دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۳ اسفند ۱, جمعه

قدر شناسی مسعود رجوی یا...؟ شماره 3.2.1 دکتر کریم قصیم

 قدرشناسی مسعود رجوی یا انتقام کشی؟ (3)  کریم قصیم.خوب به خاطردارم دهه اول عضویّت و حضور فردی درشورای ملی مقاومت یعنی ( 1364 - 1372) رابطه مالی با شورا / مجاهدین درکارنبود، جزیک مورد که آن هم درپی اصرارزیاده ازحدّ مسعود رجوی (درسال 68) ادامه‌ی مطلب...
 قدرشناسی مسعود رجوی یا...؟ (2)  کریم قصیم.حال که چنین نمایشی را ترجیح می دهید دستکم صورتحسابهای مخارج کل اعضای کابینه 20 ساله و به ویژه فهرست  ادامه‌ی مطلب...
 قدر شناسی مسعود رجوی یا...؟ (1) دکتر کریم قصیم.من، کریم قصیم 69 ساله، پیش ازانقلاب کذائی سال 57 سالها بود پزشک شده، تز دکترا نوشته و در دوره نهائی جراحی عمومی با علاقه و موفقیّت مشغول کار    .....ادامه‌ی مطلب...

۱۳۴ نظر:

ناشناس گفت...

واقعا بسیار تاسف انگیز است من واقعا نمی فهمم به چه علت باید جدائی اشخاص به این مراحل برسد؟ چه کسی سود میبرد؟ایکاش سازمان مجاهدین با بیانی منطقی توضیح میداد که از اینماجرا چه سودی برده اگر بتواند واقعا بگوید سودی به نفع انقلاب به دست آمده من سیاستشان را تائید میکنم.
بهمن. اکسفورد

نازنین گفت...

بسیار گویا و آموزنده آقای قصیم منتظر قسمتهای بعد هستم
با احترام

ناشناس گفت...

از مرده شور
ای بابا ننه من غریبم بازی در نیارید. از دیوار بلند بالا رفتن , زمین خوردن هم داره. تمام این صغرا و کبری بافی ها برای خاک پاشیدن بر آن سوال اصلی است. بالاخره این مبالغ را گرفته اید یا نه؟ ممکنه حضرت بحر العلوم بفرمایند , اون امضاها زیر رسید ها متعلق به حضرت اش هست یا نه؟ اگر گرفتید چرا گرفتید و به چه حق از جیب رزمندگان آزادی درآوردید و خرج زندگی عادی خود کردید؟ از قدیم گفته اند درب دیزی بازه , حیای گربه کجا رفته؟ فکر می کنید با این هوچیگری ها و با این جار و جنجال ها می توانید صورت اصلی سوال را تغییر بدهید. بیش از یک میلیون دلار به جیب زده اید. ایا مالیات آن را حساب و کتاب کرده اید و به اداره های مالیات بعنوان درآمد , تحت هر نامی , پرداخت کرده اید؟ شما که از اصالت , شرف و الخ دم میزنید و بربام کشتزار چغندر رفته اید , و به مجاهدین هرگونه انگی را که خود لایق اش هستید , روا می کنید, چقدر شریف هستید؟ بروید و خجالت بکشید و این گنداب را دیگر هم اش نزنید . شزم کنید و با اون پول های خلق و به یغما رفته به سفر بروید , ماشین بخرید و به زندگی یومیه خود سروسامان بدهید و بقول عوام صفا کنید. شرم بر شمایان باد.

ناشناس گفت...

خسرو گفت :
واقعا بسيار تاسف انگيز است نميدانم چند نفر از اين رژيميها مثل لاجوردي ميتوانند يك پروسه زندان زمان شاه را بگويند ولي آخرش آن پروسه كه دردي ازش دعوا نميكنه چون كه با ندازه كافي جنايت كرده و يا رفسنجاني و امثالهم اين چه بچه بازي و بچه گول زني است كه يك پروسه گفتند آفرين شما شاه بوديد شما ماه بوديد كسي به پروسه گذشته شما چيكار دارد كه گيرم صد روي صد حرفهايي كه ميزنيد كم ميگيد كه زياد نميگيد آخه آقاي دكتر الان چي شديد اين را جواب بدهيد شما هم به اعتماد و اينهمه محبتي كه حداقل من بعنوان يك هوادار شاهد بودم نثار شما شد چيكار كرديد همه اين اعتمادها را كشتيد ظاهرا اصلا شما حواستان نيست كه از آنموقع تا كنون چه تهمتهايي را كه هر رژيمي با عناوين مختلف به مجاهدين ميزنند و شما نه تنها تبليغش را ميكنيد بلكه ناجوانمردانه خواستار پاسخ به اين اراجيف هستيد . كجا مجاهدين شروع كننده بودند ، كجا در اين دوسال به اين مسائل پرداختند ولي شما با كمال بي شرمي اين همه پول گرفته و با ناصادقانه ترين شكل زير همه يك چيز نوشته ايد البته خوب هم هست كه يك چيز نوشته ايد مثلا پزشكي و چاپ كتاب و غيره كه اين نشان ميدهد كه اصلا هيچ وقت رو راست نبوديد كما ايكه يكبار در مصاحبه تان من شنيدم كه گفته بوديد من هيچ وقت بعنوان رئيس جمهور اسم نبردم و اين را مجاهدين متوجه نشدند اين همان رو پليدي است كه در شما بود والا آنها با شما روراست بودن بله آقاي قصيم شما تهمت ميزنيد آنها سند رو ميكنند واقعا كه صبر ايوب دارند و اينهمه صبر كردند آقاي دكتر حالا كه رو كردند بگيد شما الان پول از كجا مياوريد و بعد ادامه بدهيد . و ادامه بدهيد و ادامه بدهيد .

ناشناس گفت...

آقی قصیم گرامی
خیلی از خواندن نوشته شما متاثر شدم.
همه آنهایی که روزهای سخت بعد از سی خرداد را دیدیه اند کلمه به کلمه نوشته شما را حس می کنند و میفهمند.
کمکهای پرستاران و پزشکان به مجروحان مجاهدین بسیار گستره بود و بارها دیدیم که پرستاران و پزشکانی حتی جان خود را در اینراه از دست دادند.
حمایت مردمی و گستره ای که از هواداران و اعضای مجاهدین می شد در آن سالها واقعیتی بود که مسعود رجوی که در پاریس نشسته بود و از دور شعارهای غیر واقعی تفرقه افکنانه می داد بهیچ وجه آنرا نمی فهمید.
من خود بارها شاهد بودم که فعالان و تشکیلاتی های فداییان اکثریت هوادارن مجاهدین را با آغوش باز می پذیرفتند و آنها را پناه می دادند. در یک مورد دو هوادار مجاهدین یکسال در خانه یکی از فعالان فداییان اکثریت مخفی بودند که البته بعد از یکسال علیرغم اصرار آن رفیق و همسرش آن دو قصد رفتند و گویا در مسیر کردستان به تور پاسداران افتادند و از بین رفتند.
آن رفیق هم که البته بعدها از اکثریت فاصله گرفت چند ماه پیش در خارج بدرود حیات گفت و می دانم که هیچگاه از آن کمهای انسانی اش در حق مجاهدین سخنی نگفت و رفت.
منظورم این است که کمکهای مردمی و گسترد به هوادارانی که اقای رجوی با بی مسئولیتی تمام آنها را در دهان اژدهای رژیم رها کرده بود بسیار بیشتر از آنی بود که بتوانیم تصور کنیم.

ناصر کتیرایی

ناشناس گفت...

با درود فراوان خدمت جناب دکتر قصیم گرامی !

هر چه فکر کردم جمله ای یا متنی بنویسم در رابطه با فرهنگ شرارت و کولی شامورتی بازیهای این با ند هوچی چاله میدانی رجوی نتوانستم !

حمید

احمد رضا.ص گفت...

مرده شور تو برو جنازه اون مرده اصلی که اشغلائی مث شما ها رو تربیت کرد بشور اخه مرتیکه پفیوز یه دکتر متخصص که نمیاد با دو سه هزار اورو خودشو بفروشه چیزی که تو الاغ نمیخای بفهمی شماها اصلا پروسه مبارزاتی ادما رو نمی بینین چون خودتون همه گدا زاده و پدر سوخته و کلاهبردار و پفیوزین و گرنه یه کم میفهمیدی دکتر قصیم دردش چیه؟ دردش بیشرفی و نامردی یه بی همه چیزیه که به یه جنبش ترکمون زد و همچنین به مغز ادمائی مث تو حالا دکتر قصیم گرفته مگه دکتر قصیم هف تیر کش بوده اونی که داده اگه بزور داده گه خورده داده اگرم مخارج زندگی یه مبارز حرفه ای رو داده گه خورده سند چاپ میکنه تو و یه گاو کوسالائی مث شیخ خسرو اینقده خر و بیشرف و بی پدر مادرین و در مکتب اون شیر فراری آموختین که زرتی بیائین همه رو با امثال لاجوردی مقایسه کنین واقعا حیف خاک که تو سر الاغائی مث شما بشه مرتیکه میخای لاجوردی ببینی برو یاداشتای رضا گوران و سعید جمالی رو بخون برو اون جلساتی رو یاد بیار که وقتی یه بدبختی میگفت برادر من نمیتونم تخیلات خودمو در باره زن سابقم بنویسم از نر وده عر عر میکردین
پاسدار برو گمشو
گمونم سال 2001 بود که در حضور شیر فراری اون دانشجوئی که سیتی زن انگلیس بنظرم بود گفت من نمیتونم بنویسم همه ریختن سرش . لاجوردی پفیوزای مث توئن مرتیکه لاجوردی اون جونوریه که امثال تورو تربیت کرد نه یکنفر که چل سال عمرشو تو راه ازادی گذاشت و اونوقت مث سگ نازی اباد هر روز پاچشو میگیرین خدا را شکر که به این روز افتادین و خطر شما از سر مردم برطرف شد که بعد از خامنه ای پفیوز ملت رمقی براشون نمونده که کثافتائی مث تو رو تحمل کنن راجع به صبر ایوبم انقده باید صب کنین که ریق رحمتو سر بکشین و مردم هم از دست اون پفیوز خامنه راحت شن هم از دست آشغالای مث شما بازم عر وتیز کنین از کوزه همونی بیرون میاد که توشه شما همینین دیگه بازم خاک تو سر تو مرده شور بکنن

ناشناس گفت...


ممکنه لطفا توضیح دهید با وجود اینکه به این موضوع اگاهی داشتید و می‌نویسید: "همان زمان که مسعودرجوی درقم دوزانو کنار خمینی می نشست، یا درپیام سازمانی اش خمینی جلاد را « مجاهد اعظم» خطاب می کرد،"
یا " سرکوب استثنائی، همزمان نابسامانی وعدم آمادگی تشکیلاتی سازمان مجاهدین برای جنگی که به درازا کشیده و ازطرح اولیه «سرنگونی شش ماهه» سال به سال دورترمی شد و..." ولی 30 سال با این سازمان همکاری کردید؟
سید

ناشناس گفت...

حضور محترم برادر مرده شور، خسرو و کانال هواشناسی و کانال های رنگ و وارنگ دیگر هم بخوانند. حالا که جنابعالی وارد بعضی قضایا شدین لطف کنین در مورد دقیقه هفتم ویدیوی زیر توضیح بدید که مامورین استخبارات و اطلاعات رژیم صدام صحبت از چگونگی پرداخت میلیون ها دلار به سازمان مربوطه می‌کنند . البته بعد از آنکه حضرت رحمان در همان جلسه گرای یرخی اماکن ایران را به طرف مقابل می دهد. به زیان خوب لری بعد از آنکه جاسوسانه (مجاهدانه یعنی؟) به آنان اطلاعات می‌دهد. مبادا به سبک (حبیب) احمدی (رضوان) بازی درآورید که این نوار واقعی نیست. هر کس صدای عباس داوری و (فرزاد) که مترجم عربی در دیدارهای شفاهی بود، را بشناسد و همچنین (صدای...) را، ذره ای در صحت این ویدیو تردید نمی‌کند. https://www.youtube.com/watch?v=2QQTafSGxfE اگر هم رژیم و رژیمی ها این نوار را پخش کرده اند باعث و بانی اش کسانی است که اطلاعات به دشمن می‌دهند و در همین ویدیو هم از آنان پول می گیرند. اینکه رژیم این ویدیو ها را پحش کرده یا پخش کند، قباحت کار را کم نمی‌کند. افزون می‌کند. منتظر پاسخ شما هستم

ناشناس گفت...

شما چرا اینطور مینویسید از کجا معلوم که امثال این خسرو و مرده شور عوامل وزارت اطلاعات نباشند که میخواهند معرکه چاق کنند به این هم توجه بفرمائید لطفا
سیف الله

ناشناس گفت...

از این پفیوزی که از کریم قصیم می پرسه مالیات اون پولها را دادی می خوام بپرسم شما چطور حرامزاده های بچه بازاری؟ شما شارژ و مالیات و حق بازنشستگی کریم قصیم را از اون پولها دادید؟ نکنه گه پول سیاه می دادین و رسمی جایی ثبت نکرده باشین چون اگر همین مدارک پفیوزیتون را کریم قصیم ببره اداره مالیات و اداره کار فرانسه میان خشتک از پای اول تا آخرتون می کشن پفیوزهای کثافت بچه بازاری آشغال.
شما خیلی بی ناموس تر و حرومزاده تر از خمینی و خامنه ای هستین اینو شک ندارم ولی پفیوزها بیاین اگر راس میگین خرجهای زن شیر فراری را هم منتشر کنین تا ملت بدونن چقدراز پول خون بچه های مردم را خرج زیبایی و کشیدن پوست و کاشتن دندون و لباسای جور واجور شازده گدای قاجار دهاتی ندید بدید کردین و می کنین.
این خون بچه های ماست بی شرفها.
پهلوان نطنز

ناشناس گفت...

همه ایرانی‌ها باید از شما حذر کنند. به خانه های خودشان راه ندهند. جواب تلفن هایتان را ندهند و اگر می توانند شماره خودشان را عوض کنند. درست مثل حذر کردن از ساواکی ها و گشت سپاه.
بی تردید روزی همان اتفاقی که در رومانی برای چائوشسکو و همسرش افتاد برای شما (زن و شوهر) خواهد افتاد. منتها با این فرق که به جای اعدام ما خانواده های شهدا تک تک توی صورت تان تف می‌کنیم. اف بر شما و لعنت خدا بر شما و بر آخوندها که هر دو سر و ته یک کرباسید.
مردم شریف ایران این بی‌مروتی‌ها را نخواهند بخشید. هرگز نخواهند بخشید و آنروز دیر نیست که پس از سقوط این رژیم ستمگر و دجال، دحالان دیگر را هم بازخواست کنند که شما با نسل بپاخاسته و پرشور ایران چه کردید؟ با چه کسانی علیه چه کسانی زد و بند کردید؟ اف بر شما اطلاعاتی های جدید.
داغدار

ناشناس گفت...

دلم میخواست به این آقای قصیم بگم شما که تا دیروز با رهبری این جریان مذهبی و ایدئولوزیک بودید و تا آنجا که امکان داشت بی در و پیکر و تخته گاز از آنها حمایت میکردین و گوستون هم بدهکار نبود حالا یک کم ملاحظه داشته باشین انقدر تند علیه اسلام نرانید. شما بعد از 70 سال باید پخته تر از این حرفها باشین.
شیرازی

ناشناس گفت...

