دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۴, دوشنبه

درباره چند جنجال بهداشتی- اسلامی مسعود نقره کار

توطئه یهودی ها در ۲ سانتی کردنِ آلت تناسلی مردان مسلمان ایرانی و اثرات روغن زالو در مبارزه با صهیونیسم، حقوق زنان مسلمان در رابطه با موزدائی (اپیلاسیون) از عورت و کشتارجمعی و زجرکُش کردن سگ ها از مهمترین خبرها در حکومت اسلامی ایران هستند ...
اخبار روز: www.akhbar-rooz.com
شنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱٣۹۴ -  ۲ می ۲۰۱۵

1
مُبّلغ و مروّج طب قرانی- اسلامی عامل کوچک بودن آلت تناسلی مردان مسلمان را توطئه انگلیس و یهودی ها اعلام کرده است. علت این فاجعه را نیز خوردن گوشت مرغ واکسینه شده، دانسته است. بهمین خاطر وی که آقای دکتر حسین روازاده باشد، روغن زالوی عطاری اش رابا تولیدی انبوه روانه بازار کرد تا تلاش انگلیسی ها و صهیونیست ها را خنثی کند.
این پزشک حزب الهی، مدت هاست با نظرات و کشفیات محیرالعقول، "برفضای طب قرانی در حکومت اسلامی سوار است"، و با بهره وری از وقاحت آخوندی، حرف آخر را در این حوزه می زند. وی در کنار اداره مطب و دَم و دستگاه تولید و توزیع داروهای"عطاری"، از تریبون های درشت و ریزِحکومتی و غیرحکومتی نیز ضمن بازارسازی و بازاریابی برای محصولات اش با امپریالیسم امریکا و انگلیس، و صهیونیست ها رقابت و مبارزه می کند. از تازه ترین افاضات ایشان کشف رابطه میان اندازه ی آلت تناسلی مردان مسلمان و واکسن هائی ست که مرغان را با آنها واکسینه می کنند. (1) به گفته ی ایشان این واکسن ها که "انگلیسی ها و یهودی ها" به منظور کاهش اندازه ی آلت های تناسلی مردان مسلمان به کار برده اند، عامل کوچک شدن آلت تناسلی مردان مسلمان تا حد نابودی و از بین رفتن آن است. البته آقای روازاده توضیح ندادند که چرا مردان امریکائی و اروپائی که از گوشت مرغ واکسینه شده به وفور استفاده می کنند، اندازه ی عضو مورد نظرِ دکتر روازاده خلافِ مردان مسلمان ایرانی سیر دیگری داشته است؟ آقای دکتر روازاده سخنان اش در باب اندازه ی آلت تناسلی را برابر شنوندگانی که اکثرا" زنان محجبه بودند، بیان کرد:
"...اینا به مرغ 17 نوع واکسن می زنن، هیچکدومم برای مرغ نیس، هدف شمائین و بچه هاتونن... بچه هاتون وقتی سنه شون رسید به 18 سالگی همه شون بدون استثنا آلت تناسلی شون میشه 2 سانت، میشه اینقد (و جناب دکتر با دست اندازه ی 2 سانت را نشان می دهد که مبادا کسی در میزان اشتباه کند)... انگلیس همه عقده هاشو می خواد سر ما خالی کنه... همه شم یهودی ها دارن اینکارو می کنن، متاسفانه جوان های ما همه شون اینقدی هستن، 2 سانتی هستن... هیچکدومم نمی تونن زن بگیرن، روشونم نمیشه به خانواده شون بگن، مشکل پیدا می کنن، نسل بعدی که 20 سالش بشه دیگه هیچی نداره... زن و مرد یکی میشن... توطئه می کنن علیه ما، هی بگین مرغ نخوریم چی بخوریم ... برین سرتونو بزنین به دیوار" (2)
متعاقب این سخنرانی دامنه تبلیغات سایت وی و سایت های همفکران اش، و نیز رسانه های مختلف مرتبط به تجارت "عطاری" دکتر روازاده، درباره "روغن زالو" افزایش یافت، روغنی که افزایش اندازه الت تناسلی را سبب می شود، روغنی که بازار و تجارت داروهای طب قرانی – اسلامی را چرب تر و گرم تر کرده است، محصولی که: "... در بسته های 100 گرمی تهیه و تولید شده است. طرز استفاده از این روغن بسیار آسان بوده و در صورت استفاده صحیح به اندازه ۱۰۰ گرم در طی ۵ دوره متوالی، بهترین نتیجه مطلوب و تغییر محسوسی از ۱ الی ۵ سانت (بسته به مزاج شخص) در طول و ۵/۰ الی ۱ سانت در قطر آلت روی می دهد."، روغنی که از: "... داروهای مجرب طب سنتی ایران در درمان ناتوانی های جنسی مردان است. نحوه ساخت و خواص این روغن در کتاب های متعدد طب سنتی ایران از جمله کتاب مفرح القلوب حکیم ارزانی، درع الصحه تهرانی، گنجینه الاسرار شیرازی و... آمده است..."

