دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ تیر ۲۷, چهارشنبه

سازمان مجاهدین یا فرقۀ رجوی؟ مانی،علیرضا آثار، بهرام چوبینه، اسماعیل وفا یغمائی

۴۱ نظر:

مینا. ص گفت...

درود بر مجاهدین درود بر رجوی مجاهدین پیروز خواهند شد این سر و صداها هم فایده ای ندارد اینقدر داد بزنید تا خسته شوید.کی در میدان ایستاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

اولا قبل از اینکه جواب مینا خانم را بطور مختصر بدهم باید بگویم به نظر من مجاهدین نه فرقه هستند ونه سازمان بلکه امروزه یک جریان مالی - تبلیغاتی اویزون به دشمنان سابق خود هستند ولاغیر و اگر چهارتا زندانی زمان شاه هم در بین شان بوده امروز مستحیل شده اند و تا خرخره تو لجن چاپلوسی فرو رفته اند مانند امثال کچویی ها و لاجوردی ها و بادامچی ها ( پس سابقه زندان الزاما دلیل خوب بودن نیست ) ضمنا کسانی که در لجن فرو میروند حتما زمینه ان را در خود از گذشته داشته اند چون خیلی ها هستند که در لجن چاپلوسی فرو نرفتند و بدون وابستگی به محاهدین در رزم هستند . امثال لاجوردی ها حتما زمینه داشتند و چندسال سابقه زندان نمیتونست روی ماهییت شون پرده ساتر بکشه و دیدید که تحت عنوان ایده الوژی اسلام چه بلاهای جبران ناپذیری را بر سر جوانان پاک میهن اوردند .
اما مجاهدین امروزه به خمیر در دست موسسات امنیتی و از جمله وزارت اطلاعات تبدیل شده اند و تاییدیه هویت و حضور خودرا از انان میگیرند واگر باور ندارید به سایتشان مراجعه کنید و رد پای ان را مشاهده بفرمایید . وزارت اطلاعات از طریق امامان جمعه و نیروهای امنیتی خود در مقاطع حساس یک توپی را قل میدهد و مجاهدین را بدنبال ان میفرستد ! و با شناختی که از روحیه انحصارطلبی و ضد اتحاد این جماعت دارد گهگاه خوراکی به انها میدهد و انها میل میکنند و اروغش را برای بقیه میزنند ! با هرگونه زدوبندی که بین جمهوری اسلامی با امریکا و اسراییل صورت گیرد به تبع ان محاهدین به تناقض میافتند و این نشان میدهد تا چه اندازه خودرا به قدرتها گره زده و اصولا در میدان اصلی مبارزه نیست .
واما مینا خانم !
مدعی شده اند که مجاهدین در میدان هستند ... لطفا ادرس میدان را بفرمایند تا ماهم متوجه بشویم . ایا این میدان در تهران است یا در پاربس کنار رود سن ؟ اگر در پاربس است که خواهشا از دادن شعار بیخیال شو ولی اگر در ایران یا تهران است لطف کنید فاکت بدهید چون بنده مطمئنم در ۱۴۰ شهر تظاهرات شد و بیش از ۱۰ هزارنفر بازداشت شدند و یک مورد مجاهد هم بین انان نبود . حتما بفرمایید در کدام میدان ایستاده اند ؟ با فاکت ادعا کنید وگرنه بدون فاکت میشود تبلیغات پوشالی از نوع رژیمی !

ناشناس گفت...

خیلی ها نمیدونن چگونه مجاهدین بعد از ۵۷ بوجود امدند و اصلن نمیدونن که جریان رجوی در واقع جریان راست مذهبی بود که قبل از ۵۷ جایگاهی در سازمان نداشت بعضی از دوستان بقدری تحت تلثیرات تحریفات تاریخچه ای این جماعت بودند که هنوز هم شنیدن بعضی حقایق براشون سنگین هست . بابا جان بعد از ۵۷ بواسطه جو اسلامی جامعه و جو چریک بازی و بیوگرافی و غیره اینا چندنفر بودن که از بی اطلاعی هواداران سوء استفاده کزدن و یک یبوگرافی جعلی و تحریف شده از سازمان دادند و به خودشونم نقش دادند ! چهارتا هوادار عشق اسلحه و چریک را ریختن تو جیب خودشون . بعد چهارتا حرفهای احساسی شعرنو گونه هم سرهم بندی کردند و در مناسبت ها زدند مانند مگه میشه خورشید نتابه ومگر میشه گل در بهار جوانه نزنه و روشنفکران فکر کردند ایشون در سطح نیماست !!! و به ایشون سمپاتی احساسی پیدا کردند و منحر شد به اطلاعیه حمایت از ایشون ... ( باور کنید عین حقیقتو گفتم ) وگرنه ایشون نه چریک بود و نه شاعر و نه نیما ! در یک موقعیت خاص تاریخی یک بادی امدو اینها سوار باد شدند همانند پدربزرگوارشان امام خمینی که سوار موج شد ... ولاغیر . بعدهم ان شد که شد .

ناشناس گفت...

بعدشم اصلن مگه به حرف و اراده من و شماست ؟ نه با حلوا گفتن دهن شیرین میشه ونه با زهرگفتن دهن تلخ .
ملاک و معیار شرایط عینی و ذهنی داخلی است . شما حتما صدها کلیپ از تجمع مال باختگان دیدید و شعارهای انان را شنیدید ... شما حتما صدها کلیپ از تظاهرات جوانان در بیشتر شهرهای ایران را دیدید و شعارهای انان را شنیدید ... شما حتما صدها کلیپ از پایین اوردن و پاره کردن تصاویر خمینی و خامنه ای دیدید و شعارهاشونو شنیدید ... حتی برای نمونه یک شعارهم در رابطه با مجاهدین داده نشده است . برای رضا پهلوی داده شده که برای مجاهدین داده نشده !!! ( به درست و غلطش کاری ندارم و بحثش جداست )
بنابراین هیچ گونه نامی از مجاهدین از سوی مردم داده نشده است ( نه در قیام ۸۸ و نه در قیام ۹۶ و نه در حال حاضر ) تنها جریاتی که محاهدین را نطرح میکنه وزارت اطلاعات است و تنها جریانی که از وزارت اطلاعات خوراک نذری میگیره مجاهدینن ! محاهدین انقدر در رویا و فرصت طلبی و ذهنی پردازی غرق هستند که وزارت اطلاعات را با مردم مبارز اشتباه گرفته اند ! و دقیقا وزارت اطلاعات خیلی خوب داره مجاعدین را در جهت لطمه و تفرقه بع جنبش هدایت میکنه .
انحصار طلبی و عشق مطرح شدن به هر قیمت چشم مجاهدین را روی حقایق بسته است .

