اسماعيل گرامي سلام
مي خواستم خصوصي تذكر بدهم ولي مي بينم موجي فراگير شده توسط عمدتا سلطنت طلب هاي إفراطي و نيز طرفداران وهابي گري كه ميتوان سرانگشتان اسرائيل را هم پشت اين ماجراها بروشني ديد
ودراين ميان تو اسماعيل گرامي نيز از اين بليه مصون نمانده اي
اينست كه تشخيص دادم اين مطلب را برايت بنويسم تا هم خودت وشماري ديگر از دوستان علاقمند به تو وسايت دريچه زرد از ان مطلع شوند
تصميم به نشر علني البته در اختيار توست. من از نشر ان استقبال مي كنم. واز عدم
نشر ان دلگير نخواهم شد.
اين مطلبي كه در مورد همخوابگي خميني گذاشته اي مد نظر است
ودراين ميان تو اسماعيل گرامي نيز از اين بليه مصون نمانده اي
اينست كه تشخيص دادم اين مطلب را برايت بنويسم تا هم خودت وشماري ديگر از دوستان علاقمند به تو وسايت دريچه زرد از ان مطلع شوند
تصميم به نشر علني البته در اختيار توست. من از نشر ان استقبال مي كنم. واز عدم
نشر ان دلگير نخواهم شد.
اين مطلبي كه در مورد همخوابگي خميني گذاشته اي مد نظر است
لینک:افشای انحراف اخلاقی روح الله خمینی در مدت سکونت در عراق
١/ مي دانم كه بسياري از ما ،چه ها از دست رژيم خميني و ميني رژيم رجوي و صدالبته رژيم شاه كشيده ايم. ما مي توانيم مثل من ببخشيم ولي فراموش نكنيم. يا مانند شماري ديگر نبخشيم و دنبال انتقام و بصورت ملایم ان دادخواهي باشيم. در اين باره ميتوانيم بأهم بسيار صحبت كنيم
٢/ اما بنظر من كاري كه نمي توانيم و نبايد بكنيم. باز توليد شيوه ها ، روش ها، سبك كارها وبخصوص انديشه هاي منحط اين هر سه نظام ديكتاتوري إنسان كش است
٣/ با اين مقدمه سواي نادرستي و غير مستند و كينه توزانه بودم فيلمي كه شما انرا باز نشر داده ايد اين مطلب دقيقا و البته بنحوي ابتدائي باز توليد همان تبليغات ساواك شاه ،أمثال لاجوردي و قرص هاي ضد بارداري در خانه هاي مجاهدين و نيز نظير بند جيم مسعود رجوي ( درواقع گير دادن وي به بند تنبان افراد ) از جمله حقير و خودشما و صدها معترض درون تشكيلات است
٤/ ما مي توانيم و بايد هرسه اين نظام هاي استبدادي و إنسان كش( إنسان در تماميت وجودي ، اخلاقي و حيثيتي اش) را به شديد ترين وجه زير ذره بين برده و نقد كنيم. از درون چنين نقدهايي است كه راه اينده روشن مي شود. اما چنين مطالب غير مستدل و بي پايه تاريخي نه راه را روشن مي كند، نه در راستاي اطلاع رساني ، كه باز توليد انديشه وروش هاي سيستم ها و كساني است كه أمثال ما از انها جدا شده ايم.
من چنين برخوردي را حتي با رژيم شاه و نابرادر كنوني نيز نادرست مي دانم. چه رسد به آيت الله خميني كه عليرغم انديشه هاي نادرست و عقب مانده، به گواهي بسياري مخالفين از اين زمينه ها به جد مبرا بوده وزندگي شخصي سالمي داشته است.
٥/ اين گونه تبليغات را من در يك كلام مصداق زدن تير و ياتبر به پاي خويش وپاشيدن خاك به چشم حقيقت و در راستاي منافع و سياست رژيم هاي مي دانم كه بسا مرتجع تَر و جنايتكار تَر از رژيم ولايت فَقِيه اند.
اين جمله پر معنا را بيادت مي أورم كه:
مبادا زشتي و نابكاري قوم نابكار باعث شود تا شما از جاده عدل و أنصاف دور شود.
