دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۹ اسفند ۱۲, سه‌شنبه

شش کشور اسلامی


 

۱ نظر:

مسعودعالمزاده (ارسلان)/پاريس گفت...

۱۳ اسفند ۲۵۷۹ ايرانى ۳ مارس ۲۰۲۱ مسعودعالمزاده (ارسلان) پاريس

بباور من جامعه ما دارد کم کم به سطحی میرسد که بتوان واقعیتها را بی رودرواسی بیان کرد.
درد اصلی جامعه و نقطه بلوکه شدن اش پیش و بیش از هرچیز در این اسلام نکبت است. درد ما آخوند نیست. بقول استاد یغمایی ــــ اسلام زاده ی آخوند نیست، آخوند زاده ی اسلام است ــــ.
نوشته های بزرگان شعروادب ما بدرجات مختلف آلوده به پلشتی اسلام است. از حافظ و سعدی و مولوی بگیر تا عرفا. گفته های اینها شده مثل آیه هایی که رفته تو مخ ما و آنرا همینطور بلغور می کنیم بی آنکه بفهمیم. این دوخط شعر هم از این دست است.
ابوسعید ابی الخیر اینرا گفته ؟ با نهایت ادب ممکن "به گور پدرش هرهر خندیده، زر زده، مزخرف گفته، شکر خورده".
تعبیروتفسیر این شعر اینه "پس از ۱۴۰۰ سال نکبت تئوریک و ۴۳ سال نکبت عملیک، تازه ما به این رسیدیم که اسلام اشکال ندارد، اشکال از این جمهوری اسلامی است که "توحیدش به اندازه کافی ناب ناب ناب نیست". نه اینکه ما باید این سیستم استعماری را بریزیم تو مستراح و سیفون را هم بکشیم دوبار، باید ولی فقیه عوض کنیم. جای خامنه ای رجوی رو بیاریم سر کار و روز از نو روزی از نو.

مار به سیاهش هم لعنت به سفیدش هم لعنت.
رک، بی رو درواسی، تف به اسلام و تمام ارکانش از زیرتابالا وتمام ورسیون های مختلف اش : شیعه اثناحشری، سنی، وهابی، داعشی، حنفی، حنبلی، مالکی، شافعی، اسماعیلی،عرفانی، درویشی و بقیه لوش و لجنها.
ابوسعید گفته که اسلام بذارت خود ندارد عیبی / عیبی، عیبی که در اوست از مسلمانی کشک ببخشید ماست ؟
گه خورده گفته.