2

سگ کُشی و زجرکُش کردن سگ که عمری دیرینه دارد، در حکومت اسلامی شدت و گسترش بیشتری یافته است. نه فقط آزار و زجرکُش کردن سگان ولگرد، سگان خانگی و صاحبان شان نیز تحت فشار قوانین و فرهنگ اسلامی به سر می برند. مبارزه با سگ در حکومت اسلامی چنان ابعادی به خود گرفته که کار به مجلس شورای اسلامی و صدور استفتاءهای متعدد از فقها و مجتهدان در باب نجس بودن و کشتن این حیوان کشیده شده است. (3)
در اسلام با سگ دو نوع برخورد شده است. نوع اپیدمیکِ اسلام بی رحمانه، که حکم غیر قابل تغییر نجس بودن ِسگ صادر کرده است، و نوع کمیابِ نزدیک به نایابِ اسلام رحمانی که حتی رفت و آمدِ سگان به مساجد را بلامانع دانسته است. (4) در قرآن نیز در سه سوره از سگ نام برده شده: "... سوره کهف که از مشهورترین سوره ها در مورد سگ است به روشنی سگ را تنها حیوان همدم و همراه مردان خدا دانسته است... سوره ای در مورد احکام شکار که دوباره خداوند به پاک بودن بزاق سگ و تماس آن حتی با ماده غذایی انسان تاکید کرده است..."
در فقه اسلامی شیعی، نجس یا رجس "به موجود زنده و شیئی گفته می‌شود که "پلید و زیانبار" است و می باید آن را طرد و از آن دوری و اجتناب کرد." چیزی که به لحاظ ظاهر و نیز باطن زیانبار و خطر ساز است"، زیان و ضرری که متوجه ظاهر انسان گردد و یا امور و جبنه‌ی غیر مادی – روحی، روانی و اخلاقی - و یا هر دو را دربر بگیرد."
اسلامیون سگ کُش برای سگ کشی دو دلیل آورده اند:
1- بهداشت عمومی و محیط زیست: گفته شده است سگ می تواند ناقل انواع بیماری ها باشد، و به همین دلیل نجس است. در این باب دو سوال مطرح شده است، که کار اهل دین را خراب کرده، و آنها را مجبور به یافتن راهی دیگر، راه تشبث به "دلیل فقهی" کشانده است. نخست اینکه: "گاو و گوسفند و مرغ - به ویژه این آخری که سخت مورد التفات صنف آخوند است - نیز می توانند ناقل بیماری های مختلف و خطرناک باشند، چرا اینها نجس اعلام نشده اند؟ ضمن اینکه اشرف مخلوقات هم ناقل خطرناک ترین بیماریهاست". دوم اینکه: مشرکان نیز نجس اعلام شده اند، در حالیکه اکثر مشرکان سالم ترین و تمیزترین و بهداشتی ترین موجودات روی زمین بوده و هستند، مشرکانی که: "خداوند متعال در قرآن کریم آنان را نجس قلمداد می‌نماید و نزدیک شدن آنان به مسجدالحرام (کعبه) را ممنوع اعلام می‌دارد".
2- دلائل فقهی
"... فقهای عظام شیعه، سگ را یکی از نجاسات می‌دانند و این حکم بین آنها اجماعی است... سگ نجس است و مقلدین رساله‌های عملیه‌ که توسط مجتهدین جامع الشرایط و مراجع عظما ارائه شده است، باید این امر را بپذیرند... پس معتبرترین و رسمی‌ترین سند برای نجاست سگ همان احکام مندرج در رساله‌ها می‌باشد که بر اساس فهم و استخراج از قرآن، حدیث و... بیان گردیده است... نجس یعنی آلودگی که یا به چشم دیده می‌شود و یا به بصیرت درک می‌گردد..."
"...احکام از منبع علم و حکمت الهی ست، که حد و نهایتی ندارد و انسان و همه چیز را او خلق نموده و به تأثیر و تأثر هر ارتباطی آگاه می‌باشد، صادر شده است... اولین ضرر و زیان بزرگ و مهلک روحی، روانی و معنوی از ناحیه‌ی سبک شمردن و یا نادیده گرفتن حکم خدا و ترجیح محبت غیر و آن هم محبت سگ به محبت عبادت و اطاعت پروردگار منان متوجه انسان می‌شود... ضرر مهلک بعدی، ریشه در حقارت روحی و تعلقات و به ویژه محبت آدمی که شاکله‌ی او را می‌سازد، به خاطر انس با یک حیوان، آن هم حیوان پلید و نجس دارد... همین صفات سبب مساعدت زمینه برای انس می‌گردد و این انس و صمیمت، انسان را خوار می‌کند... البته ناگفته نماند که هم خوابی با سگ که قابل تعلیم و انس نیز می‌باشد (به ویژه در جامعه‌ی زنان و دختران اروپایی) از حد اتفاق نادر گذشته و به یک رفتار طبیعی مبدل شده است... اگر نسبت به چیزی که حرام، معصیت، نجس اعلام شده و به دوری یا پرهیز آن توصیه شده‌ایم علاقه‌ای در خود احساس کردیم، نباید به دنبال راه‌کاری باشیم که به نوعی آن را حلال نمائیم و یا چون راه‌کاری پیدا نکردیم، آیات، احادیث، روایات و احکام را مردود یا مشتبه بخوانیم. ریشه‌ی همه‌ی انحرافات از همین محبت‌های ساده و بی‌ارزش و راه‌کارهای اشتباه آغاز می‌گردد..."، "...اولاً نجاست سگ مورد اتفاق و اجماع همه مسلمین از هر فرقه و مذهبی می‌باشد و همین اجماع و اتفاق کلی بر نجاست سگ بزرگترین دلیل فقهی و علمی مسئله می‌باشد، زیرا همانطور که در فقه اسلامی بحث شده است چنین اجماعات و اتفاقاتی هرگز نمی تواند برخواسته از یک تبانی ظاهری باشد. بلکه ریشه در سنت رسول خدا و امامان معصوم ما دارد..." (5)