اﻓﺎﻱ ﺩﻛﺘﺮ اﻳﻦ ﭼﻪ ﻗﺻﻪ اﻳﺴﺖ ﻛﻪ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﺪﻧﻪ ﺗﺸﻜﻴﻼﺕ اﺩﻣﻬﺎﻱ ﻣﻌﺼﻮﻡ و ﺧﻮﺑﻲ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﻭﻟﻲ ﺭﻫﺒﺮﺷﺎﻥ ﻓﺎﺳﺪ? اﻓﺎﻱ ﺩﻛﺘﺮ ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺩﺭ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﻫﺎ و ﺳﺨﻨﺮاﻧﻴﻬﺎ ﻫﺸﺪاﺭ ﻣﻴﺪاﺩﻳﺪ ﻛﻪ اﻳﻦ ﺣﺮﺑﻪ ﺑﺮاﻣﺪﻩ اﺯﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺷﻴﻂﺎﻥ ﺳﺎﺯﻱ ﺭﮊﻳﻢ اﺳﺖ. ﺣﺎﻻ ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺩاﻧﺴﺘﻪ ﻳﺎ ﻧﺪاﻧﺴﺘﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﻳﻞ ﺭا ﻣﻴﺮﻭﻳﺪ. اﻗﺎﻱ ﺩﻛﺘﺮ ﻳﻚ ﺭﻫﺒﺮ ﺳﻴﺎﺳﻲ ﭼﻜﺎﺭ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻜﻨﺪ ﻛﻪ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﺎﻳﻴﺪ ﺷﻤﺎ ﺑﺎﺷﺪ. ﻛﻲ و ﻛﺠﺎ ﻣﺠﺎﻫﺪﻳﻦ ﭘﺲ اﺯ اﺳﺘﻌﻔﺎﻱ ﻣﺘﻴﻦ ﺩﻓﺘﺮﻱ و ﻏﻴﺮﻩ ﻋﻟﻴﻪ اﻧﻬﺎ اﻃﻼﻋﻴﻪ ﺩاﺩﻧﺪ? ﺗﻨﻬﺎ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻣﻮﺭﺩ ﺳﻮاﻝ ﻣﺠﺎﻫﺪﻳﻦ اﻳﻦ ﺑﻮﺩ ﻛﻪ ﭼﺮا ﻣﺎﻗﺒﻞ اﺯ ﺗﻌﻴﻴﻦﺗﻜﻠﻴﻒ ﺑﺎ ﺩﺑﻴﺮﺧﺎﻧﻪ ﺷﻮﺭا ﺷﻤﺎ اﻃﻼﻋﻴﻪ ﺟﺪاﻳﻲ ﺧﻮﺩ ﺭا ﺑﻪ ﺭﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻳﺪ و ﺣﻖ ﺩﻓﺎﻉ و ﺗﻔﻬﻴﻢ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺭا اﺯ ﺷﻮﺭا ﺩﺭﻳﻎ ﺩاﺷﺘﻴﺪ. ﺷﻤﺎ ﺩﺭ اﻳﻦ ﺟﻨﮓ ﺗﻤﺎﻡ ﻋﻴﺎﺭ اﻧﻬﺎ ﺭا ﺧﻠﻊ ﺳﻠﺢ ﻛﺮﺩﻳﺪ. ﻣﻴﻔﻬﻤﻴﺪ ﺧﻠﻊ ﺳﻼﺡ ﭼﻪ ﺑﻬﺎﻳﻲ ﺩاﺭﺩ? ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻣﻲ ﺯﻭاﻳﺎﻱ ﺳﻴﺎﺳﻲ - اﻣﻨﻴﺘﻲ ﻣﺠﺎﻫﺪﻳﻦ اﺷﺮااﻑ ﺩاﺷﺘﻴﺪ. ﺷﻤﺎاﺯ ﺩﺭﻭﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﺪﻭﻥ اﻃﻼﻉ ﺑﻘﻴﻪاﻓﺮاﺩ ﺧﺎﻧﻪ ﺷﺐ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﺭا ﮔﺸﻮﺩﻳﺪ و ﺩﺭ ﺗﺎﺭﻳﻜﻲ ﺷﺐ ﻓﺮاﺭ ﻛﺮﺩﻳﺪ. اﻳﻦ ﺣﺮﻛﺖ ﻣﻐﺎﻳﺮ ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻣﻲ اﺻﻮﻝ ﻣﺒﺎﺭﺯاﺗﻲ ﺩﺭ ﻳﻚ ﺗﺸﻜﻴﻼﺕ اﻧﻘﻼﺑﻲ و ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ اﺳﺖ. ﺷﻤﺎ ﺑﻪ اﻋﺘﻤﺎﺩ ﺩﻳﮕﺮاﻥ ﺧﻴﺎﻧﺖ ﻛﺮﺩﻳﺪ. ﻫﻨﻮﺯ اﻓﺎﻱ ﺩﻛﺘﺮ اﻳﻦ ﺭا ﻧﻤﻲ ﻓﻬﻤﻴﺪ. ﺷﻤﺎ ﺑﭽﻪ ﺣﻖ و ﻣﺠﻮﺯ ﻣﻠﻲ و ﻣﺒﺎﺭﺯاﺗﻲ ﻫﻨﻮﺯ ﻋﻠﻴﺮﻏﻢ ﻣﻌﺎﻫﺪاﺕ و ﭘﺮﻭﺗﻜﻞ ﻫﺎﻱﺩاﺧﻠﻲ و ﺩﺭﻭﻧﻲ ﺷﻮﺭا ﺭاﺯﻫﺎﻱ ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ ﻳﻚ ﺧﻠﻖ ﻣﻆﻠﻮﻡ ﺭا ﻣﻠﻲ ﻣﻴﻜﻨﻴﺪ ﻭﺩﺭ ﻣﻼ اﺧﻮﻧﺪ ﻣﻴﮕﺬاﺭﻳﺪ? ﺷﻤﺎ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻥ ﻛﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻴﮕﺸﺎﻳﻴﺪ ﺧﻮاﺳﺘﻪ ﻭﻳﺎ ﻧﺎ ﺧﻮاﺳﺘﻪ ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺗﻌﻬﺪاﺕ ﺷﻮﺭاﻳﻲ ﺗﺎﻥ ﭘﺸﺖ ﭘﺎ ﻣﻴﺰﻧﻴﺪ و ﻛﻢ ﻭﻳﺎﺯﻳﺎﺩ ﺯﻣﻴﻨﻪ ﺳﺎﺯ ﺩﺳﻴﺴﻪ ﻫﺎﻱ ﺷﻴﻂﺎﻧﻲ ﺭﮊﻳﻢ ﻋﻠﻴﻪ ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﻴﺸﻮﻳﺪ. اﺟﺎﺯﻩ ﺑﺪﻫﻴﺪ ﺧﻴﺎﻟﺘﺎﻥ ﺭاﺭاﺣﺖ ﻛﻨﻢ. ﻫﺮ ﻛﺲ ﺩﺭ اﻳﻦ ﻧﺒﺮ ﺑﻴﻦ ﻧﻮر و ﻇﻠﻤﺖ, اﺯاﺩﻱ و ﺩﻳﻜﺘﺎﺗﻮﺭﻱ ﺑﻬﺮ ﻣﻴﺰاﻥ اﺯ ﺟﻴﺐ ﺧﻠﻖ ﺑﻨﻔﻊ ﺭﮊﻳﻢ ﻣﺼﺎﺩﺭﻩ ﻛﻨﺪ ﺧﻴﺎﻧﺘﻜﺎﺭ اﺳﺖ. ﻫﺮ ﻛﻪ ﺑﺎﺷﺪ. ﺭﻭﺣﺎﻧﻲ, ﻗﺼﻴﻢ, ﻭﻳﺎ ﺭﺟﻮﻱ. اﻳﻦ اﺳﺖ ﻣﺮﺯ ﺧﻮﻧﻳﻦ.

ﻣﻌﻠﻢ ﻋﻠﻮﻡ ﺳﻴﺎﺳﻲ


ناشناس گفت...

مرده شور همه تان را ببره از کانال فاضلاب گرفته تا ناظم کلاس و خسرو خان و خود مرده شور.

فاضلاب شناس

بایرام گفت...

مولانا صدها سال قبل گفته ماهی از سر گنده گردد نی زدم
فتنه از عمامه باشد نی ز خم
متاسفانه در اکثر اوقا رهبرها خراب میکنن پیرو خرابم کنه چیزی نمیشه

طرفدار حرف حق گفت...

بقول اقای ایرج شکری
گه میخورد
هر کس که میگوید کریم قصیم خیانتکار است
همچنین بقول آقای شکری
گه میخورد دوباره
هر کس کریم قصیم را با رهبر فراری مقایسه میکند

ستاره شناس گفت...

دکتر قصیم گرامی پزشک و مبارز باشرف. این جناب رهبر آنقدر درجه فردیت و خودخواهی اش غلیظ است که در طول عمرش حتی یکبار اقرار به اشتباه ننموده و همواره دیگران را خطاکار دانسته. بقول معروف او انقدر خطا کرده که نمی تواند استغفرالله بگوید و این سازمان را که روزگاری باعث افتخار بود با چند تن از اطرافیانش به روزی انداخت که میبینیم دریغ از آن همه جانهای پاک کهتحت امر این موجود مفلوک و بنظر من بیمار روحی رفت دریغا

ناشناس گفت...

ﺑﺎ ﺳﻼﻡ,
اﻭﻝ اﻳﻨﻜﻪ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻣﺘﺎﺳﻔﻢ ﻛﻪ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ اﻣﻴﺪ ﻣﺎ ﻳﻌﻨﻲ ﺷﻮﺭا ﺑﺪﻳﻦ ﺟﺎ ﻛﺸﻴﺪﻩ ﺷﺪﻩ اﺳﺖ.
ﺩﻭﻡ اﻳﻨﻜﻪ, ﺑﻌﻠﻪ ﭘﺮﺩاﺧﺖ ﺷﺪﻩ و ﻣﻨﻂﻘﻲ ﻫﻢ ﺑﻮﺩﻩ اﺳﺖ. اﮔﺮ ﺑﻪ ﺟﺎﻱ ﻫﻮار ﺯﺩﻥ ﻛﻤﻲ ﺁﺭاﻡ و ﻣﻨﻂﻘﻲ ﻓﻜﺮ ﻛﻨﻴﻢ, ﺧﻮاﻫﻴﻢ ﺩﻳﺪ ﻛﻪ ﺷﺮﻛﺖ ﺩﺭ ﻫﺮ ﺗﻆﺎﻫﺮاﺗﻲ و ﺩﺭ ﻫﺮ ﺟﻠﺴﻪ ﺷﻮﺭا ﻛﻪ ﻣﺘﻤﺮﻛﺰ ﻧﺒﻮﺩ ﻣﺴﺘﻠﺰﻡ ﻣﺨﺎﺭﺝ اﺳﺖ. ﺧﻮاﻧﻨﺪﮔﺎﻥ ﺗﻨﻬﺎ ﭘﻮﻝ ﺑﻠﻴﻄ ﻫﻮاﭘﻴﻤﺎ ﺩﺭ ﺳﻲ ﺳﺎﻝ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺭا ﺑﺮاﻱ ﺷﺮﻛﺖ ﺩﺭ ﺣﺪاﻗﻞ ﺩﻭ ﻧﺸﺴﺖ و ﺗﻆﺎﻫﺮاﺕ ﺭا ﺣﺴﺎﺏ ﻛﻨﻨﺪ.
ﻭاﻧﮕﻬﻲ ﻣﮕﺮ ﺑﻪ ﺟﺰ اﻳﻦ ﺑﻮﺩﻩ ﻛﻪ ﺩﺭ اﻳﻦ ﮔﺮﺩﻫﻤﺎﻳﻲ ﻫﺎ اﻓﺮاﺩ ﺷﻮﺭا ﻓﻘﻄ ﺑﻪ ﻣﻌﺮﻓﻲ و ﺗﺒﻠﻴﻎ ﺑﺮاﻱ ﺷﻮﺭا ﻛﺎﺭ ﻣﻴﻜﺮﺩﻧﺪ? ﻣﮕﺮ ﺑﺎ اﻳﻦ ﭘﻮﻟﻬﺎﻱ ﺩاﺩﻩ ﺷﺪﻩ ﺁﻗﺎﻳﺎﻥ ﺩﺭ ﺳﻮاﺣﻞ ﻛﺎﺭاﻳﺐ ﺯﻳﺮ ﺁﻓﺘﺎﺏ ﺩﺭاﺯ ﻛﺸﻴﺪﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ? اﺿﺎﻓﻪ ﻛﻨﻢ ﻛﻪ اﺯ ﭘﺮﺩاﺧﺖ ﺑﻪ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻫﻢ ﺧﺒﺮ ﺩاﺭﻡ ﻛﻪ ﺣﺘﻲ ﻳﻚ ﻫﺰاﺭﻡ ﺁﻗﺎﻳﺎﻥ ﻗﺼﻴﻢ و ﺭﻭﺣﺎﻧﻲ ﺑﺮاﻱ ﺷﻮﺭا ﺳﻮﺩﻱ ﻧﺪاﺷﺘﻨﺪ و ﻓﻘﻄ ﭼﻮﻥ ﺧﻮاﻫﺮ ﻳﺎ ﻣﺎﺩﺭ ﻳﺎ ﭘﺪﺭ ﻓﻼﻥ ﻋﻀﻮ ﺷﻮﺭا ﻳﺎ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﭘﺮﺩاﺧﺖ ﺷﺪﻩ اﺳﺖ و ﻫﻨﻮﺯ ﻣﻴﺸﻮﺩ.
ﺳﭙﺲ اﻳﻨﻜﻪ ﭘﻮﻟﻬﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﻣﺎ ﺑﻪ ﻋﻨﻮاﻥ ﻫﻮاﺩاﺭاﻥ ﺷﻮﺭا و ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻋﻨﻮاﻥ ﻛﻤﻚ ﺩاﺩﻳﻢ و ﻛﻢ ﻫﻢ ﻧﺒﻮﺩﻩ, ﻣﮕﺮ ﺭﺳﻴﺪ ﮔﺮﻓﺘﻴﻢ? اﮔﺮ ﭘﻮﻟﻬﺎﻱ ﻣﺎ ﺑﻮﺩﻩ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺁﻗﺎﻳﺎﻥ ﭘﺮﺩاﺧﺖ ﺷﺪﻩ ﭼﺮا ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺭﺳﻴﺪ ﻧﻤﻴﺪاﺩ?
ﻳﻚ ﺟﺮﻳﺎﻧﻲ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ اﺟﺮا ﺑﻮﺩﻩ, ﻣﺨﺎﺭﺝ ﺑﺎﻳﺪ ﺗﺎﻣﻴﻦ ﻣﻴﺸﺪ و اﺯ ﺯﻳﺮ ﺳﻨﮓ, ﺩﺭ ﺳﺮﻣﺎي ﺑﻴﺴﺖ ﺩﺭﺟﻪ ﺯﻳﺮ ﺻﻔﺮ ﺩﺭ ﺧﻴﺎﺑﺎﻥ ﺟﻤﻊ ﻣﻴﺸﺪ, ﻳﻜﻲ ﺳﻮﺯ ﺳﺮﻣﺎ ﺭا ﺗﺤﻤﻞ ﻣﻴﻜﺮﺩ, ﺩﻳﮕﺮﻱ ﺧﻂﺮ ﺟﺎﻧﻲ ﺩاﻳﻢ ﺭا , ﺣﺎﻝ ﻛﺎﺭ ﺑﻪ ﻣﻔﺎﺭﻗﺖ ﻛﺸﻴﺪﻩ ﺷﺪﻩ و اﻳﻦ اﺯ ﺩﻳﺪ ﺧﻮﺩ ﻣﻦ ﻛﻪ ﭘﻮﻝ ﻫﻢ ﻣﻴﺪاﺩم ﺻﺤﻴﺢ ﻧﻴﺴﺖ. ﺁﻧﭽﻪ ﻣﻦ و ﺧﺎﻧﻮاﺩﻩ اﻡ ﺩاﺩﻩ اﻳﻢ ﺭا اﺻﻼ ﭘﻴﮕﻴﺮﻱ ﻫﻢ ﻧﻤﻴﻜﻨﻴﻢ. اﻣﺎ اﻳﻦ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺭا ﺗﺎﻳﻴﺪ ﻫﻢ ﻧﻤﻴﻜﻨﻴﻢ. ﻓﻘﻄ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻣﻴﻜﺸﻴﻢ.

ﺑﻲ ﻃﺮﻑ ﻭﻟﻲ ﺑﺎ ﺧﺒﺮ
ﺭﻭﺯ ﻫﻤﻪ ﺧﻮﺵ

ناشناس گفت...

