دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ مرداد ۲۷, سه‌شنبه

یا مظهر العجائب یا مرتضی علی .... اسماعیل وفا یغمائی

سایت «وزین و محترم آفتابکاران» بار دیگر نوشته ای از زندانی سیاسی ارژنگ داودی منتشر نموده است که در این لینک میتوانید بخوانیدارژنگ داودی: (خانواده به منزله کوچک‌ترین واحد اجتماعی - بخش ۱ از2 ) عکس محتشمی هم ضمیمه شده که دیدنی است القصه:در این که اقای ارژنگ داودی زندانی سیاسی و انسان مبارز محترمی است شکی نیست اما یک مساله واقعا مرا مقداری گیج کرده که امیدوارم مسئولین سایت و بالاترها به آن توجهی بفرمایند.سئوال این است:ا..........ادامه
ارژنگ داوودی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

۱۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام جهت اطلاع آقای داوودی ,در ادبیات آخوندی به آخوندی که سید و دارای عمامه سیاه باشد شیخ گفته نمیشو د آخوندهای غیر سید و دارای عمامه سفید شیخ خوانده میشوند مثل شیخ علی تهرانی ,شیخ یزدی ....و اما چگونه است رژیم برای دختر خانم جوان کاریکاتوریست به خاطر یک کاریکاتور ۱۲ سال زندان میدهد و یا .....و لی آقای داودیke ارتباط تشکیلاتی با مجاهدین دارد و در تمامی نامه های منتسب به وی به سرتاپای نظام ولایت فقیه آفتابه بر میدارد و با الفاظی که در همان نظام آخوندی جرمش دهها برابر جرم کاریکاتور است رهبران فقید و موجودش را پسوند و پیشوندش میکند ,کاری ندارد امیدوارم این معما حل شود

خدابخش مشهدی گفت...

درود، فکر می کنم این نامه یا اعلامیه از آقای داودی باشد و نوشتن این گونه نامه هااز زندان هرچند اگر به نفع رژیم نباشد هرگز از آنجا به خارج درز نمی کند. نیروه های رژیم همین را می خواهند به بعضی نشان دهند که ببینید یک زندانی سیاسی آزاد است چنین نامه هایی بنویسد و آب از آب تکان نخورد! و مجاهدین هم متاسفانه به این خواست رژیم با چاپ این نامه کمک می کنند تا فردا رژیم راحت بتواند این زندانی سیاسی را اعدام کند. باید به مقاومت آقای داودی درود فرستاد اما نباید بهانه برای اعدام او به دست رژیم سراپا جنایتکار داد. فردا اگر همین آقای داودی کوچکترید انتقادی از رهبری مجاهدین بکند، خاین و بریده و الت دست نامیده می شود. چه کسی می تواند و یا می توانست در درون مجاهدین چنین نامه هایی علیه رهبری مجاهدین بنوسد و بتواند آن را در خارج درج کند؟!
بدرود.

خواننده گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

من کاری ندارم که چرا و به کی و درباره کی نوشته اما همه این توصیفاتی که درباره خامنه ای کرده در باره مسعود رجوی هم مو به مو صدق می کند.

دعوای خانوادگی

خواننده گفت...

خواننده گفت...

آقای یغمایی
اگر گزارشی که از شما خواسته بودم در وبلاگتان بگذارید را منتشر کرده بودید و امکان بحث و تبادل نظر در باره آن را به همه می دادید خیلی چیز ها روشن می شد.
سایت "ایران وایر" که دست اندرکارانش افرادی مطلع هستند در گزارشی با تیتر " خیاط در کوزه؛ سر بازجوی زندانیان مجاهدین خلق در زندان اوین" از قول افراد مطلع نوشته بود که چند تن از افراد نفوذی مجاهدین در مراکز حساس امنیتی و قضایی رژیم دستگیر شده اند که سعی وافری در محکوم شدن زندانیان هوادار مجاهدین به اعدام و اجرای این حکم داشتند و تا قبل از دستگیری توانسته بودند چند تن از این زندانیان را به چوبه دار بسپارند.
در این که ..از کشته شدن هر یک هوادار مجاهد در زندان رژیم از شادی پر در می آورد و با مرده خوری ادعا می کند که این ها نشان حضور مجاهدین در مبارزات داخل کشور است شکی وجود ندارد.
البته "ارژنگ داوودی» هوادار مجاهدین نیست و بار ها گفته است که طرفدار "مبارزه مسالمت آمیز" است و در نقطه مقابل راه و روش و تفکر مجاهدین قرار دارد.
گزارش "ایران وایر" را منتشر کنید تا مجاهدین مجبور به موضع گرفتن و جواب دادن شوند و بلکه دیگر شاهد پرونده سازی برای هواداران و اعدام آن ها توسط عوامل نفوذی مجاهدین در رژیم نباشیم.
" خیاط در کوزه؛ سر بازجوی زندانیان مجاهدین خلق در زندان اوین"
http://iranwire.com/features/7827

esmail گفت...

