دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ اسفند ۹, پنجشنبه

در عنفوان جوانی پدر بزرگ شدیم.

 روی عکس کلیک کنید
ما هم در عنفوان جوانی نوه دار شدیم. به حول و قوه اهورا مزدا و خداوند جان و خرد و نه ان قلابی عوضی که عجالتا جای اهورا را اشغال کرده و نیز با همت والای امیر و ایمیلیا که عشق را به بار نشاندند و خود را در یک تن باز افریدند ما هم در عنفوان جوانی و در حالیکه خود من یکپا نوه ام صاحب نوه شدیم . به شادی ورود این نوه نازنین و به سفارش زرتشت بزرگ امشب جامی شراب به سلامتی نورسیده به ساغر خواهم ریحت وخدای جان و خرد را سپاس خواهم گفت آنکه جهان را افرید و شادی را برای انسان افرید و نه اشغال کله ای که خودش و پیروانش عشق را به کثافت آلوده اند و بدترین دشمنان زندگی و عشق اند . من و ما اگر میرزمیم و تحمل میکنیم برای عشق و زندگی است و بس و نه سودای بهشت و هراس از دوزخ.. هدیه ای برای این دو جوان نداشتم جز اینکه شجره نامه پدری نورسیده را به انها تقدیم کنم تا این جوان در اینده بداند که از سوئی نسب به ویکینگها میبرد و از سوئی به فرزندان خورشید در دشت کویر. بادا که در جهانی براید و بپاید و بزید که عشق و انسانیت و عدالت و آزادی نیرومندتر از عصر ما باشد.

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

ضمن تبریک باید به "پدربزرگ جوان" بگویم که اقاجان ! دود از کنده بلندمیشه !
شماره ۲۵۰

ناشناس گفت...

تولد نوه ات را تبريك ميگم. اميدوارم مثل باباش كارشناس محيط زيست نشه.

ناشناس گفت...

اروند گفت:
تبریک و شادباش به شما و امیر و یار و نورسیده، جوون دل شاد دار که در دلزندگی جوانی ادامه دارد، باید باشیم و شاهد جشن و شادمانی ایرانیان در ایرانزمین بر ویرانه های نکبت اسلامی و شکستن استخوانهای خمینی و خامنه ای و اعوان و انصارش باشیم. روزگارتآن خوش باد.🌹🌷🌺😅😃

Unknown گفت...

درود بر شما.بر شما و خانواده محترم گرامی باد
عزت بهمنی

مسعودعالمزاده/پاريس گفت...

۹ اسفند ۱۳۹۷/ ۲۸ فوريه دوهزاروهژده/مسعودعالمزاده/پاريس

باآرزوى تندرستى براى اميرگرامى،يارش و دو نوه !

ناشناس گفت...

اقای یغمایی یه پیشنهاددارم
ضمن تبریک و تهنیت توبد نوه گرامیتان پیشنهاددارم اورا بدهید به سازمان تحت اموزش سازمان بزرگ بشود تا اگر روزی روزگاری نیازیود بفرموده خودشو تو خیابون برای همسر عزیز رهبرعقیدتی آتیش بزنه .
یا بفرستینش پای اموزشهای ایده الوژی رهبرعقیدتی که دراینده یا " بریده مزدور یعنی انجمن نجاتی" بشه یا "بریده چاپلوس یعنی نون خورمسعود" ...
چون میدونیدکه اگر غیرازاین باشه بقول علیامخدره یا سراز تیمارتسان درمیاره یا فاحشه خانه !
شماره ۲۵۰

مسعودعالمزاده/پاريس گفت...

۱۰ اسفند ۱۳۹۷/ ۱ مارس دوهزاروهژده/مسعودعالمزاده/پاريس

گل باشى وعمرت چوگلها نباشد !

جناب نى ناش ناشناسى که گفتى :
-----------------------------------------------------------
تولد نوه ات را تبريك ميگم. اميدوارم مثل باباش كارشناس محيط زيست نشه.