سعید شاهسوندی
------------------------------------
پاسخ
با سلام
من این را پس از دریافت چندین میل خبر رسانی کردم و بسو یاداشتی را که فرستاده ای منتشر میکنم .میدانم اینروزها در رسانه ها بسیاری چیزها نشر میشود ولی فارغ از نشر من و نقد تو و اینکه باید درج کرد و به نقد کشید مساله یک حقیقت یا عدم این حقیقت نیست کمی به عمق برویم.
خمینی با جنایاتش کاری کرد که صیغه بچه چهارساله نزد آن هیچ است او ملتی را از پیر و جوان از ورود منحوسش به ایران تا همین لحظه مورد تجاوز سیاسی / اجتماعی/ فرهنگی/ اقتصادی/ فیزیکی/روانی/ مذهبی/ اعتقادی/و... قرارداد.
این تجاوز در ریشه هایش از همان قرن اول هجری شروع شد و در قرن دهم رنگ عوض کرد و در سال پنجاه و هفت تمامیت قدرت را در دست گرفت. از بهمن پنجاه و هفت تجاوز است که بر ایران حکم میراند و این تجاوزتا حالا ادامه دارد و منجمله خود من و خود تو در هر نقطه ای باشیم از قزبانیان این تجاوز هستیم.
نمی خواهم حرفت را رد کنم و بگویم ممکن است شایعه نباشد ولی خمینی با این حرفها خرابتر نمیشود در منجلابی که او فرو رفت و ملتی را فرو برد بهره گیری از بچه چهار ساله در سطح این مرداب قرار دارد و خمینی و اندیشه او در اعماق این مرداب! آنجا که بنیادهای یک ملت زیر ضرب نابودی قرار دارد. کار اصلی او چیز دیگری بود که آمد و انجام داد.
١/ مي دانم كه بسياري از ما ،چه ها از دست رژيم خميني و ميني رژيم رجوي و صدالبته رژيم شاه كشيده ايم. ما مي توانيم مثل من ببخشيم ولي فراموش نكنيم. يا مانند شماري ديگر نبخشيم و دنبال انتقام و بصورت ملایم ان دادخواهي باشيم. در اين باره ميتوانيم بأهم بسيار صحبت كنيم
٢/ اما بنظر من كاري كه نمي توانيم و نبايد بكنيم. باز توليد شيوه ها ، روش ها، سبك كارها وبخصوص انديشه هاي منحط اين هر سه نظام ديكتاتوري إنسان كش است
٣/ با اين مقدمه سواي نادرستي و غير مستند و كينه توزانه بودم فيلمي كه شما انرا باز نشر داده ايد اين مطلب دقيقا و البته بنحوي ابتدائي باز توليد همان تبليغات ساواك شاه ،أمثال لاجوردي و قرص هاي ضد بارداري در خانه هاي مجاهدين و نيز نظير بند جيم مسعود رجوي ( درواقع گير دادن وي به بند تنبان افراد ) از جمله حقير و خودشما و صدها معترض درون تشكيلات است
٤/ ما مي توانيم و بايد هرسه اين نظام هاي استبدادي و إنسان كش( إنسان در تماميت وجودي ، اخلاقي و حيثيتي اش) را به شديد ترين وجه زير ذره بين برده و نقد كنيم. از درون چنين نقدهايي است كه راه اينده روشن مي شود. اما چنين مطالب غير مستدل و بي پايه تاريخي نه راه را روشن مي كند، نه در راستاي اطلاع رساني ، كه باز توليد انديشه وروش هاي سيستم ها و كساني است كه أمثال ما از انها جدا شده ايم.
من چنين برخوردي را حتي با رژيم شاه و نابرادر كنوني نيز نادرست مي دانم. چه رسد به آيت الله خميني كه عليرغم انديشه هاي نادرست و عقب مانده، به گواهي بسياري مخالفين از اين زمينه ها به جد مبرا بوده وزندگي شخصي سالمي داشته است.
٥/ اين گونه تبليغات را من در يك كلام مصداق زدن تير و ياتبر به پاي خويش وپاشيدن خاك به چشم حقيقت و در راستاي منافع و سياست رژيم هاي مي دانم كه بسا مرتجع تَر و جنايتكار تَر از رژيم ولايت فَقِيه اند.
اين جمله پر معنا را بيادت مي أورم كه:
مبادا زشتي و نابكاري قوم نابكار باعث شود تا شما از جاده عدل و أنصاف دور شود.