ناشناس گفت...

تف بر مجاهدین اولیه و آخریه و هر حزب و سازمانی که خمینی را حمایت کردن و با روشنفکرنمایی ریدن به مملکت. تف بر توده و فدایی و حزب الله و مجاهد و کمویست و بقیه وطنفروش های آلت دست. تف بر خمینی و کسانی که خمینی را سرکار اوردند و همون حماقت دیروز را دوباره امروز دارند تکرار میکند.

دریچه زرد گفت...

دوستان از این پس هیچ کامنتی بدون نام واقعی یا مستعار منتشر نمی شود. چون فارغ از محتوا معلوم نیست این ناشناس همان قبلی است یا بعدی. نامی سا شماره ای برای خود انتخاب کنید و کامنت بگذارید سپاس

بابک.بابک گفت...

ناشناس تف تف کن مواظب باش تفت تموم نشه. اصلن تو کی هستی که به همه توهین میکنی نکنه خدائی چیزی هستی خاک تو اون سر خودت که اینقده بی تربیتی عوض نقد فوش میدی و زرزر میزنی خودتو معرفی کن بعد زر بزن

بابک.بابک گفت...

در ضمن من مجاهد نیستم و نبودم زرتشتیم ولی از اونجائی که مجاهدین با این آخوندا میجنگن به اونا درود میگم هرکی با آخوند میجنگه درود بر اونها

دریچه زرد گفت...

هجده کامنت به دلیل توهین به افراد شرکت کنندگان در بحث و نیز مجاهدین و نداشتن نام مستعار یا حقیقی کامنت گذار منتشر نشد

ناشناس گفت...

بزرگترین ضربه را زرتشتی ها از اسلام خوردن و تعجبم که این برادر زرتشتی چه جنگی بین اسلام راستسن با اسلام محمدی میبینه ! به نظر من ایشون زرتشتی نیست بلکه مجاهد است و داره مارو سیاه میکنه که به زبان بی زبانی بگه مجاهدین دارن با اخوندا میجنگن ... من هم قبول دارم که میجنگن ولی حرفم اینه که ۲۰ سال جنگ با اخوند از کنار رود سن عین گوزیدن در بازار مسگرهاست ! یعنی اثری برای بقیه نداره و فقط برای خودش اثر داره .
ضمنا بایک جان !
من بهت عرض میکنم که امروز مجاهدین عین خمیر مجسمه سازی تو دست وزارت اطلاعات هستند و بنابه مصلحت و شرایط از سوی انان گهگاه مطرح میشوند .
بعدا بهش میرسی عزیز .
مصطفی

ناشناس گفت...

بابک من قریشی هستم. مگر غیر از واقعیتو نوشتم. مگر همه این قماش خمینی را به مرم فرو نکردن؟. لعنت به همشون.

ناشناس گفت...

انهایی که با کامنت فحاشی میکنن غالبا دو دسته اند :
دسته اول مجاهدین هستند که طاقت شنیدن حقایق را ندارند و اصولا نمیتوانند قبول کنند که خوراک هویتی خودرا دقیقا از وزارت اطلاعات اخوندی میگیرند ولذا طبیعی است که توهین کنند .
دسته دوم رژیمی ها هستند که از روشنگری ازادیخواهان احساس خطر میکنند و لذا طبیعی است که توهین کنند .
نتیجه اینکه هردودسته از روشنگری وحشت دارند . الان وجود اختلاف بین دوگروه به معنی این نیست که یکیشون مترقی و یکیشون مرتجع باشه ... این نوع نگرش غیرعلمی و کاملا ذهنی است و پایه ندارد .
مثال رژیم خمینی و رژیم صدام هردو دیکتاتور و جنایتکار بودند اما در جنگ باهم ! امروز طالبان و داعش هردو جریان سلفی جنایتکار سراپا ارتجاعی هستند اما در حال کشتن یکدیگر ! بین سران جمهوری اسلامی و سران شیخ نشین ها اختلاف وجود دارد اما هردو قرون وسطایی و ایده الوژیک هستند ! متاسفانه اموزش مجاهدین علمی نبوده و بیشتر فردین و فروزانی و کیش شخصیت و گنده گویی و رده طلبی و غیره بوده لذا هوادارانشون تضادهارا نمیتونن پایه ای تشخیص بدهند ... هرچی رهبرشون گفت همانرا عین طوطی تکرار میکنند مانند پامنبری های خامنه ای که از خودشون فکری ندارن و اصولا چون ذوب در ولایت هستن امروز رهبر بگه فلان میگن فلان ! فردا بگه بهمان میگن بهمان ! بگه نرمش قهرمانانه میگن نرمش قهرمانانه ! درست عین جماعت رجوی ... اگه از توپ و تشر ژنرالهای امریکایی بترسه همه تیروتفنگ اهدایی صدام را تا کمر خم بشود و تحویل بدهد و از ان به عنوان میروزی نام ببرد ! همه میگن پیروزی و جشن میگیرن !
خلاصه هیچ توقعی از فحاشی مجاهدو عوامل رژیم نیست . ولی امیدوارم هواداران مجاهد به فردیت خود برگردند و اطلاعاتشونو از بیوگرافی سازمان به حقیقت برسونن تا بهتر بتونن در صف مبارزه واقعی قرار گیرند .امروز رهبری مجاهدین خوراک هویتی خودشو از وزارت اطلاعات رزیم میگیره و این کاملا مشخصه .

