دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۵ فروردین ۱۲, پنجشنبه

* احتمال اسکان ۳ هزار عضو مجاهدین خلق در آلبانی

در کمپ لیبرتی در نزدیکی بغداد حدود ۳ هزار نفر از اعضای مجاهدین خلق به طور موقت اسکان داده شده‌انددو گزارشگر بخش بالکان دویچه‌وله به تازگی از محل اسکان اعضای سازمان مجاهدین خلق در آلبانی دیدار کرده‌اند. به گفته‌ی آن‌ها تا کنون بیش از ۸۰۰ نفر از کمپ لیبرتی در عراق به آلبانی منتقل شده‌اند در کمپ لیبرتی در نزدیکی بغداد حدود ۳ هزار نفر از اعضای مجاهدین خلق به طور موقت اسکان داده شده‌اندپس از*...... ادامه
 http://campaignliberty3.blogspot.fr/2016/03/blog-post_57.html

۸ نظر:

ناشناس گفت...

انشالله همه در این سال نو نجات پیدا میکنند
سیف الله

jahandid گفت...

با درود به ازاديخواهان و ايران دوستان عزيز،
شنيدن اين خبر شاد كننده ترين خبر اين نوروز است. به اميد محقق شدن هر چه فورى تر اين اقدام و به اميد اينكه هيچ گونه منافع ديگرى در اين ميان بجز منافع اين انسانهاى بى دفاع در بظر گرفته نشود و هر انچه امكاناتى كه در دسترس ميباشند براى محقق كردن اين كار شاد كننده بكار گرفته شوند. هر گونه سياستى كه لازم براى نجات جان اين انسانهاى جان بدر برده از موشكهاى دشمن وحشى مردم ايران، بايد بكار گرفته شود و كوچكترين "مصلحت" ديگرى پيش نيايد. به اميد ان روز شادى كه همه انها در مكانى امن و داراى اختيار فرود ايند.

ناشناس گفت...

قطع شبانه درختان باغ 5000 متری دروس

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران از قطع شبانه درختان یک باغ 5000 متری در خیابان دروس خبر داد.

محمد حقانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه روز گذشته طی تماس اهالی محله دروس در جریان قطع شبانه درختان یک باغ 5000 متری قرار گرفته‌ایم گفت: همسایگان در تماس تلفنی عنوان کردند که تعداد زیادی از درختان این باغ قدیمی در شباهنگام قطع شده است که بلافاصله کارشناس محیط زیست برای تائید صحت این گزارش به آدرس مذکور اعزام شد.

وی با بیان اینکه کارشناس محیط زیست، خاک برداری زیاد و قطع تعدادی از درختان از ریشه و قطع تعداد دیگری از درختان از کمر را تایید کرده و نیز با ادعای هماهنگ بودن مالک با شهرداری برای قطع این درختان گفت: در سالی که به عنوان سال اقدام و عمل نامیده شده، این اولین اقدام شهرداری برای قطع درختان بوده است.

حقانی با بیان اینکه موضوع به اطلاع سازمان پارک های شهرداری تهران رسانده شده و از آن‌ها درخواست شده است که سریعا این موضوع را پیگیری کنند گفت:‌ درختان این باغ 5000 متری قطع شدند و هیچ دلیلی پذیرفتنی نیست.

فاروق احمدی زاده خوزستانی گفت...

قطع درختان خبر دردناکی است ولی ارتباطش با کمپ لیبرتی چی هست؟؟؟؟انشالله حضرت عباس بزند شبانه کمر همه این آخوندهای بیشرف را قطع کند تا همه راحت شوند

ناشناس گفت...

آقا دست می زنند آب هم می خورند! (نفس هم میکشند!)


http://www.hambastegimeli.com/%D8%AF%D9%8A%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7/63182-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D8%A2%D9%82%D8%A7-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D9%85%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D9%86%D8%AF-%D8%A2%D8%A8-%D9%87%D9%85-%D9%85%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%B1%D9%86%D8%AF

حسین

ستاره شناس گفت...

حسین آقا مطلب را خواندم در تباهی و گندیدگی این تشکیلات همین بس که موجود متعفن و کثافت صد درصدی مثل این اقا تولید کرده وای بحال ملتی که این لجنها بخواهند حکومتش را بگیرندولی من رصد کردم خبری نیست ازادی میاید و اینها به همان سرنوشت رسیدند که خمینی و خامنه رسید

ناشناس گفت...

اگر کسی مجاهدین را نمی شناسد کافیست همین را ببیند که یرادر به خواهرش میگوید ماماچه پلیدک، آنهم چه برادری کسی که در تشکیلات با تمایل و فشار خودش و البته به مدد تلاشهای همین خواهر که قدرش را نمی داند به آلبانی آمده است، حکایتهای هیزی و ..... در آلبانی را هم مسکوت میگذارم، چرا که من مثل رجوی نیستم که درجهت منافع خود همه اخلاقیات را زیر پا بگذارد. آقای رجوی ما پرنسیپ داریم، یاد بگیر!
اقبال جان عمر همه ی ما روزی به پایان می رسد، کاری کنیم که وقتی نیستیم بگویند آدم بی پرنسیپی بود
سعید

ناشناس گفت...

یک خطای املایی را در گامنت قبلی تصحیح میکنم، مبادا اقبال جان به اشتباه بیفتد و مسیر فعلی را باز ادامه دهد.
کاری نکنیم که وقتی نیستیم بگویند آدم بی پرنسیپی بود.
سعید