دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ آبان ۱۷, یکشنبه

تمام ماجرا. یک مقاله، یک سند و چند لینک. اسماعیل وفا یغمائی

این یاداشت شامل یک مقاله،یک سند و چند لینک است

دوستان گرامی!
کشتار ششم مجاهدین اسیر در لیبرتی به اراده آخوندهای خونریز و مرتجع و زمینه مناسبی که از سال 2003 تا حالا ادامه دارد، یعنی علاقه به نگهداری پایگاههای اشرف و لیبرتی،و مسلح کردن ساکنان و ادامه استراتژی سابق مورد نظر رهبر عقیدتی و...ش در روشنی قرار دارد، امابخشی که این بار دارد در روشنی قرار میگیرد این است که چرا تلاش نمیشود....تمام ماجرا. یک مقاله، یک سند و چند لینک. اسماعیل وفا یغمائی

۴ نظر:

مشقاسم گفت...

اقای اسماعیل گرامی
اینکه میگویند خود افراد دوست ندارند از لیبرتی خارج شوند بایستی تک تک نفرات این را با امضا اعلام کنند یعنی چه فردی و چه با نوشتن طومار و امضا بگویند که ما نمیخواهیم از انجا خارج شویم و همچنین اعلام کنند که هرچه رهبر عقیدتی میگوید همان میکنیم در انصورت است که دیگر کسی نمیتواند بطور قانونی و حقوقی این را پی بگیرد چونکه همه افراد بالای 18 سال یعنی سن قانونی هستند .
التبه پرواضح است که نه انکه تو میخواهی و نه انکه من میخواهم اتفاق نخواهد افتاد چون مثل اینست که تو از اخوند بخواهی دیگر از کربلا سخن نگو ید و این یعنی تخته کردن دکان .
به امید باز شدن روزنی

ناشناس گفت...

مجيد : آنچنان شب را روز و روز را شب ميكني كه خودت هم باور ميكني .
راستي بي انصاف و بقول خودت « بي شرف» چند تا هوادار يا برانگيخته از اين مقالات پر از دشنام شما مقاله اي نوشتند جار و جنجال راه انداختي كه اين همه مقاله مينويسند لطفا ميشود يك جو انصاف هم ميداشتي گويي كه فقط شما يك انتقاد كرديد و اينها ريختن روي شما .
ميخواهي بشماري همان مقالاتي كه بي انصافانه در بدترين شرايط روي مجاهدين ريختيد .
مصاحبه خودت - محمد رضا روحاني - ايرج مصداقي در جاهاي مختلف - عاطفه اقبال - مقالات خودت و عاطفه اقبال و ايرج مصداقي - م ت اخلاقي - منيژه حبشي - ريحاني - خودت - مصداقي - سعيد جمالي بي شرف مثل خودت برو انصافا بشمار و ببين چندتا را اين هواداران جواب دادند كه اينقدر به نظر شما زياد آمد توصيه ميكنم بري مقاله ميثم ناهيد را كه از رزم گاه ليبرتي نوشته را بخواني و اگر غيرتي در تو مانده باشه حرف آن رزمندگان را هم بشنويي تف بر اين همه بي شرافتي هم ميكشي حافظ را هم تعزيه ميداري
هم دشنام و بي غيرت و بي شرف و هر چه كه از دهان و قلم كثيفتان در ميايد مينويسيد و ميگيد بدون كوچكترين انصاف بعد آي داد و آي بيداد كه اينها به منتقدين فحش دادند و غيره شرم برشما باد

esmail گفت...

مجید گرامی سلام
اولا بق.ل مرحوم شعبان بی مخ از رفقای فکری مقاله نویسان این آقایان که نوشته اند دست بزند یا آدم.
مقالات ما در پاسخ به تمت ها بود و هست یا در نقد کارکردها و واقعیتهای دم و دستگاه رهبر و بانو ولی اینها فقط دشنام است بی توضیح مشکل
در باره غیرت و شرافت چون تمام آن را رهبر عقیدتی بخود اختصاص داده ما بیغیرت و بی شرف ماندیم!! پس حرفت درست است
میثم ناهید طرف حساب من نیست او انسان در بندی است که یکروز خواهد فهمید عزیز
ان تف را هم نگهدار روزی که تو هم بدانی به دردت میخورد
خوش باشی

ناشناس گفت...

کربلأیی اسمال عصر به خیر
من اینو متوجه میشم که هر کسی ممکنه ‌ به نوعی مبارزه کنه. یکی‌ قهر آمیز، یکی‌ با کار سیاسی-مدنی، یکی‌ با مبارزه منفی‌، یکی‌ با .... اینرا هم می‌دونم که در ایران عده ایی هستند به نام‌های مختلف، از اصلاح طالبان و دلواپسان، و دیگران. هر چی‌ دارم فکر می‌کنم که شما را تو کدوم گزینه‌ قرار بدم، کمی‌ مساله سخت میشه. می‌خوام بگم که شما شاید در گزینه‌ معتقدین به مبارزه سیاسی هستی‌ میبینم که بیشتر به مبارزین معتقد به مبارزه منفی‌ نزدیک تر هستی‌ اما نه از آن نوع راه و رسم گاندی. اگر گذر زمان را مثبت حساب کنیم، شما که فعلا به طور رسمی‌ تا سی‌ خرداد عقب رفتی‌ و هر از گاهی‌ یه کمی‌ هم عقب تر میری و میگی‌‌ای کاش همان موقع که در زندان بودی طلب بخشش میکردی. شاید هم بشه تو را در گزینه‌ جدیدی به نام دلنگرانان قرار داد. این دلنگرانان از لحاظ سیاسی و عمل سیاسی از خاتمی چیا هم عقب ترن.
مرد حسابی، به تو و امثال تو چه ربطی‌ داره که که برای دیگرون خط تعیین می‌کنید. این درست مثل این میمونه که کسانی که به مبارزه سیاسی متقعد بودند یقه احمدزاده‌ها و حنیف نژاد‌ها و ... را میگرفتند و می‌گفتند که شما‌ها باید مبارزه قهر آمیز را تعطیل کنید و یا اینکه خون شهیدان را می‌خواستند به گردن آنها بندازند. فیلم دکتر ملکی‌ با کمری خمیده با پلاکاردش را ببینید و شرم کنید.
کربلأیی اسمال،
نمیتونی‌ کمبود‌ها و کم آوردنهای خودت رو زیر نقاب منتقد مخفی‌ کنی‌. به هر راهی‌ که معتقد هستی‌ در عمل اونو نشون بده تا ببینیم که چند مرده حلاجی.


صفحه اول سیاست می‌گوید:
هر کسی‌ را راهیست
به کسی‌ چه
که یکی‌ می‌خواهد قدمی‌ بردارد
کربلأیی اسمال
باز کن پنجره را
دوره خرمرندی، تزویر و ریا گذشت
از جلوی پنجره رد شو
بگذار کمی‌ باد بیاید



اسماعیل