دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ اردیبهشت ۳۰, چهارشنبه

زندان اوین و شقاوت‌هایی که در آن روی داد

زندان اوین و شقاوت‌هایی که در آن روی داد آنچه قرائت می‌کنم بخشی از نوشته تکان دهنده دوست عزیزم ایرج مصداقی نویسنده کتاب شریف «نه زیستن نه مرگ» در مورد زندان اوین است. «می‌کوشم شما را به ۳۳ سال پیش برده و گوشه‌ای از آن‌چه را که در اوین جریان داشت شرح ‌دهم. جوخه‌ها‌ی اعدام، تیرخلاص‌زن‌ها، محل اعدام، چگونگی حمل اجساد و شقاوتی که در این راه به خرج داده می‌شد...» ادامه مطلب

۱ نظر:

جهانگیر گفت...

عجب رسمیه رسم زمونه!در این سی و چند سال عکس‌های زیادی را دیده بودم که حالم را دگرگون کرده بود. عکس حبیب‌الله اسلامی، مریم قدسی ماب، و یا پیکره تیره و تار و سیاه و سفید امیر یغمایی ...اما تصویر زندانیان کم‌سن و سال مشغول در جهاد اوین را تا به حال ندیده بودم. اولین بار بود. دو سه روز است که رهایم نمی‌کند . تمام روز آن را در ذهنم با خود حمل میکنم. وقتی فرصت پیدا می‌کنم می‌آیم پای مانیتور و به آن زل می‌زنم.بچه‌های 17 یا 18 ساله. نمی‌دانم در این عکس دنبال چه می‌گردم. به تک تک چهره‌ها نگاه می‌کنم، قربان و صدقه شان می‌شوم ....برای آنکه آن‌ها را بهتر ببینم، آن‌قدر عکس را زوم می‌کنم که دیگر چهره‌ها مخدوش می‌شود. حالم بسیار بد است! کجاست اون کوچه؟چی شد اون خونه؟آدماش کجان خدا می‌دونه.