خواننده گرامی
1گزارش ایران وایر نام منابع را ندارد
2دیگر اینکه رژیم هرکس را میخواهد نابود کند میگوید مجاهد است تا بتواند بکشد بنابراین صرف حرف رزیم نمیتواند سند باشد از این طرف هم هر کس را میخاهند بکوبتد میگویند اطلاعاتی اس!! منجمله خود فقیر را میبینید چه خر در الاغ غریبی است با این همه بر اساس این گزارش بنظر من نمیتوان حکم داد فلان مامور اطلاعات مزدور یا عضو مجاهدین بوده
3 با اسم مستعار نباید افراد را مورداتهام قرار داد. ممکن است شما خوشتان نیاید ولی این را من اعتقاد دارم برای متهم کردن باید با اسم و ادرس بمیدان چالش امد و گرنه کابردی نخواهد داشت
4گزارش ایران وایر ادرسش هست وافرادی که بخواهند میتوانند بخوانند
موفق باشید

ناشناس گفت...

گیج و ویج
بو بو بو بو بو بو دار است خیلی بو بو بو بو بو دار است
باند رهبرعقیدتی چه خوابی برای زندانیان سیاسی دیده است نامه های پی در پی به همراه زندگینامه و داشتن ماهواره و تلفن همراه در مخوف ترین زندان جمهوری اسلامی چه شده است؟ ؟
دسترسی به این امکانات و مهمتر از همه تکثیر و رساندن ان بدست سازمان دیگر از عجایب هشت گانه است
این بو مرا گیج کرده و از طرفی ویج

ناشناس گفت...

درود بر ارژنگ دلیر و تمام زندانیان سیاسی
درود بر رجوی که با نامش پرچم مقاومت برافراشته است
درود
سیف الله

ناشناس گفت...

مهرى
سيف الله لآل شو مرده شورتو ببره كى مى خواهى آدم شى دسن از اين شعار هاى احمقانه بردارى

بایرام گفت...

این خیلی از این اخوندها عجیب نیست باید دید چه نفعی میبرند این رژیم وقتی یک مجاهد را با بیست یال سابقه وقتی میبره میگیره زنش میدهد و عروسی راه میندازه اینهم عجیب نیست چون این رژیم هیچی اش مثل ادم نیست البته من با تبلیغ روی اینجور نامه ها مخالفم چون برای زندانی خطرناک میشود

ماشالله گفت...

من بعد از ماجراهای دکتر کریم قصیم و آقای محمد رضا روحانی دیگر هیچ چیزی را از سازمان مجاهدین باور نمیکنم سازمانی که خیلی راحت به دو انسان عضوش وقتی استعفا میکند میگوید مزدور اخوند هرچه میگوید دروغ است من هنوز هم حیرت میکنم که چه افرادی این سازمان را دارند میچرخانند واقعا چطور میشود باور کرد که راست میگویند حتی در باره این نامه و مثل این واقعا ادم دیگر نمیتواند باور کند.

ناشناس گفت...

شلم شوربا
تعجب نکنید میتوانید مصاحبه شیخ شلیمی را در سایت المجاهد العربییه بخوانید
دکتر فهد الشلیمی رئیس فروم امنیت و صلح خلیج فارس: باید از اپوزیسیون ایران حمایت کرد
منظورش اخوان مجاهدین هستند در خارج کشور چه خبر است شلم و شوربائی هست با عرض معذرت خر صاحبش را هم نمی شناسد
نکته جالب اینجاست از هر طرف صدائی می اید توده ای مجاهد چلیک فدائی سلطنت طلب ساواکی اطلاعاتی رزیمی حزب کارگری حزب نوئین کمله زحمتکشان پرولتلیا پژک دوموکلات
اقا چه خبر شده ؟
عجب بکش بکشی است بنظر خر تو خر که نه ولی خرشیرگاو خر شده است
البته برادر شلیمی هم خواسته که از اپوزوسیون اصلی و تنها و اولین و همه کاره و البته مخفی شده حمایت باید بشه
یا حضرت عباس یا قمر بنی هاشم یا مسعود ولی الله

ناشناس گفت...

مرديكه جفنگ گو حالا زندانى شجاع در ايران را زير سوْال مى برى آنهم به بهانه چاپ اعتراضات آنها در سايتهاى ديگر. چه فسيلهايى هستيد. شاعر جفنگ شعر گو.
درود بر مبارزان در ايران
نفرت بر شما آشغالها
شبنم

ناشناس گفت...

ژست هایی را هم که توی عکس های مختلف می گیرد با مزه است . انگار رفته سیزده بدر . خدا آخر و عاقبت همە را به خیر کند . آقای رجوی ! خیلی خب بابا . فهمیدیم . قبول ! همەی فامیل های دنیا الدنگ هستند . دست از این مضحکه بازی بردارید تو را به خدا ، . به خدا شرم آور است

سهراب

منیژه حبشی گفت...

ریخته شدن خون یکنفر دیگر، برای مسعود رجوی که همیشه تلاش کرده از این خونها مشروعیتی برای خود کسب کند، بسیار هم مطلوب است. به شخصه تردیدی ندارم که در انتظار بهره گیری از خون افسردگان نیمه جان لیبرتی و آلبانی نیز هست. انتشار چنین متنی و ادعای انشاء آن از طرف یک زندانی رژیم خونخوار ما، یک شوخی تلخ بیش نیست که از دستگاه ولی فقیه مغلوب بسیار محتمل است.