دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ تیر ۳۱, یکشنبه

نشست توجیهی عملیات فروغ جاویدان - جمعه ۳۱ تیر سال ۶۷

۳ نظر:

ناشناس گفت...

مطالب اقای رجوی به عنوان فرمانده عملیات در حد و اندازه یک فرمانده نیست و شاید در همان زمان خیلی از مستمعین ایشان این موضوع در ذهنشان مطرح شده بود اما جبر جو و شرایطی که ادم توش قرار میگیره خیلی تعیین کننده است . بی مسئولیتی رجوی از انجا ناشی میشه که یکسری حرفهایی که تو اون نشست میزنه خودش در ضمیر خودش میدونه دروغ و یا غلوامیز هست اما عشق فرماندهی جلوی درک شو درباره تلفات احتمالی گرفته و اصولا توجهی به جان افراد نداره . فرماندهی که در درجه اول جان افرادش اهمیت نداشته باشه طبعا صلاحیت فرماندهی نداره و ایشان نداشته وگرنه ان نمیشد که شد . رفتار بعدی این خودشیفته بیشتر تعجب انگیزه ! اینکه علت شکست را نه در عدم صلاحیت خود که در مسائل جنسی ! افراد جستجو میکنه . این فرار به جلوی اپورتونیستی وقیحانه عجیب است که مورد واکنش قرار نمیگیره و به مرحله اجرا هم میرسه ! یعنی تا این حد سانترالیسم و ولایت در مغز ایشان و بقیه تخم کرده بوده ؟! بر هر سربازی بگی ۵۰۰۰ نفررا از یک راه دراز و باریک ( تنگه ) عبور بده اینکارو از نظر نظامی اشتباه میبینه . اگر دنیا حساب و کتاب داشت قطعا ایشون و امثال ایشون که در جنگ ۸ ساله کم نداشتیم باید محاکمه صحرایی میشدند . اقای خمینی هم برای جون بچه های مردم ارزش قائل نبود .

ناشناس گفت...

اگر واقعا فرماندهی عملیات در حد فرماندهی اقای رجوی کافی باشه ، حق استعداد عمه من در فرماندهی خورده شده است !
من واقعا گیج و منگ هستم و نمیتونم بپذیرم که گسیل کردن چند گردان از مسیر دراز و باریک ایا میتونه تاکتیک یک فرماتده پرمدعا باشه ؟ یعنی اگه فرماتده شیشه هم زده باشه چنین دستوری نمیده ! واقعا ایشون چی تو مغز معیوبش میگذشته ؟ حتی ارتش های کلاسیک هم با چنین ارایشی حرکت نمیکنند مگر در شرایط صلح و برگشت از جبهه های جنگ ! ایشون نکنه فکر کرده داره میاد ؟! در حالیکه داشته میرفته !
قطعا در بین افراد کسانی بوده اند که شایسته تر از رجوی در فرماندهی بودنند و سوال اینه که چرا مخالفت نکردند ؟ چرا به این خودشیفته نگفتند که این حمله نیست بلکه خودکشی و رفتن تو دهان گرگ است ؟ شاید اگر خود شخص اقای رجوی قراربود به اتفاق رزمتدگان و در پیشاپیش انان حرکت کنه بیشتر به غیر متطقی بودن این ارایش فکر میکرد . عبور از تنگه با تاکتیک پارتیزانی به منظور کاهش تلفات امکان پذیر است ونه اینکه ۵۰۰۰ نفررا گسیل کنی و خودتم پشت جبهه عرعر کنی و جلو دوربین ژست بگیری ! یکبارم در ۳۰ خرداد این بزرگوار بچه هارو دست خالی فرستاد تو خیابون و منجر شد به دستگیریهای فله ای ... یعنی مرتجعین کیف میکردن از این همه شکار سهو الوصول و در همان ایام هم خودش تو جمعیت نبود ! اگه رهبری و رهبری بازی اینقدر بی مسئولانه است که عمه من بهتر از این خودشیفته میتونه رهبری کنه . تنها رهبری که فکر حفظ جان گروهش نیست و فقط فکر حفظ خودشه ! اطنم از محصولات اپورتونیسم است که با تو جیب ریزی فکرمیکنن میشه به کسب قدرت سیاسی دست یافت . همه جیز سیاسی بازی و سازمان بازی بود و ژست وکرنه ان ننیشد که شد .
ژست و عشق مطرح بودن و مطرح شدن در لابلای ادبیلت سازمانی و توجیب ریزی و دیگر هیج . اخه یکی به من بگه کدام سازمانی کارش به اینحا کشیده که یک چاپلوس بی مقداری مانند مریم بیاید بغل دست رهبر خودشیفته اش بنشیند و به اعضاء بگوید شما همگی نون خور رهبری هستید و با ایشون هزار فرسنگ فاصله دارید و حرفهای تحقیر انیز اینچنینی ؟ واقعا سگ رید تو یک همجین تشکیلاتی با چنین رهبرانی ( البته که دوراز جان سگ )
خاکزاد

ناشناس گفت...

من هرموقع فیلم نشست توجیهی عملیات فروغ را میبینم واقعا ازرده خاطر میشم چون اگر از فرمانده خودشیفته اش شناخت داشته باشید دقیقا تشخیص اینکه افراد دارن بسوی جنگ بی بازگشت میروند کاملا مشخصه . انهایی که میدونن رجوی یک دقیقه تو عمرش سابقه نظامی نداشته بیشتر نتیجه عملیات ازارشون میده . اخه کدام ادم عاقلی بدون اینکه تخصص و تجربه خلبانی داشته باشه ۵۰۰۰ نفررا به صرف کیش شخصیتش سوار هواپیما برای پرواز میکنه ؟؟؟؟ اخه مگر کسی سوار میشه ؟ ولی دیدیم که انقدر طفلکها خام شعارهای پوشالی ایشون شده بودند که سوارهم شدند ! اگرچه خیلی ها هم میدونستن که ایشون خلبان نیس و فقط به پیروی کورکورانه از بغل دستیشون سوار شدند .
خاکزاد