دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ بهمن ۱, دوشنبه

شمخانی و قتلی که در سال ۵۹ مرتکب شد مختار شلالوند

  در روایت رسمی رژیم به منظور پایمال کردن خون وی مدعی شده اند که او در جبهه‌ی جنگ کشته شده است و عاشق «روح‌الله» بوده است! لازم به گفتن است که پدر اسحق بنام«عبد النبی عیدی گماری» تا زمانی که زنده بود به دنبال دادخواهی خون فرزند خویش از شمخانی بود. برادرم حمزه شلالوند، که در قتلعام سال ۶۷ اعدام شد، بارها این پدر رنج دیده را جهت پیگیری از شکایتی که علیه علی شمخانی، به دادگستری اهواز ارائه داده بود، با ماشین شخصی خود از اندیمشک تا اهواز همراهی کرده بود.  ادامه‌ی مطلب..

۱ نظر:

ناشناس گفت...

قتل یکنفرکه برای این فرمانده های پوشالی چیزی نیس ! اینا صدها و هزاران سرباز را براثر بی لیاقتی نظامی تو جبهه به کشتن دادن و خودشونم الان در اقتدارن و طلبکار از مردم متاسفانه .
بزودی عدالت اجرا میشود الیته امیدوارم .