خاکزاد

بهروز شانه چی گفت...

با کمال تاسف صحبتهای چهار دشمن مجاهدین را تحت عنوان تحلیل تحویل دادند. آقای یغمایی خجالت دارد که در جلوی شما بگویند مسعود رجوی را به اصرار نصیری اعدام نکردند و یا چون کاظم رجوی ساواکی بود وی را اعدام نکردند و شما با سکوت خود مهر تایید بزنید. نمیدانم از قدیمی ها و آنها که زیر شکنجه ساواک بار انقلاب را پیش بردند مانند بیژن جزنی یا شکرالله پاک نژاد چیزی بخاطرت مانده یا نه . اشعار خودت که هیچ. به بد میدانی پا گذاشته ای و با بد جماعتی نشست و برخاست میکنی. تو انسانی خوش قلب و ساده ای هستی . تا زمانی که با مجاهدین بودی رشد کردی و به بزرگی رسیدی خود را گم نکن هر چه داری هر کتابی که خواندی حتی دوبار ازدواجت و برکات آن ازدواجها را از مجاهدین داری. خدا میداند اگر خودت بودی و خودت سر از کجا در میاوردی. این گوی و این میدان.

esmail گفت...

جناب شانه چی من شخصا خبر ندارم ولی از شخصیت رهبر که هر دروغ و تهمتی را میزند و هیچ پرنسیبی ندارد همه چیز بر میاید مگرذالان با چه کسانی دارد کار میکند پناه بر خدای سابق بنده امیدوارم تامل بفرمائید

ناشناس گفت...

شانچی. بسوزه این شهرت اندوزی و دنبال نام رفتن که البته بیشتر وقتها هم به ننگ آغشته میشه. جمع آقایان فهمیده نما خارج از مقوله نیست.رییس رادیو که خودش را خیلی نویسنده و شاعر میدونه. شب شعر اگر بزاره بایستی مثل مجاهدین بره از کنپ های پناهندگی شرکت کننده جمع کنه تا براش کف بزنن.

esmail گفت...

شانه چی جان به تجربه شخصی من این جناب جز یک اشغال سیاسی عقیدتی نیست. دروغگو تهمت زن بی اخلاق دریده و پست وعاری از شرف یک موجود عجیب و یکتا که باید یا بفرمان باشی و یا شبیه او تا بتوانی تحملش کنی ...سالها شک داشتم ولی الان مطمئن هستم بنابراین مسئله شهرت نیست چند صباح دیگر رفته ایم و شهرت را حتی نمیشود به فلان الاغ نیز استعمال کرد امیدوارم خوب شیر فهم شده باشی من از تجربه شخصی خود با این نامرد میگویم و بس حرفهای بقیه مال خودشان است و تجربه خودشان در ضمن همکاری با ساواک شرافتمندانه تر از همکاری با جهانداران است این را مطمئن بباش الان او با اربابان ساواک بر سر یک میزست عزیز به امید اینکه این ملایان پلید بروند و حقایق بیاید روی میز من مرده و تو زنده خواهی فهمید عزت سرکار زیاد

سردار تهرانی گفت...

انشالاه این آخوندا میرن مسعود عزیز میان و خیلیها اتومات همنطور که گفتین جاشون تو اونجای خر تاریخه کنار ملاها درود بر مسعود و مریم نور چشم مردم ایران

خدیجه آجیده گفت...

مه فشاند نور و سگ عوعو کند
درود بر رجوی و مجاهدین تنها امید رهائی ایران و ایرانی
ننگ بر دشمنان آزادی
پیروز باد هزار اشرف و کانونهای شورشی در سراسر ایران
درود بر مکتب رجوی و سربازان و فداکاران این مکتب
بروید خجالت هم بکشید و اینقدر اب توی دیگ ملای بیشرف نریزید

ناشناس گفت...

اقای یغمایی
توجه کنید به عمق و محتوای مطالب این اقای شانه چی و سردار تهرانی ببینید ایشون که ادعای تحلیل و حرفهای قلمبه سلمبه داره خودش هیچی برای ارائه جز یکسری تهمت و افترا و اخرشم یکسری چاپلوسی برای مریم و مسعود و همه هویت این جماعت همینه و درست وجه تسمیه بسیجی های خامنه ای هستن . اینها مخشون را با از دست دادن فردیت خلاق و ذوب شدگی در ولایت از دست دادن و جز افترا هنر دیگری ندارن . جمهوری اسلامی از الله میخواد که صدتا اپوزوسیون این مدلی یعنی شیفته و شیدا ! داشته باشه چون خیلی خوب میتونه به اینها خوراک بده و داره میده . اینها روانشناسی خاصی دارن ... بدین گونه که مبارزه در نزد اینا مفهوم خودشو تا حد پامنبری و چاپلوسی و تهمت و افترا تنزل داده درست عین چماقداران . قصد من کولیدن اینا نیست چون واقعا اینا اینگونه هستند . نیاز به مثال نیست چون هزاران مثال از گوه کاری اینا وجود داره و مثنوی هفتادمن کاغذه . ایما ان محاهدین قبل از ۵۷ نیستند واگر بودند یه روز علیه امریکا و روز دیگر دوست امریکا نمیشدند . اینا دیروز نوکر امام خمینی رهبر سازش ناپذیر خلق بودند و امروز یه چیز دیگری میگویند ! اینا انقدر تهی شدن که همسرانشان را به دستور رهبرشون طلاق دادن در حالیکه رهبر خودشیفته زن خودشو کاملا حفظ کرده ! اینا به معنای واقعی مسخ شدن و جز لجن پراکنی چی دیگری نمیفهمند . امروز نشسته اند سر سفره وزارت اطلاعات عین لاشخور دودستی تناول میکنند .
حسین بهرامی

ناشناس گفت...

