دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ مهر ۲۸, سه‌شنبه

*ادعاهای تکراری و مشمئز کننده مریم رجوی در باره حقوق بشر و دموکراسی رضا گوران

 «ما درپی نظم تازه‌ يی هستيم براساس آزادی، دموكراسی و برابری» او همچنین ادعا کرد: طرح ما برای آینده ایران، پی‌‌ريزی يك قضايية مستقل و  پويا و آزاد است. طرح ما دفاع از ارزشهای دموكراتيك و آزادی، برابری و حريم زندگی خصوصی آحاد مردم است. طرحی كه در آن هيچ كس خودسرانه دستگير نمی شود، شكنجه ممنوع است. .*ادامه مطلب

۱۰ نظر:

سیما.فرانسه گفت...

هم پر رو هستند و هم همه را الاغ فرض میکنند خانم برو ببین حریم شخصی جا گذاشتی؟ واقعا رو که نیست شرم و حیا که نیست

ناشناس گفت...

مسعود رجوی مبارزترین و شریف ترین مبارزی است که در تاریخ معاصر ایران وجود دارد. درود براو زمانی که علیه خمینی خروشید و زمانی که با هر امکانی سعی کرد اخوندها را بزانو در اورد هر چه اتفاق بیفتد تاریخ ایران از او با عزت یاد خواهد کرد
درود بر ملت ایرن
پایدار رجوی
مرگ بر ارتجاع حاکم
کاووس .ن

اشرفی سابق گفت...

پهلوان اینها به زندگی خصوصی دخالت نمیکردند به زندگی خصوصی همه زور چپان کردند خجالت هم نکشیدند رو همان پر روئی اخوندهای بیشرف است واقعا در پر روئی حرف ندارند

ناشناس گفت...

با درود بیکران خدمت جناب گوران !

این همه دروغ , فریب و جفنگیات را این خانم و همراهانش و شیر لم داده در پاریس را سر سفره استخبارات و حبوشها یاد گرفتن !

دستشان به خون شکنجه و کشتن فداکارترین بچه های این مرز و بوم آلوده است شکی نیست تاوان این همه زشتی و نامردمی را پس خوا هند داد !

محمد سعید

حین گفت...

مقاله خوبی است

ناشناس گفت...

آقای کاووس ! دعوای شیر با خمینی فقط قابل مقایسه با دعوای دو دزد بر سر مال دزدی است . یکی زور داشت و برد ودیگری در حسرت آن مال دزدی به هر دری زد و تن به هر ذلتی آلوده کرد . مبارزه کجا بود عزیز من ؟ واقعا شما اگر به این حرفهایی که می زنید اعتقاد هم داشته باشید ، کارتان خیلی بیخ دارد . باید به یک جایی برای دوا و درمان مراجعه کنید . بعد از این همه افتضاح لجن کاری و بی شرافت بازی ، آقا تازه دم از مبارزه می زند

سهراب

ناشناس گفت...

آقای کاووس ! یک شعری از آقای یغمایی خواندم که وقتی اسم شرافت می آورید به یاد آن می افتم . اگر درست خاطرم مانده باشد یک خط از آن اینطور بود :

وقتی که می گویی شرف
تمام بی شرفان دنیا
به احترامت کلاه از سر بر می دارند...

سهراب

ناشناس گفت...

آقای گوران
نباید اجازه داد کسی به بهانه مبارزه با رژیم هر غلطی بکند .
سحر آلبانی

ناشناس گفت...

آقای گوران
امیددارم شاهد ایران تریبونال دیگری باشیم آنهم در قلب ایران تهران بزرگ نه به ولایت فقیه و

این جانیان را باید به میز محاکمه کشاند.

سحر آلبانی

همایون بنی آدم گفت...

والله دروغ چرا؟ ما خودمان بچشم خود دیدیم که سرکار خانم رئیس جمهور بدون جمهور عین این مطالب را در عمل انقلابی پیاده فرمودند.
«ما درپی نظم تازه‌ يی هستيم براساس آزادی، دموكراسی و برابری،و پی‌‌ريزی يك قضايية مستقل و پويا و آزاد است. طرح ما دفاع از ارزشهای دموكراتيك و آزادی، برابری و حريم زندگی خصوصی آحاد مردم است. طرحی كه در آن هيچ كس خودسرانه دستگير نمی شود، شكنجه ممنوع است"

بعله یعنی در آینده حریم خصوصی محترم است: چنانکه قبض آب و برق محمد اصفهانی را چاپ نکردیم. رسید پرداخت پول قصیم و روحانی و یغمایی در سینه خلق تا به ابد محفوظ ماند.

قضاییه مستقل و پویا را که هم در برخورد محمد اقبال با خواهر خونی خود دیدید و بار دیگر حرف مقتدا و مولایمان از آستین این برادر بیرون زد که اگر خلخال از پای زنی بزور کندند مسلمان باید بمیرد.

شکنجه هم که از اول ممنوع بود اینکه ما قصیم و روحانی و یغمایی را یکشبه و بدون هیچ مدرکی و بدون دادن حق محاکمه و دفاع از خود عدام سیاسی - شخصیتی کردیم و در ملاء عام بدار بی آبرویی کشیدیم و مزدور و حقوق بگیر و خود فروخته شان خواندیم هم گوشه ای از طرح ما برای دفاع از ارزشهای دمکراتیک منجمله حق مقدس انتخاب است. تازه این آقایان دوست و برادر واز نزدیکان ما بوده و مجموعاً صد سال در کنار ما برای آزادی مبارزه کرده و ما تمام زوایای خصوصی ایشان را میدانیم حال خودتان تصور برخورد ما را با غریبه و مخالفان و احیاناً دشمنان ما بفرمایید.

دیدید که خمینی در پاریس چه قول و قرارهایی داد و در ایران چه کرد، ما اما که درست نقطه مقابل ارتجاع سیاه و ضد اسلامی او ایستاده ایم آن کار دیگر خواهیم کرد. سالی که نکوست از بهارش پیداست.