اگر این داعشی ها را همراهی و حمایت کنیم. ایرانیهایی مثل هواداران مجاهدین خلق باید بدانند و فراموش نفرمایند که هر قدمی در جهت به قدرت رسیدن این داعشی های در پوست انقلابی و مردمی که از شکل و قیافه شان دیکتاتوری و حقه بازی می بارد و علایم خامنه ای و خمینی و صدام حسین و قذافی وغیره در آن بسیار دیده میشود تقصیر بزرگی است که دیروز ما آن را با آوردن جمهوری اسلامی مرتکب شدیم. مسئولیت مردم و تاریخ به دوش ما هست پس مبادا بارکش غول پاریس و گریخته و آرمیده در مخفیگاه باشیم.

همایون بنی آدم گفت...

هم بالا آورده محمدی و هم اسهال هاشم زاده را خواندم. کاری که خمینی دجال و لاجوردی قصاب با هزار قتل و شر نتوانستند پیش ببرند این جوجه بازجویان، که به مصداق سایر بازجویان با نام مستعار هرزه پراکنی میکنند، بخوبی پیش بردند و امید و اعتماد ما را به مجاهدین بهم ریخته و از بین بردند. عجب، طرف میگفت بزرگترین گناه خمینی خیانت به اعتماد مردم بود. بنگریید که خود چه میکند. سالها پیش ویلیام رویس که مسئول بخش فارسی صدای آمریکا بود به من میگفت اینقدر سنگ مجاهدین به سینه نزن، که اینها طالبان کرواتی هستند. این ماهی هم مثل بقیه از سر گندیده. عجب به این امت شهید پرور و خاک دیکتاتور آور. عجب.

ناشناس گفت...

با درود فراوان جناب وفا یغمائی !
دقیقن این موجودات ورشکسته و  فراری قدرت و اسلحه ندارند که این شکلی تهمت و دریده دهانی میکنند اگر داشتن از پدر خواندشون خمینی و ارباباشون سید الرئیس یقین دارم بی مروتر و  جنایت کارتر بودن ! یکی از نیروهای سر کوبگر رژیم که جدا شده از آخوندهای دله و دزد آقای امیر فرشاد ابرهیمی در برنامه بی تعارف بی پرده VOA صدای امریکا مطرح میکرد که ایشون جز یک باند و تشکیلات رژیم بوده با نشر و روزنامه فقط کارشون جعل و دروغ و تهمت به افراد معترض درون رژیم بوده کار به درستی تهمت یا غلط بودن ان ندا شتن سوژه را باید خراب و سوزاند یک نمونه از دکتر پیمان میگفت !!
حالا این موجودات بیت رهبر عقیدتی همین باند و تشکیلات دارند در اور همه چیز هم نوشته شده آماده فقط سوژه اجاره ایش پیدا کنند به اسم او نشر میکنند چونکه انسانهای با شرف و با غیرت هر چند مخالف عقاید و مرام هم باشند این گماشتگی و رذالت پادوئی را محال است قبول کنند !

سلامت و با عزت, قلم ات پایدار

حمید

ناشناس گفت...

من فکر میکنم این داعشی ها فقط حماقت کرده و از جنایات خودشون فیلم و سند تهیه میکنند و بدون هیچ واهمه ای و بسیار "صادقانه" آنرا در معرض دید عموم قرار میدهند، وگرنه این مالکی، جمهوری اسلامی ایران، امریکا و سایرین چندین برابر داعش جنایت کرده ولی برای اینکه قلب کسی بدرد نیاد!!، آنرا مستند ولی در معرض دید عموم نمیگذارند!
میلیشیای سابق از دانمارک

چه فرقی میکند گفت...

اسماعیل جان سلام
بعنوان دوستی که سالها با هم در ستاد تبلیغات کارکرده ایم و با روحیات و خلق و خویت آشنا هستم .این اخری واقعا شاهکار کردی و به طور واقعی فهمیدم که مریض هستی و باید مدتی با یک روانشناس کارکنی . من هم مثل تو کاملا از مجاهدین و تشکیلات انها فاصله گرفته ام ولی اختلافات و انتقاداتم نسبت به انها را مجبور نستم به روش تو استفراغ کنم .من منتظر روزی هستم تا در پیشگاه مردمی که روزی به یاد و به نام انها ترک دیار و خانه و کاشانه کردیم به انها اشکالاتشان را بگویم . ولی تو برای اینکه به تو مارک وزارت اطلاعات و مزدور رژیم را زده اند همه اش داری بیراهه میروی و این بار هم انها را با داعش مقایسه کرده ای . بعد هم جالب است که هنوز مظلوم نمایی میکنی که این رفت ستم برما.اسماعیل جان لطفا برای مقطعی نمی دانم یک یا شاید چندین روز فقط و فقط سکوت کن و تمام مطالبی را که بر علی مجاهدین و رهبری انها گفته ای را به دقت بخوان و نگاه کن که چگونه از خودت موچودی ساخته ای که تاب تحمل دیگر هیچ حرف حالا هر چه باشد را نداری .از شاعری با ان همه احساس و شعرهایی که به واقع برخی جدای از اینکه در چه حالتی سروده باشی شاهکار هستند.راستی الان هم دل و دماع همان شعرها را داری و یا فقط به صورت دشنام شعر میسرایی .پاسخت را به ایر آوا را هم خواندم راستش فکر میکنم تکامل انسان در تو روبه به عقب است .این احساس من بود از نوشته ها و کارکتر یک سال گذشته ات