یکی نیست به این شانه چی بگه برو بابا حال نداری . دهها هزار نفر اعدام شدند و هزاران نفر بیش از ۱۰ سال در زندانهای مخوف جمهوری اسلامی حبس تحمل کردند و حتی مانتد اقای امیر انتظام بیش از ۳۰ سال در زندان بودند و ...... تو جسبیدی هنوز به داستان زندان اقای رجوی انهنو در زندان شاه ! که در مقایسه با جمهوری اسلامی هتل ۵ ستاره بوده ! برو مردک لافردیت هوچی مبلغ عوام فریب . سگ رید تو اون تشکیلات و اون رهبریش . من نمیدونم اینا وقتی میشینن سرسفره وزارت اطلاعات و لاشخوری میکنن دیگه چطوری روشون میشه بیان زرمفت بزنن .
حسین بهرامی

ناشناس گفت...

یک کلام از مادر شوهر عروس یعنی خدیجه خانم همسر اول پیامبر اسلام بشنوید !
توجه بفرمایید که این جماعت دوتا حرف یادگرفتند اول تهمت و دوم رهبر رهبر کردن ! بسیجی های ایران نوین !!! تازگی ها هم که شده اند نون خور وزارت اطلاعات اخوندی ... اب از سرچشمه گل شده . وزارت اطلاعات ضرب میگیره ... مجاهدین قر میدن ! اما با روسری ! وزارت اطلاعات قل میده ... مجاهدین دنبالش میرن ! اما با شعارهای پوشالی ! وزارت اطلاعات سفره پهن میکنه ... مدعووین همه مجاهدین هستن !
تاکتیک مجاهدین در شرایط کنونی ضربه به نیروهای رزمنده داخلی و کاه تو پالون کردن مریم و مسعوده .
اگر غیراز این فکر میکنید خیلی سخت در اشتباهید و هنوز این دوتا چرثومه را نشناختید . این دوتا برای اینکه مطرح بشن و مطرح باشن با خیلی ها میرن ... وزارت اطلاعات اخوندی که کوچیکشه .
حسین بهرامی

ناشناس گفت...

یکی نیست به این شانه چی و شانه جی ها بگه بابا جان فقط ظرف چهارپنج ماه گذشته جوانان بیش از ۱۴۵ شهر قیام کردند و روسری سرچوب کردند و گلوله خوردند و عکس و پوستر اتیش زدند و هزاران نفر هم بازداشت شده اند و غیره و غیره ...
ایا تو خجالت نمیکشی دم از چاپلوسی خارجه نشینان کشک را میزنی ؟ اینا اگر جربزه و جنم داشتن که الان در صف جلو پیشاپیش جوانان در داخل کشور بودند ؟! با وجود چهارتا چاپلوس احمق مثل تو هست که یکی دیگه کتکشو میخوره و گلوله شو میخوره و یکی دیگه مثل تو چاپلوس خمینی صفت احمق میریزه تو جیب دوتا بزدل خارج نشین کشک .

خاکزاد

م.م.م گفت...

این سردار تهرانی حتما قوم خویشی با سردار سلیمانی دارد که اینطور به الاغ علاقه دارد

لامذهب گفت...

شماها فقط حرف میزنید. حرف یعنی باد هوا مجاهدین عمل میکنند بد هم که باشند این آخوندها را بزنند من نوکرشونم اگر چه من بیدینم و یک کمی هم کمونیستم
زنده باد مجاهدین

ناشناس گفت...

اهااان ! معنی بادهوا را هم فهمیدیم ! جوانلن میارز در ایران و در کف خیابان حرف میزنن و باد هوا هستن ولی جناعت خارجه نشین کشک در کناررود سن عمل میکنتد !!! خداییش با این همه قدرت تخیل و ذهنی پردازی چرا نمیروید جلد بعدی حلی المتقینو بنویسین !
خاکزاد

ناشناس گفت...

الکی حرف نزن لامذهب خان !
فیلم بازی نکن . مجاهدین استراتژیک - ایده الوژیک اخوند هستن میگی نه برو تفسیر قران برادر را بخوان یا برو سرداب اقا امام زمان یا برو فیلم های قران بر سر گذاشتن رهبر ضدامپریالیستتو ببین یا برو تفسیر سوره ابراهیمو نگاه کن یا برو ..... مگه وقتی دوتا اخوند باهم دعواشون میشه یکیشون مترقیه ؟؟؟ الان طالبان و داعش دارن زیر کون هم بمب میزارن ... الان بین خود اخوندهای حکومتی هم دعواست ... الان وبین اصلاح طلب و اصولگراهم اختلافه ...
ضمنا اگه کمونیست هستی یا نیستی ... خوشت میاد یا بدت میاد به خودت مربوطه ...
هر گوهی که هستی اینو بدون فعلا نشستین سر سفره وزارت اطلاعات خوراک دو لپی خوراک میخورین . نوش جانتان .
خاکزاد

بهروز شانه چی گفت...

