دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۰ اسفند ۱۷, سه‌شنبه

برای هشت مارس روضه نخوانیم آن را به راستی گرامی بداریم اسماعیل وفا یغمائی هشت مارس روز بزرگداشت جهانی زنانی است که آگاهی را با رزم در آمیخته اند زنانی آگاه. رزمنده. عاشق با عاطفه که نیمی از جهان را نمایندگی میکنند و زندگی انسانی مرهون وجود و ابعاد مختلف وجود انسانی آنهاست

 

۲ نظر:

محمود گفت...

اگر واقعیت بلایی که سرما در شعبده بازی سال 57 آمد رو میخواهی بدانی از نظر من بهترین مرجع رضا آیرملو هستش (جامعه شناسی نجات ایران). به جای این همه متلکم الوحده بودن و صدها برنامه تولید کردن، کمی هم گوش کنید. شاید چیزی فهمیدید..
پوتین یک آدم منفوری است و به قول خودت بخشی از کثیف ترین لایه سرمایه داری مافیایی، این تنها حرف درستت هست. ولی آخه شما که این ..یر رو میبینی از خودت سوال نمیکنی که ته اش به کجا وصله و از کجا بلندش کردن که به ماتحت همه دنبا فرو کنندش.
آخه پدر جان اینکه ارتجاع و مستراح لجن آخوندها که اونها هم خودشون بخشی از همین سیاست کثیف غرب برای بحران سازی و فروش سلاح و بازی با کثافت کاری بورس هستند، یک حرفی رو میزنن، دلیل نمیشه ما چشم بسته بریم به سمت مخالف هرچی اونا میگن و اون رو حلوا، حلوا کنیم. اتفاقا این یکی از کثیف ترین حقه هاست که حرف حق رو در دهن مشتی رذل و کثیف بذار، دیگه کسی جرات نکنه اون حرف رو بزنه. چرا دچار عوامفریبی و بلاهت میشید؟
تو خجالت نمیکشی به عنوان یک محقق اینکه یک فیلمی که تانکی رو نشون میده که معلوم نیست کجا و در چه تاریخی و به چه دلیل از روی یک ماشین رد میشه و در حالی که هیچ خبرگزاری رسمی تو همین پروپاگاندای غرب جرات نکرده به عنوان سند جنایت پوتین نشون بده، تو بهش استناد میکنی که ببین پوتین چه جنایتی کرده. یاد شعر خودت نمی افتی که آخوندها به مغزهای ما ریده اند! ولی آخوندها خودشون بخش کوچکی از کون بزرگتر سرمایه داری چپاولگر هستند. آنها هستند که قوطی های "ان" را در مفز همه آدمها ردیف کرده اند. تحت عنوان دمکراسی جعلی و بلایی بر سر بشریت دارن میارن که صداش هنوز مونده در بیاد.
چرا حالیتون نیست، اینها داره پروژه سکونت در خارج از کره زمین رو دنبال میکنن. فکر میکنی این برای هشت میلیارد (از جمله نوه و پسر خودت)انسان کره خاکی است!؟ خیلی ابله باید باشیم که این رو باور کنیم. اینها میخوان وقتی از اینجا رفتند، این کره را خالی از سکنه کنند و بعد از چند سال با خیال راحت برگردند و با مالکیت بیمارگونه خودشون را صاحب کل کره خاکی کنند و دیگه نگران مدعی های پاپتی نباشند. شاید فکر کنی که من روان پریش هستم ولی باورم کن. کار من بسیار تخصصی در همین زمینه هاست و میدونم چه اتفاقاتی داره می افته.

محمود گفت...

لیبرال دمکراسی که شما براش له له میزنین، اگر میخواست از همان ابتدا می تونست جلوی این فاجعه رو بگیره. به تمام مقدسات میتونست. همون قدر که دست صدام حسین نبود که به ایران حمله نکنه و باید اتفاق می افتاد و سالها براش برنامه ریزی کرده بودند و خمینی جاکش بخشی از این برنامه بود، این داستان هم دست پوتین نبود که دست به این کار نزنه. این که به اراده و خواست خودش بوده و یا مسیری بوده که مجبورش کردن مهم نیست، در هر حال این جنگ در تقدیر بود، مگر اینکه این لیبرال دمکراسی عزیز شما اراده اش بر این نمی بود.
شماها چرا متوجه نیستن، تمام حسین، حسین برای آش حسینه. مگه "فاشیسم مفر سرمایه داری از بحران" رو نخوندین. مگر دو تا جنگ جهانی با صدو پنجاه میلیوه قربانی برای نجات سرمایه داری از بحرانهای ابتدای قرن بیستم نبود؟ و ری استارت سرمایه داری شکل نگرف؟. مگر غول سرمایه و تکنولوژی آمریکا محصول نهایی جنگ جهانی دوم (هم از نظر تمرکز سرمایه فراری هم دانشمندان فراری) نبود.
کی شماها میخواهید متوجه بشین که خمینی، صدام، قذافی، اسد و پوتین و کرزای و طالبان اسلام، ناسیونالیسم فاشیستی و هر کثافت دیگه ای، لوله های فرعی های فاضلاب اصلی هستند که هدفش غارت دنیا به هر قیمت و بازی با بازارهای بورس و قیمت نفت و فروش تسلیحات و بقیه دله دزدی هاست از جیب من و شماها و حتی از جیب مردم آمریکا و اروپا. الان قیمت این بحران رو کی داره میده و سرنخ سودها رو بگیرید ببینید به کجا میرسید؟. شماها یا جرات ندارین یا توان درک ندارین که این رو ببینید.
واقعا از تو بعید بود که پیرانه سر در حالی 40 سال رجوی دیوس رو پوست کردی و با شور و هیجان شعرهات بسیاری بر بالای دار رفتند و شکنجه شدند (هر چند تو را مسئول آن نمیدانم) حالا داری تلاش میکنی از هضم رابع سیستم چپاولگر و ویرانگر بهرکشی و استثمارگر سرمایه داری بگذری.
آگاه و روشنفکر جامعه که شماها باشید، وای به حال عوام و عامی.
پیشنماز که بگوزه چرا پس نماز نباید برینه؟

این نوشته رو هم شخصی نکن چون من دعوام با یک مدلی از تفکر است که شده ماله کش کثیف ترین و رذلترین سیستم ضدبشری در طول تاریخ ولی با طعم و بوی دمکراسی و مثلا لبرالیسم.

در ضمن اگر انگلیسی بلدی این ویدئوها رو هم ببین یا بده برات ترجمه کنن.
این خانم خودش هشت سال در ارتش آمریکا خدمت کرده و الان هم عضو کنگره آمریکاست.
اگر فکر کردی این هم مزدور پوتین هستش دیگه یه فکری به حال سلامت اخلاقی خودت بکن.


https://www.youtube.com/watch?v=gwTb24cAWb0

https://www.youtube.com/watch?v=-bkqMCGcSJM