دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ مهر ۲۸, سه‌شنبه

موتور سواران هیئت عزاداران قمر بنی هاشم را در دزفول به رگبار بستند

العربيه.نت فارسى منابع خبری ایران روز شنبه 17-10-2015 گزارش دادند که بر اثر تیراندازی به عزاداران حسینی در شهر صفی‌آباد دزفول 2 کشته و 2 زخمی شدنبه گزارش خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه با تایید این خبر گفته است که این حادثه حدود ساعت 22:30 دقیقه جمعه شب در شهر صفی آباد دزفول اتفاق افتاد و
افراد ناشناس سوار بر یک ‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس محل تکیه هیات عزاداری قمر بنی‌هاشم این شهر را به رگبار بستند. به گفته این منبع آگاه، سرنشینان خودرو که سر و صورت خود را پوشانده بودند با اسلحه جنگی محل هیات عزاداری قمر بنی هاشم را به رگبار بسته و سپس به سرعت از محل حادثه متواری شدند.

این منبع آگاه اضافه کرد: «مجروحان این حادثه فورا به بیمارستان گنجویان شهر دزفول اعزام شدند.» وی یادآور شد: «در این حادثه حسین کریمی یگانه 28 ساله و بهمن رضایی 25 ساله بر اثر شدت جراحات وارده، در بیمارستان جان باختند.


همچنین کاظم بختیاری و امین جلیل اسلام نیز از ناحیه زانو تیر خورده و در بیمارستان تحت مداوا قرار دارند.» بر اساس این گزارش این حادثه پس از پایان عزاداری در این هیات اتفاق افتاده است؛ ماموران انتظامی و امنیتی دزفول در حال بررسی این حادثه هستند.


هنوز هیچ گروهی یا جریانی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است.

۱ نظر:

تیمور گفت...

رفتن خدمت قمر بنی هاشم خدا بیامرزدشون