دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۹ شهریور ۱۵, شنبه

صبح خواهد شد. اسماعیل وفا یغمائی

اي دل طلوع صبح زمين را اميد دار
بر اين نويد و مژده يقين را اميد دار
بود اين زمين سكوت و سياهي در ابتدا
شد پر زنور و نغمه، مر اين را اميد دار
از آتش نخست بر آمد دوچشم یار
تا معجزی دو باره همین را امید دار
از ژرف خاك ساز و كبوتر بر آمدند
اعجاز اين سبوي گلين را اميد دار
بر بام اين سراي كهنسال ناشناس
انسان و آسمان نوين را اميد دار
اينك كمان سخت سياهي خدنگ جور

بر اين كمان كمين زمين را اميد دار
ما را كياستي به سياست نبود و نيست
اما پيام قلب غمين را اميد دار
در انتهاي راه كه سد است و صخره‌ـ‌ سنگ
بر خنگ سرنوشت تو زين را اميد دار
بدرود دین جهل، سزاوار صد درود!-
نک !معجز زمان و زمین را امید دار
در اين شبان تيره و بي عافيت «وفا»
بر قلب ظلم تندر كين را اميد دار

۳ نظر:

ناشناس گفت...

بله حتما صبح خواهددمید این رسم خورشید سیاره ماست وانروز دیرنیست .
واما نمیدونم چرا مجاهدین ازتوهم خلاص نمیشن . سخنان خانم رجوی طوری است که اگه ولش کنی میگه همه نسل جوان ایران که درابان ۹۸ قیام کردند از مجاهدین بودند !!! ویا اینکه مردم بهبهان استراتژی مجاهدینو پذیرفتن !!! یعنی توجیب ریزی بیشرمانه درحد فوق تیم ملی ! مردم بهبهان گرسنه و عاصی زیر نعلین ظلم اخوند کجا و مریم خانم در ناز و نعمت و اشرافیت میان کلفتهای چاپلوسش کجا ؟
من که واقعا نمیدونم علت این همه توجیب ریزی و دزدی مبارزات مردم به چه معناست ! میگه ما بدنبال برقراری جمهوری دموکراتیک غیرمذهبی هستیم ! ادم شاخ درمیاره خصوصا که هزاربار به نیت هزاراشرف گفتن و نوشتن جمهوری اسلامی دموکراتیک ! مریم خانم فرصت طلبانه ازروی قیام دزدی اسلامشو کم رنگ و بی رنگ و حذف میکنه جاش غیرمذهبی میزاره ! یعنی باورکنیم ؟ التماسم نکن که باور نمیکنم .
قیام دزدی عیان و زندگی اشرافی و اسلام زدگیتان عین مهرنماز رو پیشونیتون داغ بسته و همه ازادیخواهان و نسل مبارز این حقیقت را میدانند و فرقی میان اخوند و مجاهدین فعلی قایل نیستند . جریانات با پیشینه ایده الوژیک اعتباری ندارند چون به لحاظ عقیدتی دپ و دمبالچه اخوندند . به صحنه های سخنرانی این ربیس جمهور مادام العمر نگاه کنید انگار رهبرکره شمالی میان نوکران و کلفتانش در پزو ژسته چیزی شبیه خامنه ای که روی کرسی با فاصله میشینه و نطق میکنه و چندازگاهی هم برای تکبیرمیفرستن ... راستی سرود ملی ایران هم ترفندی بود مانند رژیم که درمواقع خاص بدان روی میاورد وگرنه نه اخوندهای جلاد و دایناسورحاکم ونه مجاهدین هیچکدام اعتباری برای سرودملی ایران قایل نبوده و نیستند مگر به کاسبی و فرصت طلبی برای ژست و پزو قمپوز !

نیما

ناشناس گفت...

در سایت همبستگی فرد متوهم و چاپلوس بادمحون دورقاب چین بی دردی بنام محمدقرابی مقاله ای برعلیه یغمایی نوشته که وقتی میخونی واقعا نیازبا مستراح پیدا میکنی اینهمه اتهام و اراجیف و تناقض و چاپلوسی واقعا نوبره . ادم واقعا به این نتیجه میرسه که این جماعت هنوز جرات نکرده اند یقه رهبرخودشیفته را به حکم امتقاد بگیرند که چرا خمینی را پدربزرگوار و مجاهد اعظم و رهبرسازش ناپذیرخلق خطاب میکرد همه این رسوایی هارا فراموش کرده چسبیده به اینکه چرا به اسب شاه گفتن یابو ! اقا خاک برسرت اگه واقعا فکرمیکنی شاه و خمینی درتراز هم بودن . اینو جدی میگم اگه واقعا اینطوری فکرمیکنی واقعا گرفتار ذهنیت هستی و اگر گیربیافتی ظرف ۴۸ ساعت مزدور رژیم میشوی همانطورکه همه مزدوران رژیم بریده مزدورهایی هستند که درمکتب رهبرعقیدتی درس خوانده اند و از قران برسرگرفتن ایشون انگیزه دارشده اند . اقا اگه بیل زنی برو درکون خودتو و رهبرتو بیل بزن ... ننگ و نفرت بر بریده مزدوران و بریده چاپلوسان و زنده و پیروزباد مبارزات نسل عاصی و ملت ایران علیه کلیت جمهوری اسلامی .
نیما

ناشناس گفت...

ملت تو خیابون شعار میدن رضا شاه روحت شاد این خانوم با لب خندون میاد فتوا میده
خب این اگه دیوانه نیست پس چیه؟