ای معلم علوم سیاسی
حالا که آقای قصیم در را شب باز گذاششته بپا عزیزم که یه وقت نچایی یا شب یه وقت موشی گربه ای سوسکی یا یکی از سرویس اطلاعاتی از ما بهتران نیاد بدزدنت.
آخه الاغک چطور اون شیر سماور بیرحم می تونه هر چقدر دلش خواست بخوره زیادی هم بخوره ولی هیچکس حق نداره جواب بده به اضافه خوری هاش؟ و اگه جواب بده خیانتکاره؟
خوب تو گوه خوردی عزیز دلم که این حرف را زدی و همینطور اونی که تو رو تعلیم داده که ببیایی همچین گوهی بخوری .
خائن اون شیر سماوریه که ده ها هزار نفر از بهترین جوونهای مردم را فرستاد دم تیر آخوند و خود ترسوی ریقوش فرار کرد اومد اروپا عروس و دوماد بازی و اسمش را هم گذاشت فرار تاریخی و ازدواج تاریخی.
خائن اون بی همه چیزیه که عاشق زن رفیقش شد و بعدش همه را سر کار گذاشت که آره من فدا کاری کردم که زن رفیقم راگرفتم و همه هم باید کیف کنید از اینکه من با زنهاتون بخوابم.
حالا خودت بگو که آیا این شیر ریقوی فاسد فراری خائنه یا هر کی که بخواد بهش پوزه بند بزنه؟
ننه مرتضی

ناشناس گفت...


در بخشی از متن آمده است ...

همین جا نقداً به یک واقعیت توجه می دهم : همان زمان که مسعودرجوی درقم دوزانو کنار خمینی می نشست، یا درپیام سازمانی اش خمینی جلاد را « مجاهد اعظم» خطاب می کرد، من کتاب« نقد و تحلیل جبّاریت» ، اثر اشپربر را به فارسی برمی گرداندم... که بعد بدون اجازه ارشاد درایران چند بارچاپ شد و تا همین امروز فایل های گوناگون کمپیوتری اش روی سایتهاست ...

مسلمان سابق

ناشناس گفت...

جناب معلم علوم سیاسی
- چطور رجوی می تواند هر کدام از اسرار و اسناد شورا را که دوست داشت منتشر کند اما دیگران این حق را ندارند.

- استعفا دادن حق هر کسی است که وارد یک سیستم می شود.
در سیاست هم هیچ مرجعی بالا تر از مردم نیست و یک فرد سیاسی می تواند استعفای خود را قبل از همه برای مردم بفرستد.

- شورا و مجاهدین ظاهرا می بایستی از هم تفکیک داده شوند و مجاهدین یک سازمان عضو شورا هستند و دلیلی نمی بینم که آقای قصیم مثلا به همه زوایای امنیتی مجاهدین اشراف داشته باشد.
اگر اینطور است پس یعنی یک جای ظوابط امنیتی مجاهدین اشکال دارد.

- شما نباید انتظار داشته باشید که آقای رجوی و خانم عضدانلو و نزدیکانشان هر کار به دور از اخلاق و هر بی پرنسیپی که می خواهند بکنند و کسی اعتراضی نکند و گرنه خائن محسوب می شود.
این حرف فقط رجوی پسند است و بس.

شما نمی توانید انتظار داشته باشید که کسی از بیلان سی سال رهبری رجوی چیزی نپرسد. نپرسد چرا صد نفر را بی سلاح در اشرف با آن ریسک بالا رها کردی. نپرسد اینهمه افراد سازمان را به کشتن دادی نتیجه اش کجاست؟
نپرسد چرا بجای افشای سیاسی دوست سابقت او را کو..ی خطاب می کنی درباره داستان ازدواج زنهای شورای رهبری مجاهد با رجوی نپرسد. درباره خرج های بی اندازه خانم رجوی در اروپا نپرسد. درباره آینده ساکنان لیبرتی نپرسد. درباره استراتژی رجوی نپرسد از اینکه چرا هسته های داخل به فرمان برپای رجوی گوش نمی دهند نپرسد. از نامه نگاری رجوی به خامنه ای و خبرگان رژیم و و حقیر خواندن خود و سلام درود فرستادن به یک مشت جانی نپرسد.
از عدم پرداخت بدهی ها و کلاهبردادری ها و مال مردم خوری های رجوی نپرسد.
آیا اصلا این منطق درست است که اگر من از رجوی بپرسم به چه حقی وقتی انهمه جوان را به کشتن داده ای می روی به آخوند جنایتکار سلام و درود می فرستی و خودت را حقیر می خوانی من خائن باشم اما رجوی خائن نباشد؟
معلوم است که سرکار بیشتر یک شارلاتان دریده از نوع آن یار غار اطلاعاتی سعید امامی هستی که حالا توجیه گر کثافت کاریهای رجوی ششده ای تا یک معلم علوم سیاسی.
ح ن

طرفدار حرف حق گفت...

الحمدلله دوتا شد
بقول آقای شکری
وننه مرتضی
گه خورده
هرکس اعضای مبارز مستعفی شورا را خائن میداند

ناشناس گفت...

این پاسخ برای «ﻣﻌﻠﻢ ﻋﻠﻮﻡ ﺳﻴﺎﺳﻲ» است و هر کس دیگری است که نظر وی را دارد.

۱ - ﺑﺪﻧﻪ ﺗﺸﻜﻴﻼﺕ ﻣﻌﺼﻮﻡ و ﺧوب است. آری، اما نه همیشه
«ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﺪﻧﻪ ﺗﺸﻜﻴﻼﺕ اﺩﻣﻬﺎﻱ ﻣﻌﺼﻮﻡ و ﺧﻮﺑﻲ» نیستند. چون علیه پستی ها و پلیدی های درون تشکیلات سکوت کرده و می‌کنند.

۲- یک رهبر سیاسی اولاً باید با خودش و درثانی با مردم صادق باشد و دیپلماتیک برخورد نکند و آنان را هالو نپندارد.

۳- بعد از استعفای آقای متین دفتری، سازمان یک اطلاعیه سخیفی داد. شما در جریان آن قرار ندارید.

۴- آقای قصیم و روحانی کار بسیار شایسته ای کردند که فرصت و امکان دجالگری را از کسانیکه مروت نمی شناسند، گرفتند. در آینده هم این روش و تنها این روش می تواند دست طرف مربوطه را در حنا بگذارد، وگرنه به کمک مشتی چاپلوس همیشه در صحنه، اصل مسئله را می‌پوشانند و طلبکار هم می شوند.

۵- اشتباه می‌کنید نه آقای قصیم و نه «غریبه» های دیگر در شورا، ﺑﻪ ﺯﻭاﻳﺎﻱ ﺳﻴﺎﺳﻲ - اﻣﻨﻴﺘﻲ سازمان اﺷﺮااﻑ نداشتند و مثلاً از محتوای صحبت «خانم مهر تابان» با نئوکانها بی خبر بودند و جز یکی دو جمله کلی به ایشان و به دیگران گفته نمی شد. شما حتی اخبار دادگاه پوئک را هم به آنان ندادید.

۶- کسیکه به اﻋﺘﻤﺎﺩ ﺩﻳﮕﺮاﻥ ﺧﻴﺎﻧﺖ ﻛﺮﺩه، آقای قصیم و روحانی نیست. خودتان را اینقدر گول نزنید.

۷- اﺟﺎﺯﻩ ﺑﺪﻫﻴﺪ ﺧﻴﺎﻟﺘﺎﻥ ﺭاﺭاﺣﺖ ﻛﻨﻢ. ﻫﺮ ﻛﺲبه اعتماد مردم ضربه بزند سرنوشتی بهتر از مسعود رجوی نخواهد داشت. اوست که ماه مقاومت نسلی رنجدیده و فداکار را به چاه شقاوت و خودخواهی خویش کشیده است.
پرسان

jahandid گفت...

با درود به ايراندوستان ازاديخواه،
هر چه بگندت نمكش ميزنند، واى به روزى كه بگندت نمك!!!
يكى از نظردهندگان نكتهء قابل توجهى گفت و ان اينكه شايد اين اراجيف را افراد رژيم براى داغ كردن اتش دعوا مينويسند. به واقع هم اين بهترين راهى است كه بشود اين اراجيف سخيف را توجيه كرد و به نظر من هم بايد همين باشد!؟ ان عده كه در جهت دفاع از كارهاى سازمان قدم و قلم ميزنند به واقع فرهنگى را نشان ميدهند كه براى ادمى كه از سابقهء حمايتهاى مردمى از اين سازمان خبر دارد، به هيچوجه و هرگز نميتواند حتا تصور كند كه اينقدر بشود نمك نشناس شد!!! ناگفته پيدا ست كه اين گونه برخوردها با مردم عادى هم غير قابل تصور است، چه رسد به انسانهايى كه به واقع با حداكثر خلوص و پاك باختگى دست از جان و مال و هستى خود گذشتند. بله اين واقعآ فقط از كسى است كه آتش بيار معركه است!!!

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

ﺣﺎﻻ ﻛﻪ ﻧﻮﻳﺴﻨﺪﻩ ﻣﻘﺎﻟﻪ و ﭘﻴﺮﻭاﻥ ﺣﻘﻴﺮ ﭘﺲ اﺯ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ اﺳﻢ ﺣﻔﻮﻗﻴﺸﺎﻥ ﺩﺭ ﻧﻮﺷﺘﺎﺭﻫﺎﻱ ﺭﺳﻤﻲ ﻣﺜﻞ ﻣﻮﺭ و ﻣﻠﺦ ﺑﻪ ﻓﺤﺎﺷﻲ ﺑﺎ اﺳﻢ ﻣﺴﺘﻌﺎﺭ ﻣﺒﺎﺩﺭﺕ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ﻻﺭﻡ اﺳﺖ ﺧﺎﻃﺮ ﻧﺸﺎﻥ ﻛﻨﻢ ﻛﻪ اﻓﺎﻱ ﺩﻛﺘﺮ ﻛﺮﻳﻢ ﻗﺼﻴﻢ, اﻗﺎﻱ ﺩﻛﺘﺮ ﺭﻭﺣﺎﻧﻲ ﻭﻛﻴﻞ ﻋﺎﻟﻴﻤﻘﺎﻡ ﻓﻴﺎ ﻋﺠﺒﺎ ﻋﺠﺒﺎ ﻛﻪ ﺑﻪ ﭼﻪ ﺣﻀﻴﺾ ﺫﻟﺘﻲﺭﺳﻴﺪﻩ اﻳﺪ و ﺩﺭ ﭼﻪ ﭼﺎﻩ ﻭﻳﻠﻲ ﺧﺎﻧﻪ ﺧﻮﺵ ﻛﺮﺩﻩ اﻳﺪ. اﻳﻦ ﺩﺭﺟﻪ اﺭ ﺳﻘﻮﻁ اﺧﻼﻗﻲ ﺑﺠﺪ ﻣﺒﺎﺭﻛﺘﺎﻥ ﺑﺎﺩ. اﻳﻦ ﻣﻨﻂﻖ ﺗﺎﺭﻳﺦ اﺳﺖ. ﻭﻟﻲ اﻥ ﭘﺎﻳﻴﻦ ﻣﺎﻳﻴﻨﻲ ﻫﺎ ﻣﻮاﻇﺐ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﻛﻪ ﻋﻘﺮﺑﻬﺎ و ﺣﺸﺮاﺕ ﻣﻮﺫﻱ و ﺩﻭﻥ ﺻﻔﺘﻲ ﻣﺜﻞ ﻣﺼﺪاﻓﻲ و ﭘﺎﺩﻭﺵ ﺑﻬﺮﻭﺯ ع و ﻧﻨﻪ ﻣﺮﺗﻆﻲ, اﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ, ﻃﺮﻓﺪاﺭ ﺣﺮﻑ ﺣﻖ. ن ح ﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭ ﻧﺨﻮﺭﻧﺪ ﺷﻤﺎ ﺭا و ﻳﻜﺠﺎ ب......ﻳﻨﻨﺪ.
ﻣﻌﻠﻢ ﻋﻠﻮﻡ ﺳﻴﺎﺳﻲ

ناشناس گفت...


مرده شور؛ زر زیادی زده ای مالیات بر در آمد شامل مبالغی که به عنوان کمک از دوست یا فامیل یا در مورد آقایان قصیم و روحانی که مجاهدین در تبلیغات رسمی خود آن را کمک به پناهندگان می نامید نمی شود. مالیات به در آمدی تعلق می کرد که برای کاری انتفاعی بوده یا رسما به عنوان حقوق و بر اساس ضوابط معین قانونی پراخت شده است. تو ابله خود بزرگ بین که فکر می کنی خیلی «حالیته» لابد نمی دانی مثلا در فرانسه پولی که افراد در کازینو برنده می شوند، از مالیات معاف است و درآمد حساب نمی شود.
گوشه گیر

ناشناس گفت...

از مرده شور

به اون ناشناس که بنده را مورد ,, لطف و محبت ولایی,, قرارداده است: قربون معلومه که سر کدام سفره بزرگ شده ای و آبشخور ذهن ات به کجا بنده.
اما گذشته از این تعارفات , آری باید با صدای بلند گفت هم روحانی و هم قضیم , هردو خائن هستند. در این هیچ شک و تردید نباید کرد. دم اشان حتما حتما به , کرم الکاتبین ,, وصله به موقع اش نیز بیرون خواهد زد. دراین قبر که بر سرش روضه می خوانند , مرده ای نخوابیده. بله که باید حساب و کتاب پس بدن. هم به اداره مالیات ممکلتی که در آن زندگی می کنند و هم به مردم ایران که زیر سلطه دیکتاتوری خون ریز در حال جان کندن هستند. مشتی مفت خور سیاسی بودند و هستند که در شرایط سخت مبارزاتی , جبهه مقاومت را نه تنها ترک بلکه برای نابودی آن بهمراه اطلاعات آخوندی طرح و توطئه کردند. سرشون به کوه البرز خورد الان هم ننه من غریب بازی در میارن. این تازه اول کاره, باید اینها را تا ابد افشا کرد. یقین بدانید اگر در ایران بودند, خانه های تیمی مجاهدین را هم لو می دادند. در زندان اوین هم حتما در شکنجه شرکت می کردند. درست مثل همانکاری که ایرج مصداقی در لو دادن زندانیان مقاوم سیاسی کرده بود. به اون کتابی که الان قائم اش کرده رجوع کنید تا منظور را بهتر بفهمید. بقول معروف تفو بر تو....

طرفدار حرف حق گفت...

بقول آقای ایرج شکری
گه میخورد
مرده شور که آقای قصیم و روحانی و مصداقی را خائن میداند

طرفدار حرف حق گفت...

بقول آقای ایرج شکری
گه میخورد
معلم علوم سیاسی که دکتر قصیم و اقای روحانی و اقای مصداقی را خائن میداند

ناشناس گفت...

این پاسخ برای «ﻣﻌﻠﻢ ﻋﻠﻮﻡ ﺳﻴﺎﺳﻲ» است و برای هر کس دیگری است که نظر وی را دارد.
با سلام به شما. برادر عزیز

۱ - ﺑﺪﻧﻪ ﺗﺸﻜﻴﻼﺕ ﻣﻌﺼﻮﻡ و ﺧوب است. آری، اما نه همیشه
«ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﺪﻧﻪ ﺗﺸﻜﻴﻼﺕ اﺩﻣﻬﺎﻱ ﻣﻌﺼﻮﻡ و ﺧﻮﺑﻲ» نیستند. چون علیه پستی ها و پلیدی های درون تشکیلات سکوت کرده و می‌کنند.
۲- یک رهبر سیاسی اولاً باید با خودش و درثانی با مردم صادق باشد و دیپلماتیک برخورد نکند و آنان را هالو نپندارد.
۳- بعد از استعفای آقای متین دفتری، سازمان یک اطلاعیه سخیفی داد. شما در جریان آن قرار ندارید.
۴- آقای قصیم و روحانی کار بسیار شایسته ای کردند که فرصت و امکان دجالگری را از کسانیکه مروت نمی شناسند، گرفتند. در آینده هم این روش و تنها این روش می تواند دست طرف مربوطه را در حنا بگذارد، وگرنه به کمک مشتی چاپلوس همیشه در صحنه، اصل مسئله را می‌پوشانند و طلبکار هم می شوند.
۵- اشتباه می‌کنید نه آقای قصیم و نه «غریبه» های دیگر در شورا، ﺑﻪ ﺯﻭاﻳﺎﻱ ﺳﻴﺎﺳﻲ - اﻣﻨﻴﺘﻲ سازمان اﺷﺮاﻑ نداشتند و مثلاً از محتوای صحبت «خانم مهر تابان» با نئوکانها بی خبر بودند و جز یکی دو جمله کلی به ایشان و به دیگران گفته نمی شد. شما حتی اخبار دادگاه پوئک را هم به آنان ندادید.
۶- کسیکه به اﻋﺘﻤﺎﺩ ﺩﻳﮕﺮاﻥ ﺧﻴﺎﻧﺖ ﻛﺮﺩه، آقای قصیم و روحانی نیست. خودتان را اینقدر گول نزنید.
۷- اﺟﺎﺯﻩ ﺑﺪﻫﻴﺪ ﺧﻴﺎﻟﺘﺎﻥ ﺭا ﺭاﺣﺖ ﻛﻨﻢ. ﻫﺮ ﻛﺲبه اعتماد مردم ضربه بزند سرنوشتی بهتر از مسعود رجوی نخواهد داشت. اوست که ماه مقاومت نسلی رنجدیده و فداکار را به چاه شقاوت و خودخواهی خویش کشیده است.
پرسان

ناشناس گفت...

