دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۰ اسفند ۱۸, چهارشنبه

فیلم. جدید.طرفداران پوتین بدنبال چی هستند؟جلال ایجادی . مانی وفا یغمائی.



۳ نظر:

محمود گفت...

بنده نسبت به برخی برنامه های تلویزیون مانی (به جز "ایجادی" شو بی مزه و بی محتوا) توجه داشتم و آن را مفید میدیدم.
ولی فکرش را نمیکردم که مانی هم سانسورچی باشد. یک آقایی(هر چند با بخش بزرگی از مطالب این آقا همگرایی ندارم) را برای مصاحبه به تلویزیونش دعوت میکند، تا زمانی که آن آقا مطالبش موافق مانی است به به و چه چه و زمانی که میهمان برنامه بر خلاف باور ایشان موضوعات بسیار حساس و مهمی را که بر اساس اسناد و مدارک، بر خلاف جریان مسلط جهانی مطرح میکند، لیبرال دمکرات های وطنی(که تنها نون دانی شان همین است و گرنه حرف جدی دیگری برای گفتن ندارند) ناگهان تیغ سانسورشان بیرون آمده و ماهیت حقیقی خود را رو میکنند. همانکاری که لیبرال دمکراسی برادربزرگ یعنی غرب میکند. وقتی بزرگترین دمکراسی که برایش له له می زنند، رئیس جمهور منتخب 70 میلیون آمریکایی را سانسور میکنند و از فضای خبری و مجازی به بیرون می اندازند، چرا مانی نباید این کار را بکند!؟ آفتابه گرفتم به تمامیت این دمکراسی.
خب جان من اگر دمکراسی یعنی اجازه اظهار نظر تا زمانی که منافع من در خطر نباشد، که خامنه ای هم یک دمکرات بزرگ است. اصلا کدام دیکتاری نیست که اینگونه باشد!؟ یا اگر قیم مابانه تشخیص میدهم که کدام اطلاع رسانی برای مردم خوب است و کدام بد، فرق من و ولایت فقیه که خود را ولی مشتی نادان میداند چیست!؟ من از اینکه حتی به درصد کوچکی خود را متعهد به دیدن مانی شوها بودم، از این بلاهت خود شرمنده شده دیگر چنین خبطی نخواهم کرد.
اگر قرار است این جماعت، لیبرالیسم و دمکراسی را به ایران بیاورند بنده همین هایی که روی کار هستند را ترجیح میدهم. حداقل بخشی از جیب شان پر شده. حالا باید تیغ کشان سانسورچی تازه به دوران رسیده دیگری را تحمل کنیم.
واقعا شرم آور است.

احمد از سبزوار گفت...

آقا محمود عیدت مبارکا حوب کسی زورت نکرده مانی تی وی رو نبین تا فشارخونت درس شه عجب دنیائیه اصلن تو کی هستی که همینطور به این و اون میپری انگار شدی مچ گیر بقیه جمع کن اقاجون بشین زندگیتو زکن مانع مردم نشو
احمد از سبزوار

محمود گفت...

سپاس از یادآوری سما احمد آقا از سیزه وار
شما به جای خواندن و فهم نظرات گویا همان رگهایتان فعالیت دارند.
در متن بنده که بود: "من از اینکه حتی به درصد کوچکی خود را متعهد به دیدن مانی شوها بودم، از این بلاهت خود شرمنده شده دیگر چنین خبطی نخواهم کرد."
الان شما چه نکته سودمندی را مطرح کردید؟! فقط خواستید لگد پرانی کنید؟! از این چک و لگدها در دنیای حقیقی بسیار خورده ایم عزیز دل.
مشکل تمام بشریت نا آگاهی و ...الهی (که ظاهرا مانی الهی هم به آن اضافه شده) بودن در وزن "دوپا ید چهارپاخوب" است.
نابودی انسانیت و بشریت مبارکتان باشد.
همین نگاه پیروان پروپاقرص غیرنقاد، کثافتی مثل خمینی را سال 57 به تاریخ ایران فرو کرد.
متاسفم از این بابت ولی این ویروس بیش از 95 درصد بشریت را آلوده کرده.
پیروی و سرتائید و تعظیم فرود آوردن بسیار ساده از تفکر است.