دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۹ آبان ۲۳, جمعه

حتما بشنوید تریبون آزاد.آزاد - مناظره اسلام و خدا ناباوران سید عقیل هاشمی و ایمان سلیمانی امیری

 حتما بشنوید.تریبون آزاد - مناظره اسلام و خدا ناباوران  سید عقیل هاشمی و ایمان سلیمانی امیری

۳ نظر:

مسعودعالمزاده / پاريس گفت...

۲۴ آبان ۲۵۷۹ ايرانى ۱۴ نوامبر۲۰۲۰ مسعودعالمزاده پاريس

۱ از دید من آقای هاشمی (که مرتجع سنی است) فرد با شهامتی است که به این مناظره پا گذاشته. قصد نیت خوانی ندارم، اما خواهیم دید که این نیز چون مورد قبلی طولی نخواهد کشید. هدف اینها این است که از نوارها چند تکه نیم دقیقه ای جدا کنند و ۱۷ بار در روز آنرا کرار کنند برای شرطی کردن.
۲ بسیار جالب بود که این واژه "مدرن" را دست کم چهل بار تکرار کرد. این مهر "مرتجع" به اینها خورده و دارند زیرش خفه میشوند.
۳ مومن، بی توهین، اگر قصد شیادی نداری، پس نمیدانی که مدرن در معنای امروزی چیست. مدرن در "حقوق اجتماعی" است. برابری زن و مرد است. برابری شهروندی است بدون در نظر گرفتن نژاد و باور.
اینجا سه ترم دقیق باید روی میز باشد :

(racisme) نابرابری در حقوق اجتماعی بدلیل نژادی
(sexisme) نابرابری در حقوق اجتماعی بدلیل جنسیتی
(ostracisme) نابرابری در حقوق اجتماعی بدلیل باورمندی

از دید جنسی که نیازی به توضیح نیست که دید نرینه قرآن مبنایش "الرجال قوامون علی النساء " است : مردان بر زنان برترند بدلیل فضیلتی است که الله به مردان داده. این "فضیلت" چیست ؟ سه سیر گوشت لای پا ! خب، بی رودرواسی، نیم متر بالاتر، زنها دوتا نیم کیلو بیشتر دارند. چرا این "فضیلت" بحساب نمیاد ؟
از دید باورمندی که قربونش برم، خون مشرک باورمند حلاله (که به خدا باور داره اما به الله نه) حکمش مرگه : قاتلوا الذین لا یومنون با الله و با الرسول و ..". قاتلوا به معنای قتل نیست، مبارزه تا سر حد مرگ است. فاصله زمانی کمی هست تا کشتن.با مشرک دین دار که این کنند، با بی دینها چه خواهند کرد.از دین برگشته که باشه، از کفار بدترند.
از دید نژادی هم اگر برای نیرو جمع کردن و جلو تیغ شمشیر فرستادنه، همه با هم برابرند. اما جنگ که تمام شد، نه سیاه حبشی به قدرت میرسه نه موالی ایرانی. خمینی بهایی ها را فرستاد جنگ ایران و عراق، اما اینها به حقوق برابر رسیدند ؟ حتا در دوران مشروطه، نهضت مشروطه بی یاری ارمنی ها و بابی ها و بهایی ها پیروز نمی شد. اما باعرض پوزش و شرم از این بزرگواران میهن دوست و میهن پرست، پس از پیروزی مشروطه، اینها دوباره شدند "نجس" ؟ از سوی کی ؟ یک مشت آخوند نجاست و گله های انسانی مسموم شده با ارتجاع.
میشه آقای هاشمی بی شارلاتان بازی توضیح بده که این چه جور اخلاق "مددددددددرررررررن" ای است که
از دید جنسی زن و مردش با هم برابر نیستند ؟
از دید باورمندی، باورمندان به الله از دیگران بالاترند ؟ تخم دوزرده کرده اند ؟
از دید نژادی تو "بهشت" با هم برابرند و نه در زمین.
انّ اکرمکم ــــــــ عند اللّه ــــــــ اتقیکم : یعنی در نزد الله، بین مرد و زن،متقی ترین ها برترند. خب، این برتری ما به ازاء مادی هم در زندگی روزمره داره ؟ نه ! این آیه رو به انسان دارد "ایها الناس"، نه رو به باورمندان و نه حتا الزاما مسلمانها. رو به همه انسانها دارد. پس، بنا بر این آیه امکان اش هست که زنی بهایی یا ارمنی یا بی دین بر مرد مسلمان شیعه دوازده امامی پیروخط امام برتر باشد. پس چرا این اراده الله در زمین شکل مادی به خود نمی گیرد. اگر زن مسلمان از مردش با تقوا تر باشه، بعد ازمرگ میره بهش، اما در زندگی باید تحت امروفرمان شوهر تنه لش نره خرش باشه ! اخلاقیات الله یعنی این ؟ خودش قبول داره که زنه با تقوا تره، اما بازهم اون تنه لش باید فرمان بده.

بیخود نیست که اینها مسلمون اند، اینهمه تناقض رو تو دین گندشون می بینند و ماستمالی می کنند. بی شعورند. بی شعور !

ناشناس گفت...

سلام
هموطنان کرد ما ضرب المثلی دارند بدین مضمون : " بی حیا و پررو را هر کاری بکنی باز هم باختی "
به نظرم گفتگو و مناظره با دستگاهی که هوادار پروپاقرص دا عش است و مجازات های وحشیانه اسلامی را مجاز ومباح می داند و عاملین ان مجازات ها را تکریم و تشویق می کند ,,علنا موسیقی را حرام میدانند و نگاه زن ستیزانه دارند و هزارن هزار پستی و پلشتی در انبان خود دارند و به آنها با بی شرمی افتخار هم میکنند //دردی را دوا نمی کند که هیچ بلکه به نوعی رسمیت بخشیدن به ان پستی ها استنباط می شد .علی ۲۲

ناشناس گفت...

کسانی که اهل جنایت و دزدی وقتل وظلم وفساد هستند مجبورند بگویید خدای وجود ندارد