3

موزدائی در اسلام با داروی نظافت (واجبی یا نوره) به نوشته و گفته ی امامان و فقها- از جمله خمینی و خامنه ای- "مستحب" است، با اتکا به احادیث و روایات متعدد حتی امام حسین قبل از کشته شدن در صحرای کربلا، برای اینکه بدون مو به بهشت برود همراه با یکی از یاران اش تمام بدن شان را واجبی گذاشتند. درباره اهمیت و میزان ثواب واجبی گذاشتن درطب الرضا و طب الصادق و کتاب ها و رساله ها ی مرتبط با طب قرانی – اسلامی به وفور نوشته شده است.
برای موزدائی در کنار استفاده از داروی نظافت، روش های مختلفی ابداع و مورد استفاده قرار گرفته اند. اپیلاسیون به راه ها و روش هائی برای از بین بردن موهای زائد و ناخواسته گفته می شود، دراین راه و روش ها موهای زائد به طُرق مختلف از ریشه کنده می شوند. یکی از موضوع ها جنجالی و مورد بحث در حکومت اسلامی "احکام اپیلاسیون عورت زن" است. اخیرا" "جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان قزوین" اپیلاسیون زنان را خلاف شرع انور اعلام کردند و دست به اعتراض زدند. دادستان قزوین، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس ناجا، رئیس اتحادیه آرایشگران در این باب جلسه ای تشکیل دادند تا تکلیف را روشن کنند. سرانجام حجت‌الاسلام صادق نیارکی، دادستان قزوین اعلام کردکه "عمل غیرقانونی و غیرشرعی اپیلاسیون بدن زنان" جرم محسوب می‌شود، و به پلمب آرایشگاه‌هایی که اقدام به اپیلاسیون کنند، حکم داد، ضمن اینکه بحث جلوگیری از بیماری هپاتیت و ایدز را نیز مطرح کرد، و ماجرا را به صدر اخبار مملکتی رساند. جنجال که بالا گرفت کاشف به عمل آمد نویسندگان نامه و سایت "قزوین‌خبر" که اقدام به انتشار خبر کرده بود معنای واژه فرانسوی اپیلاسیون را ماساژ فهم کرده اند، و منظورشان نه موزدائی که عمل ماساژ در برخی از آرایشگاه ها، به عنوان " اباحه گری یا حیازدائی" ست. (6)
اما بعد از این بدفهمی و نفهمی، موضوع و مساله ی موزدائی از عورت بانوان به حاشیه نرفت، و علیرغم فتوای آیت‌الله خمینی در تحریر‌الوسیله، که از بین‌بردن موهای زائد را از نظر اسلام مستحب دانسته و به آن سفارش کرده که: "اسلام در موارد فراوانی به زدودن موهای زائد بدن توصیه کرده و شیوه‌ها و آدابی را نیز در این زمینه بیان کرده است." باز بازار استفتاء ها در این رابطه گرم بوده است، با این پرسش کلیدی که: حکم اپیلاسیون عورت زن، توسط خانم دیگری که این کار شغل او است، چه حکمی دارد؟
دفتر آیت الله العظمی خامنه ای پاسخ داد:
