دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۳ خرداد ۱۱, یکشنبه

چرا حیرت میکنیم!باور کنیم! اسماعیل وفا یغمائی

جناب محمد اقبال، مجاهد و مبارز رنجکشیده ای که حدود چهل سال، یا شاید بیشتر از عمر شصت و هفت هشت ساله خود  را در راه مبارزت و مجاهدت گذرانده، و داغ برادر و داماد خانواده را در برابر جوخه های مرگ خمینی و بر خاک افتادن پدر ارجمندش را در غربت بر دل دارد، و سالهادر مکتب فکری راهبران شریف خود آموزش کافی دیده مدتی است طی چند مقاله و نوشته حیرت انگیز افراد مختلف و در راس همه خواهر خود خانم عاطفه اقبال را با فرهنگ خاصی که در مقالاتش منجمله این مقاله لینک: «حيوان ليبرتي.» میتوانید بیابید نواخته است.......چرا حیرت میکنیم!باور کنیم! اسماعیل وفا یغمائی

۹ نظر:

Rahim گفت...

چرااین آقا محمد و امثال او مثل رهبران از جان گذشته و لمیده در فرانسه به لیبرتی نمیروند و بچه های مردم به زور انجا نگه داشته اند. پول ماهیانه چه کارها که میکند. دوباره سر ماه شد و مقاله های فله ای شرکت عروس وداماد وارد بازار اینترنت شد.

ناشناس گفت...

تو هرچی میخوای از این چیزا بنویس. تو یک آدم بدبختی هستی که زنت ولت کرد رفت، بعد از اون هم دوتا زن دیگه هیچ کدوم نتونستن تحملت کنن و بعد از مدت کوتاهی زیر یک سقف با تو شناختنت و فرار کردن. پسرت هم که حتی حاضر نیست اسمت رو بیاره.
تو بهترین مجازاتت همین هست که با همین خفت ٢٠ سال یا ٣٠ سال دیگه سر کنی. و اما داستان دوماد پیغمبر کمکی به تو و امثال تو نمی کنه. برای خودت لقمه نگیر. تو دستت توی خون همه اونهایی هست که در اشرف قتل عام شدن، این هست که اگر پیغمبر هم بگه که من از سر این مخنث گذشتم، کمکی به حال تو نیست.
ع

dostar گفت...

اسماعیل خدا وکیلی با این سایتت روی تمام سایت های وزارت کثیف اطلاعات را کم کردی

dostar

esmail گفت...

بارک الله به شما که این همه فهمیده اید ع و دوستار

ناشناس گفت...

فرید
با سلام اقای یغمائی عزیز ناراحت این حرف های سربازان گمنام ولایت و بسیجیان عاشق رهبر عقیدتی نشوید اینها اموزش یافته مکتب رهبر عقیدتی هستند همو که غائب است همو که روح پلید خمینی به جسمش دمیده شده هموئی که کشتی سازمان مجاهدین را سوراخ سوراخ کرد و اینک میرود که ان کشتی را غرق کند .
روزی فرا خواهد رسید که بچه های لیبرتی از عراق خارج خواهند شد انموقع خواهیم دید رمز و رازهای پنهان شده در سینه های بسیاری باز خواهد گشت این روز فرا خواهد رسید .
میخواهید باور کنید میخواهید باور نکنید اینها کپی برابر با اصل همان رزیم جمهوری اسلامی و ولایت فقیه عمامه داران و سربازان بسیجی عاشق ولایت هستند نه تنها کپی برابر با اصل در بعضی موارد جنسشان غلظت بالاتری در مداحی و کفن پوشی ولایت دارد .
همچنین راجب به اون پیرمرد هم بگویم او هم یک قربانیست قربانی دستگاه بت پرستی از جنس عقیدتی .بت پرستی هیچگاه از بین نرفته بلکه شکل ان عوض شده عده ای گاو میپرستند عده ای یک تکه چوب که به شکلی در اورده شده است را میپرستند عده ای خمینی میپرستند عده ای هم رهبر عقیدتی میپرستند همه اینهامعلول یک ایدئولوزی عقب افتاده است همان ایدئولوزی که به خودش بمب میبند و مردم عادی کوچه خیابان را در افغانسان عراق سوریه منفجر میکند به عشق و رویای رسیدن به بهشت .
ریشه همه این نابسامانیها را باید در ایدئولوزی اینها یافت افراد قربانی هستند و اسیر این ایدئولوزی ارتجاعی است که افراد قربانی را مجبور میکند بر علیه خواهر خویش توهین و فحش و دشنمان بدهد .
با اینکه شما با احترام بدنبال سلامتی خانم اکرم حبیب خانی بودید اما باران فحش و ناسزا و تهمت به سوی شما سرازیر شد و حتی به نام اکرم حبیب خانی مطلبی نوشتند که البته من بدان باور ندارم اما بهرحال این دستگاه ارتجاعی و عقب افتاده است که از مواجه افراد با دنیای ازاد میهراسد چگونه است که گوهران بی بدلیل از جامعه ازاد و مردم میهراسند ایا نباید به ان ایدئولوزی شک کرد .
در ماجرای امدن خانواده ها جلوی اشرف سازمان مجاهدین چه کرد .حتی اگر فرض بگیریم که تمامی افراد خانوادهای امده شامل پدر مادر خواهر برادر زن همسر و بچه ها همگی توسط جمهوری اسلامی اورده شده بودند ایا مجاهد خلق و گوهر بی بدلیل نمی تواند با کار توضیحی صحنه را عوض کند و به سود انقلاب خودش و مسعود ومریم بچرخاند ؟اگر مجاهد خلقی این توان را ندارد که حتی با خواهر و برادر وپدر ومادر خویش مواجه شود و برایشان توضیح بدهد و انها را روشن کند چگونه انتظار داشته باشیم که این مجاهد خلق گوهر بی بدلیل است چگونه باید باور داشته باشیم که این فرد بدرستی از انقلاب مریم عبور کرده است ؟
کسانی که نمی توانند پدر مادر خواهر وبرادر خود را اگاه کنند بدون ذره ای تردید نمی توانند با مردم مواجه شوند و مردم را اگاه کنند و به قول معروف مشعل دار مردم شوند انها در بهترین حالت باید دنبال مردم بدوند .

