دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ مهر ۲۴, جمعه

بخش دیگری از گفتگوی مسعود رجوی با حبوش


۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

این آدم بیچاره حسرت به دل مونده. به همین خاطر دروغ میگه لاف در غربت. یک جوری خالی بسته که انگار نفر شورای انقلاب بوده. در حالی که اصلا قد و قواره این حرفها نبود. برای تشکیل ارتش هم انگاری تائید آقای طالقانی حجت بوده و نه ضرورت این کار چنان که دیدیم ارتش بیرون از خاک ایران به هیچ دردی که نخورد هیچ کلی هم باعث کشته شدن بچه های مردم شد. واقعا این دیگه چه موجودی بود گیر مردم افتاد گند زد به هر چی سیاست بود اه هم نگفت.
رزمنده سابق

ناشناس گفت...

هیچوقت آیت‌ الله طالقانی به مسعود رجوی نگفتند «اگر می‌خواهید حکومت را به دست بگیرید؛ باید ارتش تشکیل دهید.»
آنچه در این مورد به حبوش گفته، خالی بندی و لاف در غریبی است. هشام

ناشناس گفت...

در این مورد تنها حرفی که ایت الله طالقانی به مجاهدین زده همان " مویز نشده کشمش نشو ید " بود و بس
علی

ناشناس گفت...

آقای یغمأیی سلام
دیروز ۳ کامنت تکراری برای ۳ نوشته در دریچه زرد فرستادم اما هیچ کدام چاپ نشد. دلیل آنرا می‌خواستم بدانم. امروز نیز ماقبل از این کامنت برای بار چهارم کامنت را در زیر این نوشته تکرار کردم، تا چه پیش آید.
کامنت من چیزی نبود به غیر از قسمتی از گفته گوهای رد و بدل شده در جلسه سنای آمریکا و برای اطمینان خاطر انگلیسی‌, گفته گو‌ها را نیز نوشته بودم.
اگر تحقیقات و نوشته های شما در تاریخ به همین سبک باشد که باید بر نوشته‌های شما خط بطلان کشید چون تاریخ نگاری شما چیزی نیست مگر گلچین کردن قسمتهای مورد دلخواه خود شما و پنهان کردن قسمتی‌ از آن، حالا چرا پنهان کاری، دلیل آنرا من نمیدانم.


حقّانی

مسعود جمالی گفت...

افسوس و صد افسوس! غیب طولانی ایشان، مسعود عزیز، شاید به خاطر فرار از همین پرسش ها باشد. به احتمال زیاد خامنه ای هم نقشه غیب شدن دارد! تا مهدی کدام را به حضور بپذیرد.

ناشناس گفت...

با دورد آقای بهار
منمون از تلاش های خوب شما
منمون از روشنگری های درست و خوب شما
هیچ چیزی برای گفتن ندارم جز تاسف !
حال به عمق کلاهی که سر ما کرد پی هیبرم
اگر خمینی به اعتماد مردم خیانت کرد مسعود به اعتماد اعضا و کادرهای سازمان خیانت کرد.
سحر آلبانی

esmail گفت...

اقای حقانی
اولا از این خبر رسانی چه سودی متصور است ثانیا ماخذ کجاست عزیز ولی مساله این است چه سودی متصور از اینکه فلانکس زخمی شده یا نه

ناشناس گفت...

آقای حبوش که ظاهرا دستش آمده که اقای رجوی چه شخصیتی دارد به او می گوید آقا جان اگر در سیاست احساسی برخورد کنید حتما می بازید.
این حرف آقای حبوش را باید با آب طلا نوشت و بر سر در ورودی مبارزه مسلحانه به رهبری خورده بورژاوزی دهاتی- مذهبی آویزان کرد.

نیری

ناشناس گفت...

آقای یغمایی سلام
۱. چه شده که برای انتشار این خبر شما به دنبال ماخذ هستید؟
۲. مگر سود یا زیان خبر را باید با ترازوی شما اندازه گیری کرد؟
۳. اگر واقعاً مشکل ماخذ خبر است، این هم ماخذ: صفحه ۴۶ پی‌دی‌اف شده جلسه سنای آمریکا، منتشره از طرف الدرسون ریپورتینگ کمپانی، آدرس کمپانی: واشنگتن دی سی‌ آمریکا.
۴. این هم لینک ویدئویی جلسه سنای آمریکا:

HTTP://www.armed-services.senate.gov/hearings/15-10-07-iranian-influence-in-iraq-and-the -case-of-camp-liberty
۵. اگر مشکل ماخذ خبر حل است، لطف کرده و کامنتهای من را چاپ کنید

متشکرم
حقّانی

ناشناس گفت...

فقط مونده بود از قول آقای طالقانی دروغ بگه. سق این آدم را با دروغگویی برداشتن. تا هر چی گفته دروغ گفته. توی قرارگاه هم همه میدونستن دروغ میگه چاره ای نداشتن و کاری نمیتونستند بکنند. فساد سر تا پای این رهبر عقیدتی را گرفته. دیگه هیچ خجالت هم نمیکشه که دروغ بگه. چون عادت کرده.
رزمنده سابق

esmail گفت...

جناب حقانی
با سلام لینک سرکار منتشر شد ولی در باره نشر یا عدم نشر اجازه بفرمائید مسئول وب تصمیم بگیرد در من فایده این خبر چیست؟ خوبست تویح دهید

ناشناس گفت...

چناب حقانی
ضمنا این لینک که داده اید احتمالا اشتباه است چون می نویسد نات فاوند پیج

مدرسه

ناشناس گفت...

با سلام دوباره به شما آقای یغمأیی
از من توضیح خواسته بودید که فایده این خبر چیست. آیا این خبر دارای فایده یا ضرر است نمیدانم اما پخش نکردن آن از طرف شما و خواستن توضیح که فایده آن چیست این را القا می‌کند که این خبر دارای سود یا زیانیست.
حال سوال به خود شما برمیگردد که چه سود یا زیانی در این خبر نهفته است که شما از درج آن طفره می‌روید؟ مگر غیر از این است که قسمتی از نوشته‌ی شما و دیگران، گفتار‌های شما و دیگران و اشعار شما حول آقای رجوی دور می‌زند. آیا درج آن به شمایان ضرری می‌زند؟

توضیحات در مورد دستیابی به متن کامل نوشته را در کامنت قبلی‌ نوشته‌ام و برای اطمینان خاطر قسمتی از آن نوشته را همراه با متن انگلیسی‌ آنرا دوباره اینجا بازنویسی می‌کنم. امیدوارم که مورد سانسور شما واقع نشود.


قسمتی از گفته های جلسه در سنای آمریکا

سناتور منچین: .......... چه اتفاقی‌ برای شوهرش افتاد، مسعود؟ ما از سال ۲۰۰۳ چیزی از ا و نشنیدیم. آیا کسی‌ میدونه چه اتّفاقی برای او افتاد؟
کلنل مارتین: ا و در یک حمله زخمی شد.
Senator Manchin: -- leader now. What happened to her
husband, Massoud? We haven't heard from him since 2003.
Does anybody know what happened to him?
Colonel Martin: Sir, he was wounded in an attack.


متشکرم
حقّانی