سعید شاهسوندی
------------------------------------
پاسخ
با سلام
من این را پس از دریافت چندین میل خبر رسانی کردم و بسو یاداشتی را که فرستاده ای منتشر میکنم .میدانم اینروزها در رسانه ها بسیاری چیزها نشر میشود ولی فارغ از نشر من و نقد تو و اینکه باید درج کرد و به نقد کشید مساله یک حقیقت یا عدم این حقیقت نیست کمی به عمق برویم.
خمینی با جنایاتش کاری کرد که صیغه بچه چهارساله نزد آن هیچ است او ملتی را از پیر و جوان از ورود منحوسش به ایران تا همین لحظه مورد تجاوز سیاسی / اجتماعی/ فرهنگی/ اقتصادی/ فیزیکی/روانی/ مذهبی/ اعتقادی/و... قرارداد.
این تجاوز در ریشه هایش از همان قرن اول هجری شروع شد و در قرن دهم رنگ عوض کرد و در سال پنجاه و هفت تمامیت قدرت را در دست گرفت. از بهمن پنجاه و هفت تجاوز است که بر ایران حکم میراند و این تجاوزتا حالا ادامه دارد و منجمله خود من و خود تو در هر نقطه ای باشیم از قزبانیان این تجاوز هستیم.
نمی خواهم حرفت را رد کنم و بگویم ممکن است شایعه نباشد ولی خمینی با این حرفها خرابتر نمیشود در منجلابی که او فرو رفت و ملتی را فرو برد بهره گیری از بچه چهار ساله در سطح این مرداب قرار دارد و خمینی و اندیشه او در اعماق این مرداب! آنجا که بنیادهای یک ملت زیر ضرب نابودی قرار دارد. کار اصلی او چیز دیگری بود که آمد و انجام داد.
در باره مغولها گفتند
آمدند و کشتند و سوختند وبردند و رفتند
در باره اینها باید گفت:
آمدند و کشتند وسوختند و بردند و ریدند و نرفتند!
ولی فارغ از این میخواهم توجهت را به فراتر از خمینی و پایه های ایدئولوژیک خمینی جلب کنم . برویم آن بالاها! برویم خدمت سه ستون اصلی که این همه نعمت و برکت از آنها جاری شده ، برویم به سراغ الله و قرآن و رسول. برویم به سراغ مکتبی تبیین شده در نمایندگان رسمی اش!.
در تفکر و فقه و نگاه آخوندها صیغه و عقد بچه شیر خواره و بهره وری جنسی بغیر از دخول در واژن مورد تائید شرع خمینی و نود و نه در صد ملایان است. بنابراین انجام یا عدم انجامش بستگی به این دارد که مومن شرع را برسمیت بشناسد یا عاطفه انسانی اشرا هنگام که در برابر بدن طفلی شیرخواره یا دخترکی بی پناه که وزنش شاید به ده کیلو هم نرسد ایستاده است وشرع مبین حامی اوست.
توجهت را به این نکات جلب میکنم
جملاتی است از کتاب " تحریر الوسیله " نوشته خمینی .
کتاب نکاح مسئله 12 :
" كسيكه زوجه اى كمتر از نه سال دارد وطى(یعنی سپوختن و گائیدن) او براى وى جايز نيست چه اينكه زوجه دائمى باشد، و چه منقطع ، و اما ساير كام گيريها از قبيل لمس بشهوت و آغوش گرفتن و تفخيذ(یعنی گذاشتن آلت تناسلی میان دو ران) اشكال ندارد هر چند شيرخواره باشد،............
برای رعایت انصاف! جملات فوق در کتاب تحریر الوسیله آمده و -در "رسالۀ عملیه" خمینی (که برای استفادۀ عموم مردم نوشته می شود) نیامده است و ایشان این نظریه را برای عموم تجویز نکرده اند یعنی برای خواص گوئیا تجویز نموده اند!
توجهت را به این نکات جلب میکنم
جملاتی است از کتاب " تحریر الوسیله " نوشته خمینی .
کتاب نکاح مسئله 12 :
" كسيكه زوجه اى كمتر از نه سال دارد وطى(یعنی سپوختن و گائیدن) او براى وى جايز نيست چه اينكه زوجه دائمى باشد، و چه منقطع ، و اما ساير كام گيريها از قبيل لمس بشهوت و آغوش گرفتن و تفخيذ(یعنی گذاشتن آلت تناسلی میان دو ران) اشكال ندارد هر چند شيرخواره باشد،............