اﻗﺎ اﺳﻤﺎﻝ اﻳﻦ ﻃﺮﻓﺪاﺭ ﺣﺮﻑ ﺣﻖ ﻳﺎ ﺧﻮﺩﺗﻲ ﻭﻳﺎ اﻳﺮﺝ ﺷﻜﺮﻱ ﻛﻪ اﺟﺎﺯﻩ ﻣﻴﺪﻫﻲ ﺩﺭﻳﭽﻪ اﺕ ﺭا ﺑﻪ ﮔﻪ ﺑﻜﺸﺪ.
ﺳﺮﺳﺮﻱ

esmail گفت...

سرسری گرامی
من نیستم.اگر بودم با نام خودم کامنت میگذاشتم
آقای شکری هم با شناختی که من دارم نیست این را اطمینان دارم
با درود

ناشناس گفت...

اقای قصیم
در حاليکه سرويس‌ها و دادگاه‌ها و ارگان‌هاي کشورهاي

مختلف که با انبوه اتهامات و پرونده سازي‌ها و خروارها گزارش‌ها و مستندات جعلي همراه با اعزام شمار زيادي شاهدين مزدور از سنخ مزدوران بدنام و گمنام اطلاعات آخوندي براي ارائة شهادت‌هاي دروغ، بمباران شده بودند، چه بسا برايشان اين ظن قوي ايجاد شده بود که اتهامات مطرح شده عليه اين مقاومت واقعي باشد، ولي نتيجة کليه تحقيقات و پيگيري‌ها که در نوع خود گسترده‌ترين و طولاني‌ترين و دقيق‌ترين تحقيقات که با کمک گرفتن از مؤسسات و شرکت‌هاي تخصصي و کارشناسي همراه بود، برائت مجاهدين و مقاومت از تمامي اين قبيل اتهامات و اکاذيب بود.
حالا ممکن است که تو نشان بدهي و اثبات کني که آماده اي که اداره‌هاي آلماني مربوطه همه چيز را زير ذره بين ببرند؟! آيا حاضري يک صدم مجاهدين شفاف باشي؟!
آيا حاضري، نه سه وکيل بلکه يک وکيل، چه ايراني يا آلماني – هرکدام را ترجيح بدهي_ به حساب و کتابت رسيدگي کند و بعد اعلام کند که اين پول‌ها را که مي‌گرفتي ازچه منبع ديگري جايگزين شده است؟
بعد هم توکه ادعا مي‌کردي با جنبش‌هاي دنيا آشنا هستي، مي‌تواني بگوئي ازکي و کجا رسم شده که جنبشي که اعضا و هوادارانش زير تيغ جلادان آخوندي هستند اسناد و مدارکش را در اختيار عموم بگذارد!! اين حرف ناشي از دجالگري ازنوع آخوندي است و يا مإموريت ويژه اطلاعاتي!!
تو وروحاني با سوء استفاده آشکار ازنجابت و سکوت مجاهدين طي مدتي که ازشورا «استعفاي بدون کنترل»!! داديد ازهيچ لجن پراکني خود داري نکرديد و با کثيف‌ترين مهره‌هاي پيشاني سياه وزارت اطلاعات نظير مصداقي، همنشين بهار و سعيد جمالي و..... همزبان شديد و رکيک ترين اتهامات مالي و اخلاقي را به مجاهدين زديد.
سید

ناشناس گفت...

آقای سیف الله این خسرو وامثال اونها شاید اطلاعاتی باشند ولی من بنظرم میرسد واقعا اطلاعات در صفوف بالا و مسئولین نفوذ دارد بخاطر اینکه اینکارها که اینها میکنند بهترین خدمت برای اطلاعات اخوندها هست چون یک مشت چرت و پرت در دفاع از مجاهدین مینویسند و فحش میدهند که هر کس بخواند واقعا حالش بد میشود باید دید در کجای تشکیلات و کدام مسئول این خط را جلو میبرد که به ضرر سازمان است و اینقدر افتضاحات میسازد
هوادار سابق

طرفدار حرف حق گفت...

بقول آقای ایرج شکری
گه میخورد
سید که میگوید آقای قصیم و روحانی لجن پراکنی میکنند

طرفدار حرف حق گفت...

بقول آقای ایرج شکری
گه میخورد
سرسری که فکر میکند من اقای شکری یا اقای یغمائی هستم

ناشناس گفت...

اقای کریم قصیم این سازمان سالها هست که دیگر یک تشکیلات سیاسی نیست یک دکان است برای ارتزاق و خودنمائی با زندگی دیگران اینها سالهاست مرده اند شما ناراحت نباشید جدائی از این دستگاه مانند جدائی از دستگاه آخوندهای کثیف نشان شرافت شماهاست
دوستدار قدیمی شما
محمد

ناشناس گفت...

از دوست محترمی که با امضای «طرفدار حرف حق» نظر می‌دهند تقاضا می‌شود . آن حرف تکراری را دیگر استفاده نکنند و در عوض با استدلال در دهان هرزه نویسان بکوبند.
آقای یغمایی لطفاً در صورت تکرار منتشر نکنید. لطفاً
شیما

ماشالله گفت...

اقای قصیم در این لینک می توانید اوج بیشرمی را ببینید کسانی که دوستان چهل ساله را خائن میدانند با هفت قلم ارایش اسم شرف و ازادی را میبرند ادم میماند واقعا
http://www.aftabkaran.com/akhbar.php?id=21615

ناشناس گفت...

به قصيم ميگويم که خودت ميداني که بعدازکودتاي 17 ژوئن 2003 همه حساب‌هاي مجاهدين ريز به ريز بررسي شده و حتي قضائيه فرانسه آن‌ها را به يکي ازشرکت هاي حسابداري حرفه اي داد که بطور دقيق بررسي کنند و اين کار سه سال طول کشيد و النهايه بيگناهي مجاهدين اثبات شد. در ساير کشورها هم چه قبل و چه بعد از 17 ژوئن به خاطر زد و بند دولت‌ها با رژيم آخوندي براي کسب امتيازات اقتصادي از اين رژيم، مناسبات مالي و منابع تأمين درآمدها و موارد خرج و هزينه‌هاي آن مورد تحقيق قرارگرفته و پاکي حساب مجاهدين و مقاومت به اثبات رسيده حتي يک مورد خلاف و به طريق اولي يک مورد محکوميت عليه يک عضو مجاهدين توسط دادگاه‌ها و ارگان‌ها و سرويس‌هاي ذيربط مطرح نشده است.
همچنانکه اشاره شد نتيجة کليه تحقيقات و پيگيري‌ها که در نوع خود گسترده‌ترين و طولاني‌ترين و دقيق‌ترين تحقيقات که با کمک گرفتن از مؤسسات و شرکت‌هاي تخصصي و کارشناسي همراه بود، برائت مجاهدين و مقاومت از تمامي اين قبيل اتهامات و اکاذيب بود.
شما مي‌دانستيد که همه اين‌ها اتهام و لجن پراکني و اکاذيب مطلقاً بي پايه و اساس است، بلکه بارها در نفي و رد اين اکاذيب قاطعانه موضعگيري کرديد و به دفاع مستدل و منطقي از مجاهدين پرداخته و منصفانه به حقانيت و برائت مجاهدين و مقاومت گواهي داديد ولي حالا با تعويض جبهه، و سقوط پرشتاب تر در لجنزار شقاوت و شناعت و خيانت از هر گامي که در راستاي مبارزه با رژيم ضدبشري آخوندي در زير چتر اين مقاومت و در دفاع از اين مقاومت خونفشان برداشته و هر اقدامي که در پاسخ به نداي وجدان در اين مسير انجام داده‌ايد، در حضيض ذلت و خوشخدمتي به دشمن ضدبشري، از آن تبري مي‌جوييد و بر آن خط بطلان مي‌کشيد.
سید

ناشناس گفت...

این طرفدار حرف ناحق واقعا در طویله ی ولایت غنی شده.
با تبریک به قصیم و روحانی و شکری و یغمایی بل چنین طرفدارانی. واقعا در حضیض ذلت
سید

ناشناس گفت...

ﻃﺮﻓﺪﻟﺮ ﺣﺮﻑ ﺣﻖ
ﺑﻘﻮﻝ اﻗﺎﻱ ﺷﻜﺮﻱ ﺗﻮ ﮔﻪ ﺧﻤﻴﻨﻲ ﺭا ﻣﻴﺨﻮﺭﻱ
ﺣﺎﻻ ﺑﻨﻮﻳﺲ ﻛﻪ ﭼﻪ? ﻫﻮﺵ ﻣﻮﺵ
ﺳﺮ ﺳﺮﻱ

ناشناس گفت...

گاه دیده می شود که در لابلای نظرات، لینک مطالبی که سایت هرزه نویس آفتابگردان و ... منتشر می کند، گذاشته می‌شود. این نوعی تبلیغ برای آنان و خطاست.
هر کس مایل باشد می‌تواند برود آنجا مطالعه کند.

ناشناس گفت...

ﻃﺮﻓﺪﻟﺮ ﺣﺮﻑ ﺣﻖ
ﺑﻘﻮﻝ اﻗﺎﻱ ﺷﻜﺮﻱ ﺗﻮ ﮔﻪ ﺧﻤﻴﻨﻲ ﺭا ﻣﻴﺨﻮﺭﻱ
ﺣﺎﻻ ﺑﻨﻮﻳﺲ ﻛﻪ ﭼﻪ? ﻫﻮﺵ ﻣﻮﺵ
ﺳﺮ ﺳﺮﻱ

ناشناس گفت...

اقاي دكتر، قبل از بحث پول وهزينه وماهيانه و .. اگر مي شود شمايك جواب مختصر به اين بنده بدهيد، به چه دليل شماودوست جناب ، هر حرف وتيكه پراني و هر مقاله اي رامي توانيد عليه دوستان قديم بگوييد وقلمي كنيد ولي درراه خدا ( كه البته خودتان ميگويد لاييك شريف داريد ) چرا وقتي آنهاحرفي به شما مي زنند ...اينقدر برآشفته مي شويد .. ؟ به قول ضرب المثل ايراني « چيزي كه عوض داره ، گله نداره » كاشاني

ناشناس گفت...

آقای قصیم عزیز ! اینها بی آبروتر و رسوا تر از آن هستند کە کسی را ترور شخصیت کنند . تنها زمانی کە از کسی حمایت کنند یا بە او نزدیک شوند بە طور واقعی او را ترور شخصیتی کردە اند . وگرنە هر چە اطلاعیە و بیانیە بر ضد کسی بدهند تنها بە اعتبار او می افزایند و بیش از پیش خودشان را رسوا می کنند

لقمان

احمد رضا.ص گفت...

کاشانی تو مث اینکه مغز الاغ تو سرته مرد حسابی اینهمهمزخرفات و توهینها که طرفداران ان موش فراری میکنن نمی بینی اخه الاغ وقتی به ادم میگن کارد تیز کن اخوند جوابش چیه؟ بخد اقای قصیم و روحانی خیلی حوصله دارن جوابش اینه پفیوز گه زیادی نخور الدنگ کاسه لیس ملک عبدالله و صدام یه مشت شیخ پفیوز خفه شو اشغال کله و بچه واقعی فکری اون خمینی دجال حرومزاده خفه شو معدن فردیت و بی همه چیزی دهنتو ببند خر فهم شد حالا اقای قصیم و روحانی چی میگن بخدا هیچی اگه عیبی باشه اینه که هیچی نمیگن

ناشناس گفت...

پیشگو
ستاره شناسان و پیشگویان به یافته های جدیدی در میان افلاک رسیده اند از ان جمله میتوان به نمایان شدن بخشی از چهره یک شیر که حالت خوابیده دارد اشاره کرد این نمای شیر در 100 هزار سال نوری با تلسکوپ ژوپیتر قابل مشاهده بوده است و پیشگویان و ستاره شناسان تعبیرشان از تصویر شیر نصفه این است که احتمالا این شیر در قمر اعقرب دچار گیجی و منگی شده است و نمی تواند حتی تصویرش را بصورت کامل ظاهر کند
پیشگویان همچنین صدای امواج بسیار قوی را از یک سیاه چاله نزدیک این شیر نصفه دریافت کرده اند که تعبیر انها این است که این امواج بازتاب یک چرخش نابهنگام است
ستاره شناسان با رئیس دفتر شیطان الشیاطین و ارواح خبیثه تماس گرفتند و خواستار گفتگو با شیطان شدند و شیطان هم پذیرفت در زیر گفتگوی مختصری را که با شیطان داشته ایم از نظرتان میگذرانیم
پیشگو . سلام شیطان
شیطان .چند بار بگم شیطان سلام نمی دهد
پیشگو.نظرتان راجب شیر خفته چیست و چرا بیدار نمی شود و چرا نصفه شده است
شیطان.مختصر میگویم که دست از سرم بر دارید .شیر همیشه بیدار دیگر توان پاسخگوئی را ندارد چون انقدر شلم شوربا شده که دیگر نمی تواند فکر کند اما چرا نصفه شده است باید بگویم که علت نصفه شدن این است که حتی نیروهای خودش هم دیگر او را شیر نمی دانند و و سوم اینکه گفته اید چرا بیدار نمی شود باید به صراحت بگویم که شیر دیگر هرگز و هرگز بیدار نخواهد شد او بزودی استعفای خودش را از تمام منصب ها از جمله شیر بودن را اعلام خواهد کرد منتظر ان روز باشید
پیشگو .ایا میتوانم سوالات دیگر را بپرسم
شیطان .دیگر سوال بس است کار دارم باید برم خیلی سوال پرسیدید
پیشگو /تشکر از شیطان رجیم

ناشناس گفت...

اقای قسیم!!این نظر من است اگر اسمال اقا!!سانسور نکند !اگران خود شیفته متوهم اجازه دهد!اگر ان بی ادبی که کلمه....خورده!!دایم ازدهانش تراوش میکند خفه خون بگیرد.میگویم که این اباطیلی که شمادر این مدت گفته یانوشته اید.پاسخ به ندای وجدان نمی باشد بلکه توهین به اگاهیستءتوهین به فهم وکرامت انسانست.بسیارمتاسفم!!!!
شیربرنج

ناشناس گفت...

برادر شیر برنج
شما خطاب به آقایان قصیم و روحانی نوشته اید: «آنچه این مدت گفته یانوشته اید. پاسخ به ندای وجدان نمی باشد بلکه توهین به اگاهی استء توهین به فهم وکرامت انسان است»

شیر برنج جان لطف کن مثل بچه آدم، بی تهمت و افترا، ادعای خودت را مدلل کن.
به چه دلیل آنچه آن دو نوشته اند، نه پاسخ به ندای وجدان، بلکه توهین به اگاهی و فهم وکرامت انسان است ؟
فرود

محمود گفت...