چرا این حرف را میزنید؟ آیا حل کردن غائله 54 ، سازماندهی مافوق تصور بعد از انقلاب، دوسال با جنگ سیاسی با امام و وحوش طرفدارش و پیروز بیرون آمدن از آن، سیلی زدن بگوش خمینی در جریان تسخیر مکه،بی آبرو کردن رژیم و کلید نابودی زدن آن سر لو دادن جریان اتمی، برکندن برچسب تروریستی و چسباندن آن به پیشانی سیاه و کبره بسته رژیم، پیروزی در مقابل استعمار و دادگاه پوئک، تشکیل ارتش آزادی و شکست لشکر زرهی نورچشمی شاه و مهران و چلچراغ و فروغ ، ساختن یک نیروی عظیم سیاسی که با کمتر از 50 عضو دهها هزار نفر را هرسال و علیرغم هزار هزار توطئه و ترور و تربیت این چنین نسل و کادرهایی که هر روز و هر لحظه در جهاد بر علیه نفس و ایگوی خود هستند و هزاران هزار پیروزی دیگر در عرض نیم قرن مبارزه کار یک آشغال سیاسی است؟ احمدی نژاد فرخ نگهدار نوری زاده شاید اما فی الواقع رجوی هم؟ کدام نیروی سیاسی را میشناسید که در طول تاریخ بمانند مجاهدین عمل کرده باشد؟ نیروهای مقاومت فلسطین را در نظر بگیرید با اینکه جبهه عظیم جهان سوم و ممالک اسلامی و روشنفکران لیبرال غربی و بیت المال میلیاردی داشتند با اینکه خلق آواره و چند میلبونی پشت جبهه شان بود در عرض 50 سال گذشته از کجا بکجا رسیدند و و اوضاع کنونی جبهه مقاومت چگونه است؟ و بعد سابقه 50 ساله مجاهدین را در نظر بگیریید؟ بخدا قسم که هر شهید و اسیر و زنده مجاهدین مقدس است و باید که برای تک تک ایشان امام زاده ای درست کرد. تا حد اعلای فهم و توان خویش دادند و بی چشم داشتی به خاک رفتند.

مجاهدین هزار ایراد هم دارند. تهمت زدن و دشمن خواندن هر مخالفی در صدر لیست است. توهین به شما روحانی و قصیم ناعادلانه و غیر انسانی ست. اینکه مجاهدین عشق عمیق و انسانی شما را به همسر اول نفهمیدند و آنرا با تفسیری زشت و خلاف آلودند، گزاف گویی و تبلیغات غیر واقعی ، خود را محور جهان دانستند و بقیه را الاغ فرض کردن ، باور به اینکه از دل اسلام و مارکسیزم آزادی و دمکراسی در میاید و ... و ... و... هزار اشکال ریز و درشت دیگر هم دارند. کدام الماسی است که سر خود درخشنده و پر تلئلو میباشد.

هیچ نیروی مسلحی آنچه مجاهدین برای نیروهای واداده اش کردند نمی کند. اگر مجاهدین مخالفین خود را سر به نیست میکردند پس بنده شما و هزاران هزار واداده دگر چطور از جهنم عراق خارج شدیم. میگویند قتلهای مشکوک ،شکنجه ، خودکشی اجباری ،رفتار غیر مشروع جنسی با خواهران شورای رهبری اینها بخاد معصییت دارد اینگونه تهمت گناه کبیره است. ببینید، ارتش توانمند آمریکا که سربازانش تمامی امکانات رفاهی برخوردارند، انواع اطعمه و اشربه تماس دائم با خانواده و تعطیلات در اختیارشان بوده و هزار نیروی هوابرد و آتشباری زمینی و ماهواره مواظب هر حرکتشان است و فقط دوره شش ماهه عملیاتی میروند و آنهم اکثرا در حفاظ بسر میبرند بعا از برگشت از جبهه دچار افسرگی شده روزانه بیست نفرشان خود را میکشند . حالا گیرم در عرض 15 سال ماندن در اشرف چند نفر هم خود کشی کرده باشند. باور بفرمایید که معجزه است.

آیا ما اشتباه نکردیم که بختیار را در کلیتش نفی کردیم، که رضا شاه را نوکر انگلیس خواندیم که چشم بر خدمات شاه بستیم و سرنگونی او را تنها راه رهایی خلقهای جهان دانستیم؟ آیا بد نکردیم که بازرگان را خائن به خلق خواندیم چون که در الجزایر با نماینده برژینسکی خوش و بش کرده بود؟ حالا هم اجازه ندهیم که تنها دشمن کاری رژیم در این بازار مرگ و توطئه در تمامیتش نغی شود.

ناشناس گفت...

و ضمنا از خون اعدام شدگان دهه ۶۰ که هیچگونه جنسیت و سنخیتی با این جماعت فرصت طلب ندارد چنداز گاهی کارهای تبلیغاتی به نفع خود و برای مطرح کردن خود و بعضا درامدزایی ( فروش خون جانباختگان دهه ۶۰ ) انحام میدهند وگرنه جربزه و جنم رفتن به ایران و مبارزه در کنار جوانان میهن در خون و کلاس انروز انها نیست . نشستن در رفاه و امکانات و دلار در کنار رود سن در خارجه و حرف مفت زدن و خوراک گرفتن از وزارت اطلاعات اخوندی . بقیه اش حرف مفته .
رضا سالک منش

ناشناس گفت...

