دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۹ شهریور ۱۵, شنبه

عمامه از سر برمی‌دارم و کلاه ایران‌دوستی بر سر می‌گذارم

montaghed_090420.jpgعمامه از سر برمی‌دارم و کلاه ایران‌دوستی بر سر می‌گذارم

ایران وایر - «عین‌الله رضازاده جویباری»، روحانی منتقد جمهوری اسلامی اعلام کرد در اعتراض به سیاست‌ورزی‌های روحانیون شیعه و به خاطر تزلزل بنیان‌های دین در اندیشه انسان ایرانی عصر حاضر، در یازدهم شهریور ۱۳۹۹ «عمامه» - به منظور لباس روحانیت - از سر برمی‌دارد و کلاه شرف ایران‌دوستی و میهن‌پرستی بر سر می‌گذارد.

خوخواندن مطالب دیگر


 

۲ نظر:

مسعودعالمزاده ​​​/ ​پاريس گفت...

۱۶ شهریور ۲۵۷۹ ايرانى ۶ سپتامبر ۲۰۲۰ مسعودعالمزاده پاريس

( ?Have you taken us brother, Ah)

ترجمه : مارو گرفتی داداش ؟
تفسیر : این بابا مارو خرتر از اونی که هستیم بحساب آورده.

مومن ! دست وردار. دردمالباس نیست که تو آخوند با عمامه بودی لباس و کلاه جاکشی رو ورداشتی شدی آخوند بی عمامه. دردت هم اینه : ـــ تزلزل بنیان‌های دین در اندیشه انسان ایرانی عصر حاضر ــــ.
میگن یکی رفت پیش دکتر گفت دکتر جون وقتی تلنگم درمیره نه بو داره نه صدا.دکتر گفت "یه چشمه بیا". اینم اتاق رو لرزوند. دکتر هم نسخه ای نوشت و گفت "این یکی سه بار در روز برای بینی ات. اون یکی رو هم سه فطره پیش از خواب میریزی تو گوشهات. ضمنن داری میره درو واز بذار خفه شدم".

این بابا از نوع میرحسین موسوی است که میخاست برگرده بدوران طلایی امام (در واقع دوران دوسرطلایی خمینی).
این جناب از خود همین رژیم راست تره. فرقش با این رژیم اینه که سر دمدارای رژیم مذهبی نیستن، دکانی است و دارند میخورند و میچاپند. من خودم (با حماقت) خط اول جبهه جنگ عراق بودم. ما ۶۲ کیلومتر جلوتر از اهواز بودیم یک فروند آخوند دوروبرمانبود. نه برای جنگیدن ، که پیزی اش رو نداشتند، سدت کم برای روحیه دادن میتونستند بیان. همه شون تو پشت اهواز بودند. چرا ؟ چون برد توپخانه عراقیها با خرج موشکی ۶۰ کیلومتر بود ! اگه به شهادت و بهشت و این مزخرفات باور داشتند که فرررررررصت بهتر از این نبود تا طلب کنند.

بدبختی اینه که این یکی جدی جدی باورش شده و دردش اینه که مردم دارند بی دین میشن.

خره ! درد ما همین دین بدمصبه. این درد ماست نه عمامه تو. اگه فردا این رژیم بیفته، شاید نیم درسد این آخوندا اظهار اسلام کنند. بقیه شون ریش شونو میتراشن میرن تو ویلاهایی که تو ترکیه و کانادا خریده ن. دردسر ما با آدمهایی مثه توست که از همین رژیم آخوندتری. اگه خامنه ای تورو نکشته برای اینه که مالی نیستی. اونها دست کم انگیزه مادی دارند، تو همین رو هم نداری.

زمان غثیان بهمن، نام ۸۰ درسد مردم اسلامی بود. امروز باتمام زوری که رژیم میاره دست بالا ۲۵ درسده. اراده قاطع مردم بر رفع مسمومیت و گندزدایی ایران از این نکبت اسلام و تشیع سرخ اسهالی است.

اسلام بذات خود ندارد عیبی، عیبی کد در اوست از مسلمانی ماست.
ماست ؟ نه کشک !


قربون دستت. اون کلاه جاکشی آخوندی رو بذار سرت، نام میهن دوستی رو با لوث این اسلام آلوده نکن. ولمون کن با اون الله وعلی و حسن و حسین و مهدی و باقر و بی قر.

ولمان !

امیدوار بود آدمی به خیر کسان
مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان


برو بذا باد بیاد

ناشناس گفت...

ادم کامنت های این اقای عالمزاده رو میخونه کیف میکنه از این همه درک و شعور یک هموطن و خوشبختانه ویژه تو نسل جوون این ژرف اندیشی و چند بعدی نگاه کردن داره جا میوفته
ببینید یک سیستمی میخواد جارو کردن حکومت ج‌ا دست ب دست هم دادن ملت اپوزوسیون مورد قبول اکثریت و ملی و صد البته حلقه وصل و پشتیبانی از هم
و رسوندن صدای اینها به جهان