دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۲ تیر ۲۹, پنجشنبه

نگاهی ازدریچه تاریخ وچند نکته در باره عاشوراشماره یکم و دوم اسماعیل وفا یغمائی.27شهریور1397

۴ نظر:

ناشناس گفت...

عاشورا متعلق به۱۴۰۰ سال پیش است و انهم مربوط به تاریخ رقابت های خونین برسر قدرت بین اقا زاده های ان ایام ولاغیر . اما پدیده اخوند چنان از این ماجرا داستانهای تخیلی - خرافی توام با جعل و تحریف در حیطه تقدس درست کرده و چپونده تو مغز ما که بعضی ازما فک میکنیم بخشی از تاریخ ماست . شما توجه بفرمایید که بسیاری از سازمانهای راست و چپ ( از فداییان اسلام گرفته تا مجاهدین و نظائر ان ) چگونه خودشان را گرفتار این چرندیات اخوندی کرده اند و ول کن هم نیستن . جالبه باهم دعواهم دارن ! حالا سرچی ؟ نمیدونم !

اخه یکی به من بگه وقتی خدا و پیغمبرو امامتون یکیه اخه دردتون چیه که باهم دعوا دارین ؟ مارو مسخره کردین یا خودتونو ؟ یا مردمو ؟یا امت را یا خلق را ؟!  اینها هزاران کتاب و جزوه درباره ائمه و کوفت و زهرمار نوشته اند اما حتی یک صفحه از بابک ندارن !

خاکزاد

خاکزاد

ناشناس گفت...

با اگاهی هایی که امروزه در سایه اینترنت و مقالاتی که بدون هیچ مانعی قابل دسترسی هستند واقعیت عاشورا و نهضت ساختگی حسین مشخص شده است . وقتی نقل های گوناگون را مطالعه میکنید بوضوح درمیابید که ساختگی و غیرمنطقی و دروغ ترین ان مقالات اخوندی دراین باره است . ما که اونجا نبودیم پس چگدنه متوجه میشویم که اخوند دروغ میگوید ؟ خیلی ساده ... وبا منطق انسانی و با دزک تاریخی و با تناقضات بسیاری که در این داستانهای دروغ تاریخی وجود دارد . مثل چی ؟ مثل صحبت کردن اسب ابوالفضل ! مثل مبارزه زینب کبری ! مثل پاره کردن گلوی بچه سه ماهه ! مثل به دندان گرفتن مشک اب بدون دودست و سوار بر اسب ! مثل بی تب بودن در کنار رودخونه ! اینو دیگه کجتی دل خرفتم بزارم ؟ و مثل صدها نکته دیگر که هم اخوندها و هم مجاعدین روایتشون یکیه !
بابا ول کنیین این ملت را و بزارید رژیم را با بذر مبارزه و اگاهی زمین بزنه ... ول کنید تورا به همان دودست بریده ... ول کنید ...
تاکی نشر خرافه ... تاکی پیروی از ایده الوژی اخوند ؟ ول کنید .
خاکزاد

ناشناس گفت...

ایا حسین دنبال جامعه بی طبقه توحیدی بود ؟ طبق کدام سند ؟
ایا محمد و یا علی دنبال برقراری جامعه بی طبقه توحیدی بودتد ؟ طبق کدام سند تاریخی ؟
ایا عاشورا برای زنده نگه داشتن و ابیاری درخت اسلام با خون بود ؟ یا اینکه اخوندا ( برحسب اناکوندا یعنی مار بلعنده ) ! این اراجیف را با زیارتنامه عاشورا ساهتند و پرداختند و کردن تو ناق جامعه تا بتونن کنترلش کنن ؟
ایا حسین برای کشته شدن به کربلا رفت ؟ یا در مسیر با چنین اتفاقی مواجه شد ؟ چرا ما باید لاطائلات ضد تاریخی اخوندا را قرقره کنیم در حالی که با تاریخ خود بیگانه ایم ؟ چه کسی از تداوم ان سود میبرد ؟ جز اخوندا ؟؟؟
بس کنید و دست از سر این ملت بردارید بگذارید تاریخ خودرا بشناسد و به حاکمیت این جرثومه ها پایان دهد .
تاکی نوکر استعمار بودن ( چه اگاهانه مانند اخوند و چه نا اگاهانه مانند چپ های مذهبی و ملی مذهبی )
خاکزاد

ناشناس گفت...

