دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۳ اسفند ۳, یکشنبه

تشبث به حشیش!

 یعقوبی میگوید "هزینه های سفر پاتریک کندی، تماما در راستای پروژه حفاظت از جان قهرمانان اشرف بوده است" واقعا خجالت آور است. باید از اینها و از رهبری عقدتی پرسید شما که روزگاری خود را در نوک پیکان تعریف میکردید و میخواستید رژیم را سرنگون کنید و کذا، حالا چه شده که به یک آدم  که معلوم نیست اصلا چه کاره هست آویزان شده اید که از شما حفاظت کند؟ چرا دروغ میگوئید؟ادامــــه

۸ نظر:

ناشناس گفت...

ﺧﻔﻪ ﺷﻮ ﺑﺘﻤﺮﮒ ﺳﺮ ﺟﺎﺕ, ﺑﺰﻏﺎﻟﻪ, ﺣﻴﻒ ﺑﺰﻏﺎﻟﻪ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺑﮕﻨﺪ, ﮔﻨﺪاﺏ

ﺷﺎﻫﻴﻦ

ناشناس گفت...

این هم مطلبی است که مجاهدین میگن کی شروع کرده کی شروع کننده بوده یانبوده. به این مطلب فکر نکرده بودم.
قدیر

ناشناس گفت...

هزاران هزار درود بر رجوی قامت بلند شرف و ازادگی و دریغا که شما کور دلان نمی فهمید
قادر م

ناشناس گفت...

مثل اینکه جوش آورده و بندها را پاره کردید. حوصله داشته باشید شما در نازی آباد نیستید. هر چی که گفته اند باشد شما هم جواب بدهید. فحاشی نکنید. هر چه فحش بدهید به ضرر خودتان است. ولی صحبت کنید به نفع شماست. چرا عصبانیت همین است دیگر جواب های هوی است. خودتان مختارید.
بیوک

ناشناس گفت...

به گفته آقای محمد رضا روحانی این مرد بزرگ
نكوهش مكن چرح نيلوفرى را. برون كن ز سر باد خيره سرى را
به به از این جواب آرواره شکن.
یوسف

ناشناس گفت...

ﺑﻴﻮﻙ اﻗﺎ,ﮔﺮﻙ ﻫﺎﺭ ﻭﻗﺘﻲ ﺣﻤﻠﻪ ﻣﻴﻜﻨﺪ, ﻧﻮاﺯﺷﺶ ﻧﻤﻴﻜﻨﻨﺪ.

ﺳﻴﺎﻣﻚ

ناشناس گفت...

سیامک آقا سلام با شما موافقم اما اینها که نقدی به مجاهدین دارند گرگ اند. خب مشابه همین استدلال منتقدین هم میتوانند بگویند. اینرا میدانید آنها میگویند اینها هم میگویند یک طرف باید این شکل گفتن را متوقف کند. شما میگوید گرگ را نوازش نمیکنند آنها هم که گمان میکنند گرگ کس دیگری است و جواب های را با های بلندتری میدهند. پس شما یک فکری بکنید خوتان را حق بجانب نگیرید به دیگران هم حق بدهید.
بیوک

ناشناس گفت...

ﺑﻴﻮﻙ اﻗﺎ, اﻧﻬﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﻧﻘﺪﻱ ﻣﻨﻂﻘﻲ و اﺻﻮﻟﻲ ﺑﻪ ﻣﺠﺎﻫﺪﻳﻦ ﺩاﺭﻧﺪ ﮔﺮﮒ ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ, ﻣﻮﻫﺒﺖ ﻫﺴﺘﻨﺪ اﻣﺎ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﮕﻮ, ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﻣﻦ ﻣﺠﺎﻫﺪ ﺭا ﺑﻪ ﺟﻨﺎﻳﺖ, ﺧﻴﺎﻧﺖ, ﻫﺮﺯﮔﻲ, ﻭاﺑﺴﺘﮕﻲ, ﺷﻨﺎﻋﺖ, ﻛﻼﻫﺒﺮﺩاﺭﻱ و ﺯﻧﺎﻥ ﻣﺠﺎﻫﺪ ﺭا ﺑﻪ ﻓﺤﺸﺎ و ﻣﻘﻴﻢ ﺣﺮﻣﺴﺮا و..... ﻫﺰاﺭ ﻧﻮﻉ ﺩﻳﮕﺮ اﺯ اﺑﻦ اﺗﻬﺎﻣﺎﺕ ﻣﺘﻬﻢ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ اﺳﻤﺸﺎﻥ ﻣﻨﺘﻘﺪ اﺳﺖ ﻳﺎ ﺩﺷﻤﻦ.ﺣﻖ ﻣﻦ ﺩﻓﺎﻉ ﻫﺴﺖ ﻳﺎ ﮔﻠﻮﻟﻪ و ﺳﺮ ﻛﻮﺏ ... اﻧﺼﺎﻑ اﺯ ﺷﻤﺎ
ﺳﻴﺎﻣﻚ