۸ اسفند ۱۳۹۷، ساعت ۲۲:۵۸
-----------------------------------------------------------

۱/ظاهرن مرض سال پنجاه و هفتت هنوزدرمان نشده.تويه جامعه متمدن ومدرن ازپيش براى کسى تعيين تکليف نمى کنن که چکاره بشه يانشه.
۲/اون سرکرده ى بيمارروانى مجاهدين که شديدن ازعقده ى حقارت رنج مى بره،کوشش مى کنه تاباتحقيرديگران،بار روانى شو رو تخليه کنه وکمى احساس سبکبارى کنه.جدى جدى فکر مى کنى اگه به شيوه ى اين جماعت ارتجاع مغلوب،بجاى "پدرگرامى"بگى"باباش"،طرف احساس خودکم بينى ميکنه و فرداميادتوفرقه و"يه نيرو"هم باخودش مياره ؟ آخه "اينا" که خودشون ارزش انسانى و حق شهروندى که ندارن."نيرو" هستن براى فرقه،همين وبس."نيرو" !
۳/درپيوندبا"كارشناس محيط زيست"،اين روهم کورخوندى،حسابى ازمرحله پرتى.من توهوش مصنوعى کار مى کنم.گوشاتوواکن : تا بيست سال ديگه،هشتاددرسد پست هاى کارى امروز جاگزين خاهدشد.نمونه : بيش ازشست سال ميشه که راديو گرافى هاى بيمارستانى بايگانى شده.اينارو کشيده ن بيرون ضبط کرده ن،داده ن به سيستم هاى "شناخت تصويرى"،پرونده بيمار و نشانه هاوتشخيص بيمارى--درست يانادرست-- همه وهمه باهاش هست،اون هم تو اشل مليونى.تاسه سال ديگه وقتى ميرى راديوگرافى،هنوزبيرون نيومدى نتيجه آماده ست بادقتى که هيچ متخصصى رودستش بلند نميشه باهزينه ى نزديک به هيچ.اگه دارى راديولوژى ميخونى ول کن که بيکار ميمونى.تاده سال ديگه برنامه هاى مترجم باشناخت صوتى(که همين حالا هم هست) به چنان کيفيتى خواهندرسيدکه هيچ بشرى رودستش بلند نميشه،اون هم رايگان.
۴/آينده ى دور رو به سادگى نميشه ديداماحرفه و تخصص هايى ازنوع باستان شناس،روان شناس،تاريخ دان،متخصص روبوتيک و متخصص محيط زيست (بويژه باگرمايش زمين)تاپنجاه سال ديگه بروبرو خواهندداشت.تواينجاش هم امير زده توخال !
۵/به مانيومده که اين سيمين نازنين چکاره بشه يا نشه.فضولى موقوف ! من تنهااميدوارم که شادوتندرست باشه.به دام ارتجاع غالب ومغلوب و افراطى گرى نيفته.بقيه ش هم نه به من مربوطه،نه به تو و نه به اون دو رهبرالدنگ.
۶/ باآرزوى تندرستى وشادکامى دوباره براى تازه گل نورسيده(بقول فيزيک دانها با آنتروپى نزديک به صفر)،پدرگرامى ش(ونه باباش)،يارزندگى ش(ونه اون زنش) وپدربزرگ گرامى ش.چون "ايشان" خواسته که ناسزاننويسيم به چشم !،
پس اين سه تا نقطه ... حواله ى خودت و اون دوتارهبر فر...مز...دي...پف...جا...خا...قر... ات !

ناشناس گفت...

‌وقتی یک سازمانی که چهل ساله رهبرانش رفتند خارجه ادعای آلترناتیوی دارن چرا بازدیدکنندگان سایتشون و سخنرانی های رهبرانشون بیش از ۱۰۰۰ ( اصلن بگو ۱۰ هزار) نداره ؟

۱/چرا تاکنون درایران حتی یک تظاهرات ۱۰۰ نفره نتونستن بزارن درحالیکه یکروزدرمیان درسراسرایران با اعتراضات کارگری و معلمین و مالباختگان و بازنشسته شدگان و دانشجویان مواجه هستیم ؟

یک آلترناتیو وقتی رهبرش یک پیامی میدهد حداقل باید یک میلیون پیام را بخوانند ونه ۲۵۰ نفر !!!

یک آلترناتیو باید با همه گروههای اپوزوسیون حتی تاکتیکی روابط صمیمی داشته باشه ونه عینهو هوو با حسادت و بخل با شاخص های جنبش برخوردکنه و کمرنگشون کنه !

