دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ آبان ۱۶, شنبه

پاسخ به پیشنهاد فریبرز رئیس دانا در رابطه با تشکیل کمپین برای نجات مجاهدین باقی مانده در لیبرتی. حماد شیبانی

این گونه که اوضاع پیش می رود می بینیم که خود بخود نه اراده ای برای نجات آنان وجود دارد و نه نیروئی برای باز داشتن مهاجمان. باقی مانده تقریبا دو هزار نفری در لیبرتی در معرض نابودی کاملند. نگذاریم این انسانها در جلوی چشمان ما بیش از این آماج کشته شدن های بعدی قرار بگیرند. آنها باید شرافتمندانه و امن به سر زمینهای دیگر منتقل شوند، حتا اگر نیت قلبی شماری از آنان یا مدیرانشان شهادت طلبی باشد. این کمپین با نیروی درونی آ........ادامه مطلب

۶ نظر:

ناشناس گفت...

با با اینها دیگر از کدام جهنم دره و شکم مادر بیرون آمدن !
همکاری با دستگاه اطلاعاتی اردن بر علیه حماد شیبانی که کار انسانی را برای نجات انسانهای گرفتار در جهنم عراق و اردن را سازماندهی میکرده !

با میلیون درود فراوان به آقای رئیس نیا و حماد شیبانی و انسانهای دگر که در کارزار نجات این بندگان گرفتار در عراق و لیبرتی همگام هستند !

محمد سعید

ناشناس گفت...

عدم کمک رسانی به کسانی که در خطر جانی قرار دارند، مطابق قوانین اروپا جرم محسوب میشود

حقوقی

ناشناس گفت...


جهانگیر
موصع گیری آقای رئبس دانا ؛ و پیشنهاد وی مبنی بر بوجود آرودن تشکلی مرکب از افراد مختلف؛ برای جابجایی افراد مستقر در عراق، حاوی چند نکته ای قابل توجه است
الف- برای اولین بار، صدا مخالفان مشی و سیاست فرقه رجوی که عمدتا در خارج از ایران بسر می برند، در داخل نیز، اکو پیدا کرده است، که باید آنرا با اهمیت تلقی کرد.آنهم از جانب کسی که؛ مختصات فکری اش در عرصه سیاسی و اجتماعی و اقتصادی، با طیف مخالفان مشی و سیاست فرقه رجوی در خارج، بطور نسبی در هماهنگی بسر می برد؛ و شخص آقای رئبس دانا نیز؛ بهای این عتقادات را با تحمل زندان پرداخت کرده است. و نمی توان به وی مارک زد و او را متهم به همکاری با رژیم کرد. هر چند که هوادران فرقه ی رجوی برای بی اعتبار کردن و ترور شخصیت، نیاز به بهانه ندارد ، و به قولی ، در این زمینه نزده می رقصند.
ب- عطف به اهمیت انسانی و ایرانی مسئله، این معضل از یک موضوع مرتبط به یک گروه خاص خارج شده وجنبه ای فراگیر تری به خود گرفته است. که باید برای تقویت آن فعالانه کوشید.
پ- سردمدران این فرقه، اساسا ازهر تشکلی که علیه آنها صورت گرفته باشد به شدت در هراسند، ار یک وبلاگ، از یک کمپاین برای خارج کردن افراد مستقر در لیبرتی، از یک تشکل دو نفره در هراسند.بدون تردید پیشنهاد آقای رئیس دانا برای آنها چندان قابل هضم نخواهد بود.

در مقابل روشهای بکار برده از جانب این فرقه در مقابله با مخالفین اش باید مقابله به مثل کرد، یعنی بی اعتنا به جرفهای آنها فعالیت ها را، جهت وارد کردن طیفهای مختلف ایرانیان را در این عرصه گسترش داد؛ چرا که:
چو می بینی که نا بینا و چاه است....

ناشناس گفت...

حماد جان!!!

تو عجالتا قاپ زین پاک کردن ننگ چنایت گاپیلون را بچسب !سواری بر اسب نجات مجاهدین پیشکشت.
حسین ع

احمد رضا.ص گفت...

حسین جون بازم گاپیلون ولی صدهزار آدمو نفرستاد ه سر یه ایدئولوزی تخمی تو قبر

بایرام گفت...

گاپیلون یک حادثه بود تلخ ولی رهبر عقیدتی ششمین گاپیلون خودش را با کمال بیشرمی برگزار کرئ