دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۱ اسفند ۲۱, یکشنبه

در شناخت هویت ملی وتاریکی ها و روشنائی های آن قسمت صد و ششم. 106. اسماعیل وفا یغمائی کدام هویتها مدافع یکدیگرند. توهین به شاهزاده رضا پهلوی و شهبانو فرح پهلوی نشان انقلابی بودن دموکرات بودن جمهوریخواه بودن لائیک و سکولار بودن یا میتواند نشان هراس و وحشت ارتجاع نشان و خویشاوندی ایدئولوژیک با ملایان پلید حاکم باشد

 

۱ نظر:

ناشناس گفت...

این اسم و فامیل هایی که گروه‌های چند نفره تاریخ گذشته روی خودشون گذاشتن مشکلی از بیچارگی و اسارت مردم حل نمیکنه که هیچ، بلکه به آن خواهد افزود. این گروه‌ها و سازمان و احزاب غیر ملی و غیر ایرانی فقط باعث پراکندگی مردم هستند و مشکل آفرینی می کنند. رژیم داره پاهایش را درازتر میکنه در منطقه و جهان و این بی پدرو مادرهای سیاسی دائم در حال مشکل سازی هستند. ملی گراهای دروغین که ادای ملی بودن در میارن، جمهوریخواهان ملیت ساز که حتی نمی تونن خانواده خودشون را اداره کنند، مزاحمین خلق و دموکراسی خواهان دیکتاتور و دیگر دشمنان ایران همه و همه در حال جنگ با مردم و کمک به خامنه ای هستند. این و اسم و القاب تا حالا کجا بودند که تا شاهزاده را در حال فعالیت دیدند همه با هم شدند تا مبادا مردم آزاد و ایران از اشغال آخوند جماعت درآید.