دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ بهمن ۱۷, چهارشنبه

ردآوری و تنظیم: حنیف حیدرنژاد عکس و پردازش: کیهان لندن

ظام جمهوری اسلامی ایران ۱۲ تا ۲۲ بهمن را دهه فجر نامگذاری کرده است. در این دهه نمایش‌های چندش‌آور حکومتی به اوج خود رسیده و تعدادی نیز به نام هنر و هنرمند در جشنواره‌های فیلم و تئاتر برای حکومت بازارگرمی می‌کنند. این دهه اما در واقع «دهه زجر» مردم ایران است که از سال‌ها پیش نیز با همین عنوان از سوی جامعه از آن نام برده می‌شود. چهره برجسته این روزها خمینی است. او یک فریبکار زیرک بود. همچون صدر اسلام و پیامبر اسلام، خمینی دو چهره دارددو چهره‌ی خمینی قبل و بعد از تصاحب قدرت 

۲ نظر:

ناشناس گفت...

خمینی یک فردی بود که همه چیزش برمبنای ایده الوژی اسلام بود از نوع تشیع سرخ علوی و متکی به کوهی از روایات و احادیث . او شاگرد خلف شیخ فضل اله نوری بود و به لحاظ تبارشناسی جدش به امام موسی کاظم میرسید .
او مانند همه امامان برای بدست گرفتن قدرت با تزویر عمل میکرد ... او براحتی چهارتا مثل بازرگان را به طرفه العینی میفریفت . او براحتی دروغ میگفت و تقیه میکرد . برای او هیچ چیز جز قدرت معنی نداشت . برای اینکه به عمق و درونیات این شیطان پی ببرید بروید کتاب ولایت فقیه و تحریرالوسیله ایشان را بخوانید . ایکاش مدعیان و منادیان مخالف شاه این کتابها را قبلا خوانده بودند .
درقدرت فقط ولایت و دراخلاق جماع با طفل شیرخوار و در بیرحمی اشدا الکفار !

هیتلو درمقایسه بااو هیچ بود .

ناشناس گفت...

مردم به خمینی اعتمادکردند او به اعتمادمردم خیانت کرد . کسی که طرفیت خیانت به ۴۰ میلیون نفررا دران ایام داشت  حتما که شیطانی دردرون خود داشت که ان را پنهان کرده بود وگرنه خیانت به ۴۰ میلیون نفر و سپس کشتن عزیزان انها چه درمیادین تیر وچه درجبهه های جنگ کاری نیست که از عهده بشربراید . باورکنید فقط از عهده یک مرجع تقلید و ایت الله برمیاید .