دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ آذر ۸, پنجشنبه

فرهنگ و تمدن اسلامی دروغی به پهنای سرزمینهای اشغالی توسط اسلام!!: محمد علی مهرآسا

mehrasa 01چهارده سده از آن زمان می گذرد. شما دراین چهارده سده یک پدیده فرهنگی و علمی از این قوم و در این شبه جزیره عظیم دیده اید که از مسقط الرأس این دین یعنی حجاز منتشر و یا به آگاهی مردم رسیده باشد؟ پس اگر این دین می توانست فرهنگ ساز باشد باید چنین فرهنگ و دانشی در محلی ظهور می کرد که اعلام دین شد و اسلام از آنجا برخاست. محمد 23 سال پادشاهی و پیامبری اش را تنها در این سرزمین به پایان برد و هیچ نقطه دیگری – غیر از یمن که آنهم در شبه جزیره عربستان واقع است – از سرزمینهای مجاور به اسلام نگرویده بودندفرهنگ و تمدن اسلامی دروغی به پهنای سرزمینهای اشغالی توسط اسلام!!:

۱ نظر:

ناشناس گفت...

اسلام اگه تمدن داشت که گردن نمیزد و از توش حزب اله و داعش و سلفی و اخوان المسلمین و حزب الوعده و القائده و طالبان و انواع و اقسام جهادکنندگان و غیره بیرون نمیزد و این همه علف هرز نداشت .