در صورتی که مستلزم لمس یا دیدن عورتین باشد جایز نیست.
دفتر آیت الله العظمی سیستانی پاسخ داد:
نگاه کردن به خود عورت جایز نیست و ستر (پوشیدن) آن واجب است.
دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی:
نگاه به عورت دیگری، خواه برای زائل کردن مو باشد یا چیز دیگر جایز نیست، ولی زایل کردن موهای زیر بغل و مانند آن، به وسیله ی هم جنس مانعی ندارد.
پاسخ آیت الله هادوی تهرانی نیز به این شرح است:
این کار جایز نیست..." (7)
و بهترین توصیه ای که آیات عظام کرده اند "استفاده از داروی نظافت (واجبی یا نوره) است که بانوی نیازمند به واجبی خود این کار را انجام دهد تا نیازی به فرد دیگری نباشد، تا قال قضیه کَنده شود، ضمن اینکه یکی از محصولات داخلیِ کشور بیشتر تولید و توزیع خواهد شد و این امر کمک رسانی به توسعه اقتصادی و طب قرانی- اسلامی در حکومت اسلامی خواهد بود."

***

برخی منابع:

1- پیش تر در باره نظرات دکتر روازاده پیرامون زیان های چای سبز، آدامس، مرغ، درخت کاج و.... و دیگرحیله های امپریالیست ها، به ویژه در راستای سودورزی شان از "واجبی" های وطنی مقاله هائی در سایت گویا منتشر کردم.
2- سخنان روازاده و....
www.youtube.com
attari24.ir
irandava.blogfa.com
3- " ...طرح 39 نماینده مجلس برای مقابله با سگ ‎بازی تقدیم مجلس شد ....رئیس کمیسیون بهداشت مجلس: طرح ممنوعیت نگهداری از حیوانات برای کسانی است که داشتن سگ را سبب کسب اعتبار و شخصیت می‎دانند."
4- قلندریه درتاریخ، به کوشش محمدرضا شفیعی کدکنی
5- پاسخی ست" از دفتر حجت الاسلام حسین انصاریان در مورد احادیث وارده در زمینه نجاست سگ ..." / و نیز برخی نظرات امام جعفر صادق در باره سگ: سگ نجس است. آب نیم خورده‍ی سگ را دور بریزید و با آن وضو نگیرید، ظرف آب را ابتدا با خاک و سپس با آب بشوئید... سگ از حیوانات مسخ شده است، سگ نجس است، نجس است، نجس است"..." انه رجس نجس، سگ پلید و نجس می باشد." (وسائل الشیعه، ج ۳، باب نجاست کلب، ص ۴۱۵ – ۴۱۸ و باب نجاست خنزیر، ص ۴۱۸- ۴۱۹)
و بنگرید به: سایت کانون گفتمان قرآن / نشریه حکیم مهر / پانل دامپزشکان در باره نجس بودن سگ : دکتر محمد لطفی‎زاده، دکتر سید جاوید آل داود و....
www.hakimemehr.ir
و سحام نیوز، اردیبهشت 1394
www.ardalan.id.ir
6- گفت‌وگوی روزنامه شرق با سردبیر سایت "خبر قزوین" ، چهارشنبه 9 اردیبهشت، سال 1394
7- ثبت پرسش.
www.islamquest.net

هیچ نظری موجود نیست: