دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ مهر ۲۸, سه‌شنبه

محل اختفاء . تحریریه وبسایت صدا

روز چهارشنبه ۱۵ مهر 94 (7 اکتبر ۲۰۱۵) کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا نشستی با موضوع نفوذ جمهوری اسلامی در عراق و پرونده کمپ لیبرتی برگزار نمود. در این جلسه شماری از مفامات آمریکایی از جمله جان مک کین؛ رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا، ژنرال وسلی مارتین Wesley (Wes) Martin فرمانده حفاظت کمپ اشرف در عراق در زمان ....محل اختفاء

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

خدا همه را به راه راست هدایت کند و ضع خیلی عجیبی است
محمد 9

ناشناس گفت...

مسعود رجوی مبارزترین و شریف ترین مبارزی است که در تاریخ معاصر ایران وجود دارد. درود براو زمانی که علیه خمینی خروشید و زمانی که با هر امکانی سعی کرد اخوندها را بزانو در اورد هر چه اتفاق بیفتد تاریخ ایران از او با عزت یاد خواهد کرد
درود بر ملت ایرن
پایدار رجوی
مرگ بر ارتجاع حاکم
کاووس .ن

ناشناس گفت...

به لطف خدا سردار ازادی از خانه شیر بیرون میاید انروز روز شرم و خجالت شغالهای زوزه کش است
ایرانی

ناشناس گفت...

ما نميدونستيم سردارهاى مبارز ميرن قايم ميشن وسرباز هاشونو ميفرستن جلو . واى به حال ما ملت بدبخت وبدبخت تر از همه تو كه بايد رجوى حاميش باشه .
فعلاً صنار بده اش به همين خيال باش با احترام فراوان ساسان

ناشناس گفت...

اسمال اقا!!
تعارف کم کن و برمبلغ افزا!!

چرااینقدراین پاواون پامیکنیءکمرویی بگزارکنارمستقیم برو سراغ اینترلینکی ها!حداقل مطالب اونهاواسه شمایان ملاتش بیشتره؟اگه برااونا به اب نزده حتم دارم براشمانونکی داره؟

به اونایی هم که احساس میکنند بویی به دماغشان خورده وذوق زده شدهاندمیگم یابوها دارن خرداغ میکنن!!!!!!

شیربرنج














ناشناس گفت...

من به حرفهای آمریکایی ها پیرامون وضعیت رجوی و این مطلبی که اینجا هست کاری ندارم شما فقط بگین این مسعود رجوی چه کاری برای مبارزه و انقلاب و زنان و حقوق بشر و دموکراسی و کارهایی از این قبیل کرده؟ 50 سال خورده و خوابیده و سرویس گرفته ده بیست سالم هست که مخفی تازه طرف میگه اگه بیاد بیرون شغالها شرمنده میشن خنده دار والله. شغال انهایی هستن که دنبال یم همچین آدمی رات میافتن.
کامرا

احمد رضا.ص گفت...

شیر برنج دارن خر داغ میکنن تورا داغ کردن یا نه؟

ناشناس گفت...

یکی از راههایی که کیشه درست و غلطی یک پدیده یا یک موضوعی را شناخت برهان خلف یا حذف انتزاعی موضوع است. مثلا شما بیآئید به طور انتزاعی مجاهدین را از صحنه ی سیاسی ایران حذف کنید ببینید چه اتفاقی خواهد بود. این را برای کسانی میگم که منفعت طلبانه سنگ مجاهدین را به سینه میزنند. اگر مجاهدین نبودند کلی بهانه از دست این رژیم گرفته میشد که بخواهد سرکوت کند و یا به جنگ ادامه بدهد. اگر این مجاهدین با این رفتارهای غیر سیاسی و فرقه ای نبودند این رژیم کمتر دوام پیدا میکرد و امکان نداشت که بتونه این همه از بچه های مردم ایران را بکشد. اگر این مجاهدین نبودند این رژیم با خرابکاریها و ضعفهای عمده ای که داشت نمیتوانست تا این حد خودش را تثبیت کنه و یا به جهانیان تحمیل کند. علاوه بر همه اینها مجاهدین سنتهای بسیار غلط و ضد انقلابی نیز باب کردند که خیلیها را از سیاست و کار سیاسی زده کرده و این هم به نفع بقای رزِم شدهو خلاصه این که این مجاهدین با این کارکردهاشون بیشتر به نفع رژیم بودن تا به ضرر رژیم. پس نباید خیلی فیگور بگیرند و خودنمایی کنند.
سیاسی سابق

ناشناس گفت...

