دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۰ دی ۱۱, شنبه

ملا هم به سعدی رسید!!


 

۱ نظر:

مسعودعالمزاده (ارسلان) پاريس گفت...

۱۱ دی ۲۵۸۰ ايرانى ۱ ژانویه ۲۰۲۱ مسعودعالمزاده (ارسلان) پاريس

آخوند خوب، آخوند مرده است. جای آخوند خوب تو بشکه است !

۱ / سال نو بر همگان خجسته باد. بار الها ! در این سال نو مارا از شر خودت و مومنین ات محفوظ بدار !

چیستان : اون چیه که بدش بده، خوبش هم بده ؟
آخونده.

۲ / ماشین رژیم افتاده به روغن سوزی و پت پت. موتورش سه کار می کنه و ریپ میزنه.
گرمایش زمین داره میره تو دستور کار سازمان ملل. تا ده سال دیگه نفت سوزاندن ..تقریبا.. میشه جرم قانونی.چین، هند و روسیه آخرین جاهایی است که با این امر مخالفت می کنند. اینها هم مجبور خواهند شد بیان تو خط. میزان درخواست پروانه رانندگی در همه جا پسرفت داره. همه فکر میکردند که با جریان کورونا، مردم از وسایط نقلیه عمومی دوری کرده ماشین بیشتری فروش خواهد رفت. برعکس شده. همین امروز دارند تو فروشگاههای بزرگ پاریس ماشینهای الکتریکی کوچک دونفره می فروشند با اقساط ۲۹ یورو در ماه، کمتر از یک یورو در روز. وقتی مالیات کربن از بالا یعنی سازمان ملل بیاد تو دستور کار، فاتحه نفت خونده است. تموم شد دوران نـُـفــت خوری و مفت خوری. چندوقت پیش آخوندکی اومده بود هرچی از دهنش در میومد می گفت به اعراب وحشی که با ما چنین و چنان کردند. عجب ! آخوندی که به لشگر اسلام توهین میکنه ؟ نه ! کلک بود. میخواست این جنایتهای سرکرده ی دزدان مدینه رو بندازه به گردن ... عربها ... که نخستین قربانیان این دین ددمنش بودند. آره اسلام به زارت خود ندارد عیبی، همه تقصیرها گردن اون ... عربها ... بوده. خمس و ذکات فراموش نشه که سوروسات مفت خوری ما داره کم میشه.

۳ / توحید رو ببند به گاری. آخوند سیّاس با عمامه یا بی عمامه کارش شیادی است و حقه بازی. داره دست پیش میزنه که پس نیفته. به یمن (بقول "دکتر" احمدی نژاد) برادارن قاچاقچی عرق رو که میارند در خونه مردم تحویل میدن. فروش نفت که تموم بشه، روی چی حساب کنند ؟ شبکه های فحشاء ؟ پول زیادی از توش در نمیاد. دارند خودشون رو آماده می کنند برای آزاد کردن فروش عرق و کار این آخوندک دوزاری زمینه سازی است.به این در اصطلاح سیاسی میگن بادکنک تست هوا کردن. تو هوا شناسی برای پیدا کردن سریع سمت و سرعت باد در ارتفاع پایین، یک بادکنک پر از هلیوم هوا می کنند. آخوند خودتی و جد و آبادت.آخوندک رو باش. این فکر کرده که ما اینقدر خریم که آخوند هم بیاد سر مارو شیره بماله ؟ داره به ام برمیخوره !

۴ / این آخوندک پفیوز میخواد با اینکار یه تیر سه نشون بزنه. هم پول بزنه به جیب. هم به خیال خودش عرق و مینی ژوپ که آزاد شد مردم تا مدتی سرشان بند میشه. در این بین شروع می کنند به تبلیغات سیـّـاسی تو دنیا که ایران شده دموکراسی تحریم هارو لغو کنین.

۵ / ما گول آخوندک دوزاری رو نمی خوریم. آخوند خوب آخوند مرده است. اگه این پفیوز به حرفی که میزنه باور داشت اول از همه اون کلاه جاکشی و اون ردای دیوثی رو از تن لش ولنگارش درمیاورد میرفت دنبال یه کار شرافتمندانه. عرق و مینی ژوپ درد ما نیست. اگه ادعا داری با این سه تا شروع کن :

یک : آ ز ا د ی ا نــد یــشــه،آ ز ا د ی بــیــا ن،آ ز ا د ی نــقــد د یــن
دو : بــر ا بــر ی شــهــر و نــد ی
سه : آ ز ا د ی ا حــز ا ب

* * * آخــــونــــد خــوب آخــــونــــد مــــرده اســــت. * * *