دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ اسفند ۹, پنجشنبه

در مورد کامنتها

در مورد کامنتها
دوستان و کاربران گرامی
قبل از این اشاره شده
الف.کامنتها باید مربوط به پست مربوطه باشد و نه بی ارتباط
ب .نقد و بررسی قابل قبول است ولی توهین و تحقیر نه
ج.اگر نمی خواهید نام خود را بنویسید نامی مستعار انتخاب کنید تا افراد دیگر بتوانند اگر پاسخی دارند بدهند یا اینکه افراد با هم قاطی نشوند و معلوم شود  هر کس چه کسی است 
سپاس دریچه زرد

۹ نظر:

ناشناس گفت...

من چنین تجربه کردم که حذف برخی ازکامنتها از سوی دریچه زرد بخاطر مواضع و نگرش سیاسی حاکم بران است ونه صرفا بی ربط بودن ویا اهانت .
صادق تر باشیم بهتراست !
شماره ۲۵۰

ناشناس گفت...

من نمیدونم این کامنتو درکدام پست بایدبزارم !
کامنتم اینه :
به همه اعتقادات انسانیم قسم میخورم که اگر مسیح علینژاد یک سازمان پرقدرت مالی و تشکیلاتی داشت تا حالا رژیم را صد بار سرنگون کرده بود .
واقعا الان یکنفره غوغا کرده در بخش آزادی و حقوق زنان و حجاب اجباری و غیره . یعنی تیری رها کرده تو مغز و قلب اخوند .
بازم نسبت به محدودیت امکانات مالیش دمش گرم که یکنفره زده به قلب سپاه دشمن قدار .
شماره ۲۵۰

ناشناس گفت...

اقای یغمایی
اولا خسته نباشید
دوما لطف کنید یه پست خالی بزارید برای کامنتهای متفرقه .
شماره ۲۵۰

ناشناس گفت...

اقا تورا به اعتقاداتون منو راهنمایی کنین !
من اگه بخام برینم به تئوری "اشرف مخلوقات" کجا بایدکامنت بزارم ؟
توانایی فرد

ناشناس گفت...

‌وقتی یک سازمانی که چهل ساله رهبرانش رفتند خارجه ادعای آلترناتیوی دارن چرا بازدیدکنندگان سایتشون و سخنرانی های رهبرانشون بیش از ۱۰۰۰ ( اصلن بگو ۱۰ هزار) نداره ؟

۱/چرا تاکنون درایران حتی یک تظاهرات ۱۰۰ نفره نتونستن بزارن درحالیکه یکروزدرمیان درسراسرایران با اعتراضات کارگری و معلمین و مالباختگان و بازنشسته شدگان و دانشجویان مواجه هستیم ؟

یک آلترناتیو وقتی رهبرش یک پیامی میدهد حداقل باید یک میلیون پیام را بخوانند ونه ۲۵۰ نفر !!!

یک آلترناتیو باید با همه گروههای اپوزوسیون حتی تاکتیکی روابط صمیمی داشته باشه ونه عینهو هوو با حسادت و بخل با شاخص های جنبش برخوردکنه و کمرنگشون کنه !

خاک برسر آلترناتیوی که سال تا سال نامی از مبارزین داخل کشور نمیبره اما خودشو درخارج زیرذره بین گنده گویی میزاره ! و هزاران مبارز در میدان و زندان را نمیبینه !

۲/ این آلترناتیو مدعی دهن پاره تولیداتش درطول این چهل سال چه بوده ؟

صرف نظراز دعاوی خودش مبنی بر جهانی شدن و ازاین مزخرفات ایا درعمل جز تولید "بریده مزدور" برای رژیم و تولید " بریده چاپلوس " برای خودش خروجی دیگری داشته است ؟

ایا جز تاریخچه سازی مملو از تحریف برای نیروهایش کارموثر دیگری انجام داده ؟

اسا جز پراکندن تخم تفرقه در میان دشمنان رژیم اقدام موثر دیگری کرده است ؟

ایا جز نوشتن مقالات و انتشارکتب گمراه کننده توهین آمیز به یاران قدیمی اش خروجی دیگری داشته است؟

ایا جز دروغ به اعضا مبنی بر ادعای استقلال ! و پنهانکاریهای خائنانه سراپا وابستگی زبونانه حرکت دیگری داشته است ؟

ایا تاکنون انتقادازخودکرده که چرا القاب قهرمانانه به خمینی جلاد نسبت داده بود ؟( مانند مجاهداعظم و پدربزرگوار و سمبل شرف ملی و رهبرانقلاب و یک دوجین القاب مشابه دیگر )

۳/

این سازمان نمیتونه الترناتیو دموکراتیک باشه چراکه سیستم ان شورایی نیست و برپایه تبعیت جمع از فرد ( ولایت فقیه - رهبرعقیدتی) گذاشته شده و هیچ یک از اعضاء نه تنها حق انتقاداز رهبری ندارند حتی حق داشتن همسر رانیز ندارند ! حتی اختیار خوابشان دست خودشان نیست !  دراین تشکیلات ضددموکراتیک اخوندی یکنفر وراجی میکنه بعنوان رهبری و اطرافیان چاپلوس بیانات ایشان را داخل اعضاء میبرند !( درست مانند سیستم حاکمیتی جمهوری اسلامی - ولی فقیه )

دراین سازمان رای گیری ها مانند کره شمالی و یا مانند فقهای شورای نگهبان رژیم ازقبل دیکته میشود و ۱۰۰ درصد رای مطابق نظر رهبر صادرمیشود !