برای رعایت انصاف! جملات فوق در کتاب تحریر الوسیله آمده و -در "رسالۀ عملیه" خمینی (که برای استفادۀ عموم مردم نوشته می شود) نیامده است و ایشان این نظریه را برای عموم تجویز نکرده اند یعنی برای خواص گوئیا تجویز نموده اند!
این نظریه را بعضی علمای پیشین هم مطرح هم کرده اند وباید به این نکته توجه داشت که آن چه در کتاب تحریر الوسیله آمده است که :« أما سائر الاستمتاعات کاللمس بشهوة و الضم و التفخیذ فلا بأس بها حتى فی الرضیعة ؛ دیگر استمتاعات از صغیره و حتی شیرخوار مانند لمس و .. جایز است» عین عبارت فقیهان گذشته یعن اجداد عقیدتی خمینی استاست، عین این مطلب با همین کلمات در کتاب العروة الوثقی آمده است که می گوید:« أما الاستمتاع بما عدا الوطی من النظر و اللمس بشهوة و الضم و التفخیذ فجائز فی الجمیع و لو فی الرضیعه»
«عروة الوثقی» نام مشهورترین کتاب سید محمد کاظم طباطبایی یزدی است. شهرت کتاب به حدی است که مؤلف آن در بین علمای شیعه به «صاحب عروه» معروف است. این کتاب شامل ابواب مختلف فقه شیعه است و مجموعاً دارای ۳۲۶۰ مسئله است که در سه جلد تألیف شده است برخی نویسندهٔ کتاب را آغازگر دورهٔ جدیدی در فقه شیعه دانستهاند.
مسأله جواز ازدواج با صغيره از مسائل مورد اتفاق بين شيعه و اهل سنت است مگر بعضی از آنان.
و اما مقصود از «جواز استمتاع» اين است كه دليلی بر حرمت آن نيست يعنی فقيه، دليل و حجت شرعی بر فتوا دادن به حرمت نيافته است و نه اينكه اين عمل شرعاً مطلوب و نيكو باشدولی در هر حال آخوندها از ریز و درشت راه استمتاع را باز گذاشته اند
همچنین بخوانیم نظر آیت الله منتظری را در این باره :
"در اسلام دو نوع ازدواج وجود دارد: دائم و موقت. و آنچه معروف شده به صیغه، غیر از ازدواج موقت نمی باشد و لذا باید شرایط ازدواج را داشته باشد.و ازدواج با "طفل غیر قابل استمتاع زن و شوهری" صحیح نیست، مگر این که مدت را طوری قرار دهند که قابلیت استمتاع وجود داشته باشد، مثلا ده سال و بیشتر.و آن هم باید ولیّ طفل به مصلحت بداند.و معمولا فقها همین را می گویند."
معدودی از ملاهای شیعه هستند که این را ممنوع میدانند شهید ثانی از جمله این فقیهان است که در دختر صغیره، همه استمتاعات جنسی را از او، ممنوع می داند. . برخی از فقهاء معاصر شیعه نیز اصل چنین بهره برداری های جنسی نسبت به صغیره، خصوصاً نسبت به شیرخوار، را در مقام تحقق خارجی آن، به شدت قبیح دانسته و رد می کنند. در هر حال پایه های تئوریک بحث سفتاست و ملا راه را باز گذاشته است و بنابراین امام چه کرده و چه نکرده باشد اصل قضیه سرجای خودش است. باز هم تاکید میکنم مقداری از سطح پر جار و جنجال قضایا به پایه ها برویم و فارغ از اینکه امام و نظایر او سپوخته باشند یا نه. میتوان برای شناخت بیشتر به این منابع رجوع کرد
*خمینی، سید روح الله،تحریر الوسیلة، ج2، ص 241،موسسه دار العلم، چاپ اول،قم، بی تا.
ا*لعروة الوثقى (للسید الیزدی)، ج2، ص 811
*تحریر الوسیه،(ترجمه)، ج3، ص 495
*سبزوارى، سید عبد الأعلى،مهذب الأحکام ، ج24، ص 73، مؤسسه المنار، قم، 1413 ق.