داستان هواداران مجاهدین شبیه داستان هواداری ادم دگم از پیغمبره ! هرچی بهش میگی پیغمبر دستور گردن زدن فلان قوم را داد بازم میگه الرحمن و الرحیم ! هرچی به حزب الهی ها و افراد متعصب فریب خورده میگفتیم که خمینی دستور کشتار جوانان را داد بازم میگفتند رهبر مستضعفین و پابرهنه ها ! هرچی به هواداران مجاهدین بگی رجوی گفت که مبارزه بدون سلاح و انهم تو خارج یعنی رفتن به سمت ارتجاع ! بازم میگن مجاهد بی سلاح خطرناکتر از با سلاح !
حتی اگه یه روزم بروند رسما و علنا با وزارت اطلاعات اخوندی کارکنتد بازم خواهندگفت همکاری با وزارت اطلاعات یعنی شرکت در صف اول مبارزه ! من روانشناسی اینارو میشناسم ... اینا از عقل و شعور فردی تهی شدن و چنان از رهبر خودشیفته بزدل و ترسو یک چیز عجیب و غریب برای خودشون ساختند که فکر نیکنن هر گندی که بزنن لابد همه جا عطراگین میشود !
اینها شخص را با مقوله حق نمیسنجند چون فردیت و قدرت تفکر ندارند بلکه مقوله حق را با شخص میسنجند !!! یعنی اگر همین فردا رهبر بزدل از تو سوراخ موش سرداب امام زمان بیاد بیرون و بگه درود بر خامنه ای( شعار مشمئزکننده و کثیف) مطمئن باشین سریعا قلم بدستان چاپلوس میایند و برای این شعار مقالات اینچنانی و انچنانی مینویسند و به تعریف و تمجید ان میپردازند و وسط مقاله هم به جداشدگانی که در صف مبارزه بارژیم جون کوه استوار ایستاده اند متلک و کنایه میگویند . من روانشناسی این جماعت تو جیب ریز خودشیفته و چاپلوس را خوب خوب میشناسم . ببینید اینها تا جه حد سقوط کرده اند که اگر پس فردا بین اخوند و دولت امریکا یک زدوبندی صورت بگیرد اینها کلا مقالات تحلیلی یکسال گذشته شان را باید پنهان کنند ! تا ابرویشان نرود ! اینها ظرف ۴۰ سال گذشته هزاران مقاله و موضع شان را پنهان کرده اند چون سیاست این جماعت اتخاذ مواضع به نرخ روز است یعنی اپورتونیسم خالص با الیاژ ۲۴ عیار ! وگرنه کدام سازمان سیاسی را میشناسید که مواضع خودرا چنداز گاهی از مقابل چشم هوادارانش پنهان کند ؟ اگر میشناسید بگید ؟ فقط یک شرکت سهامی با اختیارات کامل مدیر دست به این گتدکاریها میزند . الان جز خانواده رجوی ها کسی از میزان مبالغی که بابت یخنرانی به مدعووین میدهند مطلع نیست ! مگر مواردی که خود دریافت کنندگان بعضا مطرح میکنند ...
خاک بر سر چاپلوسان بی مقداری که این چیزهارا میبینند و همجنان برای چندرغاز چاپلوسی میکنند ( مقدار به صفت خلوص ازادیخواهی و الیاژ) .
شوهای سالاته وجه دیگر فعالیت این شرکت سهامی است . برگزاری چند میلیونی یک شو و سپس یکسال نشان دادن ان ( عین کنسرت های معمول لس انجلسی )
اصولا راست روی با راهنمای چپ از خصوصیات این تشکیلات بعد از ۵۷ بوده است .
رضا سالک منش

ناشناس گفت...

و ضمنا از خون اعدام شدگان دهه ۶۰ که هیچگونه جنسیت و سنخیتی با این جماعت فرصت طلب ندارد چنداز گاهی کارهای تبلیغاتی به نفع خود و برای مطرح کردن خود و بعضا درامدزایی ( فروش خون جانباختگان دهه ۶۰ ) انحام میدهند وگرنه جربزه و جنم رفتن به ایران و مبارزه در کنار جوانان میهن در خون و کلاس انروز انها نیست . نشستن در رفاه و امکانات و دلار در کنار رود سن در خارجه و حرف مفت زدن و خوراک گرفتن از وزارت اطلاعات اخوندی . بقیه اش حرف مفته .
رضا سالک منش

ناشناس گفت...

و ضمنا از خون اعدام شدگان دهه ۶۰ که هیچگونه جنسیت و سنخیتی با این جماعت فرصت طلب ندارد چنداز گاهی کارهای تبلیغاتی به نفع خود و برای مطرح کردن خود و بعضا درامدزایی ( فروش خون جانباختگان دهه ۶۰ ) انحام میدهند وگرنه جربزه و جنم رفتن به ایران و مبارزه در کنار جوانان میهن در خون و کلاس انروز انها نیست . نشستن در رفاه و امکانات و دلار در کنار رود سن در خارجه و حرف مفت زدن و خوراک گرفتن از وزارت اطلاعات اخوندی . بقیه اش حرف مفته .
رضا سالک منش

ناشناس گفت...

هواداران ذوب شده در ولایت عقیدتی فکر میکنه که اگر مریم خانم برود روی سن و یک پرچم دستش بگیره و پایین و بالا بره و دوتا دست تکان بده یعنی عملا در مبارزه است ! برای همین میگوید مجاهدین عمل میکنند و بقیه حرف میزنند ! پس با منطق این چاپلوس اگر یکنفر در ایران توی اطاق دربسته منزلش یک پرچم دست بگیره و پایین و بالا شود خیلی عملی تر از مریم خانم بوده ! چون حداقلش این هست که تو ایران این کار را کرده ! ببینید چاپلوسان جماعت رجوی به چه سقوط و تناقضی افتاده اند که پرچم تکان دادن میشه عمل مجاهدین ! یکی نیست به این ابله احمق بگه جمع کن اون مزخرفات را و بیا و ببین جوانان تو ایران کف خیابون بالا و پایین رهبرو تصاویر و پوسترشو یکی کردن و بازداشت شدن و گوله خوردند رفته پی کارش و تو دلت به میهمانی در کناررود سن و پرچم تکان دادن مریم خانمت خوشه ؟! ببینید با کیا طرفیم ما ؟!
ببینید با کسانی که از وزارت اطلاعات خوراک میگیرن و اروغشو برای مبارزین میزنن انروز طرف هستیم .
بیخودی که نمیگم سنخیتی با جانباختگان دهه ۶۰ ندارن . من این جماعت را تا مغز استخوان به لحاظ روانشناسیشون میشناسم چون همه خط و خطوط اینها از سرچشمه گل الود رهبر خودشیفته ای میاد که جز مطرح بدون به هرقیمت به هیچی فکر نمیکنه حتی اگر برای رسیدن به ان خوراکشو وزارت اطلاعات اخوندی بده که البته داره میده و ایشونم داره میخوره .
رضا سالک منش

ناشناس گفت...

