دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۵ مهر ۸, پنجشنبه

جنایت جنگی توسط جمهوری اسلامی: اعزام کودکان دانش آموز به جبهه ها و به کشته دادن 36 هزار دانش آموز (کودک)

 
  بچه ها داوطلب ميشدند:15ساله… 16ساله… 14ساله… شاد و شيرين و ذكرگويان… سحرگاه و صحراي مين و آنها مثل باغچه هاي بامداديِ چمن كه در دَمدمه هاي صبح, آمادة بازشدناند و پرپرشدن و پرگشودن. از روي مين ها ميگذشتند و چشمها ديگر نمي ديد و گوشها ديگر نمي شنيد و لحظاتي بعد, گردوغبار, كه فرو مينشست, هيچ نبود!… جز تكه هاي گوشت و استخوان   ادامه‌ی مطلب...

۱ نظر:

ناشناس گفت...

بیشرف ها فرزندان زحمتکشان و بخش های فقیر جامعه را تحریک کردند. و گوشت دم توپ کردند. همزنان فرزندان خود را به مدارس و دانشگاه های خارج فرستادند و از پدر و مادران را به روز سیاه نشاندند. شرمشان باد. مفت خورهائی که از خون فرزندان مردم ارتزاق میکنند. البته که ناآگاهی،مذهب و فقر اقتصادی و فرهنگی نقش اساسی را ایفا میکند.
عارف