*شهید ثانی، زین الدین، مسالک الافهام الی تنقیح شرائع الاسلام، ج8، ص 443، موسسه المعارف الاسلامیه، قم، ؛حسینى *روحانى،سید صادق، فقه الصادق،ج21، ص 88، قم، بی تا.
*شبیرى زنجانی، سید موسی،کتاب نکاح ج5، ص 1499، مؤسسه پژوهشى راىپرداز، قم، 1419 ق؛
*خمینی، سید روح الله،تحریر الوسیلة (ترجمه على اسلامى)، ج3، ص 559، ، دفتر انتشارات اسلامى،قم،1425 ق.
*نجفى،محمد حسن، جواهر الکلام فی شرح شرائع الإسلام،ج31، ص،943،دار إحیاء التراث العربی، بیروت،بی تا
*توضیح المسائل (محشى - خمینى)؛ ج2، ص483،این نظریه مربوط به خویی،تبریزی،سیستانی و مکارم شیرازی است؛ *نراقی، احمد بن محمد، رسائل و مسائل، ج1بخش2، ص 38، کنگره نراقیین، قم، 1422ق.
اسماعیل وفا یغمائی
و اما مقصود از «جواز استمتاع» اين است كه دليلی بر حرمت آن نيست يعنی فقيه، دليل و حجت شرعی بر فتوا دادن به حرمت نيافته است و نه اينكه اين عمل شرعاً مطلوب و نيكو باشدولی در هر حال آخوندها از ریز و درشت راه استمتاع را باز گذاشته اند
همچنین بخوانیم نظر آیت الله منتظری را در این باره :
"در اسلام دو نوع ازدواج وجود دارد: دائم و موقت. و آنچه معروف شده به صیغه، غیر از ازدواج موقت نمی باشد و لذا باید شرایط ازدواج را داشته باشد.و ازدواج با "طفل غیر قابل استمتاع زن و شوهری" صحیح نیست، مگر این که مدت را طوری قرار دهند که قابلیت استمتاع وجود داشته باشد، مثلا ده سال و بیشتر.و آن هم باید ولیّ طفل به مصلحت بداند.و معمولا فقها همین را می گویند."
معدودی از ملاهای شیعه هستند که این را ممنوع میدانند شهید ثانی از جمله این فقیهان است که در دختر صغیره، همه استمتاعات جنسی را از او، ممنوع می داند. . برخی از فقهاء معاصر شیعه نیز اصل چنین بهره برداری های جنسی نسبت به صغیره، خصوصاً نسبت به شیرخوار، را در مقام تحقق خارجی آن، به شدت قبیح دانسته و رد می کنند. در هر حال پایه های تئوریک بحث سفتاست و ملا راه را باز گذاشته است و بنابراین امام چه کرده و چه نکرده باشد اصل قضیه سرجای خودش است. باز هم تاکید میکنم مقداری از سطح پر جار و جنجال قضایا به پایه ها برویم و فارغ از اینکه امام و نظایر او سپوخته باشند یا نه. میتوان برای شناخت بیشتر به این منابع رجوع کرد
*خمینی، سید روح الله،تحریر الوسیلة، ج2، ص 241،موسسه دار العلم، چاپ اول،قم، بی تا.
ا*لعروة الوثقى (للسید الیزدی)، ج2، ص 811
*تحریر الوسیه،(ترجمه)، ج3، ص 495
*سبزوارى، سید عبد الأعلى،مهذب الأحکام ، ج24، ص 73، مؤسسه المنار، قم، 1413 ق.
*شهید ثانی، زین الدین، مسالک الافهام الی تنقیح شرائع الاسلام، ج8، ص 443، موسسه المعارف الاسلامیه، قم، ؛حسینى *روحانى،سید صادق، فقه الصادق،ج21، ص 88، قم، بی تا.
*شبیرى زنجانی، سید موسی،کتاب نکاح ج5، ص 1499، مؤسسه پژوهشى راىپرداز، قم، 1419 ق؛
*خمینی، سید روح الله،تحریر الوسیلة (ترجمه على اسلامى)، ج3، ص 559، ، دفتر انتشارات اسلامى،قم،1425 ق.
