دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ مرداد ۱۱, پنجشنبه

دگردیسی و تکامل در حوزه


۴ نظر:

ناشناس گفت...

واقعا همینطوره . بعضی وقتها یک نقاشی ساده یک کتاب حرف میزنه .
خاکزاد

ناشناس گفت...

تکرار یک دروغ و اصرار در وارانه گویی !
یکی از تحلیلهای بغایت غلطی که در رابطه با تحولات دهه ۵۰ سازمان مجاهدین میشود ادعای این موضوع است که تحولات ایده الوژیک سال ۵۳ مجاهدین زمینه بروز راست ارتجاعی بود ! این ادعا نه تنها دروغ بلکه شارلانانیسم از روی حسادت و فریب است . اتفاقا تحولات سال ۵۳ نوک تیز حمله اش به سمت راست سنتی بود و اتفاقا قبل از اینکه فرصت طلبان سازمان برعلیه ان دست به لجن پراکنی بزنند ، راست سنتی دشمن اصلی ان محسوب میشد چون این تحولات روح ضد مذهبی داشت و باعث قطع ارتباط بسیاری از اخوندها و تصفیه عناصر مذهبی سنتی گردید .( طبعا یکی دو اشتباه در باره شریف واقفی و غیره خود موضوع دیگری است ) بهرحال اتفاقا همانهایی برعلیه این تحولات لجن پراکنی میکردند که خمینی را ابتدا پدربزرگوار میدانستند و اورا سمبل شرف ملی خطاب کرده بودند .
تا این دمل های چرکین حسادت و شارلاتانیسم سریاز نکند و مثلا روشنفکران از تحلیل کمپوتی قضاوت بی پایه و مایه دست برندارند به این معنی است که در خیلی از جاهای دیگر گرفتار تحلیل های بی پایه و اشتباه هستند . ضمنا راست سنتی بمثابه دشمن اصلی تحولات ۵۳ بود و هنوز هم هست . تحولات ۵۳ یک تحول بر ضد نگرش مذهبی بود و به نفی وحی و نبوت پرداخت و چگونه میتوانست در خدمت راست سنتی باشد ؟ دروغ و تحلیل ابکی که حناق نیس !
خاکزاد

ناشناس گفت...

برنامه تبلت خانم مسیح علینژاد را که میدیدم واقعا دریافتم که شجاعت کوچکترین طرفداران ایشون در ایران هزاربرایر از گنده ترین طرفداران مریم رجوی در عمل مطرح تر هستن و این یک واقعیت هست . چرا ؟ چون انکیزه هاشون فرق میکنه . مسیح واقعا دنیال حقوق تساوی زن و مرد هست اما مریم خانن فقط دنبال شعارپوشالی و مطرح شدن هست .
شماره ۱۵

ناشناس گفت...

مسیح علینژاد را هنگام مصاحبه در صدای امریکا دیدم و حرفهایش را شنیدم . از کمپین او رژیم اخوندی همچون افعی زخم خورده به خود میپیچد زیرا او زنان و دختران را به برداشتن روسری ترغیب میکند و از حقوق تساوی زنان با مردان میگوید . او پا روی دم ایده الوژی اسلام گذاشته و بشدت فشار میدهد ! همچنین درخشش او و معروفیت او باعث حسادت بسیاری گردیده که خودرا قطب میدانند ! قطبی که خاصیت جذب ندارد !!! قطبی که بر پول و ثروت و تشکیلات و خدم و حشم و رادیو و تلویزیون و روابط خارجی استواراست اما خاصیت جذب ندارد چون پوشال و توخالی است چون در مهمترین بخش هایش الوده به ایده الوژی اخوندی است ! برای اولین باربود که با طرزفکر مسیح علینژاد اشنا شدم . او حامی زنان و دختران زحمتکش است اگرچه با تمامی اقشار در ارتباط است اما از اینکه میلیونها زن و دختر زحمتکش حامی او هستند به خود میبالید واین برای من خیلی امیدوارکننده بود . رژیم طی برگزاری تجمعاتی در مساجد و تکایا هشتگ برقص تا برقصیم او را به سخره میگیرد و از بتاز تا بتازیم ( بجنگ تا بجنگیم ) شعر و شعار سرمیدهد ! اما فعلا کمپین او ستون فقرات اسلام و اخوند را چون بید در مقابل طوفان به لرزه دراورده است . امروز او بیش از ۵ تا ۶ میلیون از زنان میهن را به ضرورت مبارزه برای بدست اوردن حقوق مساوی با مردان ترغیب میکند بطوریکه انان علیرغم ضرب و شتم و بازداشت و زندان و تبعید همچنان از خود پایداری و پیگیری نشان میدهند . این بخشی از مبارزات و مطالبات دموکراتیک مردم ایران محسوب میشود و اگر با بقیه بخش ها دارای پیوند بشود که امیدوارم بشود ، کار رژیم تمام است .
خاکزاد