350 گفت...

مردم ایران در داخل وخارج چه خاکی باید از دست بسیجی های غالب و مغلوب به سر خود بریزند؟ گناه مجاهدانی هم که در زندانها اعدام میشوند و هم در عراق از بین میروند و در گوشه وکنار دنیا شکنجه ی روحی میشوند به گردن علی خامنه ای و و رهبر است و امثالهم . مجاهدین قربانی دروغ وفریب و دجالیت ملاها و شبه ملاها را شده اند. سر وته مقاله های بسیجی های آفتابه داران همه یکی است و آن زنده باد دیکتاتور و لعنت بر دموکراسی وآزادی است. اینها هم زندانی افکار و ایدئولوژی و پوشش و رهبر خود هستند و هم ادا واطوار انقلابی بودن و آزاده مرد بودن و مردم دوستی در می آورند.

ناشناس گفت...

کسانی که در نشستهای غسل و دیگ بوده اند خیلی خوب این فرهنگ وحشتناک را میشناسند.شما ببینید در اشکار چطور هر چه به دهنشان میافتد به همه میگویند.مزدور دزد جنایتکار تواب خائن اطلاعاتی پست فطرت بیشرف و مثل اینها حالا ببینید در آن قلعه اشرف که ما از ترس ملای پدرسگ جرئت نداشتیم نفس بکشیم چه میکردند و چه فرهنگ داشتند. بخدا قسم فرهنگ اینها همون فرهنگ ملاها و چاقو کشهای انهاست خدا را شکر که در اشرف تخته شد وان نشستهای وحشتناک تعطیل شد.اگر یکروز قیامتی باشد و خدائی باشد که اینها راثبت کرده باشد و نشان بدهد معلوم میشود که اینها چه کردند.
اشرفی سابق بیزار از اشرف

ناشناس گفت...

فرید
دوست عزیز چه فرقی میکند . شاید برای شما که نامتان چه فرقی میکند هست فرقی نکند که به شما چه میگویند منتظر هستی تا افتاب تابان به ایران برسد بعد بروی اشکالاتشان را بگوئی چه فرقی میکند اصلا بگوئی یا نگوئی یا شاید هم فرقی نمیکند از اینکه توسط عده ای چماقدار حزب اللهی کراواتی خائن خطاب بشوی راستی گفته ای من روزی اشکالات اینها را خواهم گفت عزیز من فرقی نمیکند ای کاش بحث با اینها اشکالات بود اگر اینطوری باشد شما باید بنشینی و برای بزرگ عمامه داران جمهوری اسلامی هم اشکالاتشان را بگوئی ای عزیز ای برادر ای اخی ای رفیق .ای کاش و ای کاش موضوع مجاهدین خلق و رهبری ان بحث اشکالات بود دوست عزیز بحث فراتر از اشکالات است بحث اندیشه ایست که همچون خمینی شیاد هر مخالفی را گردن میزند بحث فقط کشتن فیزیکی نیست بلکه حتی فراتر از ان کشتن فیزیکی است اینها روح انسانها را میکشند در حالت کشتن فقط یکبار میتوانند چنین کنند ولی اینها هر روز و هر لحظه چنین میکنند اسماعیل وفا یغمائی قبل از اینکه شاعر باشد یک انسان است انسانی که بهر دلیل حالا مخالف مجاهدین است ایا سزای یغمائی این است کسی که دار و ندار و زندگی اش را وقف مجاهدین کرده بود و یا دیگرانی همچون عاطفه اقبال و ووو دهها و صدها جدا شده یا مخالف انچه تو نام انرا استفراغ نهاده ای حتی اگر استفراغ هم باشد محصول 33 سال عملکرد رهبری عقیدتی بوده .میخواهم به شما یاداوری کنم بطور مشخص رهبر عقیدتی و بانو مصائبی بر سر نسل انقلابی ایران اورده اند که خمینی در برابر ان هیچ است .
رهبر گفته بود نمی گذارم جدا شده های ما به خارج برسند و با من مخالفت کنند من انها را رزیم مال میکنم و بهمین خاطر بود که فقط یک دسته 1000 نفری را راهی دهان خمینی جلاد کرد و به ایران فرستاد این غیر از کسانی است که در زمان سید الرئیس صدام به زندان ابوغریب فرستاد برای مبادله با جمهوری اسلامی .به تو قول شرف میدهم همین الان دوست دارد ان 3000 هزار تن گرفتار شده در لیبرتی به ایران بروند و رزیم مال بشوند چون او بخوبی میداند که این 3000 هزار تن رازهای نهفته ای بر دل دارند اگر به ایران بروند رزیم مال میشوند و اگر به خارج بیایند موی دماغ امام عقیدتی .
بهمین خاطر باید گفت تنها نمونه تاریخی که من شنیده و خوانده ام فقط این رهبر عقیدتی است که منتقد و جدا شده و مخالفش را تحویل دشمنش میدهد به نظر تو ما باید به این رهبر عقیدتی وو این امام چه بگوئیم که اینگونه با دشمن خونخوار مردم ایران همکاری دارد شما نام اینکار را چه میگذارید چه خدمتی بالاتر از این به اخوندها و ملاهای جانی نکته دیگر اینکه من ذره ای تردید و شک در همکاری نانوشته رهبر عقیدتی و بانو و دنبالچه های ان با رزیم جنایتکار اخوندها نمی بینم اواگر عامل مستقیم همین جنایتکاران اخوندهای هرزه نباشد عامل غیر مستقیم ان است شک ندارم و روزی به اثبات خواهد رسید

