دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ آذر ۳۰, جمعه

پرسش از شاهزاده رضا پهلوی: آیا شما یک فرد مذهبی هستید؟ برنامه شما برای جلوگیری از جنگ داخلی چیست؟


 شاهزاده_رضا_پهلوی چندی پیش در ویدئویی یک ساعته به بسیاری از سوالات هموطنان که امروز هم سوال بسیاری از شماست پاسخ داده

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

احسنت .
منم دقیقا همینجوری فک میکنم .

ناشناس گفت...

الیته خیلی هم معتقدند که حرفاش درسته اما خودش بی عرضه است !
چرا ؟
میگن چرا رسما آستین بالا نمیزنه فراخوان بده تا واکنش مردم را تست کنه تا بتونه مهر خودشو در مسیر سرنگونی بزنه .
یکعده هم میگن میترسه مثل بعضی ها فراخوان بده ولی کسی به فراخوانش اهمیتی نده ...
خلاصه بحث زیاده ...
اما در مجموع ملت میخوانش و به اندازه ای که تو دل مردم جا داره ولی اقدام مناسبی نمیکنه برای همین بعضی معتقدند بی عرضه است .
اما من شخصا معتقدم بی عرضه نیست ولی میترسه کارتش بسوزه و برای هنین منتظر سراسری شدن قیام هست اما اگر حتی اینطوری هم فکر کنه اشتباهه چون ممکنه مردم را از دست بده .
مردم تو صحنه هستند و اگرچه خودشون دارای چهره های مبارز سرسخت شناخته شده در داخل هستند اما همان چهره های شناخته شده نیز به ایشون تمایل نیز دارند ...
بهرحال ایشون نباید بیش از این لفتش بده .

خاکزاد

ناشناس گفت...

مواضع رضا پهلوی را میپسندم چون او ادعای انقلابیگری ندارد اما صادقانه سخن میگوید درحالیکه مجاهدین ادعای انقلابیگری دارند اما رهبری ان صادقانه سخن نمیگوید و صرفا با سوء استفاده از خون جانباختگان ادعای طلب دارد ! حتی درباره القابی که طی دوسال و نیم به خمینی دادند مانند پدربزرگوار و مجاهد اعظم و رهبر انقلاب و سمبل شرف ملی و رهبر ضد امپریالیست و رهبر سازش ناپذیرخلق و صددوجین القاب مشابه دیگر حتی یک انتقاد از خود نکرده اند لاجرم فاقد صداقت هستند .

چرا از مجاهدین کات کردم و جدا شدم ؟

از فروش نشریه تا کتک خوردن از حزب اله تا عضویت تا هرانچه که شما خواننده محترم تصورمیکنید مال و جان در راه مجاهدین گذاشتم اما درکنار ان روی بیوگرافی و سرگذشت سازمان کارمیکردم بیوگرافی که رهبران سازمان ارائه میدادند قانعم نمیکرد و همواره در درون خویش با تکیه به فردیت مبارز خویش یک تناقض و تحریفی حس میکردم و به تحقیقاتم ادامه میدادم .

وقتی دریافتم جزوه های سازمان که بنیانگداران و مرکزیت اولیه نوشته بودند  مورد استفاده قرار نمیگیرد و بیشتر دهستانهای اقای رجوی را ارائه میکنند دچار تبهام و تناقض بیشتری شدم تا اینکه سرانجام در دودهه میش دریافتم که اقای رجوی با همه اهن و تلپش حتی دارای سابقه یک ساعت مبارزه مسلحانه نبوده تدریجا فاصله ایده الوژیک گرفتم بعدا که میراث سازملن همچون ملک ششدانگ ! را ایشان طی یک نامه کذایی برای مریم سند زدند ! بیشتر به فاصله این رهبری از بنیانءداران پی بردم شما تصورش را بکن میراث یک سازمان به کسی میرسد که حتی درطول عمر نازنینش یک دقیقه پایش به کلانتری نرسیده است و به صرف توان چاپلوسی و زیراب زنی کادرهای قدیمی چرا باید در راس امور سازمان قرارگیرد ؟؟؟

تدریجا متوجه شدم داستان مبارزه نیست بلکه ادا و اصول و سازمان بازی و رهبر بازی است در حالیکه قدیمی ها یک به یک ضایع و بایکوت میشوند !

جریان فروغ و بی لیاقتی رهبر خودشیفته در نابود کردن یک سوم اعضای سازمان مرا به فکر بیشترفروبرد خصوصا که این رهبر خودشیفته ننر ازخودراضی شکست را وقیحانه به گردن مشکلات جنسی رزمندگان گذاشت درحالیکه خود علائم مشکلات جنسی را با خود یدک میکشید !