قبل از هر چیز با احترام حضور آقای قصیم و در عین حال انتقاد از ایشان. زمانی که اولین زمزه های زندان و شکنجه توسط منتقدین مطرح شد، ایشان بدون تحقیق و بدون اینکه حتی منتقدین را بشناند به همراه آقای مهدی سامع با حرارت پا به میدان گذاشته و با رد هر گونه شکنجه و زندان، و سرکوب در تشکیلات مجاهدین، مخالفین مجاهدین که سالها رنج مبارزه را کشیده بودند و سازمان به آنها خیانت کرده بود را افراد وزارت اطلاعات معرفی کردند ولی هرگز با اصل ادعا که سازمان زندان و شکنجه و خیانت میکند برخورد اصولی نکردند. برای فرد با تجربه ای که خودشان مدعی است که قبل از آمدن خمینی دجال نسبت به نیات پلیدش روشنگری کرده، خیلی عجیب است که شهادت افرادی که سالها در عراق بوده و بیشترین عمر جوانی شان را برای این سازمان کار کرده اند براحتی به هیچ بگیرد و حالا بعد از سالها چمششان را بشویند. این سوال برای همیشه باز خواهد ماند تا زمانی که آقای قصیم خودشان صادقانه آن را مطرح کنند.
اما هدف اصلی نوشته من ساده لوحی هوادار سابق (و شاید هم ... مردرندی نفر هفت خط امنیت تشکیلات) ایشان مدعی هستند که طرفداری برخی از مدافعان سازمان به حدی حال بهم زن است که بعید است از طرف خودی!ها باشد و حتما دست وزارت همیشه در صحنه(که ظاهرا هیچ کاری جز رتق و فتق امور شیر خفته و ماله کشی بر کثافتکاری های ایشان ندارد) می باشد. باید به این هوادار سالها در خواب (همچون اصحاب کهف) گفت ای کاش طی سالهای 70 تا 81 در قرارگاههای مجاهدین در عراق حضور میداشتی تا میددی که این فرهنگ حال به هم زن فقط "طراوش" بخشی کوچکی از "کوزه" ای است که در تمام تشکیلات شیر همیشه خفته در کوزه اش (به قول خودش در دیگش) در عراق جوشیده و می جوشد.
امیدوارم روزی را ببینم که چشمهای آقای سامع و همسر گرامی شان (زینت خانم که بانوی محترمی است) و سایر اصحاف به خواب رفته کهف(تحت عنوان هوادار شرمنده و غیر شرمنده و فرصت طلب و ...) نیز به عمق فاجعه باز شود(البته اگر خودشان را به خواب نزده باشند که در این صورت تمام دنیا نیز ایشان را نخواهد توانست بیدار کند)

ناشناس گفت...

معلم علوم سیاسی
آنجا که نوشته ای ننه مرتظی را تصحیح باید بکنی.
مرتضی درست است و مرتظی غلط است.

معمولا یک نمره برای این غلط کم کنم اما چون ادعای معلمی هم کرده ای 5 نمره ازت کم می کنم تااگر خدای نکرده معلم شدی حواست جمع باشد بچه های مردم را بی سواد بار نیاوری.

نمره ا ت 15 قبولی اما باید روی تربیت ات خیلی خیلی بیشتر از انشا نوشتن ات کار کنی.

آقای معلم


ناشناس گفت...

جناب مرده شور

درباره آقای قصیم نوشته ای که سرشون به البرز خورد.
حتما می دانی که سابق اسم مستعار آقای قصیم سروش البرز بود!
با این حساب معنی حرفت این می شود که سر سروش البرز به البرز خورد . یعنی اینکه مبدا و سر چشمه سروش البرز به البرز کوه رسید .
انگار که داری آخرین خبر های داغ روزنامه ها را فریاد می زنی.
خدا پدرتو یکی را بیامرزد که ننوشتی سر شون به چاه امام غایب خورد چون ممکن بود فکر کنیم داری به رجوی اشاره می کنی.
ح ن


ناشناس گفت...

به هنگامیکه رژیم دچار تشتت و بهم ریختگی است، رهبری مجاهدین با رفتارهای نابخردانه که من پول داده ام، ... بیشتر از اینکه سند رو کرده ام خرجت کرده ام، تو مزدوری و چه و چه....عملاً آب به آسیاب رژیم می ریزد.
طرف مقابل هم که نباید و نمی تواند شاهد اینهمه بی مروتی و جفا باشد به واکنش می‌افتد.
در این مرافعه دود آتشی که رهبری مجاهدین باعث و بانی برافروختن آن است به چشم مردم می رود.
این درگیری وقتی خاتمه می‌یابد که رهبری سازمان چاپلوسان را از خودش دور کند و از مردم ایران به خاطر اینهمه ستم که بر دوستان سابقش روا داشته، عذرخواهی کند. در اینصورت طرف مقابل هم خفقان می‌گیرد ! و رژیم بور بور بور می‌شود.
فروغ

ناشناس گفت...

آقای یغمایی
طرفدار حرف حق هم حرف خودش را با استیل خودش می نویسد که کاملا بدیع و تازه است.
خواهش می کنم کامنت هایش را منتشر کنید چون اینطور که از زوزه های شغال های دور و بر شیر پژمرده می توان فهمید اتفاقا کامنت هایش دقیقا توی خال می زند و به نظر من به همان زیبایی ترجیع بند معروف عبید است.
من عاشق کامنت های بجای طرفدار حرف حق هستم.
ح ن

ناشناس گفت...

خطاب به احمدرضا. ص و ، احمد ص هاي ديگر كه جزو هم پالگي هاي احمد ص هستيد ، بسيار خوشحال هستم كه ماهيت اصلي خودتان را رو كرديد . چون درپاسخگويي برعكس ظاهر وپز نهاجمي اتان، كه مشخص است ازكجا نشئت ميگيرد!! در واقعيت امر، بيش ازاندازه عاجز و ناتوان هستيد . وصرفا يك سري الفاظ تكراري و ركيك را كنار هم رديف ميكنيد كه پشيزي هم ارزش ندارد وهيچ جاذبه اي براي خوانندگان ندارد .
اولا كه من « مرد نيستم » وخانم هستم واز آنجاييكه « زن » درتفكر گنديده شماها « اصلا وجود ندارد و به اندازه يك« بزغاله» هم برايش ارزش قايل نيستيد » حتي درفحاشي هم مرا را « مرد » خطاب كردي !!! ( اينجا مشتت باز شد . ازطرف ديگر اگر حرف درست وحسابي و با استدلال و منطق وبا اتكا به واقعيت ها داريد ، بزنيد وگرنه به نظرم اينقدر بيخودي دراينترنت جولان ندهيد .اينترنت جاي افراد باهوش وباسواد است !!! كاشاني

ناشناس گفت...

کاشانی
ننه جون تو هر گوهی که می خوای باش عزیزم و اصلا حرفهای احمد رضا رو به دل نگیر .
حالا میگیم یه گوهی خوردی رفت و تموم شد چرا دیگه اینقدر مونث و مذکر براش تعریف می کنی؟

احمد رضا هم بقول ح ن استیلش اینجوریه که اینم یه سبکه واسه خودش ولی محتوای اصلی حرفاش خیلی هم درسته.

ننه مرتضی

ناشناس گفت...


بی غرض
این حمید و جمشید احتمالا یکنفر هستند که موجودیتشان به «سرسری» پدیدار شده است و آن حمید البته به ظن قریب به یقین همانی است که عاطفه اقبال از او به عنوان «شاعر طراز مکتب» نام برده بود به خاطر «شعری» که در آن به نشخوار همان چیزی پرداخته بود که «طرفدار حرف حق»این نوع نشخوارهارا با تشبیه کردن به آن عمل، به درستی توصیف می کند.آن شاعر طراز مکتب که اسم کوچکش حمید است بعدا در سایت افتابه داران رهبر عقیدتی به طور مفصل و سیر نشدنی، مثل نوحه خوانی که بعد از ظهر عاشورا روی دیس قیمه پلو می افتد، به نشخوری پرداخته بود که لینک آن در زیر آمده است. در آن مهملاتی در اهانت به آقای قصیم و منتقدان سرهم کرده بود
http://www.aftabkaran.com/maghale.php?id=3220

ناشناس گفت...

به هنگامیکه رژیم دچار تشتت و بهم ریختگی است، رهبری مجاهدین با رفتارهای نابخردانه که من پول داده ام، ... بیشتر از اینکه سند رو کرده ام خرجت کرده ام، تو مزدوری و چه و چه....عملاً آب به آسیاب رژیم می ریزد.
طرف مقابل هم که نباید و نمی تواند شاهد اینهمه بی مروتی و جفا باشد به واکنش می‌افتد.
در این مرافعه دود آتشی که رهبری مجاهدین باعث و بانی برافروختن آن است به چشم مردم می رود.
این درگیری وقتی خاتمه می‌یابد که رهبری سازمان چاپلوسان را از خودش دور کند و از مردم ایران به خاطر اینهمه ستم که بر دوستان سابق روا داشته، عذرخواهی کند. در اینصورت طرف مقابل هم خفقان می‌گیرد ! و رژیم بور بور بور می‌شود.
فروغ

ناشناس گفت...

آقایان معلم علوم سیاسی و سید و کاشانی و شیربرنج و یک دوجین واماندگان اصطبل رهبری عقیدتی که از مبارزه تان شده کامنت نویسی در سایت «اطلاعاتی» دریچه زرد. خاک بر سرتان کنند. اگر جرات دارید به نام اصلی خودتان بنویسید وفا یغمایی و مصداقی و قصیم و روحانی و اقبال و .... به نام خودشون می نویسند. وقتی رهبرتون از ترس 12 ساله مخفی شده شما ها هم بایستی مخفی بشید.

فاضلاب شناس

ناشناس گفت...

جناب آقای معلم علوم سیاسی حق با شماست از کامنت هایتان پیداست که چه کاره اید. شما راست می گویید اما فلان به فلانت اگه دروغ بگی

رافی

ناشناس گفت...

ساواکی ها به خودشون می گفتن دکتر. حالا این ساواکی الاغ بیت رهبری عقیدتی به خودش میگه معلم علوم سیاسی. تو که راست میگی فلان به فلانت اگه دروغ بگی

رافی

ناشناس گفت...

معلوم علوم سیاسی!!!!! از کی تا حالا معلم شده اسم و علوم سیاسی شده فامیل. تو که اندازه الاغ حالی ات نیست میگی مثل مور و ملخ با اسم مستعار فحاشی می کنند. تو که اسم اصلی ات معلم است و فامیلی ات علوم سیاسی و اسم مستعار هم نداری. فلان به فلانت اگه دروغ بگی

رافی

ن. میهن آمریکا گفت...

این باصطلاح الترناتیو میخواهد بر ایران حکومت کند؟ با این اخلاقیات سیاسی؟با این درجه از بی پرنسیبی؟ بروید دنبال کارتان خامنه و اطلاعاتش هست از شما هم کمتر پاپوش دریت میکند؟

ناشناس گفت...

يك جمله براي عاقلان مي نويسم وتمام ميكنم .
ملاها دربد مخمصه اي افتاده اند . طوريكه صداي تنگي نفس آنها را از فرسنگهافاصله مي توان شنيد !! طناب دار اتمي درگردنشان پيچيده و به جاي هرگرهي كه به گردن يك زنداني مظلوم وبي دفاع درخيابانهاي ايران مي اندازد_(متوسط روزانه 5حلق آويز) ، يك ميلي متر به فشار گره اتمي برگردن خودشان اضافه مي شود . دراين وانفسا دنبال گرد وخاك كردن هستند . به هرخس وخاشاكي دست ميزنند كه توجه مردم درخارج وداخل ايران را از وضعيت فوق العاده خطرناك خودشان ، منحرف كنند وبيخودي نيست كه يك سري افراد را اجير كرده كه دراينترنت مطلب بنويسند ولي متاسفانه ويا خوشبختانه ، واقعيت ها خيلي سرسخت است وچه بخواهيم وچه نخواهيم دوراني عوض شده وملا ها به ته دره سقوط وسقط شدن خودش رسيده است . فراهاني

ناشناس گفت...

ن .ميهن امريكا . همانطوريكه گفتم
كاري كرديم كه خودتان به قول معروف بازبان اشد بالا آورديد !
«البته خميني !!!»
ديديد كه كل اين كامنت ها و نظريات و نوشته ها و ... هيچ وهيچ هدفي جز اثبات اين حرف ندارد .
كمي صبر كنيد بيشترهم متوجه خواهيد شد
ضمن اينكه بزرگترين منفعتش اين است كه ليست گروه مربوط به « البته خميني » بيشترافشا مي شوند - دوستدار

ناشناس گفت...

فاضلاب شناس
ترفيع شغل از كلاهبردارى به فاضلاب شناسى را تبريك مى گويم. لااقل اين يكى كار شرافتمندانه ترى است. فعلا به فضولات سر و روى ارازل و اوباش فحاش وزارتى رسيدگى بكن كه تمامى ندارد. از فضولات بر سر و روى خود نيز غافل نشو.
كانال هوا شناسى

ناشناس گفت...

رافی=فاضلاب شناس

فعلا به فضولات سر و روى ارازل و اوباش فحاش وزارتى رسيدگى بكن كه تمامى ندارد. از فضولات بر سر و روى خود نيز غافل نشو.
كانال هوا شناسى

ناشناس گفت...

کانال هوا شناسی
تو بلاخره کی می خواهی یاد بگیری که اراذل درست است و ارازل غلط است؟
تو چرا اینقدر کند ذهن هستی و دیر یاد می گیری؟.
چون بار پنجم ات است که ازاذل را غلط می نویسی یازده نمره از تو کم می کنم.
نمره ات 9 تجدیدی .
حالا برو بجای بازیگوشی یک کم تلاش کن برای تجدیدی ات که رفوزه نشوی

آقای معلم

حميد ع گفت...

اين اطلا عيه جديد کميسيون شورا توفی سر بالا هست که به صورت سازمان و رهبری آن ميشيند.
چرا که 35 سال هست تبليغ ميکنند چه رو به ايرانيان و چه مخصوصاً رو به غرب و مخصوصاً امريکا که ما عضوی از شورا يی هستيم از اکثر نيروهی مخالف رژيم که نشان ميده ما طرفدار دمکراسی هستيم و در بين اکثر نيروهای سياسی ايران طرفدار داريم و ما آزادی خواه هستيم ، … و غيره…
…… تا خود را به عنوان رهبر يک جنبش مردمی و سکولار و آزادی خواه جا بزند. ولی با اين کار ثابت کرد که همه اينها دروغ هست و رجوی فقط مزدور ميخواهد که در مقابل پول از او و سياست های مصيبت بارش حمايت کنن، اگر نه اينطور با آنها رفتار ميکند.
جناب مسئولن سازمان و از جمله اين کانال فاضلاب بايد بداند اين پولها که خرج ميکنن از مال و جان ما هواداران است، حالا يا از طريق کمک مستقيم يا کلاهبرداری و دزدی، البته به غير از پولها ي که از صدام ، و يا شيوخ عرب به دستشان رسيده.



روحی سوخته فلان گفت...

لکن ما در همین جهنم کیف میکنیم از این دعواها حتی از نیمسوز هم کیف اش بیشتر است بزنید توی سر هم بنفع ماست این به نفع اسلام است این بنفع علماست این

ناشناس گفت...

حمید ع تو بنظرم بیشتر هوادار اخوندها هستی تا هوادار مجاهدین وگرنه اینقدر مزخرف نمی نوشتی
قدرت قدرت

ناشناس گفت...

کانال هواشناسی تو اگر شعور داشتی بعد از این همه توضیح جناب معلم یاد می گرفتی که اراذل درست است نه ارازل. خاک بر سر تو رهبری عقیدتی ات که حتی چیزی به این واضحی رو نمی تونید بپذیرید.

خانه دار

حميد ع گفت...

قدرت قدرت عزيز، نوشتی پيشتر هوادار آخوندا هستی تا مجاهدين. يک زمانی از مجاهدين حمايت ميکردم ولی از آخوند نه. ولی حالا به اين نتيجه رسيدم که فرق زيادی با هم ندارن. فقط يکی در قدرت هست ديگری نه.
ببين هر دو به اصل ولايت فقيه معتقدن، (ولی اين يکی اسمشو گذشته رهبر عقيدتی) هر دو شديداً ضد آزادی بيان هستن، هر دو به شرطی آزادی رسانه ها را قبول ميکنن که از آنها حمايت شود!، اگر نه اون ميگه مزدور امريکا، اين ميگه مزدور رژيم، اون درشو ميبنده، اين يکی چون در قدرت نيست تحريمش ميکنه.

هر دو فقط طرفدار بی چون و چرا ميخوان که جان در راه رهبر فدا کنن، هر دو از مذهب برای توجيح خود استفاده ميکنن، هر دو سرکوب و زندان و شکنجه ميکنن، هر دو تا مغز استخان فاسد شدن و هر روز فساد درونی پيشتر افشا ميشود، و و و و جالب اينجاست که هر دو به وجود ديگری نياز شديد دارن! يعنی رژيم نياز داره به مجاهدين تا هر جنايتی را به بهانه وجود منافقين توجيح کند،
و اين يکی هم به رژيم نياز دارد تا هر خيانت و انحراف را پنهان کند، مثلا، ما حق هستيم چون رژيم مدام از ما اسم ميبره، هر کی از ما انتقاد کنه آب به اسياب رژيم ميريزه، هر کی تسليم رهبری نشه مزدور رژيم هست و بايد زندانی و شکنجه شود، … و و
ميبينی که اينها برادرن دو قلو هستن، ولی چون اون يکی در قدرت هست بايد او را سرنگون کرد تا به آزادی رسيد ، ولی اين يکی را بايد افشاء کرد تا از يک چاه به چاهی ديگر نيفتيم.