*نجفى،محمد حسن، جواهر الکلام فی شرح شرائع الإسلام،ج31، ص،943،دار إحیاء التراث العربی، بیروت،بی تا
*توضیح المسائل (محشى - خمینى)؛ ج2، ص483،این نظریه مربوط به خویی،تبریزی،سیستانی و مکارم شیرازی است؛ *نراقی، احمد بن محمد، رسائل و مسائل، ج1بخش2، ص 38، کنگره نراقیین، قم، 1422ق.
اسماعیل وفا یغمائی
۲ نظر:
آقای یغمایی
من معتقدم ابتدا آقای شاهسوندی یک انتقاد از خود و یک عذرخواهی بزرگ به ملت ایران بخاطر مصاحبه هایش در داخل و خارج کشور به نفع جمهوری اسلامی و آخوندها و همکاری با آنان بدهکار است. تنها در آن صورت می توان نظر ایشان را به عنوان یک فرد منصف مورد مداقه قرار داد.
اما صرفنظر از آن با توجه به اینکه شما نظر ایشان را درج کردید، لازم دانستم به چند نکته اشاره کنم.
اولا نه عربستان سعودی، نه اسراییل و نه سلطنت طلبان دشمنان مردم ایران نیستند. در حال حاضر مردم ایران یک دشمن بیشتر ندارد و آن جمهوری منحوس و رژیم آدمخوار و میهن سوز آخوندی است. هرنوع دشمن سازی از این دست آب به آسیاب آخوند ریختن است و بس و این همان کاری است که رژیم توسط لابی هایش در خارج کشور مستمرا انجام می دهد.
ثانیا آن چه که در این ویدیو آمده مستند است به کتابی که در آستان قدس رضوی موجود است و در باره این عمل رذیلانه خمینی به عنوان خاطره، ذکر واقعه کرده است.
ثالثا حتی اگر در انجام این کار شنیع توسط خمینی شک کنیم، آیا می توانیم نسبت به نظر صریح خمینی هم در این باره شک کرد؟
باید به آقای شاهسوندی یادآوری کرد که خمینی یک فرد عادی نبوده و نیست، او خود را مرجع تقلید شیعیان جهان می دانسته و احکام فقهی اش را به همین سبب بصورت رساله عملیه و یا کتاب مرجع فقهی در حوزه منتشر کرده است. بنا به نظر او می توان دختر شیرخواره را به عقد ازدواج یک آدم نمای مسلمان نر در آورد و از او هم با محدودیتهایی که قید کرده کامجویی های جنسی کرد.
صرف این نظر از طرف خمینی در جهان مدرن طبق قوانین بین المللی حقوق بشری و حقوق کودکان و کنوانسیون ژنو که به کرامت انسانی معتقد است جرم و قابل پیگیری قضایی است.
رابعا در این نظر فقهی خمینی تنها نیست بلکه نسبت به آن اجماع فقهی وجود دارد و اکثر قریب به اتفاق فقهای شیعی به آن معتقدند و به آن عمل کرده اند.
برای مثال فرض کنیم خمینی خودش مرتکب چنین جرمی نشده اما براساس نظرش اگر فرد نر مسلمانی به او مراجعه می کرد که یک دختر شیرخواره را با اذن ولی اش به عقد ازدواج او درآورد، خطبه عقدشان را جاری می کرد یا نه؟ طبیعی است که براساس نظرش حتما این کار را انجام می داد، چرا که اگر انجام نمی داد و آن فرد نر دچار حرج یعنی تنگنای جنسی بود و مجبور می شد آتش شهوت آلت نرینه اش را به طرق غیر شرعی اطفاء حریق نماید، گناهش به گردن خمینی هم بود. مثالی که زدم کاملا در چارچوب فقه رایج در شیعه است.
بنابراین ملاحظه می فرمایید که کاری که به خمینی نسبت داده شده حداقل جزو حقوق مسلم یک فرد نر مسلمان است و هیچ اشکالی بر آن مترتب نیست.