در جایی که حکومت داعیه اسلام سرخ علوی داشته و هیهات منه ذله  و انتقام حسین از یزید ورد زبانش میباشد و در این خصوص دارای ۴۰ سال سابقه و اتش افروزی به قیمت فقرو فلاکت و کشتار مخالفین خود است وجود سازمان مدعی اسلام حسین چه نوع آلترناتیوی را میتواند ارائه بدهد که مورد قبول قشر اگاه و مبارز جامعه باشد ؟ طبعا مردمی که در ایام محرم کانون عزاداری ها و قمه زنی ها و زنجیر زنی ها را در کنار مداحان معلوتلحال برگزار میکنند طبعا با رژیم اخوندی دشمنی اشتی ناپذیر ندارند و فقط ان دسته از مردمانی با اخوند و حکومت اخوندی دارای دشمنی آشتی ناپذیر هستند که اهل مرتسم فوق الذکر نیستند بنابراین ایده الوژی آلترناتیو خودخوانده ( منظور مجاهدین کنونی) نه تنها هیچ اقبالی در مردم ندارند و حتی مورد شناسایی نسل کنونی نیستند بلکه در صورت اشنایی عده ای مقبولیتی در جامعه ندارند .

من به شما یعنی خواننده محترم محکم ادعا میکنم اگر رژیم  در جستجو برای دستگیری و اعدام اقدام نمیکرد حتی یکنفرهم پایش به عراق نمیرسید و حتی ادعا میکنم اگر البانی نشینان دارای استقلال مالی مناسب بودند ۹۵% انان  حتی یکروز هم در لیبرتی و البانی ساکن نمیشدند و حتی به اشرف هم نمیامدند .

چرا ؟

برای اینکه شاهد تحقیرو محدودیت های خود بوده اند ... شاهد عملیات جاری بوده اند ... شاهد ان بوده اند که مریم چگونه با تحقیر از انان به عنوان نون خور مسعود نام میبرد تا انها را بشکند و از غرور و فردیت تهی کند و به برده های بدون مغز و ذوب شده در ولایت عقیدتی تبدیلشان کند ... خیلی بدتر از این چیزهارا تجربه کرده اند ... طلاق اجباری را تجربه کرده اند ... نوشتن گزارش حتی خواب هایشان را تجربه کرده اند ... تف انداختن به صورت رفقایشان را تجربه کرده اند ... حرص کف و سوت برای جرثومه های قدرت طلب کرسی طلب مانند مسعود و مریم را تجربه کرده اند و هزار تجربه دیگر ... با چنین تجربه ای فکر میکنید بهاطر عشق و علاقه مانده اند ؟ خیر ... نیازمندند ... شما به صحبتهای اعضاء با تصور و صدای رجوی در ال سی دی توجه کنید و ببینید با چه چاپلوسی و خایه مالی سیاسی بخاطر رده !!! چقدر کاه در پالون رهبر خودشیفته میکنند ؟

کدام انسان شرافتمندی حاضراست تا این حد خودرا حقیر کند و به سقوط بکشاند ؟  ایا جز نیاز ؟ مطمئنا هرکس که این صحنه هارا از بیرون ببیند طبعا هیچ تمایلی ندارد که چنین بزدلان چاپلوس بیمقداری در نقش آلترناتیو ظاهر شوند ... باورکنید با دیدن این صحنه ها دلش میسوزد .

بهرحال هیچ توفیر کیفی در ایده الوژی اخوند حاکم با رهبری  مجاهدین کنونی وجود ندارد الا جنگ قدرت و انهم از پس از سقوط بصورت جنگ سرد .

امید بقای جمهوری اسلامی وجود الترناتیو مجاهدین است ... همه عقلای جامعه که دشمنی اشکار و پراتیک با جنهوری اسلامی دارند متفق القول وجود مجاهدین را سرمایه بقای رژیم میدانند . بحثش مفصله و خودتان میدانید که چرا .

امروز مجاهدین آلت دست قدرتهای غربی و عربی اند و همه از این حقیقت مطلع هستند جز خودشان !!!! انروز همه عقلای جامعه میدانند که مواضع محاهدین در قبال مبارزات مردم دقیقا مطابق با خواست وزارت اطلاعات اخوندی است .

اما مبارزه مردم با همه فراز و فرودهایش تا سرنگونی ادامه دارد .

خاکزاد

خاکزاد