ب.فرمان گفت...

یک نمونه عالی داعشگری ممد داعشی است که میخاد خواهر خودشو اعدام کنه تف به این روزگار نامرد تف

ناشناس گفت...

جناب چه فرقی می کند
شما ساده لوحانه نشسته ای تا اتقاداتت را در ایران به رهبر و باندش عرض کنی!؟
آیااز همین نمونه های مشت از خروار امروز نمی توانی حدس بزنی که چنین امکان بیان اشکالاتی را هیچگاه نخواهید داشت؟
ضمنا آیا فخشی بدتر از مزدور و اطلاعاتی سراغ داری که در عالم سیاست بتوان به کسی گفت؟
عجیب است که به نظر شما انگار نقل و نبات پخش شده که از جناب یغمایی می خواهی سکوت کند!
بنده تعجب می کنم که با این ذکاوت شما اصلا چطور وارد عالم سیاست شدی!
فرهاد

ناشناس گفت...

جناب فرید

عرض شود که نمونه تاریخی پیشتر از این بزرگوار آخری ما حضرت استالین سلام الله علیه بود که کمونیستهای آلمانی را که از چنگ فاشیسم هیتلری گریخته و به شوروی رفته بودند را همگی تحویل آلمان داد.

علی هاشمی

ناشناس گفت...

دوست مجاهدین

اگر ما با يك تحول واقعى اجتماعى در خاورميانه روبرو هستيم ، بالإجبار نيروهاى كه ماهيت مشابه دارند در كنار هم قرار دارند و به يكديگر نياز حياتى دارند. اين قانونمندى اتفاقا در مورد تمامى طرفين اعتبار دارد. در يك طرف مردم به پا خواسته كشورهاى منطقه و نيروهاى مترقى و دموكراتيك قرار دارند و در طرف ديگر ديكتاتوري هاى پوسيده ى ارتجاعى كه جز در تقابل تمام عيار با اين حركت تاريخى ، نمى توانند براى خود نقشى ببينند. نبردهاى داعش و نيروهاى ملى و مترقى در سوريه ، موضعگيريهاى چهره هاى مختلف اپوزيسيون سوريه در مورد مزدورى داعش براى رژيم ولايت فقيه در ايران ، از لحاظ زمانى در موقعى صورت گرفت كه مبارزات مردم عراق در نكته ى كنونى قرار نداشت و حكومت مالكى ، در بستر توافق بين رژيم فاشيستى ولايت فقيه و امريكا به تاختن توسن قدرت بر گرده ى مردم عراق مشغول بود.
ملاقات خانم رجوى با رهبر اپوزيسيون ملى سوريه هم كه جيغ بنفش رژيم را در اورد ، قبل از تحولات فوق العاده ى عراق صورت گرفت . اما اكنون در نقطه ى خطير فعلى ، نيروهاى كه وظيفه ى مقدم انها حمايت از رژيم بحران زده ى ولايت فقيه هست ، با شلوغ كارى و كشيدن مار ، بر مجموعه ى حقائق موجود و وقائع اتفاق افتاده ، چشم پوشانده و با وقاحت اخوندى مدعى همكارى و حمايت مجاهدين با داعش هستند . تاكتيك حكومت ولايت فقيه موسوم به فرافكنى را ما بارها شاهد بوده ايم . تبليغات رژيم در مورد أنبار كردن سلاح هاى كشتار دستجمعى در قرارگاه هاى مجاهدين و ارتش ازادى در عراق را همه به خاطر داريم. رژيم حتى مدعى شد كه مجاهدين فعاليتهاى اتمى دارند. مقاومت ايران با شناخت عميق از ماهيت رژيم و شيوه فرافكنى ان ، متوجه شد كه رژيم در راه كسب بمب اتمى ، قرار دارد و در نهايت توانست با افشاگرى هاى منحصر به فرد در مورد نيروگاه اب سنگين اراك و مجموعه ى نطنز ، طناب اتمى را به گردن ولايت فقيه بياندازد.
الان هم در مورد هر عنصر پليدى كه با علم كردن و داد زدن اى داعش ، اى داعش ، ميخواهد شدت حمله به ولى فقيه را بكاهد و يا با خاك پاشيدن در چشم مردم ، مهمترين نيروى ضد رژيم را در مظان اتهام و بهتان قراربدهد، بايد اطمينان داشت كه طرف مربوطه در ارتباط با وزارت اطلاعات رژيم قرار دارد و از براى رضايت خدا ، به موش گرفتن نپرداخته است.در اين مورد باز هم بايد نوشت .

