دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۶ بهمن ۳, سه‌شنبه

کودتای ۳ اسفند ۱۲۹۹و بر امدن رضا شاه

اصلاح نظام قضایی، تقسیم اراضی دولت بین دهقانان، لغو کاپیتولاسیون، تاسیس مدارس، راه اندازی وسایل حمل و نقل جدید و صد البته لغو قرارداد ۱۹۱۹ ایران و بریتانیا، برخی از برنامه‌های مفصلی است که سید ضیاء و رضاخان بلافاصله پس از کودتا اعلام کرده بودند. بسیاری از این ملی گرایان و روشنفکران راه حل تمام مشکلات کشور را یک دولت مقتدر نظامی و یک دیکتاتورمصلح می‌دانستند که بتواند چنین تصمیم‌هایی را به جای شاه ناتوان قاجار بگیرد. ....کودتای ۳ اسفند ۱۲۹۹ - 
مقاله ای کامل در مورد رضاشاه

۲ نظر:

قربان گفت...

وطنفروشان تحت نام ضدیت با خامنه ای وخمینی و جمهوری اسلامی چنان بلوچ بلوچ راه انداخته اند و طوری صحبت از رزمندگان بلوچ میکنند که گویی قرار است بزودی این استان از ایران جدا شود به رئوسای آنها در انگلیس وامریکاتقدیم گردد.

لعنت بر خمینی وخامنه ای دجال و رجوی وطنفروش و نوچه های آن سه دیکتاتور.

قربان گفت...

http://www.aftabkaran.com/maghale.php?id=3780
هیاهوی فعالین اینترنتی بر علیه جیش العدل بلوچستان!