ببینید که مطرح شدن برای این خودشیفته بی بته بزدل فرصت طلب چقدر اهمیت داره که حاضره با ترکی فیصل یک داستان درست کنن ( درباره مرحوم و غیره ) که مدتی بیافته سر زبون ها !!! من روانشناسی این بشرو خوب خوب حالیمه و میدونم دارم چی میگم .
رضا سالک منش

ناشناس گفت...

زیدی میگفت اینا که میگن وقتی به قدرت برسیم ازادی بیان و ازادی احزاب و سکولاریسم را تضمین میکنیم پس دیگه حرفت جیه ؟ به زید گفتم اولا خمینی هم تو پاریس از این زیاده روی ها ! زیاد میکرد و حتی گفته بود که مارکسیستها میتونن بیایند در مجلس !!!
اما وقتی به قدرت رسید گفت : یک حزب !!! فقط حزب الله !
تازه ما خمینی را نمیشناختیم و از تناقصات و شخصیتش چیزی نمیدونستیم ! ولی من نشستهای این مریم خانم را دیده ام که چطوری در کنار مسعود دست به تحقیر هزاران نفر میزد و میگفت اولا با مسعود فرسنگها فاصله دارید و دوما نون خور سفره مسعودید ! و سوما باید در ولایت ایشون ذوب شوید طبیعی است که بشارت ازادی بیان ایشون دست کمی از بشارت ازادیهای خمینی نداره و سگ رید تو اون بشارتش ( دورازجان سگ ) به زید گفتم اینا همین الانش دارن از وزارت اطلاعات اخوند خوراک تبلیغاتی میگرن و با توجه به رد پایشان براش ثابت کردم . حتی براش فاکت اوردم که چگونه منتقدین را در اشرف به رژیم میفروختند . برایش ثابت کردم که چگونه یک ادم خودشیفته بدون داشتن ذره ای سابقه نظامی و صرفا بخاطر عشق فرماندهی بیش از هزار نفر را در یک تنگه ریخت تو دهن ازدهای خنینی و طلبکار هم شد و اتهام جنسی هم به افراد زد ! زید سردرد گرفت و تو فکر فرورفت و متم توفکر فرو رفتم .
رضا سالک منش

ناشناس گفت...

ببینید مجاهدین برای سرکوب ازادیخواهان درون سازمان و یا برای سرکوب و لجن مال کردن منتقدینی که از این سازمان انشعاب و جدا شده و محکم و استوار در صف مبارزه با جمهوری اسلامی قرار دارند با اجیر کردن قلم به مزدهای چاپلوس خود به مقابله با انان برمیخیزند . این مقابله با تهیه مقالات و کتابهایی که اولا مثلا سطح نوشتاری بالایی داشته باشه و دوما فرد موردنظر را با کنایات و درج مثالهای مختلف وابسته به رژیم نشون بده و سوما به تعریف و تمجید شخص بزدلی چون رجوی بپردازد صورت میگیرد . یکی از نویسندگان چاپلوس بارگاه ولایت رجوی که با افتخار خودرا نوکر و چاپلوس میداند فردی است بنام حمید اسدیان . مثلا فرض بفرمایید به ایشون دستور دادن فلانی را لجن مال کن ! ایشون میاد اول یک عنوان عجیب و غریب برای مقاله یا کتاب خود انتخاب میکنه به سقوط میگه هبوط و یا به ناارامی میگه تلواسه ! چرا از این لغات قلمبه سلمبه استفاده میکنه ؟ چون میخواد چاپلوسی را در پیشگاه مبارک ولایت به حد اعلا برسونه که دستی سرش بکشند و بگویند ای بلا ! خیلی حالیته ها !!! همین برایش کافی است و تا مدتی دمش تکان میخورد !
شروع مقاله هم با نام بردن از چهارتا نویسنده عهد بوق و معروف دهه ۴۰ و چهارتا قیاس و بسط و تعمیم و خلاصه داستانشو بسازه و بندازه روی طرف ! بعدشم استفاده از چهارتا قطعه ادبی در زمینه شعر با محتوای چاپلوسی و گنده کنی رهبر عقیدتی و یک مشت تعریف و تمجید و غیره که عین کت گشاد تن رهبر زار بزنه !
عناوین جالب مقالات خودش ماجراییه ! خلاصه کافکا و راسل و ولترو همه را با هم احضار میکند تا با کلی تناقض و ذهنیات اپورتونیستی اسماعیل یغمایی را محاکمه کنند ! طفلک کافکا و راسل و ولتر که اگر زنده بودن با پشت دست میزدن تو دهن این چاپلوس !
درد دیرینه جامعه روشنفکری ما دقیقا وجود عناصری است که اولا با معرفت وداع گفته اند دوما بسادگی به دریوزگی قدرت میافتند و سوما به فرموده بر علیه مظلومیت تظلم خواهی میکنند ! یعنی ایده الیسم نفرت انگیز و تضاد شخصیتی منحط .
رضا سالک منش

ناشناس گفت...

چرا رهبری مجاهدین از جداشدگانی که با جمهوری اسلامی شدیدا مرز دارند ، عصبانی هستند ؟
این خصیصه از چند جهت اثباتگر موارد بشرح ذیل است :

اولا تعداد مخالفین جمهوری اسلامی اهمیتی برایشان ندارد چون معتقدند که امریکا حکومت را تغییر نیدهد و دودستی به ایشان تقدیم میکند !
دوما به مخالفین حسادت میورزند چون میترسند که مبادا انها مطرح شوند و چهرهای پوشالی شان کمرنگ شود !
سوما خصوصیت تو جیب ریزی اینان مانع از پذیرش جداشدگان مبارز و ازادیخواه میگردد !