جناب سیاسی سابق و مستعفی! ساده لوحانه تر از این دیگر نمی شد تحلیل کرد.اگر مجاهدین نبودند خیالت راحت که این رژیم چیزهای دیگری را عَلَم میکرد! مانند هشت سال جنگ که میتوانست بجای هشت سال بیست باشد! یا در جریان جنبش سال هشتادوهشت، گاف دادند " منافقین " دیدند که سالها گفته اند آنها دیگر وجود ندارند. اسمش را تغییر دادند، گذاشتند " عوامل فتنه " ماندگاری رژیم هیچ ربطی به مجاهدین ندارد. رژیم ماهیتا جنایتکار و خونخوار هست. ذاتش بنیادگراست هر که را سر راهش قرار بگیرد میخواهد نابود کند. خواه مجاهد باشد یا که کمونیست یا اینکه ملی گرا مسئله اصلی اش این است که دشمنش را جدی ببیند و از جانب آنها احساس خطر کند. رژیمی که اعتراضات صنفی را هم برنمی تابد میخواهد نیروی سیاسی را تاب بیاورد؟ لطفا این پنبه رااز گوشتان خارج کنید که ماندگاری رژیم را به مجاهدین بچسبانید!

م.ن

ناشناس گفت...

آقا یا خانم م ن من با همه حرفهای شما در مورد این که رژیم جنایتکار است و چطور و فلان موافقم اما عزیز دل برادر و سیاسی غیر مستعفی باور کن اگر مجاهدین با این عملکردشون نبودند این رژیم تا حالا تعیین تکلیف شده بود و مردم نه این همه کشته داده بودند و نه این همه عذاب می کشیدند. یک قلم برات بگم این که مجاهدین به اعتماد مردم خیانت کردند لیاقت این اعتماد را نداشتند چون از اعتماد مردم سوء استفاده کردند و مردم حالا چشمشان ترسیده مردم یک مرتبه دیدند یک آدم 150 سانتیمتری که از نظر هوش و درک سیاسی از خیلی از سایر همردهاش هم پائینتر بود رفت نشست جای خدا و زن رفیقش را از دستش درآورد و دختر آن یکی را قاپید و هر چی زن تو سازمان بود را زن خود کرد و صبح تا شب همه باید قربون آقا میرفتند. نگو نه اگر بگی نه معلوم میشه نبودی و اطلاع نداری. حالا هم رفته تو ذیج و باسه خودش صفا میکنه و بچه های مردم رو گذاشته تو عراق که چی بشه. سعی کن یک کوچولو فکر کنی اگه میتونی. آخه این مجاهدین به چه دردی خوردن و به چه دردی خواهند خورد. 40 سال امتحان کافی نیست تا متوجه شوی که الکی هستند و باعث دردسر؟
سیاسی سابق

ناشناس گفت...

جناب سیاسی سابق و مستعفی!! هر چه میگوییم نره باز میگویی بدوش!! جناب ماندگاری رژیم ربطی به عملکرد و تاکیتک های غلط یا درست مجاهدین نداره!! اگر با مجاهدین خرده حساب شخصی داری اون یه چیز دیگه است. موضوع ایدئولوژی و انقلاب ایدئولوژی مجاهدین هم باز ربطی به ماندگاری رژیم نداره!! منظورت اینه که مجاهدین پتانسیل سرنگونی رژیم را داشتند اما بدلیل دجالگری بیش از حد رژیم و اصلاح طلبان و دودوزه بازی های غرب چون نتونستند رژیم را سرنگون کنند پس اونها تقصیردارند؟؟ باز الکی بودن مجاهدین چه ربطی با ماندگاری رژیم داره؟؟ با این تحلیل ها و تفسیرهای یک بام و دو هوا گیج مان نکنید. بلاخره مجاهدین وجود دارند یا ندارند؟؟ رژیم که خودش میگوید که آنها دیگه وجود ندارند!! اکنون مردم را با دستک عوامل فتنه سرکوب میکند!! عوامل فتنه موسوی چی ها هستند!! شماها که معتقد هستید مردم هوادار موسوی هستند!! از آنطرف هنوز ضمن اینکه مجاهدین را قبول ندارید، اما ماندگاری رژیم را به مجاهدین نسبت میدهید. لطفا یک کم مغزتان را بکار بیاندازید.

م.ن

ناشناس گفت...

احمد رضا.ض
البته که منا داغ نکردند ولی اگه توجاییت سوخته یه نگاهی به گوشت بکن اگه دراز شده کامل شدی
شیربرنج