ناشناس گفت...

حمید ع
واقعا که!
نکند که تو هم که مثل کانال هواشناسی که همیشه رذالت را رزالت می نویسد تصمیم گرفته ای همیشه توجیه را توجیح بنویسی!
من چند بار تا حالا گفتم که توجیح غلط است و توجیه درست است؟ حواست کجاست؟
توجیه در معنی متداول و عام آن یعنی موجه جلوه دادن کار یا جرفی نا بجا.

این آخرین بارت باشد و دیگر نبینم کهر توجیه را با توجیح بنویسی!
استخوان راهم نوشته ای استخان که فرض را بر اشتباه تایپی می گذارم و گرنه که بایستس بفرستمت به کلاس سوم ابتدایی.
برو امشب یک صفحه تمام بنویس توجیه و فردا بیاور که خط بزنم.
نمره ات 19 قبولی

ناشناس گفت...

با سلام به آقای قصیم عزیز
پرسشهای زیر تقدیم می شود.
آقای قصیم آیا شما هنوز هم معتقد هستید که مناسبات تشکیلاتی مجاهدین در عراق بهشت بوده و همه اعضای مجاهدین با خواست خود و داوطلبانه پیش تر (در اشرف) و حالا در لیبرتی یا... مانده اند؟ آیا هنوز آنچنان که به بی بی سی گفتید مصر هستید که تشکیلات مجاهدین دارای بزرگترین مراکز کامپیوتر اپوزیسیون است و همه قادر هستند با اینترنت در شبکه های مجازی با دیگران در ارتباط باشند؟ آیا هنوز فکر می‌کنید که قرارگاه اشرف یک کمپ پناهندگی و یک شهر بوده و به این اعتقاد دارید که خانم رجوی اصراری به ماندن افراد در عراق نداشته و ندارد؟ آیا همین الان که ۱۵ نفر از ساکنان آلبانی به آمریکا منتقل شده و ۲۰ نفر دیگر هم آماده انتقال به آنجا هستند، هنوز هم می گویید هیچ کسی که وزارت خارجه آمریکا از اشرف کنده باشد به آمریکا منتقل نمی کنند؟ هنوز هم می گویید مشکل در غیرقانونی بودن دولت عراق بود و مجاهدین مسالمت جو بودند و دولت عراق اجازه نمی داد آنها پاسپورت خود را برداشته و از عراق بروند؟
احترام

ناشناس گفت...

اﻗﺎﻱ ﻗﺼﻴﻢ ﺭﻓﺘﻪ ﮔﻞ ﺑﭽﻴﻨﻪ!!!
ﻭاﻭﻳﻼ

ستاره شناس گفت...

اقای دکتر قصیم نرفته گل بچیند احتمال دارد برای اینکه مثل اربابان تو از ملک عبدالله و سایر ملوک پول نمیگیرد برای گذران زندگی مشغول تلاش است و نیز حیف از آقای دکتر قصیم که جواب آدمهائی مثل تو را بدهند.از انجا که تشکیلات رهبر مخفی در اساس بر پایه دروغ و حقه بازی و شیره مالی چرخش می چرخید جناب دکتر قصیم و دیگر اعضای شورا هر چه در گذشته گفتند بر اساس اطلاعات داده شده به آنان بوده و انها این اطلاعات را باور داشتند ولی ان اطلاعات دروغ بوده است و این را بنویس پای رئیس دروغگویان در ضمن خود تو داری مرد رندی میکنی داستان روشن است خودت را به کوچه علی چپ نزن و همه را خسته نکن یک مقدار که صبر کنی همه چیز روشن می شود چون بد جوری گند این همه دروغ در آمده است

ناشناس گفت...

دکتر قصیم گرامی درود برشما مطمئن باشید کارهای اینها متاسفانه تیشه به ریشه زدن جنبشی است که با رنج وخون هزاران تم منجمله خود شما رشد کرد امیدوارم روزی فضای بهتری برای همزیستی سیاسی همه کسانی که مهر ایران را در دل دارند ایجاد شود
عبدالله تقی زاده

م.موسوی زاده گفت...

بهترین حرف این است چرا نباید حسابهای مالی رهبرانی که ادعا میکنند میخواهند ایران را رهبری کنند در معرض دید همه قرار داشته باشد. لطفا مخارج یکماه رئیس جمهور مقاومت را صادقانه در اختیار همه قرار بدهید

احمد رضا.ص گفت...

آقای قصیم حتما رفته گل خر زهره بچینه بذاره سر قبر یه الدنگ بیشعوری مث تو که باندازه خر قبرسی هم شعور نداری و توجه نمیکنی اربابای تو چه فضاحتی بالا اوردن

م.ح فرانسه گفت...

این سنت ناپسند یعنی افشاگریهای اینطوری!! سنت احزاب چپ استالینیستی و مائو ئیستی بود که این رهبر بطور ناقص و با کم سوادی خودش این را به ارث برد و هم در درون تشکیلات و هم در بیرون در رابطه با هر نفس کشی بکار گرفت.ولی هیچ سودی نبرد بریدن صدها تن از اعضای مبارز درون تشکیلات و پیوستن جمع کثیری از انها به مزدوران خامنه ای و وجود جمع کثیری انسانهای منفعل و سرگشته و نابود شده و دست آخر لیبرتی حاصل درون تشکیلاتی بود و تضعیف شورا تا سر حد نابودی حاصل این نوع عمل در بیرون تشکیلات مجاهد بود ولی ایشان دست بردار نیست و با لجاجت عجیبی بدون توجه به نتایج و فقط بخاطر ارضای نفس این خط را جلو میبرد در رابطه با شما اینها هیچ چیزی جز آبرو ریزی بدست نیاوردند و فی الواقع با این خط خامنه ای باید به رهبران برای نابودی سازمان وشورا مدال افتخار بدهد
پیروز باشید جناب دکتر قصیم

ثریا ریگی گفت...

تقسیم کار در شورا
آقای رجوی= رهبرانقلاب نوین2-رهبر عقیدتی3-مسئول شور4-فرمانده ارتش آزادی بخش5-همسر خانم رئیس جمهور
با چنین شورا و تقسیم کاری شما چه انتظار داشتید جز همین لجن پاشانیها شما در یکزمان به پنج مقام نه گفته اید
درود بر شما

ناشناس گفت...

بسیار غمگینم همین
تارا

دریچه زرد گفت...

اقای خشایار
کامنت سرکار بی مورد است از این نوع سئوالها درافشاگری روسایت فراوانست و دکتر قصیم نیز توضیحاتش را داده
ممنون

خدیجه آجیده گفت...

برای شماها همین بس که افرادی مثل مریک سنجابی مقاله بنویسند و به شماها افتخار کنند
واقعا خجالت نمیکشید
http://www.iran-ghalam.net/?p=1396

esmail گفت...

خانم محترم
با سلام
افتخار کردن آزاد است و من و ما هم نمیتوانیم کاری بکنیم که افراد افتخار نکنند
با درود

ناشناس گفت...

واقعا خنده‌دار است این افراد 30 سال از مجاهدین به قول خودشان کلاهبردار و تبهکار پول گرفتند هیچ مسئله‌ای نبود ولی از وقتی که این اقایان از مبارزه بریدند و کم اوردند مجاهدین شدند بده.

قاصد گفت...

کامنت زیر را از صفحه فیس بوک دوستی کپی کرده ام. بزبان ساده و روشن مشکل را بیان میکند.

جناب دریا دل!
باید با تاسف فراوان گفت که خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج. خشت نخست اتهام زنی و لجن مالی و رژیم مال کردن هر منتقد و مخالفی چه در درون و چه در بیرون تشکیلات را, آقای رجوی بنا گذارد و به نظر من مسئول نخست این فضای مسموم و زهرآگین کسی نیست جز جناب رجوی و معدودی از پیروان متعصب ایشان. کافی است نگاهی بیاندازید به کارنامه تلاشهای طولانی جناب آقای رجوی در لجن مال کردن و پرونده سازی (اعم از اخلاقی یا سیاسی) برای منتقدین و ناراضیان درون و بیرون تشکیلات. از آقای پرویز یعقوبی و حاج سید جوادی و بنی صدر و قاسملو و بهمن نیرومند و علی زرکش و مجید شریف و احمد شاملو و وکلای شرافتمند و زحمتکشی همچون آقای کریم لاهیجی و هدایت متین دفتری گرفته تا به موارد اخیر و موج حمله و تهمت و افترا و لجن پراکنی علیه دو عضو معترض و مستعفی شورا و شاعر زحمتکش و دلسوخته مقاومت.
دوست عزیز یکبار دیگر نخستین کامنت خود در همین جا را مرور کنید تا متوجه شوید که چگونه ادبیات و فرهنگ مسموم و زهرآگینی که آقای رجوی برای حذف هر نفس کش و رقیب احتمالی از صحنه سیاسی ایران می پراکند , چگونه قلم خود شما را نیز آلوده کرده است. شما از همان ابتدا تیغ را از رو بسته اید و همه معترضین و منتقدین را بدون استثنا, متهم به "نشخوار کردن آخوندها" کرده اید.میبینید که چطور قبح اتهام زنی و مزدور و وابسته نامیدن هر بنی بشر نفس کشی ریخته است.

رهبری خائن حزب توده دقیقا با استفاده از همین روشهای بغایت ناجوانمردانه برای خاموش ساختن صدای منتقدان و مخالفان درون و بیرون حزب, حزب توده را به افلاس و ورشکستگی دچار کرد و جز یاس و ناامیدی و انفعال ثمری ببار نیاورد . در واقع بهای این خیانت رهبری را مردم و هواداران و اعضای صادق و مبارز حزب پرداختند.
امروز توپخانه آقای رجوی به یمن گسترش ارتباطات, بسیار دوربردتر از توپخانه لجن پراکنی رهبری حزب توده کار میکند و به مراتب در آلوده ساختن و تخریب فضای دیالوگ و مفاهمه سیاسی موثرتر عمل میکند. تردید نداشته باشید که این گونه مخدوش کردن مرزهای خلق وضد خلق وملی و ضد ملی, خدمت بزرگی به "برادران عزیز!! در وزارت اطلاعات" میباشد.

ناشناس گفت...


خدیجه آجیده
پس یعنی مریم سنجابی وقتی دارد پرتقال می خورد
حتما دو کار می کند
هم افتخار می کند
هم پرتقال می خورد

علی کوچولو



ناشناس گفت...

درود بر مجاهدین خلق هزار درود صد هزار درود درود بر رجوی هزار درود صد هزار درود
ایرانی

ناشناس گفت...

این هیچ عجیب نیست که فردی ناقص متولد بشه و تا کنون نمونه‌های فراوانی‌ دیده شده اما تا حالا دیده یا شنیده نشده بود که فردی متولد شده باشه که پایین و بالاش یکی‌ باشه. باور نمی‌کنید؟ فقط کافیست که کامنت‌های طرفدار حق را بخونید. متوجه خواهید شد که طرفدار حق تا دهان باز میکنه به همراه کلمات گٔه هم بیرون می‌ریزه. اگر باز هم باور نمی‌کنید کمی‌ صبر کنید. واقعاً که کار خلقت بسیار عجیبه





االله اکبر

طرفدار حرف حق گفت...

بقول آقای ایرج شکری
گه میخورد
کسی که میگوید:
«این هیچ عجیب نیست که فردی ناقص متولد بشه و تا کنون نمونه‌های فراوانی‌ دیده شده اما تا حالا دیده یا شنیده نشده بود که فردی متولد شده باشه که پایین و بالاش یکی‌ باشه. باور نمی‌کنید؟ فقط کافیست که کامنت‌های طرفدار حق را بخونید. متوجه خواهید شد که طرفدار حق تا دهان باز میکنه به همراه کلمات گٔه هم بیرون می‌ریزه. اگر باز هم باور نمی‌کنید کمی‌ صبر کنید. واقعاً که کار خلقت بسیار عجیبه»

ناشناس گفت...

آقای و خانمها، دیدید گفتم اگر باور نمی‌کنید کمی صبر کنید. شاهد از غیب رسید.



االله اکبر

ناشناس گفت...

هنوز سه تا كامنت ديگر باقي مانده كه به 100 برسه !
عجيبه اين دفعه ، انگار خيلي كند پيش ميره . معمولا تا مقاله روي وبلاگ مي اومد ، حداقل 100 تا كامنت از پيش آماده شده «هوري » مي ريخت پايين .اين دفعه با نواخت آهنگ پايين ، انجام شده والبته خيلي عجيبه ! بازارگرمي وضمنا سرگرمي جالبي براي بيكاران است ..فكر ميكنم اگر اينترنت نبود بايد كنار خيابان ميرفتند و يك قل و دوقل ! بازي ميكردند ..

ف . رهبر

احمد رضا.ص گفت...

ف. رهبر تو چرا نگرون کامنتهائی بجای این بشین مث یه بچه آدمیزاد نوشته دکتر قصیم رو بخون ببین حرف حق میزنه یا نه کامنت کم و زیادش مهم نیست همونطور که انعکاسات مطبوعاتی مهر تابان صنار نمیرزه اخه شماها کی ادم میشین

احمد رضا.ص گفت...

یه کامنت دیگم میذارم تا به کوری چشم حسود کامنتا بشه صدتا دلت خوش شه

ناشناس گفت...

باقر
خديجه اجيده برو ازموش هميشه بيدار سؤال كن دليل ترسيدن او از خانم سنجابى را شرح بدهد. اين خانم مثل خدا بنده عضو شورا است. نه استعفا كرده نه اخراج شده ونه دعوت به جلسه ميشود. اين ها هم با رهبر عقيدتى هستند هم با ولى فقيه ؟ دليل سكوت خود را بيان ميكنيد ؟ رهبر واين حيوانات هار كه به جان دكتر قصيم واقاى روحانى شرافتمند افتاده اند از اطلاعاتى ها ميترسند؟

ناشناس گفت...

با میلیون درود خدمت جناب دکتر قصیم گرامی ! ان کسی که شرایط تخصصی و شغلی شما را میداند موضو ع را می فهمد لازم به توضیح نیست اما برا ی ان دسته از افراد که نمی فهمند شرح و توضیح کار اضافه می باشد !

جناب قصیم گرامی شانس آوردید که در جریان اولیه فاجعه دروغ جاویدان نبودی و بخاطر جو و فضای که ایجاد کرده بودن خیلی ها که هم مسئله داشتن و کنار کشیده بودن تحت تاثیر قرار گرفتن و به عراق کشیده شدن و در دروغ جاویدان کشته شدن ! از شما ها برای سواستفاده های سیاسی و چماقدا ری رسانه ای بر علیه منتقدان و جدا شدگان و توجیه بلوفهای سیاسی و اجتماعی استفاده می شد قربان ! مگر از انها ی که به غیرت و شرف و شعور خود چوب ارزانی زدن به عنوان به اصطلاح عضو شورا چما قدا ر این باند مرده و ورشکسته بر علیه شماها همکاران سابق نشدن چه ها که با نام و خط آنها منتشر نکردن ؟

حمید

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

آقای دکتر قصیم با سلام به شما من پنهان نمیکنم که هنوز هوادار شورا هستم چون در این خارجه هیچ نیروی متشکلی وجون ندارد و اگر شورا و مجاهدین نباشند واقعا اینجا یک برهوت سیاسی میشود و در عین حال از برخوردی که با شما و دیگر اعضای مستعفی شورا شده بسیار ناراحتم و رنج میبرم و این نوع برخوردها را اشتباه میدانم و صد در صد میگویم اینها به نفع آخوندهای ضد بشر است من واقعا فکر میکنم تمام اینها از جمله ناشی از در صحنه نبودن آقای مسعود رجوی است و هر چه فکر میکنم احساس میکنم کسانی که این نوع برخوردها را میکنند مخصوصا این افشاگری اخر در مورد مسائل مالی نمیدانند چه میکنند و یکنوع برخوردهای عکس العملی دارند که واقعا همه را ازار میدهد من امیدوارم که با بازگشت آقای مسعود رجوی بسیاری کارها اصلاح شود و منجمله جلوی اینگونه کارها گرفته شود من بعنوان یک هوادار شورایملی مقاومت به تلاشهای شما در سالهای گذشته کمال احترام را دارم
ارسلان.ک آمریکا

رویای سبز گفت...

