دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ بهمن ۲۷, شنبه

تنظیم رابطه نظامهای استبدادی شاه و شیخ با وکلای مستقل .همنشین بهار

۳ نظر:

ناشناس گفت...

ما که دقیق منظور اقای همنشین را نفهمیدیم .

ولی هر کور و کری با شنیدن داستان پیچیده ایشان نتیجه میگیره که دادگستری خمینی از دادگستری شاه بهتربوده ! همه نلاش همنشین جاانداختن همین مطلبه .

درحالیکه ایشون درباره دادگستری شاه اغراق میکنه و درباره دادگستری خمینی اغماض .

ناشناس گفت...

خسته نشدید از بس که نیروتونو گذاشتین رو شاه ! با شعار توخالی علیه شیخ و شاه ؟

اخه آدمهای عاقل !

وقتی ۴۰ ساله شاه رفته و ۴۰ ساله که شیخ اومده و پیر ملتو کشورو دراورده و به تباهی کشونده همطراز گرفتن شیخ و شاه آیا تطهیر جنایات شیخ محسوب نمیشه ؟ ایا فشاری که باید روی یک رژیم بساد وقتی تقسیمش میکنی روی دوتا رژیم طبعا نیمی از فشار از روی رژیم حاکم کاسته میشه که ... این روشی که شماها پیش گرفتین نه با طبیعت میخونه ونه با قوانین فیزیک و استاتیک ! نیرو روی یک تیر با دوتکیه گاه یعنی کاهش نیمی از فشار روی هرتکیه گاه ! تازه تکیه گاه موجود ونه تکیه گاهی که ۴۰ ساله رفته پی کارش ! جمع عکسالعملها برابر است با زیگما اف .

افتاد ؟؟؟؟؟؟؟

وقتی شما تو این شرایط اینحوری محاسبه میکتی یعنی حساب و کتاب سرت نمیشه .

اگر قصد آگاهی های دموکراتیک داری چرا بصورت مجزا حقوق بشر و قوانین عادله یادنمیدی ؟ اگر قصد کوبیدن دادگستری شاهو داری خوب چه ربطی به دادگستری شیخ داره ؟ دادگستری شیخ هزاران افراد زیرحکم و ملی کش را ناجوانمردانه به دارکشیده ... در دادگستری شاه اگر یک نمونه مشابه سراغ داری بگو .

اگر میخواهی از همکاری تاریخی ساه و شیخ بگی خوب بطور مجزا تاریخ به ما درس بده ونه اینکه با منظوروکنایه و لاپتو بخواهی چیزی جت بندازی و حقی پایمال کنی ... اینجوری وقایع را ثبت میکنی ؟

رک و پوست کنده بگم وقتی رضاپهلوی رو میکوبی یعنی داری به شیخ حال میدی ولاغیر . برلت مثال فیزیک قبلا زدم تا تاثیر علمیشو بفهمی .



خاکزاد

ناشناس گفت...

اگر واقعا هدف شما تنظیم رابطه شاه و شیخ است چرا ۵۰۰ سال عقبترنرفتید و فقط چسبیدید به ۴۰ سال پیش ؟
استدلاتون آب داره !
روتون نمیشه بگید شیخ بهترازشاه هی میپیچونین ؟

غریبه