سازمان تدریجا چاپلوس پرورشد و مبارز به چاپلوس و جاسوس تبدیل شد حرص و ولع رده طلبی چنان درانان جا انداخته شده بود که حاضربودند برای ارتقاء رده و خوشایند رهبر اپورتونیست تو صورت رفیق خود تف بیاندازند و انداختند !!! و چقدر وقیحانه !

رهبر خودشیفته ترسو و بزدل خمینی درونش را کتمان میکرد و ان را در درون افراد جستجو مینمود !

از افرادی که به شورا دعوت کرده بودند و با التماس و مکاتبه انان را به شورا اورده بودند بعداز اینکه انها رفتار سکت و خصلتهای اپورتونیستی رجوی را میدیدند از شورا استعفاء داده یا بیرون میرفتند و بلافاصله مارک رژیمی و اطلاعاتی میخوردند ... درحالیکه اقای رجوی خود برای اطلاعات عراق به استناد دهها سند مزدوری و ادم فروشی کرده بود همچنان قهرمان جلوه داده میشد ! مجموعه این رفتارها و نمودها مرا از این سازمان زده کرد خصوصا که میدیدم تعداد بسیارزیادی از اعضا و پامنبری ها و چاپلوسهای ایشان در شرایط مناسب به سمت رژیم رفتند ! بیشتر بر حقانیت فردیت خود واقف شدم .

درنهایت به این رسیدم که جمهوری اسلامی خمینی خامنه ای هیچ فرقی با جمهوری اسلامی دموکراتیک رجوی ندارد چون داستان ارتجاع غالب و مغلوب است چون در پایه های ایده الوژیک یکی هستند و خودشان هم بهتراز هرکس میدانند .

غریبه

ناشناس گفت...

چارلی
خیلی خلاصه و کوتاه اقای رضا پهلوی قد وقواره یک رهبر را ندارد نه بلحاظ ظاهری بلکه محتوا خالی از سکنه است همچنین اقای رضا پهلوی و هر کسی که میگوید پس از سرنگونی جمهوری اسلامی در ایران جنگ داخلی نخواهد شد و ایران سوریه ولیبی نیست و از این جور چیزها بدانید بدانیم بدانند که همه اینها یک دروغگویی بیش نیستند و بدانیم بدانید که در صورت سرنگونی ملاها چه بخواهیم چه نخواهیم ایران به سمت فروپاشی خواهد رفت مگر انکه
توجه کنید مگر انکه تغئیر حکومت نه به شکل نظامی بلکه به شکل سیاسی صورت پذیرد این تنها راه برای ویران نشدن ایران است هر کسی هم مثل مجاهدین خلق یا شاهزاده یا امثالهم که میگویند اینگونه نیست دروغ میگویند همین دروغ میگویند چرا
ده گروه رسما اعلام کرده اند که میخواهند ایران را شقه شقه کنند دمکرات کومله و .اهوازیون بلوچیون .......... بنظر من صداقت این گروها بیشتر از شاهزاده و مجاهدین است
شاهزاده و مجاهدین خلق و امثالهم اگر راست میگویند موضع گیری رسمی کنند و اینها را رسما ضد ایرانی ضد مردمی ضد استقلال ایران نام ببرنند چرا اینکار را نمیکنند چرا شاهزاده میگوید تروریست ها ولی اسم نمی برد اگر راست میگوید اسم ببرد تا معلوم شود که این بابا داره راست میگه

ناشناس گفت...

روزگار غریبی است نازنین

(خرد) را در پستوی خانه نهان باید کرد »

دوباره یک عده به دنبال رضا پهلوی راه افتادند و هر که را که کوچکترین نقدی بر او داشته باشند به رگبار فحش و ناسزاگویی می بندند و به اپوزیسیون صادراتی متهم میکنند!!! بیماری مزمن کیش شخصیت و شخصیت پرستی ایرانی انگار درمان و تجربه وعبرت از بت سازی خمینی اصلن در ضمیرشان شان جایی ندارد. زندگی در غرب و دموکراسی حاکم در آنجا هم هیچ تاثیری در افزایش تعقل، عمق بینش ، درک و فهم این قشر نداشته !!!
آیا پردازش بتی دیگر در جریان هست ؟ با تمام تبعات مشابه سال ۵۷ این بار قلع و قمع نه به اتهام "طاغوتی" ، بلکه با عناوینی دیگر اما عوام پسند !!!

ناشناس گفت...