از مقاله اقای سينا دشتى
http://www.aftabkaran.com/maghale.php?id=4052

ناشناس گفت...

سلام آقای بغمایی
من یک بار هم براتون نوشتم کاش یک برنامه صوتی در موضوع ادبی درست کنید با موضوعات متنوع.شما شاعر خوب مملکت ما هستید حیفه بگذارید ما جوان ها هم از علم و تجربتان استفاده کنیم این مجاهدین را رها کنید این ها درست بشو نیستند مثل جمهوری اسلامی

ناشناس گفت...

آقا یا خانم دوست مجاهدین !

١_ از بس مزخرف و چرندیات بافتید خسته نشدید؟ مجاهدین دقیقا همان نقشی را که داعش در اپوسیسیون سوریه بازی می کند ، باز می کنند : ترور نیرو های مترقی( در رابطه با مجهادین ترور شخصیت) . بد نام کردن اپوسیسیون ( به طوری که خیلی ها می گویند رحمت بر پدر بشار اسد ، حدااقل اندازەی داعشی ها جنایت نکرد . همین را خیلی از مردم ایران با دیدن نا بکاری ها و نادرستی های شما هم می گویند : رحمت بر پدر این رژیم ، چنان که از جنایات رژیم می گویند : رحمت بر پدر شاه !) ، مشروعیت دادن به رژیم های حاکم . ترساندن مردم که اگر با رژیم مخالفت کنید ، در چنگال اینها گرفتار می شوید . شما دقیقا همان نقش را بازی می کنید که داعش در اپوسیسیون سوریه بازی می کند

٢_ عکسهای هوایی که مجاهدین از تاسیسات اتمی رژیم منتشر کردند ، خودشان با ماهوارەی شخصی خودشان که نگرفته بودند . شما تنها نیرویی بودید که حاضر شدید چنین کاری بکنید . به این می گویند فروش اطلاعات . فارغ از جنایات یک رژیم ، تاسیسات یک کشور متعلق به آن کشور است نه به آن رژیم . همان طور که تاسیساتی که زمان شاه ساخته شدە بود بعد از سرنگونی شاه برای کشور ماند . شما سابقەی چنین مزدوری هایی را دارید . فیلم هایش موجود است. صدام هم به شما اعتماد نداشت و ازتان فیلم گرفت . اصولا هیچ نوکری در طول تاریخ قابل اعتماد نبوده است . شاید صدام با خودش جنین اندیشیده است : اینها که به کشور خودشان رحم نمی کنند و جاسوسی می کنند و ترور سفارشی انجام می دهند ، حتما پرنسیب این را هم ندارند که وقتی به قدرت رسیدند این پول ها را بر گردانند . به همین خاطر از شما مخفیانه فیلم گرفت .

٣_ اصولا کسی که در کنار صدام و ملک سلمان بنشیند ، دغدغەی آزادی دارد؟ از زیر عبای ملک سلمان ها آزادی و حقوق بشر بیرون می آید؟ آیا شیخ مرتجع و دیکتاتور جنایتکاری مانده که شما خودتان را به آن نیالوده باشید؟ اینها که در جنایت و قساوت با رژیم مسابقه گذاشته اند ، دلشان برای آزادی و حقوق بشر سوخته است ؟

٤_ از این همە دروغ و شارلاتان بازی شرم نمی کنید؟ خسته نشدید؟ مردم را مشتی بی عقل و سعور فرض گرفته اید؟

سهراب