دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ آذر ۱۸, یکشنبه

تجزیه طلبان در کنار ملایان ودشمنان آزادی تمامی مردم ایرانندوروی عکس کلیک کنید


۶ نظر:

محمود گفت...

درود اسماعیل گرامی
در نهایت احترامی که برای خودت و کارهایت قائلم، یک نکته ای را حیفم آمد نگویم.
مدتی است که مطالب خودت را برای برجسته(های لایت) کردن در کادری یا پس زمینه سیاه و نقشدار و نوشته زرد منتشر میکنی.
من نمیدانم این ترکیب برای خودت چه حسی ایجاد میکند ولی برای من با اینکه محتوای مطالب خیلی مهم تر از ظاهر و حتی نویسنده آن است، هر وقت که به این طرح برخورد میکنم خودبخود حالت دافعه ای دارد و حتی تیترش را هم نمیخوانم. از چند نفر دیگر هم پرسیدم گفتند این طرح مثل بیانیه ترحیم است. برای دیگران هم جذابیتی نداشت.
با توجه به انفحار اطلاعات در فضای مجازی مراجعه کنندگان با چند شاخص به سرعت مطلب مورد نظرشان برای خوانندگان را انتخاب میکنند و یک از آنها شکل و فرم ظاهری است.
اگر به نگه داشتن وب گاه خودت به همین سبک و سیاق (با اشکالات خیلی زیاد دارد) میخواهی ادامه بدهی پیشنهاد من استفاده از فونت و رنگهای مناسب و ساده برای برجسته کردن مطالب خودت است.این خیلی موثرتر از طرح هنری است.
شاد و تندرست باشی

ناشناس گفت...

جناب یغمایی

سلام و درود بر ازادیخواهان واقعی

تا جمهوری اسلامی را به همراه اخوند و مکلایش نتوانی از مملکت بندازی بیرون محاله بتونی وطن را بدست بیاوری ... بنابراین الویت با بیرون کردن این جرثومه های فساد است تا وطن بدست اید .

اگر شما اول میخواهی وطن را بدست بیاوری و بعدا به حساب اخوند برسی امری است محال و انحرافی ... 

برای اینکه جلوی متلاشی شدن درخت را بگیری اول باید کرم ها و موریانه هارو از توش بیرون کنی ونه بالعکس ! و تازه باید انقدر قوی باشی تا موریانه های دیگری مانند فلان و فلان تحت نام آلترناتیو نچپن تو درخت !

خاکزاد

ناشناس گفت...

تا غده سرطانی رو از بدن بیرون نیاورید امکان نجات بدن نیست . این درسی است که طبیعت به ما میده و بقیه اش حرف مفت و علافی سیاسی در تئوری بافی است . غده سرطانی وطن ما اخونده ( یک ادمیزاد با تفکرات ایده الوژیک عهد پیغمبر) طبق نمونه طبیعی این غده سرطانی داره از وطن ارتزاق میکنه تا دست و پای بیشتری برای نفوذ ، رشد و بقاء استفاده کنه که نهایتا منجر به نابوی وطن میشه ... بنابراین تا اخوند را ویا عملن حمهوری اسلامی را از پیکره وطن جراحی نکنی و تو چاه فاضلاب نندازیم نمیتونیم از نجات وطن صحبت کنیم . پس تشکیل دولت موقت و تشکل سالم همه ازادیخواهان حول عدالت و ازادی و یکپارچگی ایران برای این جراحی بزرگ ضروری است ولاغیر ... هرکس و جریانی که میخوادبیاد قدمش روی چشم . ما برای عدالت و آزادی و یکپارچگی اقوام قهرمان ایران میجنگیم .
به امید ایرانی یکپارچه درسایه عدالت و آزادی .
۹۹% اقوام ایرانی به نطریات جدایی طلب اعتقاد ندارند چون به حکومت اخوند اعتقادندارند ...
امروز اخوند و جداطلبی ابزار کارامد جداطلبان محسوب میشود .
خاکزاد ( مجاهدسابق)

esmail گفت...

خاکزاد گرامی برای بدست اوردن وطن حتما قبل از آن باید ملا را جارو کرد حرف من این است که توجه داشته باشیم در شرایط کنونی ملا بزرگترین دشمن ایران و عامل تلاش یا ست
با درود

esmail گفت...

محمود گرامی
ممنونم
یک نمونه برای من مثال بزن که به آن سبک عمل کنم
مثلا یک لینک از یک طرح مورد نظرت را
با سپاس

محمود گفت...

درود مجدد
به چشم.
به عنوان مثال مطالب لینک زیر در عین سادگی جلب توجه میکند.
البته این فقط یک مثال است. من برنامه طراحی گرافیک ندارم. حتما در کنارت دوستانی که در این زمینه صاحب نظر باشند هم پیدا میشود.
آرزوی تندرستی و شادکامی

http://www.parsnaz.com/%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7-%D9%88-%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA.html