خاک برسر آلترناتیوی که سال تا سال نامی از مبارزین داخل کشور نمیبره اما خودشو درخارج زیرذره بین گنده گویی میزاره ! و هزاران مبارز در میدان و زندان را نمیبینه !

۲/ این آلترناتیو مدعی دهن پاره تولیداتش درطول این چهل سال چه بوده ؟

صرف نظراز دعاوی خودش مبنی بر جهانی شدن و ازاین مزخرفات ایا درعمل جز تولید "بریده مزدور" برای رژیم و تولید " بریده چاپلوس " برای خودش خروجی دیگری داشته است ؟

ایا جز تاریخچه سازی مملو از تحریف برای نیروهایش کارموثر دیگری انجام داده ؟

اسا جز پراکندن تخم تفرقه در میان دشمنان رژیم اقدام موثر دیگری کرده است ؟

ایا جز نوشتن مقالات و انتشارکتب گمراه کننده توهین آمیز به یاران قدیمی اش خروجی دیگری داشته است؟

ایا جز دروغ به اعضا مبنی بر ادعای استقلال ! و پنهانکاریهای خائنانه سراپا وابستگی زبونانه حرکت دیگری داشته است ؟

ایا تاکنون انتقادازخودکرده که چرا القاب قهرمانانه به خمینی جلاد نسبت داده بود ؟( مانند مجاهداعظم و پدربزرگوار و سمبل شرف ملی و رهبرانقلاب و یک دوجین القاب مشابه دیگر )

۳/

این سازمان نمیتونه الترناتیو دموکراتیک باشه چراکه سیستم ان شورایی نیست و برپایه تبعیت جمع از فرد ( ولایت فقیه - رهبرعقیدتی) گذاشته شده و هیچ یک از اعضاء نه تنها حق انتقاداز رهبری ندارند حتی حق داشتن همسر رانیز ندارند ! حتی اختیار خوابشان دست خودشان نیست !  دراین تشکیلات ضددموکراتیک اخوندی یکنفر وراجی میکنه بعنوان رهبری و اطرافیان چاپلوس بیانات ایشان را داخل اعضاء میبرند !( درست مانند سیستم حاکمیتی جمهوری اسلامی - ولی فقیه )

دراین سازمان رای گیری ها مانند کره شمالی و یا مانند فقهای شورای نگهبان رژیم ازقبل دیکته میشود و ۱۰۰ درصد رای مطابق نظر رهبر صادرمیشود !

دموکراسی دراین سازمان تعریف ایده الوژیک  دارد و نه علمی ! واژه دموکراتیک لقلقه زبان انهاست ونه اعتقاد مغزشان !

دموکراسی انان مانند مفهوم ازادی درنظر خمینی است ( عقیده و بیان ازاداست مشروط براینکه خمینی ان را تایید کند !)  معلوم میشود هنوز خمینی درون رهبران بالا نیامده است ! وتا خمینی درونشان بالا نیامده همین اش است و همین کاسه .



بهرام جان

ناشناس گفت...

تبریک میگم به شما بخاطر نوه دارشدن .
نه بخاطر اینکه چون اقای یغمایی هستی فقط بخاطر اینکه اولا خودت اعلام کردی که نوه دارشدی و وظیفه خواننده است که تبریک بگوید .
واما :
شاید روزی نوه جنابعالی بنابر سرشت خانوادگی شاعری بشود و بیاد پدربزرگش هم اشعاری بسراید که حتی تصورش هم شیرین است .
ولی رهبران سازمان اگر معرفت و وجود و جنم و مرام آزادگی داشتند باید بجای چسباندن مارک وزارتی و ازاینگونه مزخرفات به فرزند شما تبریک نیز میگفتند که در دوره ای انهم در نوجوانی برای این سازمان سلاح بردوش گرفته درحالیکه رهبران بزدل با محافظ درپشت جبهه در حال orde دادن بوده اند !
تبریک که نگفتن ! لجن پراکنی هم میکنن !
همین برخورد نشان میدهد که دراین سازمان اخلاق و معرفت و آزادگی مفهومی ندارد و سالهاست مرده است وعجبا برای جوانی که در نوجوانی برای این سازمان سلاح بردوش کشیده است دندان قروچه هم میروند !
عجب آلترناتیوی !؟ بهرحال بهم ثابت شد که یه جو معرفت خشک و خالی هم ندارند .
خاکزاد

ناشناس گفت...

Beautiful. Congrats