دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ بهمن ۱, دوشنبه

رباعی. دو هوو. اسماعیل وفا یغمائی


۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

دقیقا درنهایت استعاره درست گفتی و خیلی قشنگ با رباعی توضیح دادی . اونایی که باد بگیرن گرفتن .

ناشناس گفت...

الیته اونایی که باید بگیرن قبلا هم خودشون گرفته بودن اما رباعی نداشت که حالا داره خوشبختانه .

ناشناس گفت...

اين جد مرحوم تو اومده تو خواب تو موندگار شده ها. ولي متاسفانه فقط من و اون جد كوربگورت و شخص خودت ارزش ادبي اين رباعيات رو ميفهميم. بقيه هنوز محضر تو و جد قرمساقت رو درك نكردن

ناشناس گفت...

این لاشی ناشناس متخصص جد شناسی کیه ؟
فک کنم از تبار رهبرعقیدتی ( بزدل پنهانکار ) باشه .

ناشناس گفت...

واقعا دارم ایمان میارم به اینکه رجوی از مبارز تفاله ساخت و انهم تفاله های ایده الوژیک که درپایه ها با اخوند هیچ فرقی ندارن .
سرتاسر سایتهایشان را که ببینی یک کلام از مبارزین زنان شاخص داخل در میدان و زندان نیست و هرچه هست تبلیغ برای علیامخدره ای که با کمتراز ۵۰ تا نوکر و کلفت جایی نمیره . ننگ بر تفکر اخوندی و ایده الوژی پوسیده اش .

ناشناس گفت...

اقای یغمایی !
از این بی حرمتی ناراحت نشوید من هم تا ۱۰ سال پیش مثل تینها به اندازه خر هم نمیفهمیدم و کلا دنیایم دوچیزبود ( مسعود و مریم) بعدا که به شخصیت پوشالی و خودخواهانه شان می بردم کشیدم از اینها بیرون و اتفاقا مسیر دقیق تر و کارامدتری را برای مبارزه با رژیم انتخاب کردم . ببینید الان حتی بازنشستگان درداخل کشور رب و روب رژیم رو با شعارهای تیزشون به چالش کشیدن و این درشرایطی هست که این بوزینگان رهبر عقیدتی هنوز تو عالم فردیت باختگی و چاپلوسی خودشون سیرو سفر میکنند . ببینید الان یک دخترخیابان انقلاب در ایران به اندازه کل دکون دستگاه اینا شجاعت داره و نزد مردم از جایگاه برخورداره درحالیکه اینا همه فعالیتشون از صبح تا شام تبلیغ برای دونفر بزدل که درزندگی و روابط اشرافی غرق هستن خلاصه میشه . منم ۱۰ سال پیش مانند این ناشناس کودن بودم و دنیام کوچیک بود چون رهبرانم کوچیک بودن . به دل نگیرید مطمئن باشید همین گوساله ( بلانسبت گوساله) یکروز از لجنپراکنی مشمئزکننده و گنداب درونی خودش بیرون میاد و اندازه بازنشستگان مبارز و دختران خیابان انقلاب دل و جرات پیدا میکنه .

ناشناس گفت...

بسیار رباعیات پرمغز و پرمحتوادو روشنگری هست دستتان درد نکند و مطمئن هستم اینها ماندگارخواهد شد و نسلهای آتی بعداز ما ان اینها را خواهندخواند و تجربه خواهند اموخت تا گرفتار ایده الوژی اخوندی تحت هیچ شکلی نشوند . بزرگترین دشمن این رباعیات اول اخوند حاکم است و دوم ذوب شدگان درولایت فقاهتی و عقیدتی چون سیبل مشترک انهارا نشانه رفته ای .

ناشناس گفت...

از الله
به
ناشناسی دهن گشاد رهبر عقیدتی
چون اهل مکتب اهل بیت و ایده الوژی اسلام راستین هستی لذا شمارا به عنوان غلمان به بهشت حواله میدهم تا در خدمت شیوخ عرب از قوم بنی هاشم و بنی امیه و بنی عباس بنی علم الهدی و بنی خمینی و بنی طوسی سرویس بدهی باشد که به جز دهان گشادت جاهای دیگرت نیز فراخ گردد .
میدونم که از این دعای خیر دچار شعف ایده الوژیک شدی ! ما مسلمانان تنگ نظر نیستیم و اهل گشادیم و حلالت باد .
همانا خدا دانا و تواناست .
ومن التوفیق و ...

ناشناس گفت...

غلمان جان
چون اون اقایون بنی فوق الذکر از جنس ایده الوژیک خودت بودند خواستم در خدمتشان باشی و فقط به انها سرویس بدهی که بیشتر دچار شعف ایده الوژیک بشوی .
همانا خداوند دانا و تواناست
ومن التوفقیق و ...

ناشناس گفت...

با این حساب ارتجاع حاکم و ارتجاع مغلوب دوتا هوو هستند که شوهر مشترکشون همون پایه های ایده الوژیک اسلامه و هرکدام در ارائه ان با قرائت خود با یکدسگر رقابت میکنند جالبه یکی از این هووها چادریه و یکیشونم روسری ! پیغمبرم حالشو میبره انشاله تعالی !