دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ بهمن ۹, جمعه

همه نظرات را در یک جا بنویسید و در همانجا بخوانید

 
دوستان عزیز. تا کنون بیش از بیست هزار و سیصد نظر از خوانندگان در دریچه زرد منتشر شده که در قسمت نظرات موجود است.حدود هزار و پانصد نظر نیز در قسمت هرزنامه ها نگهداری میشود که جدا برای بررسی فرهنگ دشنام و توهین بسیار جالب است. حدود ده هزار و چند صد نظر مشکوک نیز به سطل زباله ریخته شده است .بنا بر پیشنهادهای متعدد ، از این پس اضافه بر اینکه بخش نظرات هر مقاله سر جای خود باقیست بخشی برای آرشیو مجموع نظرات بوجود آمده که با کلیک روی لینک پایان نوشته میتوانید نظر خود را بنویسید.در این بخش لطفا بنویسید نظر مربوط به کدام مقاله است. مجموع نظرات در یک جا شاید نشان دهنده برخی زوایای سیاسی و اجتماعی باشد. با تشکر از توجه شما. دریچه زرد

۳ نظر:

ناشناس گفت...

https://www.youtube.com/watch?v=cgcxlnRp8pQ

ناشناس گفت...

مش رجب
اقای یغمائی عزیز این شیوه خوب است یعنی فونت ها درشت شده و خوانا و کمی شکل بهتری دارد اما بنظرم اینجانب بهتر است به همان شیوه قبلی نظرات را وارد کنید منتهی شکل جدید را وارد همین قسمت کنید یعنی اینکه یک جای پاسخ گذاشته اید و تغئیرات شکلی را به همین قسمت نظرات بگذارید تا راحت تر قابل دسترسی باشد مثل بقیه دنیا و تمام سایت های معتبر جهانی که از این شیوه استفاده میکنند نباید زیاد موضوع را پیچیده کرد در ضمن بنظرم از تجربیات سایت های معروف بین اللملی استفاده کنید تا کیفیت بالاتری در انتشار نظرات وجود داشته باشد و همینطور بنظرم زیاد هم توی کار سانسور کامنت و نظرات نروید بگذارید خوانندگان انرا انتخاب کنند فکر میکنم سایت های رسمی بزرگ و رسمی هم از همین قانون تبعیت میکنند تشکر از شما

ناشناس گفت...

آقای یغمایی سلام.
به نظر من آرا و نظرات درست مثل حاشیه ای میمونن که بر یه صفحه مشخص از یه مطلب/کتاب مشخص نوشته می شه! این شیوه جدید اگه به معنی اینه که حاشیه نوشته شده بر یه متن رو با حذف متون اصلی شامل بر چندین صد مقاله و مصاحبه و ... به شکل گتره ای/فله ای یه جایی بذاریم یعنی؛ یه سری حرف بیربط رو یه جایی منتشر بکنیم! خوب که چی بشه؟! برادر جون؟


اگه درک من از این شیوه کار جدید شما درسته که جان برادر حیف از زحمتی که در این راه کشیدین و می کشین والله! من فکر می کنم بهتر باشه که مثلاً شیوه استفاده از قلم تاکیدی رو بهتر توضیح بدین تا دیگرون هم مثلاً مثل من ازش استفاده کنن و الخ .... سانسور رو هم که والله چه عرض کنم.

مخلص همه جانهای شیفته آزادی و برابری،
بر و بچه های اسیر لیبرتی یادتون نره!

رفیق سائل.