دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۵ مهر ۱۲, دوشنبه

فیلم؛ سخنان یک وکیل شجاع در باره نوار اعدامها

 سخنان محمد نجفی، وکیل دادگستری در مراسم تولد ۳۹سالگی ستار بهشتی که روز جمعه ۵ شهریور در منزل مادرش در رباط‌ کریم برگزار شد. وی در سخنان خود به موضوع اعدام‌ زندانیان سیاسی در تابستان ۱۳۶۷ و فایل صوتی آیت الله منتظری پرداخته و سوال میکند: آیا آقای امام خمینی، اما قانون بود یا امام بی‌قانونی؟
.و در انتها این شعر را خواند :
ای که پاسخت به هر پرسش مشت آهنین بیداد است
به گوش باش و به هوش که لبهای خونین سکوت آبستن صد فریاد است.......ادامه

۲ نظر:

jahandid گفت...

با درود به ازاديخواهان و ايران دوستان عزيز،

خرابى چون كه از حد بگذرد، اباد ميگردد

جرقه هاى خشم، ازاديخواهى، برون شدن از بى تفاوتى ها و پذيرش پرداختن بها براى ازادى همگى نشانه هايى هستند كه مردم ديگر بار براى بدست گرفتن سرنوشت خودشان اماده شده اند. بايد به همين مردم متكى شد و درد انها را پرچم جنبش نمود و اميد را تنها در حركت اين توانمندترين نيرو در برابر اخوند جنايتكار، يافت و ان را بكار بست. روى كردن به بيرون از اين مردم، ره بجايى نميبرد. تنها راه پيروزى بر اخوند، مردم رنج كشيده و كشتار شده بدست اخوند هستند. اين مردم هستند كه اخوند از انها لرزه مرگ را ميگيرد و بزمين نابوديش زده خواهد شد. مدعيان ازادى ميهن بايد به زير اين پرچم بروند و درفش كاوه اهنگر را بر دوش كشند. اخوند فقط و فقط از اين مردم است كه وحشت دارد و جنگ اصلى خودش را هم بر عليه اين مردم ايران زمين دنبال ميكند.

ناشناس گفت...

جهاندید جان قربانت چی شده هنوز نزد لنین و استالین گیر کردی؟ بیآئیم کمکت، چه بر سرت آمده که هنوز داس و چکش دستته و دنبال خشم توده ها و چنگالهای آهنین زحمتکشان اشگ می ریزی. ببین امتحان شد در تاریخ و کار بدتر از قبل شد. نتیجه نداشت. حالا عیبی نداره، ولی دیگه از دخمه های گذشته باید اومد بیرون بشر در عصر دیگری زندگی میکند، نه آنکه آزاد شده، نه نشده شاید هیچوقت هم نشه، چون همیشه یکدسته میخوان به بقیه زور بگن و برقصونشون، ولی باور کن تواریش اون ایدئولوژی داس و چکش و خشم و توده ها هم رفته.

جهان بین