متاسفانه
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من
آنچه البته بجائی نرسد فریاد است

ناشناس گفت...

پیشگو
دکتر قصیم عزیز یک نکته و پرانتزی در اخر مطلبتان گذاشته اید و گفته اید نکند کسانی امده باشند و سند و نوشته رئیس شورا را ترورزیزه کرده باشند
پیشگویان ما به محض مشاهده این موضوع دست بکار شدند و از تمام منجمین و ستاره شناسان نیز کمک و استمداد خواستند تا سرو ته این موضوع را در بیاورند که نتیجه ان در ذیل می اید
بر اساس تئوری های موجود در بعضی شرایط چنین چیزی امری واجب و یا ضروری برای ادامه بقای یک سیستم میباشد بر اساس این تئوری باید از روی جبر و استیصال اقدام به تعویض کرد اینکار در شرایط بحرانی که هیچ راه گریزی در ان متصور نیست باید انجام گیرد
لپ کلام اینکه باید رهبر را کنار گذاشت اما چگونه؟
ما هم هنوز جزئیات را نمی دانیم اما می دانیم کاسه ای زیر نیم کاسه هست و ما هم در ان شک نداریم اما جزئیات را از شما چه پنهان نمی دانیم
شاید علم و علوم ما کفاف این دوران را نمی دهد اما یقین داریم کاسه ای فراتر از حتی نوشته شما زیر نیم کاسه است
اتفاقا ما مصمم شدیم تا نظر شیطان را هم در این رابطه بپرسیم و در تلاش برای ارتباط با رئیس دفتر شیطان هستیم که تا این لحظه نتوانسته ایم ارواح خبیثه را بیابیم ولی در اولین فرصت مستقیما به شیطان وصل خواهیم شد و این سوال را پیش روی شیطان خواهیم گذاشت

ناشناس گفت...

جناب قصیم

برخوردی که با شما در آن سالها شده و شما هم آنرا یادآوری کرده اید در واقع یک روال کار بود و همین بر نامه را با بسیاری دیگر از نزدیکان و هواداران مجاهدین هم رفتند.
شما و بسیاری دیگر تحت تاثیر اعتماد و عواطف انسانی در دام این وابستگی مالی افتادید بدون توجه به ماهیت عمیقا تو تالیتر دم و دستگاه مسعود رجوی.
دیدید و دیدیم و تجربه های بعدی از جمله خانم مرضیه هم نشان داد که متاسفانه مسعود رجوی بدلیل ماهیت توتالیتر خود بتدریج سطح انتظاراتش را بالاتر و بالاتر می برد تا آنجا که پس از مدتی مثلا ازبعضی از همین نفرات شورایی می خواست که به عراق بروند و در آنجا بمانند و ویا به تشکیلات ارتش بپیوندند و سلاح بردارند و ..و یا مثلا در مورد آقای روحانی از او بخواهند که در تظاهرات پیراهن زرد به تن کند.و برود کله پزی .... و انتظارات غیر معقول دیگر.
وابستگی مالی فرد در این دم و دستگاه را می توان تشبیه کرد به قرار گرفتن طعمه ای در لای دندانهای تمساح که نه تنها هر گونه بر گشت به عقب برایش بسیار دشوارمی شود بلکه بتدریج فشار دندانهای تمساح بر او بیشتر می شود و آزادی عمل و امکان مانورش را هر چه کمتر می کند.
همانطور که شما هم اشاره کرده اید سیاست مسعود رجوی برای وابسته کردن مالی افراد به دم و دستگاه خود فاز ها و دوره های مختلفی داشت که در شکل و در محتوا با هم تفاوتهایی دارند.
دوره اول همان است که شما هم نوشته اید و از 64 شروع شد و تا بازگشت مریم رجوی به پاریس و سخنرانی پاله دو کنگره پاریس ادامه یافت.
دوره بعدی که از آن پس آغاز شد شکل رسمی تری بخود گرفت یکی از وجه تمایزاتش با دوره قبلی همین فتوکپی گرفتن از چک و اسناد پرداخت های مالی است.
در ایندوره به سراغ هنرمندان بطور اخص رفتند و تلاش بسیاری برای وابسته کردن مالی آنها نمودند.استدلال مسعود رجوی هم در این دوره این بود که هر کس بهایی دارد و می توان هر کسی را بلا استثنا خرید بشرط آنکه قیمت فرد را بدانید.
در این باره چندی قبل کامنتی نوشتم که متاسفانه اقای یغمایی آنرا منتشر نکرد و برای آنکه این کامنت هم به سرنوشت آن یکی دچار نشود فعلا کامنت را همینجا تمام می کنم.
ح ن

ناشناس گفت...

اشرفیان عزیزم
نور چشمان مردم ایران
از محبت‌های شما در این دوران بیماری بی‌نهایت سپاسگزارم. منهم یک اشرفی هستم پرافتخارترین و زیباترین روزهای زندگی‌ام، روزهایی است که با شما بودم وبرای شما سرودم و آهنگ ساختم.
من در دریای محبت‌های شما، درد بیماری را بهترتحمل می‌کنم و از همه هم‌رزمان شورایی خواهران و برادران مجاهدم که در این دوران لحظه‌به‌لحظه با من هستند ممنونم.
خدا شاهد است از اول ورودم به بیمارستان، با تمام احساسم به فکر اشرفی‌های لیبرتی بودم و به همسرم آیدا گفتم که اینجا این‌همه امکانات هست درحالی‌که خواهران برادران بیمارم در لیبرتی در شرایط محاصره قرار دارند و نمی‌دانم چطور باید معالجه شوند؟ به فکر مسعود بودم و شرایط سختی که در آن بسر می‌برد. میدانم دشمن با تمام امکاناتش دنبال ضربه زدن به او و اشرفی‌هاست چراکه به‌درستی آن‌ها را دشمن اصلی و سازش‌ناپذیر خود می‌داند و به همین دلیل هم از هیچ جنایت و ترور و دروغ‌پراکنی توسط مأموران و مزدورانش در داخل و خارج کشور علیه مقاومت و بخصوص رهبری آن فروگذار نمی‌کند و البته علتش آن استقبال روزافزون مردم ایران از این مقاومت است.
جوانانی که به‌طور مستمر از ایران با من تماس می‌گیرند، همه میگویند تنها امید آزادی مردم ایران شما هستید.
من بالاترین افتخار زندگی‌ام همراهی با مجاهدین و عضویت در شورای ملی مقاومت ایران و حضور در مقاومتی است که مسعود و مریم آن را رهبری می‌کنند و هدف نخستش سرنگونی رژیم جنایتکار و ضد ایرانی آخوندهاست.
من همواره به همه گفته‌ام که یک اشرفی مجاهد هستم و اشرفی مجاهد خواهم ماند.
باید بگویم همسرم آیدا در همگامی و همراهی با مجاهدین و شورا همواره، پشتیبان ویار و هم‌رزم و مشوقم بوده است.
آندرانیک، آساطوریان، اشرفی مجاهد
21 بهمن 1393 -10 فوریه 2015
http://www.aftabkaran.com/akhbar.php?id=21774
ایرانی

ناشناس گفت...

من میگم آقای قصیم می خواسته با انتشار این سند به محل اختفای رهبر انقلاب نوین دست پیدا کنه.

جانی دالر

محمد اکیائی گفت...

متاسفانه اشتباهات رهبران جنت مکان یکی دوتا نیست واینها سالهاست هر اشتباه را با دوتای دیگر جبران میکنند و الترناتیوی را که با رنج دهها هزار نفر از ملت ایران ساخته شد به این روز انداختند و واقعا چه کردند

بایرام گفت...

سئوال این است چرا اصلا رهبر مخفی شده است اخر از لیست هم که ایشان بیرون آمده چرا مخفی شده است و ضمن کار اینکه شما داری چرت و پرت سر هم میکنی اخر این مقاله چه ارتباط به مخفیگاه رهبر دارد

ناشناس گفت...

کانال هواشناسی و کانال بوگندو و ناظم کلاس و سگ و شغال و ... رهبری همگی یک هو غیبشون زد. چی شد مأموریت تمام شد؟

خاک بر سرتون که غیرت‌تون با فشار دادن یک دگمه به کار می افته و با یک تو سری از کار می افته.

این ایوب مادر مرده کدوم گوری رفته

فضول خان

دریچه زرد گفت...

جناب طرفدار حرف حق به دلیل اعتراض خوانندگان کامنتهای شما که با نقل قول از آقای ایرج شکری همراه هست منتشر نمیشود با پوزش

فرامرز فرامرز گفت...

درود بر شما آقای قصیم عزیز با امید به آزادی ایران با همت ایراندوستان دموکرات و قدر شناس

ناشناس گفت...

هموطنان گرامی‌،

اگر کسی‌ همچنان شاکی‌ در عدالت و سیستم قضایی دلخواه و ایده‌آل شورا ملی‌ مقاومت و سازمان مجهدین، و البته در راس حرم همه اینها، آقای مسعود رجوی دارد، به این مصاحبه توجه نمایند.

این مصاحبه آقای زاهدی (وزیر دادگستری یا به نوعی رئیس قوه قضایه دولت رویایی مجاهدین)، در سیمای به اصطلاح آزادی در تاریخ ۹ فیوریه ۲۰۱۵ می‌باشد.

آقای زاهدی ابوا سخیفترین القاب (احمق) از وکیل شاکی‌ مجاهدین نام میبرد (دقیقه ۱۰:۴۵ ثانیه ویدئو).

http://iranntv.com/?p=283944


به دور از قضاوت در این مورد خواست، که بال آخر هم معلوم نشد واقعیت چه بوده، ابوا توجه به شلوغ کاری‌ها و مغلطه‌های آقایان مجاهد؛ این آقا که ادعا آزادی و عدالت در ایران را مینماید، آیا نمی‌داند، هر کسی‌ با هر جرمی‌، مستحق داشتن وکیل می‌باشد?، و هیچ ارگانی‌ (چه برسه به آقای وزیر) حق لجن مال کردن آن وکیل را ندارد?، که برعکس باید بااو بااحترام رفتار نمود. در غیر این صورت حق داشتن وکیل تنها به روی کاغذ باقی‌ خواهد ماند، و کمتر وکیلی ریسک وکالت افراد "نا محبوب" را خواهند داشت.

خود ببینید و قضاوت کنید

آریامنش

jahandid گفت...

دانستن انچه كه بايد دانست، عامل ازادى از قيد و بندها ست. از اين اصلآ خوشحال نيستم كه كار به اينجا ها بكشد و در دعواهاى خانوادگى چنان شود كه دشمن هم بتواند از انها سودى ببرد ولى ظاهرآ اجتناب ناپذير است و بايد از سر گذراند! در اين جور مواقع پايبندى به يك اصل ميتواند در كليت امر پشيمانى ها را به حداقل برساند. ان اصل چيزى نيست جز اينكه تلاشى از هر دو طرف صورت بگيرد براى جلو گيرى از بروز صدمه و خسارت بيشتر. حال خسارت به چى؟ فكر ميكنم روشن باشد. هر دو طرف دعوا مسلمآ فراموش نكرده اند كه دشمن مردم و ازادى كيست و چيست؟! و فكر ميكنم كه ادمهاى بيشمارى باشيم كه از اين برخوردها بسيار متأثر و متأسف شده ايم. كسى كه ذره اى خواهان ازادى باشد بدون ترديد دچار اين درد حتمآ خواهد بود. نميتوانم بفهمم كه سازمان از اين برخوردها چه سودى ميبرد (هرچند كه حدسياتى ميشود زد) ملى هر چه كه باشد نميتواند از ظاهر امر زياد تفاوت داشته باشد! و ظاهر كار هم چيزى نيست غير از اينكه تنها برنده اين قضيه اخوندا هستند و بس.

ناشناس گفت...

نقل قول والگو برداری «طرفدار حرف حق« از نوشته و گفته ایرج شکری، تحریف شده بود و به طور افراطی و بدون هیچ بحث و استدلالی در مورد هر نظری که او مخالف آن بود بکار می برد. همین کاربرد بود که آن کامنتها را زننده می کرد. بهتر بود این مساله مورد توجه مدیر دریچه زردقرار می گرفت و این تحریف نقل قول مورد اشاره قرار می گرفت. به هرحال منشاء نقل قول تحریف شده کامنتی از ایرج شکری در مورد «ترانه» کلسیون گروه هنری تلویزیون مجاهدین بود که اصل کامنت را می شود در لینک زیر دید
http://iradj-shokri.blogspot.fr/2014/01/blog-post.html
امانت دار

داوود .ز.ف گفت...

جناب دکتر قصیم دستتان درد نکند واقعا روشنگری کردید در باره اینها هم نگران نبشید خودشان دارند تیشه به ریشه خودشان میزنند با حماقت شگفت انگیز این نوع برخوردهاشان هم با افراد مستعفی و مخالف فقط با برخوردهای اطلاعات ملایان قابل مقایسه است حتی باید بگویم ساواک شاه اینطور با مخالفانش برخورد نمیکرد که اینها میکنند البته درد اصلی توهینهای اینها نیست درد اصلی نابود کردن یک تشکل اصلی در مبارزه با اخوندهای ایران بر باد ده بود که رهبرا!! خیلی عالی دارند کار را به نفع خامنه ای جلو میبرند

ف. دلاوری یوتوبوری گفت...

با درود به آقای قصیم
نوشته ای مانع و جامع و بسیار روشنگر درود بر شما و من هنوز یک کورسوی امیدی دارم که اینها بخود بیایند و بیشتر از این واقعا آبروی باقیمانده خودشان را نبرند
شاد باشید

ناشناس گفت...

لطفا هر دو طرف اعلام آتش بس کنید دشمن رزیم ایران است و بس بخاطر مردم لطفا اتش بس کنید
یک ایرانی ایراندوست

ناشناس گفت...

منم با نظر یک ایرانی ایراندوست موافقم. لطفا هر دو طرف اعلام آتش بس کنید. هرآنکس که میخواست بفهمد در این دو سال فهمیده.

شهین

اقل الشعرا رومی گفت...



در میان ریقیات ریق منصور جان شماره یک است و در ریقیدن واقعا سنگ تمام گذاشته است امیدوارم حاصل ذوق بنده شامل سانسور نشود و دماغ اهل ذوق را معطر سازد بقول حضرت مولانا
چنان از ریق خود مستم من امروز
که از ریقم برون جستم من امروز
چنان با ریق خود گشتم یگانه
خود ریقم اگر هستم من امروز
زاول بنده بودم ریق ریقان
نپندارید ریقستم من امروز
جدا بودم زریق و شکر یاران
به ریقستان خود پیوستم امروز
شدستم بنده ذوب ریق ریقان
زخود شکر خدا بگسستم امروز
در این محفل ببین با لطف ساقی
تو جام ریق اندر دستم امروز
رفیقان نام من را زنده دارید
که ریق ریق ریقستم من امروز

ماشالله گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

من هم منتظر بودم کانال هواشناسی و نمایندگان بیت رهبری عقیدتی در دریچه زرد در مقابل سندی که آقای قصیم منتشر کرده اند موضع‌گیری کنند از قرار معلوم ترجیح داده اند سکوت کنند و آش رهبری را بیش از این هم نزنند.

ر - ن

ناشناس گفت...

اقتدا به سعید امامی
پرونده سازان مدتی است به شیطنت‌های نوع سعید امامی رو آورده و آگاهانه نام منتقدین را روی این یا آن وبلاگ هرزه نویس خود می‌گذارند (تا مثلاً در سیرچ گوگل انگولک کنند)
مثلاً «پژواک همبستگی» یا «همنشین بهار آزادي»
همچنین به نام آقای یغمایی (با استفاده از اسم و فامیل ایشان)، از «دُرافشانی» های امثال قدرخواه و توتونچی و... تعریف و تمجید کرده، به منتقدین بد و بیراه می‌گویند.
پرسان

ناشناس گفت...

