دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۹ آبان ۲۲, پنجشنبه

شعری از گذشته ها در پاسخ شیر نویسان و شیر نوشته ها امید که بیندیشند .بیشرفم بیشرفم بیشرف اسماعیل وفا یغمائی


هرچه بگویند من امضا کنم
شرم و شرف را همه دولا کنم
 کون مبارک سوی بالا کنم
گردش در عالم اعلا کنم
چونکه بود اصل ز بهرم هدف
بیشرفم بیشرفم بیشرف
**
چیست هدف؟ کیسه قاقای ما
آخر برج از سوی آقای ما
جای جنابش روی چشمای ما
زیر دو تا بیضه او جای ما
چونکه ز هر شش جهت و شش طرف

بیشرفم بیشرفم بیشرف


۳ نظر:

ناشناس گفت...

شعرت عین حقیقت بود .
نیما

مسعودعالمزاده ​​​/ ​پاريس گفت...

۱۹ خرداد ۲۵۷۹ ايرانى ۸ ژوئن ۲۰۲۰ مسعودعالمزاده پاريس

استاد یغمایی،

اشکال شما اینه که مثه من جنست یه کم هم خرده شیشه نداره. شما زیادی خالصی و هنوز امید داری که این جماعت دریوزه به فکر بیفتند. اینها فکرشون رو در سمت نادرست بکار می اندازند. اینجاست که "دکتر فاوست" گوته بکار میاد، اما این رو باید در جوانی خواند، حالا خیلی دیره. اینها روحشون رو (به اصطلاح) به ابلیس فروخته اند. این بابا (رجوی) چهار هزار نفر رو کشکی تو فروغ جاودان و چلچراغ گذاشت دهن توپ تا به بهانه اش سر اونهایی رو که از فرد خودش اطلاعات داشتند بکنه زیر آب (بویژه علی زرکش و سعید شاهسوندی). آخه چنین کسی که سد تا پل شرف رو پشت سرش خراب کرده، برمیگرده بگه اشتباه کرده ؟ تنها راهش اینه که دوتا پاشو بکنه تو یک کفش و بقیه رو متهم کنه.
جلوی چنین پفیوزی نباید یک قدم پس کشید تا بفهمه یه من ماست چقدر کره میده.این شوتی (رجوی) به خیال خودش ماها رو خابونده تو آب نمک تا حالا بکشه بیرون، بفرسته جلو صلیب سرخ خودمونو آتیش بزنیم بگیم "درود بر رجزی" تا خودشو با احساساتی کردن بقیه از زیر ضرب بکشه بیرون با فدا کردن بقیه !
با این بابا باید به زبون خودش صحبت کرد.
خوشش نمیاد ؟ به درک. به جناح چپ تشکیلاتم. به مسعود و مریمم. اصلن به نوک پیکان تکاملم.

ناشناس گفت...

گوهی بودم که در خارج نشستم
وگرنه
اهل رزم بودم داخل مینشستم
اگر نام شیر برخود گذاشته ام ازبرای نعل وارانه است که از میدان گریختم تا پیش نوچه هام از سکه نیافتم خصوصا که زندان و میدانهای داخل پراست از زنان و مردان مبارز که ادعای شیر بودن ندارند اما "شیر بیدار" را زابرا کرده اند تا ازداخل سوراخ موش خود پیام بدهد تا بلکه درجیب بریزد تا نوچه هایش را رنگ کند و عجیب است که این نوچه ها همگی یا طوطی شده اند یا دم جنبانک ! یعنی یا حرف سرور و ارباب خودرا تکرارمیکنند یا فقط دم تکان میدهند ! اونوقت میگن چرا مارو با خامنه ای و ساندیس خورهاش مقایسه میکنید !