اقای چارلی
اولا وسط دعوا نرخ تعیین نکن دوما رضا پهلوی رو با مجاهدین تویه طیف ننداز سوما خودتو عقل کل جا نزن چهارما هیچیک از احزاب شناخته شده کردستان صحبت از شقه شقه کردن نکردند پنجما این مملکت نه به شیفتگان ولایت فقیه نیازداره ونه به دوب شدگان ولایت عقیدتی ..
بروبابا خدا روزیتو جای دیگه حواله بده .
تنها عامل شقه شقه شدن ادامه حضور جمهوری اسلامی است چون با تفرقه بین مردم حکومت میکنه

ناشناس گفت...

چارلی
دوست عزیز بی نام و نشون که جواب مرا داده ای ولی اسم برای خودت انتخاب نکرده ای چندتا موضوع گفته ای نازنین که نشون میده قاطی داری عزیز من گفته ای هیچ کدوم از احزاب کردی نگفتند شقه شقه اگر اینطوره اون ده گروه که یکیشون حزب دمکراته یکیشون کومله است یکیشون اهوازیون هستند ویکیشون هم بلوچیون عمه من هستند اونه با اسم خودشون ورسم خودشون و زبون خودشون گفتند حالا تو امدی میگی نگفتند
دوما دوست عزیز ناشناس اگر به چند سوال من پاسخ داده بشه من هم ترفدار شاهزاده میشم
62 میلیون دلار 40 سال پیش که شاه خارج کرد کجاست
چرا شاهزاده رضا میگوید تروریست ولی اسم نمیبرد از چه میترسد
او میگوید این شعار شقه شقه شدن و جنگ داخلی و مثل سوریه شدن واقعی نیست ولی اسمی از ده گروه جدا طلب نمیبرد که هر کدوم قسم خورده اند ایران را شقه کنند
عزت ذیاد

ناشناس گفت...

تو که از بت میگی چرا بت خودتو پنهان میکنی و ازش چیزی نمیگی ؟ دوتا بت کلا داریم اولی خامنه ای در نظر بسیجیاش و دومی رجوی در نظر پامنبری هاش . بت سوم هم نداریم ... محاله این ملت دنبال بت بره و اگه میرفت اولا مرگ بر ولایت فقیه نمیگفت دوما یه شعاری تا حالا به نفع رجوی داده بود ... اینم افتاب دلیل افتاب ... پس لطفا زیپو بکش برادر .

ناشناس گفت...

اهاای ناشناس ! نوشتن ساده است کافی است یک مشت راست و دروغ و درست و نادرست را پشت سرهم ردیف کنی و اخرسرم نتیجه بگیری که رضا پهلوی همون خمینیه !!! اشکالی نداره بگو اما نظرتو جای حقیقت مطلق جاش نزن که تاریخو با چرت و پرت های بظاهر انتقادی و بظاهر منطقی تکرار نکنی .
تحلیل مشخص از شرایط مشخصو فراموش نکن تا به حرفهای کلیشه ای خیر سرت روشنفکری نیافتی .
باید احمق باشی یا سرسپرده بی مغز باشی که رضا پهلوی لیبرال - دمدکراتو با خمینی مرتجع سلفی و قاتل مقایسه کنی .
برات متاسفم که تو باغ تخیلات و سرخوردگی سیر میکنی .
خاکزاد

ناشناس گفت...

اقای چارلی
۶۲ میلیون دلارو چسبیدی ... میلیاردها دلار سران جمهوری اسلامی رو ول کردی ؟ اگه همه زورتو داری میزنی که بگی شیخ از شاه بهتره میل خودته ... انقد بگو تا کیف کنی . ضمنا اهوازیون که عددی نیستن و شاید فقط یه اسم چندنفره باشن و ملاک بحث نیست . قاسملوی مرحوم از جنابعالی بیشتر به فکر یکپارچگی بود برو مصاحبه هایش را صادقانه گوش کن عزیز .

ناشناس گفت...

اصن گروههایی که تحت نامهای مختلف از شرق و عرب و شمال و جنوب ادعای تجزیه کردند در حد گروههای مینی بوسی هم نیستتد و پلاک تحلیل ما نیستند . گنده هاشون که در کردستان طرفدار دارن و مطرحند اتفاقا دنبال تجزیه نیستن . بنابراین رژیم از سوریه ای شدن مردم ایران را میترسونه تا بتونه با تفرقه بمونه به کمک شماها ! ضمنا اگه مغز تو کله پوکت باشه باید تا الان فهمیده باشی که رضاپهلوی میتونه در این شرایط از جمهوری اسلامی عبورکنه ( الیته اگه استین بالا بزنه و بازی بازی نکنه )