دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ آذر ۱۷, شنبه

عفو بین الملل: ایران برای شناسایی اعدام شدگان سال ۶۷ اجازه «آزمایش دی ان ای» بدهد

۳ نظر:

ناشناس گفت...

درباره گزارش عفو بین المللی

انچه که مهمه افشای هرچه وسیعتر کشتار دهه ۶۰ است ولاغیر و اینکه چه گروهی بیشترتلفات داده یا نداده بحثی است که فرصت طلبان برای کسب هویت خود از یکسو و کسب منافع دیپلماتیک  با اتکاء به خون جانباختگان دنبال میکنتد .

من بعنوان یک بیطرف بدون انکه اماردقیقی داشته باشم میتونم ادعا کنم که بیشترین تلفات بترتیب مربوط به سازمان مجاهدین و پیکار و چریکهای فدایی و راه کارگر بوده و بعد افرادی از حزب توده و اکثریت . البته گروههای کوچک خط ۳ نیز تلفاتی را متحمل شدند . اگه مرض و غرض نداشته باشیم این واقعیتی بود که عرض کردم .

بخش دوم اینکه کدام سازمان نسبت به جثه و اعضایش بیشترین تلفات را دادند ؟ طبعا سازمان پیکار در راس قرارمیگیرد چون بیشتراز ۴ تا ۵ هزارنفرنبودند اما حدود تا ۸۰۰ نفر تلفات دادند یعنی حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد جمعیت ان به خاک افتاد . حالا بفرمایید کدام سازمان  ۱۵ تا ۲۰%نیروهایش به خاک افتادند ؟

واقعیت اینست که داغدار اصلی جانباختگان خانواده انان میباشند که نه میبخشند ونه فراموش میکنند ... هزاران هزار مادر دق کردند و هزاران هزارمادر درغم کشتار دهه۶۰ پیرشدند وحتی نمیدانند فرزندشان درکجا زیرخاک نهفته است ... هیچ جنایتی درطول تاریخ بشر تا این درجه از سفاکیت و صبوعیت همراه نبوده است  .

در کنارانان صدها افسر و خلبان در پشت بام مدرسه ! به خون کشیده شدند ... صدها روشنفکر در قتلهای زنجیره ای ناجوانمردانه به خاک افتادند ... صدها مبارز در زندانها اخیرا "خودکشی " داده شده اند ... هزاران مبارز زن و مرد و پیروجوان بخاطر مبارزات حقوق بشری و مقابله با حجاب اجباری دربازداشت و تخت تعقیب هستند ...

لطفا همه را بگویید تا بتوانید درمسیر درست حرکت کنید .

ظلم پایدارنیست  همانطور که سکتاریسم پایدارنیست ... با جانباختگان برخورد ایده الوژیک ممنوع ! مگر میخواهیم بابت ان پول بگیریم که برخورد ایده الوژیک میکنیم ؟ این حتی اگر از سر نادانی و تبلیعات باشد ولی شرم آوراست .

واقعیت اینه که ۴۰ سال  قبل  ماشین کشتار  با اعدام روی پشت بام شروع شد و هنوزم خاموش نشده است . همانطور که ما برای اعدام خیلی ها هورا کشیدیم بسیجی ها هم برای اعدام ما هورا کشیدند و میکشند ....

بخودآییم و از موضع انسانی پیگیر کشتار همه جان باختگان باشیم ... نه میبخشیم و نه فراموش میکنیم .



خاکزاد ( مجاهدسابق)

ناشناس گفت...

آزمایش DNA  تنها امید مادران داغدار برای مشخص شدن وضعیت فرزندانشان . اما ایا این رژیم جهنمی اجازه ورود کارشناسان ذیربط را میدهد ؟ ایا تا کنون  هیچ کارشناس حقوق بشری بین الملل توانسته سیاهچالهای جمهوری اسلامی را بازدید کند ؟

مکانیزم عملی تعیین dna چگونه است ؟

فقط با قیام راه باز میشود ولاغیر .

خاکزاد

ناشناس گفت...

طبق اخبارموثق حدود ۸۰۰ فعال حقوق بشری درزندانهای جمهوری اسلامی هستند که متاسفانه دربین هیچ یک از انان مجاهد وجود ندارد !
این چه آلترناتیوی است که درخارجه شعارمیده و درداخله حتی یک نیروی میدانی نداره ؟
مجاهدین در پایه ها حتی با اخوندا دارای ایده الوژی مشترک هستند .
خاکزاد