وقتی میبینند که جداشدگان محکم و استوار جلوی رژیم ایستاده اند به تکاپو افتاده و قلم کش های چاپلوس خودرا برای تخریب انان اجیر میکنند .
بنابراین درخواهید یافت که حسادت طلبی ، برتری طلبی و محور طلبی رهبری مجاهدین چگونه در خدمت بقای رژیم جمهوری اسلامی قرار میگیرند !
رضا سالک منش

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

نشریه شماره ۱۲ مجاهد به قلم اقای رجوی در مقاله تحلیل نمود و ماهیت میفرمایند :
ما تا پای جان در خدمت امام خمینی و اهداف ضد امپریالیستی ایشان هستیم و هیچ نیرویی توان ان را ندارد مارا از سرگذاشتن به قدوم امام باز دارد .

در مطلب فوق به خصلت ویژه اقای رجوی توجه بفرمایید در حالی که داره در زبونی و دریوزگی کامل سخن میگه ولی اون ژست توخالی و پوشالی ولش نمیکنه ( انجا که میگوید هیچ نیرویی توان ان را ندارد که مارا از نوکری ! بازدارد .)
اخه مگه میشه ادم تسلیم یک نفر بشود و برای بقیه ژست هم بگیرد و هارت و هورت هم بکتد !  بیخودی نمیگم که من روانشناسی این بشر کف دستمه ! و جالبه که در حاد حاضر نیز چنین هستند .‌ از یکطرف مثل برق و در نهایت خفت و خواری و حتی بدون شلیک یک تیر هوایی کل تیروتفنگ اهدایی صرام را در سینی طلایی به ژنرالهای امریکایی تقدیم میکنه و فلنگو میبنده و از سوی دیگر با ژست های توخال و پوشالی مدعی میشه که محاهد بی سلاح خطرناکتر از محاهد باسلاح است ! عجب !
و اصلن یادش نمیاد که قبل از سقوط صدام سایر گروه های بی سلاح را تمسخر میکرد ! عجب !
حارا هم که بیش از ۲۰ ساله در کناررود سن و در مبارزه کشک در خارجه خود را الترناتیو میداند در حالیکه جوانان مبارز در تهران در حال رزمند و ظرف ۵ ماه گذشته یک شعار هم از سوی انان در جنبش مشاهده نشده است .
وزارت اطلاعات با شناختی که از خصلت انحصار طلبی و برتری طلبی رهبری اطن جماعت دارد گاه و بیگاه به انان خوراک میدهد و انها میخورند و بیانات مسئولین امنیتی جمهوری اسلامی را پیوسته نشخوار میکنند و روی ان گزارش مینویسند و به اینور و انور میدهند تا مطرح باشن .
من روانشناسی اینارو خوب خوب میشناسم و چاپلوسان حلقه بگوش شان را هم خوب خوب میشناسم .
رضا سالک منش

ناشناس گفت...

درباره جمهوری و اسلام مجاهدین :
یکی از بندهای قطعنامه ۱۰ ماده ای مریم خانم جدایی دین از دولت است ( یکنوع ژست سکولار مآبانه )
از طرفی الترناتیو جایگزین خودرا قبلا جمهوری اسلامی دموکراتیک اعلام کرده اند حال سوال اینه که اولا چگونه جمهوری با اسلام جمع میشود ؟ ( چون با هم تضادداره ) دوما چگونه یک نظام اسلامی میتواتد دموکرلتیک باشد ؟( چون دموکراسی با اسلام تضاد داره )
بنابر موارد فوق مشاهده میشود که جمهوری اسلامی دموکراتیک مجاهدین ملغمه ای از اسلام و دموکراسی درجمهوریت است !!! یعنی اش شلقلمکار هم تا بدین حد بهم ریخته نیست . حال کدام ادم عاقلی است که پس از ۴۰ سال تجربه خونین فاشیزم مذهبی در ایران و تحمل ده ها هزار اعدامی و صدها هزار کشته درجنگ و هزاران نمونه تحمل فقر و مصیبت و خفقان و نظائر ان بیاید دوباره تن به جمهوری اِسلامی ولو دموکراتیکش بدهد ؟! و اگر تجربه فعالیت تشکیلاتی در مناسبات عصر حجری و ذوب در ولایت رهبری خاص الخاص مجاهدین را هم داشته باشد حتی برای واژه دموکراتیک ان نیز تره هم خورد نمیکند .
بنابراین ملت مبارز ایران هرگز بدنبال جمهوری اسلامی دموکراتیک نیستند . یک نظام پارلمانی مبتنی بر ارای مردم سگش میارزد به کل جمهوری اسلامی اخوندی یا مجاهدی .( البته دوراز جان سگ )
ان بخش از مجاهدینی که دل در گرو مردم دارند بدانند که رهبری تشکیلات یک رهبری اپورتونیستی مبتنی بر سانترالیزم مطلق با روابط پنهان غیر صادقانه است و وجود عناوینی مانند رهبر عقیدتی و یا مهرتابان خود دلیل بر ارتجاعی بودن ان در سطح رهبری بزدل و خودشیفته است . در دنیای مدرن امروز اینگونه عناوین خاصه بیماران خودشیفته است که نیاز به درمان و معالجه دارند .
قطعا مبارزات داخل کشور پیروز میشود و قطعا نسل جوان دوباره اسران را خواهند ساخت اما با کوله باری از تجربه که هر اینه قربانی شعروشعار پیران جاهل خیره سر و رهبران خودشیفته برتری طلب نشود .
رضا سالک منش

ناشناس گفت...

من بهیچوجه از لفظ رکیک استفاده نکرده بودم و هیچوقت از حرف رکیک استفاده نمیکنم پس چرا مطلیم توسط سرپرست وبلاگ حذف شده ؟ لطفا دلیلش را توضیح دهید .
ر.س

ناشناس گفت...

حیوانات هم از دست اخوند در امان نبوده اند مثلا همین حیوان بسیار دوست داشتنی یعنی سگ را در نظر بگیرید که چه مشکلاتی را در طول تاریخ از جانب اخوند متحمل شده ؟ و هنوز هم متحمل میشود ؟
ای لعنت بر این اخوند .
شمااره ۱۵