ناشناس گفت...

جناب آقای یغمایی

با سلام. من از شما تعجب می کنم که برخی یادداشتهای اهانت بار را علیه خودتان درج می کنید. این کار را قبلا هم کرده اید و آن یادداشت را هم که مربوط به این افراد بی شخصیت نادان خودفروش است پیش از این گفته اید. آنها با نام ناشناس بر ضد شما می نویسند و شما درج می کنید. آنها هم مثل حای احمره کیف می کنند. مثلا یکی که امضایش را به شکل عین خمیدۀ "عن" پای نوشته گذاشته(خدای نکرده تصور نکنید که منظورم از عن مدفوع عفن آدمی است! خیر منظورم همان "عن" عربی است)با دروغهای بویناکی که شایستۀ خودش است، فقط وقت خواننده را تلف می کند و لاغیر.

لطفا اگر به خودتان رحم نمی کنید به خوانندگان رحم کنید که وقت شان را با خواندن اباطیل نویسنده ای به نام ع تلف نکنند. ممنون

ابراهیم

جهانگیر گفت...

من مدتها بود که "باور" کرده بودم ولی تا یورش مسلحانه به اشرف در ارتباط با حیرت خود کاری نمیتوانستم بکنم و به طور خودکار و شرطی کماکان به حیرت خود ادامه میدادم. تا اینکه ویدئوهای ماه رمضان آمد که چه میگفتند و فضای درون چگونه تنظیم شده بود. وقتی صحبتهای مهندس بیژن میرزایی را قبل از به خاک و خون کشیده شدن شنیدم که به "جان جانان" توضیح داده بود بیشتر باید روی بند "ف " کار کند، علیرغم درد و رنج از شنیدن چنین سخنانی، به یکباره متوجه شدم که اصلا حیرت نکرده ام و متعجب نیستم. پس از آن نیز دیگر ار اینگونه مسائل هیچ وقت حیرت نکرده ام. بسیار خونسرد شده ام درست مثل دکتر منوچهر هزارخانی که پای میکروفون از قول صبا وعده میداد، من هم تا آخر آماده ایستادن و نظاره کردن این صحنه ها از اروپا درکنار دیگر برادران مجاهد مقیم خارج هستم.

طی چند سال اخیر فکر میکردم یک مار خوش خط و خال ما را زده. اشتباه میکردم. یک حرومزاده به تمام معنا ما را زده! این "پارادایم شیفت" بسیار کمک کرده که دیگر از هیچ چیزی از اینها حیرت نکنم.

ناشناس گفت...

جناب یغمایی
ناتوانی این دستگاه فکری در تمام پاسخگویی ها و برخوردها همچون روز روشن است ، پاسخ آنان همین است تهمت وافترا فهمی از دموکراسی و حرمت قلم ندارند من اقای اقبال را میشناسم متاسفانه فسیلی است که تنها حرکت میکند و متاسفانه رهبران هم همین را ترویج میدهند .بماند که چاپلوسی و دست بوسی فقط در دستگاه ارتجاعی خامنه ای نیست ، اگر توان ، پویایی و بالندگی بود که جایگاه این نبود جریانی پوسیده و فرو مانده .
جلال

ناشناس گفت...

آرمان پایدار20

درویش در کامنتی که من گذاشته بودم، توهین یا فجشی در کار نبود، اهمیت درج مطلب اقبال در سایت همبستگی را یاد آور شده بودم و این که کسی که امروز دنبال مدرک برای اعدام خواهر خویش است، فردا نیازی جمع کردن مدرک هم نخواهد داشت. به هرحال نمی دانم چه چیزی آن کامنت را غیر قابل درج کرد. یا شاید با آی پی کامنت بودمساله داشته اید.