اما از قالب مساله در کادر فردی اش بگذریم و نظری به آنچه حکومت ننگین آخوندی در این قریب به چهل سال در کشورمان ایران بر سر ایران و ایرانی آورده بیندازیم. آیا جنایاتی که روزانه و لحظه مره این رژیم آدمخوار مرتکب می شود براساس نظرات خمینی و سلفش خامنه یی نبوده و نیست؟
لطفا از آقای شاهسوندی سوال کنید چطور شما چشمتان را به همه این جنایات می بندید و اهل گذشت و بخشش می شوید؟ این وحشی ها به خانه ما ایران حمله کرده اند و جلو چشم ما و جهانیان همه پدران و مادران و خواهران و برادران و فرزندان ما را تکه و پاره و تجاوز می کنند و در همان حال شما نه تنها به دفاع مشروع از حق انسانی و کرامت انسانی هموطنانمان بر نمی خیزید که صریحا می گویید من شخصا آنها را می بخشم. یعنی به آنها در عمل جواز ادامه تجاوزهای غیر انسانی شان را می دهید؟ این کار را فقط می توان گفت شرم آور است.
شما آنقدر در مقولات انسانی حساس و نکته بین هستید که عمل شنیع و غیرانسانی یی که خمینی در رساله و کتاب تحریرالوسیله اش مباح می داند را شک می کنید که خودش هم انجام داده باشد، اما او و جانیان حاکم بر میهنمان را که با احکام شرعی روزانه مردم را تکه پاره می کنند می بخشید؟!! عجب قلب رئوف و مهربانی شما دارید.
با این قلب رئوفتان می توانم سوال کنم چرا زمان شاه چریک شدید و با او بخاطر دیکتاتوری اش مبارزه مسلحانه کردید، شاه که هزاران بار سزاوارتر از خمینی و خامنه یی بود که او و رژیمش را بخاطر سرکوبی و کشتن زندانیان سیاسی ببخشید؟
من نمی خواهم به شما انگی بزنم اما همانگونه که در ابتدای مطلبم آوردم همچنان معتقدم شما یک عذرخواهی بزرگ و انتقاد از خود به مردم ایران بخاطر همنوایی تان با رژیم آخوندی چه در داخل و چه در خارج بدهکارید و تا این کار را انجام نداده اید، اجازه می خواهم که در صداقت شما شک کنم و این بلند نظری شما و نادیده انگاشتن جنایات این رژیم در حق ایران و ایرانی را زیر علامت سوال ببرم.
آقای شاهسوندی سلام
آیا شما رساله خمینی که لذت و کامگیری جنسی از دختربچه های خردسال را مجاز میداند حتی اگر شیرخواره باشند را خوانده اید. اینجانب از رساله خود خمینی خوانده ام. آیا به نظر شما این فتوا با متن کتابی که از آستان قدس رضوی خوانده میشود همخوانی و همسویی ندارد؟
آیا اگر فقط متن همین فتوای خمینی در رابطه با ارتباط جنسی با دختر بجه ها (حتی اگر شیرخواره باشند) را تمامی مردم ایران میدانستند بازهم امکان این بود که تصویرش را در ماه ببینند؟!
دوست گرامی به قول اسماعیل جنابتهای خمینی بسیار دهشتناک تر از همخوابگی با یک دختر خردسال است. این عمل شاید توسط هزاران فرد منحرف در تمام دنیا هر روز تکرار میشود و این افراد را باید برای درمان به روانپزشک ارجاع داد.
ولی موضوع خمینی متفاوت است. متن کتاب است که خودم نخوانده ام ولی با فتوایش همخوانی دارد که نشان دهنده یک بیمار جنسی است. چنین فردی مقدرات میهنمان را در دست گرفت و فاجعه بار ترین صفحات تاریخ میهنمان را رقم زد.
درست در نقطه مقابل هم رجوی و شواری هزار نفره رهبری که به تدریج رسوایی حرمسرای ایشان در قرن بیستم و بیست و یکم دارد رو میشود روی دیگر سکه قدرت خواهی این نوع افراد است. متاسفانه نسل بیگناه و عاشق آزاد و عدالت (که اینجانب که قطره ای از آن دریای بیکرانم) در میان دولبه این قیچی شیطانی پرپر شد.
آیا به نظر شما کسی که چیزی را حلال کرده و آن را مجاز و شرعی میداند، دلیلی دارد که خودش از این میوه حلال تناول نکند. آیا اساسا همان فتوای نشاندهنده تمایل شخصی و حتی انجام این فعل نزد او نیست؟! آیا شما حتی منکر فتوای خمینی در موضوع رابطه با دختر نابالغ حتی شیر خوار هستید.
چون که صد آمد نود هم پیش ماست.
ارسال یک نظر