دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ آبان ۲۴, یکشنبه

سخنی دوستانه با نظر دهندگان. اسماعیل وفا یغمائی

دوستان گرامی، مخالفان و دشمنان ارجمند
بخش کامنتها زباله دان نیست. جائی است برای اظهار نظر.جائی است برای نقد و بررسی و اظهار مخالفت یا موافقت. میتوانید با نام خودتان یا نام مستعاری برای خود تند و تیز نقد کنید. مخالفت کنید. موافق باشید و... ولی
از امروز پانزده نوامبر و از زمان انتشار این یاداشت
* به هیچوجه و مطلقا
کامنتهائی که حاوی توهین ، طعنه، دشنام،و.. به افراد حقیقی یا حقوقی یا افشاگری در مورد مسائل شخصی و خانوادگی وخصوصی افراد باشد منتشر نخواهد شد.
به هیچوجه ادعاها و افشاگریهائی که سندمربوط به افشاگری و روشنگری همراه با کامنت نباشد منتشر نخواهد شد. همین جا تاکید میکنم کامنتها و نه مقالات. کسانی که با نام واقعی، ایمیل مشخص و عکس و مشخصات ادعای مشخصی دارند یا بر آنند که بر طرف مقابل خود بتازند در این حیطه قرار نمیگیرند. منظور کامنتهاست . و نمونه روشن این روشنگریهای آقایان و خانمها، مصداقی،روحانی، قصیم،مولائی نژاد،صباحی گوران، حبشی، اقبال، همنشین بهار،جمالی  و... دیگرانی است که آنچه را لازم میدانند مینویسند.
به هیچوجه کامنتهائی که بدون نام، چه واقعی و چه مستعار است منتشر نخواهد شد.. ما در پی بازار یابی و طعنه و آزار و اذیت و فحاشی و هتاکی به دیگران نیستیم. کسانی که براینند جایشان در صفحه کامنتها نیست. ده عابر خردمند و اهل درد بر گذرگاه دریچه از ده هزار رهگذر بی درد که تنها در پی تخلیه نفرت خوداند گرامی تر است
وبگاه دریچه ، دریچه کوچکی است که بر روی روشنی ونقد و نظر هرچند تند و تیز ولی با فرهنگ مناسب و زبان و بیانی مستدل باز است . امیدوارم برای باز ماندن این دریچه همراه باشیم. با تشکر. اسماعیل وفا یغمائی

۶ نظر:

ناشناس گفت...

آقای یغمایی ! به نظر من اکثر کسانی که کامنتهای جلف ، بی ارزش ، بی محتوا و هتاکانه می گذارند ، از مریدان رهبر عقیدتی هستند که به این صورت می خواهند همه چیز را لوث کنند و صفحەی کامنتهای دریچەی زرد را تا حد یکی از سایتهای هتاک خودشان تقلیل دهند . آب را گل آلود کنند تا سخن حق هم شنیده نشود. حتی خیلی از آنها با ژست به ظاهر موافق به میدان می آیند اما نحوەی نوشتن و نوع به کار گیری کلماتشان به گونه ای هست که همه چیز را لوث کنند . شیر غایب از این ترفند ها زیاد بلد است . بنده یک بار قبلا هم پیشنهاد دادم که کامنتهای یک نفر را که یک جملەی مبتذل و بی ارزش را مدام تکرار می کرد ، منتشر نکنید . آنها قصدشان این است همه چیز را مبتذل کنند . از این تصمیمی که گرفتید سپاسگزارم

سهراب

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

با نظر سرکار موافق م. واقعا بعضی از نظرات نباید پخش گردد. بارها مشاهده کردم که هموطنی نظری را با بدترین جملات ابراز می کند، و دیگر دوستان هم به او واکنش نشان می دهند، و کلا از بحث و مقاله دیگر کسی مطلبی نمی نویسند. و احساس می کنم این عمل با مرض و غرض پیگیری می شود، و عده ای عمدا اینکار را انجام می دهند.
Neema

molaynejad گفت...

اسماعیل گرامی
مدتی بود بفکر بودم که باید بنحوی در مقابل بی ادبی هاوهرزهگوئی ها ایستاد و سطح مسائل مطرح در سایت دریچه راآلوده به گندآبهای فکری نکرد وحال خوشحالم که مسئول دریچه خود بدین نظر رسیده است.
این سخن از گاندی ست که گفت(دلم می خواهد پنجره های اتاقم باز بگذارم تا از نسیم فرهنگ های متفاوت که بوی گل های رنگارنگ را از دیگر نقاط جهان به خانه من می آورد لذت ببرم-اما اگر نسیم به توفانی تبدیل شود که بخواهد مرا از جابکند پنجره ها را خواهم بست ...)

ناشناس گفت...

اسماعیل خان عزیز

لینکی به ویدئوی که اورده بودم را حذف کردید ؛البته مطمئن هستم که دیدید . جناب شاعر حقیقت با حذف از بین نمیرود تغییر هم نخواهد کرد.

موفق باشید

esmail گفت...

ناشناس چون اسم نداشت حذف کردم بالائی هم بزودی حذف میشود. شما گویا به درخواست بنده هیچ توجهی نکردی
فدایت