دموکراسی دراین سازمان تعریف ایده الوژیک  دارد و نه علمی ! واژه دموکراتیک لقلقه زبان انهاست ونه اعتقاد مغزشان !

دموکراسی انان مانند مفهوم ازادی درنظر خمینی است ( عقیده و بیان ازاداست مشروط براینکه خمینی ان را تایید کند !)  معلوم میشود هنوز خمینی درون رهبران بالا نیامده است ! وتا خمینی درونشان بالا نیامده همین اش است و همین کاسه .



بهرام جان

ناشناس گفت...

بازهم توجیب ریزی !

اخیرا سایت مجاهدین مقاله ای با عنوان "زنان خط شکن" نوشته که به مبارزات زنان طی ۱۰۰ سال گذشته اشاره دارد و بسیار بجا هم نوشته اما دررابطه با زنان مجاهد به زنان قهرمان مجاهد درددهه ۵۰ اشاره کرده که به نظرمن برطبق عادت چهل ساله خویش درحال توجیب ریزی هستند  چرا که بیش از ۹۰ درصد زنان مجاهد که در دهه ۵۰ کشته شدند از گروه مارکسیستی سازمان بودند به رهبری تقی شهرام و اصلن ربطی به مجاهدین مذهبی اپورتونیست ( گروه رجوی) نداشتند ازان جمله صدیقه رضایی - رفعت افراز- منیژه اشرف زاده کرمانی - فاطمه میرزا جعفرعلاف - نرگس قجرعضدانلو - سیمین جریری - زینب محسنیان - لیلا زمردیان - هایده بازرگان - محبوبه افراز - محبوبه متحدین  و بسیاری دیگر که اتفاقا درطول این چهل سال که اپورتونیستهای مذهبی یعنی تصفیه شدگان سازمان پس از ۵۷ درغیاب رهبران اصلی برسازمان حاکم شده اند تاکنون نامی از انان نبرده اند اما وقتی زمان توجیب ریزی فرامیرسد   با جنجال به مبارزه زنان مجاهددر دهه ۵۰ اشاره میکنند و انان را بنام خود سند میزنند !!! و جالبه که یک عکس بزرگ از اشرف ربیعی میاندازند و بقیه را در زیر ان کمرنگ نشان میدهند !!!

البته همه ما با روشهای تبلیغاتی اپورتونیستهای مذهبی فرصت طلب و تو جیب ریز به اندازه کافی آشنا هستیم  و میدانیم که انگیزه نوشتن مقاله بیشتر مبارزه با فعالیت مسیح علینژاد و لوث کردن مبارزه با حجاب اجباری است که در ایران شدیدا گسترش یافته و مجاهدین برای اینکه حسود هستند و بخل دارند سعی کرده اند با توجیب ریزی خودشان را درمبارزه پراتیک زنان مطرح کنند  و اگرچه نویسنده سعی کرده چنین برداشتی ازان مستفادنشود اما ذهنش برنوشته حاکم شده و حس حسادت و بخل از زیر قلمش بیرون زده است .

البته مقاله بیشتر حالت شعروشعارداره و درلابلای "دود و اتش " شعروشعارها قصد دارد ماهرانه توجیب ریزی کند به همانگونه که در سال ۵۷ کرده بود .

بگذریم :

متاسفانه سازمان مجاهدین بواسطه رهبری بی صلاح و اپورتونیست در خارجه به ورطه و سقوطی دچارشده که توجیب ریزی ، تاریخجه سازی و دروغ به پامنبری ها و بریده چاپلوسان ( بریده مزدوران اینده!) را سرلوحه همه اقدامات "قهرمانانه" خود قرارداده است . نمونه اش همین ادعای مبارزه زنان مجاهد دهه ۵۰ !

۹۰ درصد زنان سازمان که در دهه ۵۰ دردرگیری ها یا زیرشکنجه کشته شدند مارکسیست بودند و در دوران رهبری بهرام و شهرام بوده است و ربطی به رهبران فرصت طلب توجیب ریز کنونی این سازمان ندارد .

الیته که کلیه جانباختگان دهه ۶۰ به لحاظ مواضع هیچگونه ارتباطی با مواضع کنونی این سازمان ندارند اولیش برادران من .



خاکزاد

ناشناس گفت...

اخیرا اقای سروش گفته خمینی باسوادترین پادشاه و دولتمرد جهان بوده است ! احتمالا راست میگه چون خمینی برای اولین باردرتاریخ کشف کرد که اقتصادمال خراست ! و از کشف ایشان چهل ساله مملکت در رفاه و عدالت و ابادانی غرق است خصوصا در زمینه اقتصاد و حقوق بشر اولین نباشد ولی حتما دومین هست ( ازاخر !)

این سروش همان کسی است که در جریان انقلاب فرهنگی همراه چماقداران استادان کراواتی را از دانشگاه با توهین و ضرب و شتم  بیرون میکردند !

امان از فیلسوف نادان .

ناشناس گفت...

مارا ز رندی افسانه کردند
پیران جاهل ، فیلسوف نادان !
........
خمینی را ز رندی افسانه کرده
سروش جاهل ... فیلسوف نادان
جان من .... فیلسوف نادان ...

در دستگاه دشتی زمزمه کنید !
غریبه

ناشناس گفت...

البته متذکر بشوم که فاطمه امینی هم از بچه های چپ سازمان بود و ربطی به اپورتونیست های راست مذهبی ( گروه رجوی) نداشت . او در زمان شهادتش چندماهی بود که اسلام را نفی کرده بود .
غریبه