ﻭاﻣﺎ
اﻳﻦ ﺳﻮاﻝ و ﭘﻠﺴﺦ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ اﻗﺎﻱ ﻗﺼﻴﻢ اﺳﺖ و ﺩﻳﮕﺮاﻥ ﺭا ﻧﻴﺎﺯﻱ ﺑﭙﺎﺳﺦ ﻧﻴﺴﺖ. ﻳﻌﻨﻲ ﺑﻪ ﺩﻳﮕﺮاﻥ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﻧﻴﺴﺖ. ﺩﻳﮕﺮاﻥ ﻻﺯﻡ ﻧﻴﺴﺖ اﻇﻬﺎ ر ﻓﻀﻞ و ﻓﻀﻮﻻﺕ ﻛﻨﻨﺪ.
اﻓﺎﻱ ﻗﺼﻴﻢ ﻟﻂﻔﺎ ﺑﻪﺳﻮاﻝ ﺯﻳﺮﻳﻦ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﻫﻴﺪ.
1-ﺣﺘﻤﺎ ﻗﺒﻮﻝ ﺩاﺭﻳﺪ ﻛﻪ ﺷﻮﺭا اﺑﺘﺪا ﺑﻪ ﺳﺎﻛﻦ ﻣﺪاﺭﻙ ﻣﺎﻟﻲ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺷﻤﺎ ﺭا ﻣﻨﺘﺸﺮ ﻧﻜﺮﺩﻧﺪ. ﺣﺘﻤﺎ ﺩﺭ ﺟﺮﻳﺎﻧﻴﺪ ﻛﻪ ﺩﺭ اﻳﻦ ﺩﺭﻳﭽﻪ اﺑﺘﺪا اﺯ ﻳﻚ ﻛﻼﻫﺒﺮﺩاﺭﻱ ﻣﺠﺎﻫﺪﻳﻦ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺧﺎﻧﻢ ﻣﻜﻴﻨﺰﻱ ﻧﻮﺷﺘﻨﺪ و ﺑﺎﻓﺗﻨﺪ و ﺩﺭﻳﺪﻧﺪ و ﭘﺮﻭ ﻛﺮﺩﻧﺪ. ﻳﻌﻨﻲ ﺷﺮﻭﻉ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﻓﺮﺩ و اﻓﺮاﺩﻱ ﺩﺭ اﻗﻤﺎﺭ "ﻣﻨﻘﺪﻳﻦ" ﺷﻤﺎ ﺑﻮﺩﻧﺪ و ﺷﻤﺎ ﻧﻴﺰ ﺩﺭ ﻓﻴﺲ ﺑﻮﻛﺘﺎﻥ ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩ ﻛﺮﺩﻳﺪ ﻛﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﺨﻮاﻧﻨﺪ.
ﺑﻨﺎﺑﺮﻳﻦ ﺷﻤﺎ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﻫﻴﺪ ﻛﻪ ﺩﻓﺎﻉ ﻣﺠﺎﻫﺪﻳﻦ اﺯ ﺧﻮﺩ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﻣﻴﺒﻮﺩ? ﻣﻨﻂﻘﺎ اﮔﺮ اﻧﻬﺎ اﻧﭽﻨﺎﻥ ﻛﻼﻫﺒﺮﺩاﺭاﻧﻲ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺑﻘﻮﻝ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﻣﺴﻮﻟﻴﺖ ﻣﺎﻟﻲ و ﻣﺨﺎﺭﺝ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺷﻤﺎ ﺭا ﺩﺭ ﺭاﺳﺘﺎﻱ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺑﺎ ﺭﮊﻳﻢ اﺧﻮﻧﺪﻱ ﺑﻌﻬﺪﻩ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ? ﺣﺘﻤﺎ ﻣﻂﻠﻊ ﻫﺴﺘﻴﺪ ﻛﻪ ﻣﻘﻮﻟﻪ ﺗﻤﺎم ﻭﻗﺖ و ﺑﻌﻬﺪﻩ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻣﺨﺎﺭﺝ ﻣﺎﻟﻲ ﻧﻔﺮ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﻓﺖ اﺯ ﻓﺮﻫﻨﮓ و ﻣﻨﺎﺳﺒﺎﺕ ﻫﻤﻴﺸﮕﻲ ﺳﻠﺰﻣﺎﻥ و ﺷﻮﺭا ﺑﻮﺩﻩ و ﻫﺴﺖ. اﺳﺎﺳﺎ ﺳﻮاﻝ ﺩﺭ اﻳﻦ ﻧﻴﺴﺖ ﻛﻪ ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ ﻣﺨﺎﺭﺝ ﺭﻭﺯ ﻣﺮﻩ ﺗﻤﺎﻣﻲ اﻓﺮاﺩ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﻗﺖ ﺭا ﻣﻴﭙﺮﺩاﺯﺩ و ﺑﺎﻳﺪ ﺑﭙﺮﺩاﺯد. ﺳﻮاﻝ ﺩﺭ اﻳﻦ اﺳﺖ ﻛﻪ اﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﻗﺖ ﻭﻗﺘﻲ اﺯ اﻳﻦ ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ ﺟﺎ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺭاﺑﻂﻪ اﻱ ﺑﺎ اﻥ ﺗﻨﻆﻴﻢ ﻛﻨﺪ. اﮔﺮ اﻳﻦ ﻓﺮﺩ ﭘﺲ اﺯ ﺟﺪاﻳﻲ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣرﺒﻮﻃﻪ ﺭا ﺑﻪ ﻛﺎﻫﺒﺮﺩاﺭﻱ ﻣﺘﻬﻢ ﻛﻨﺪ, اﻥ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣﻴﺒﺎﻳﺴﺘﻲ ﺑﺎ ﺳﻨﺪ و ﻣﺪﺭﻙ اﺭ ﺧﻮﺩ ﺑﺪﻋﺎﻉ ﺑﺮﺧﻴﺰﺩ ﻛﻪ اﻫﺎﻱ اﻓﺎ ﺟﺎﻥ ﻳﺎﺩﺕ ﺑﺎﺷﺪ ﻛﻪ ﻣﻦ ﻛﺎﻫﺒﺮﺩاﺭ ﻫﺰاﺭاﻥ ﺩﻻﺭ اﺯ ﭘﻮﻝ ﻫﻤﻴﻦ ﺧﻠﻖ ﺭا ﺑﻪ اﻋﺘﺒﺎﺭ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺗﻮ ﺧﺮﺝ ﻛﺮﺩﻡ ﻛﻪ ﺣﺎﻻ ﻣﺘﻬﻢ ﺑﻪ ﻛﻼﻫﺒﺮﺩاﺭﻱ ﺷﺪﻩ اﻡ.
ﺑﻨﺎﺑﺮﻳﻦ ﺑﺤﺚ ﺩﺭ ﺭاﺑﻂﻪ ﺑﺎ ﻣﻴﺰاﻥ ﺧﺮﺝ و ﻳﺎ ﭼﮕﻮﻧﮕﻲ اﻥ ﻧﻴﺴﺖ. ﺑﺤﺚ ﻧﻮﻉ ﺗﻨﻆﻴﻢ ﺭاﺑﻂﻪ اﺳﺖ.اﮔﺮ اﻭ ﺭا ﻣﺘﻬﻢ ﺑﻪ ﻛﻼﻫﺒﺮﺩاﺭﻱ ﻣﻴﻜﻨﻲ اﻭ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺎ ﻣﺪﺭﻙ ﻭﺳﻨﺪ اﻋﻼﻥ ﻛﻨﺪ ﻛﻪ اﻥ ﭘﻮﻟﻬﺎ ﻛﺠﺎ ﺧﺮﺝ ﺷﺪﻩ اﻧﺪ . ﺑﻂﻮﺭ ﻣﺜﺎﻝ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻣﺎﻫﻴﺎﻧﻪ 3500 ﺩﻻﺭﻱ ﻣﻴﭙﺮﺩاﺯﺩ.

اﺻﻐﺮ ﻣﺤﺮاﺑﻲ

مش باقر گفت...

کلاهبرداری کلاهبرداریه پول دادن پول دادنه اینا که با هم دشمنی نداره خیلی کلاهبردارا کلاه بر میدارن به اینو اونم پول میدن

احمد رضا.ص گفت...

اخه مرتیکه الاغ بی پدر مادر بیشرف بی همه چیز بی ناموس بی غیرت بی پدر مادر بیخدای بیشعور مرتیکه پفیوز قبل از افشای سند مالی که بخوره تو سر تو مرتیکه بیشرف به دکتر قصیم و دکتر روحانی گفتن زمینه ساز کشتار اشرفیان تو ی بیشرف اینو میخای زیر سبیلی رد کنی چسبیدی به پول ای اون پولا بخوره تو سر تو واون رهبر بیشرفی که تو رو تربیت کرد هی داری گه زیادی میخوری اخه مرتیکه پفیوز میدونی زمینه ساز کشتار اشرف یعنی چی؟یا اینقدر خر و بیشرفی که نمیفهمی ای تف به اون غیرت و شعور تو بیشرف کنن از خوانندها معذرت میخام ولی با یه بیشرفی مث تو اینطوری بایس حرف زد خاک تو اون سر خرت کنن

هه هه هه هه هه گفت...

اصغر جون تا نگن گه خوردیم گفتیم دکتر کریم و روحانی زمینه ساز اشرفن بحث تو گه زیادی خوردنه

ناشناس گفت...

جناب آقای اصغر محرابی سئوال کننده محترم
شما پرسشهای خودتان را مستقیماً برای آقای دکتر قصیم نفرستاده اید (به ایمیل ایشان یا به ایمیل دریچه نفرستاده اید تا به ایشان برسانند) همانند کاربر محترمی که با اسم «حیدر سعادتی» از آقای روحانی سئوالاتی پرسیده اند، عمل کرده اید.

چون در منظر عموم سئوالات گذاشته شده، هر کس دیگری می‌تواند پاسخ دهد. اگر می خواهید فقط خود آقای قصیم پاسخ بدهند، به آدرس خودشان بنویسید.
بعید است آقایان قصیم و روحانی با طناب غیر، در چاه بروند. آنان به وقت خودش (گمان من این است) در نوشته های خودشان اینگونه سنگ اندازی ها را جواب خواهند داد و دهان به دهان نخواهند شد.

با اجازه شما و البته حیدر آقا بنده فضولات شما را به سوی خودتان پرت می کنم.
۱- شما خبر ندارید پیش از اعلام چرکین نامه ها (و به اصطلاح صورت حسابها) ناجبیبان و ناشریفان در فکر توطئه بودند. اگر نمی‌دانید کلاهتان پس معرکه است.
۲- هر آنچه در مورد خانم مکنزی در دریچه نوشته شده بود، واقعیت داشت و در درستی آن و در کلاهبرداری طرف مقابل اگر جنابعالی تردید دارید، دیگران ندارند.

۳- دفاع محسن رضایی ها نمی بایست به سبک بازجویان، حمله و طلبکاری باشد. می بایست در پیشگاه مردم از اشتباهات هولناک خودشان عذرخواهی کنند. شاید مردم آنها را ببخشندو این رژیم بی اصل و نسب قاتل بور شود. اما چکار کردند؟
با عمل ناشایست خود نشان دادند پس نظایر پرویز خزاعی و قدرخواه و چاپلوسان دیگر هم به خاطر شندرغاز جیفه دنیا، دم از اشرف و لیبرتی می‌زدند و می زنند. بله؟
پرسان

ناشناس گفت...

جناب دكتر
چرا اينقدر شلوغ مى كنى.
پول گرفتى يا نگرفتى؟ ما ليأت آن را پرداختى يا نه؟
اگر نپرداختى كلاهبردارى محسوب مى شود يا نه؟
به اينجا كه مى رسد همه هواى هم را داريد، اين دكان معركه گيرى براى سر كار گذاشتن خودتان است . حالا هى تنزه طلبى كن . جواب ندارد. حساب و كتاب اين مقاومت پاك است، تو و آن وكيل نما فكرى به حال حساب و كتاب خود كنيد.
كانال هوا شناسى

طرفدار حرف حق گفت...

بقول شخص شخیص خودم
گه میخورد
کانال هوا شناسی که میگوید
اقای دکتر چرا شلوغ میکنی

ناشناس گفت...

در هر دوره تاريخى لمپنها و لاتها و أفراد شرور را مى خريدند و به جان مبارزان مى انداختند. در دوران مصدق، شعبان بى مخ بود و اراذل و اوباش چاقو كش، در دوران خمينى مواجه مى شويم با چماقداران و اوباش قمه زن فحاش، در اين دوران هم لاتهاى فحاش وزارتى كه در محضر ولايت خامنه و جلادان زندانها آموزش ديده و تمرين فحاشى را در خانواده مابين پدر و مادر و خواهر و برادر تكميل كرده، به ميدان آمده و سر در فاظلاب بوزينگان سياسى اين دوران مى برند و از خوردن آن هم لذت مى برند. مى گوييد نه كمى صبر كنيد ببينيد چطور با لذت از فظولات جد عمامه بسر خود و فكولى هاى او شروع به فضل مى كنند ولى در ميدان رزم شلوار را زرد مى كنند.
منظور شما شعبان بى مخهاى اين دوره يعنى جناب رافى، راه حق و احمد رضا و بقيه فحاشان هوادار وكيل و دكتر و شاعر و نويسنده ، همنشين زمستان و تواب شكارچى و بقيه سوسولهاى سياسى مى باشيد. تا ميتوانيد به إظهار فضل در حمايت از اين نخبگان از خود راضى ادامه بدهيد كه سخت به حمايتهاى شما نياز دارند. بنظر مى رسد سر سفره خانواده جز فظولات مصرف نمى كرديد. بقول يكى از كامنت گذارها شعبان بى مخهاى اين دوره پايين و بالا را بهم وصل كرده و تا دهان باز مى كنند فظولات را قى مى كنند در حمايت از مدعيان اخلاق و عدالت و دمكراسى و شجاعت. دوران شعبان بى مخها و اراذل و او باش ولايت سالها پيش بسر آمده و شما سوسولهاى وزارتى تا مى توانيد فرهنگ والاى مدعيان مقابل مجاهدين را به نمايش بگذاريد براى ثبت در تاريخ. تمامى هواداران اين مقاومت شاهد تفاوت فرهنگى مدعيان با فرهنگ خود و سقوط قانونمند مدعيان تازه ثبت نام كرده در جبهه دشمن مى باشند.
كانال هوا شناسى

طرفدار حرف حق گفت...

بقول شخص شخیص خودم
گه میخورد
کانال هوا شناسی که میگوید:
در هر دوره تاريخى لمپنها و لاتها و أفراد شرور را مى خريدند و به جان مبارزان مى انداختند. در دوران مصدق، شعبان بى مخ بود و اراذل و اوباش چاقو كش، در دوران خمينى مواجه مى شويم با چماقداران و اوباش قمه زن فحاش، در اين دوران هم لاتهاى فحاش وزارتى كه در محضر ولايت خامنه و جلادان زندانها آموزش ديده و تمرين فحاشى را در خانواده مابين پدر و مادر و خواهر و برادر تكميل كرده، به ميدان آمده و سر در فاظلاب بوزينگان سياسى اين دوران مى برند و از خوردن آن هم لذت مى برند. مى گوييد نه كمى صبر كنيد ببينيد چطور با لذت از فظولات جد عمامه بسر خود و فكولى هاى او شروع به فضل مى كنند ولى در ميدان رزم شلوار را زرد مى كنند.
منظور شما شعبان بى مخهاى اين دوره يعنى جناب رافى، راه حق و احمد رضا و بقيه فحاشان هوادار وكيل و دكتر و شاعر و نويسنده ، همنشين زمستان و تواب شكارچى و بقيه سوسولهاى سياسى مى باشيد. تا ميتوانيد به إظهار فضل در حمايت از اين نخبگان از خود راضى ادامه بدهيد كه سخت به حمايتهاى شما نياز دارند. بنظر مى رسد سر سفره خانواده جز فظولات مصرف نمى كرديد. بقول يكى از كامنت گذارها شعبان بى مخهاى اين دوره پايين و بالا را بهم وصل كرده و تا دهان باز مى كنند فظولات را قى مى كنند در حمايت از مدعيان اخلاق و عدالت و دمكراسى و شجاعت. دوران شعبان بى مخها و اراذل و او باش ولايت سالها پيش بسر آمده و شما سوسولهاى وزارتى تا مى توانيد فرهنگ والاى مدعيان مقابل مجاهدين را به نمايش بگذاريد براى ثبت در تاريخ. تمامى هواداران اين مقاومت شاهد تفاوت فرهنگى مدعيان با فرهنگ خود و سقوط قانونمند مدعيان تازه ثبت نام كرده در جبهه دشمن مى باشند.